de mediaberichten zorgen over het algemeen eerder voor een aanmeldingenstopquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Elke keer als er iets over bureau jeugdzorg in het nieuws is denk ik "Arme babette, ze komt al om in het werk..."
Inderdaad. En dat noemt zich dan cabaretière.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dit sluit erg goed aan bij mijn bom chicka wah wah topic
Maar jezus
verkeerde been....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
Hoeveel kids zijn er al door jouw gekloot gestorven?
Oh, nou dan leef ik niet meer met je mee, wat jij wil. Ondankbaarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
de mediaberichten zorgen over het algemeen eerder voor een aanmeldingenstop
jawel! je moet wel met me meeleven!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, nou dan leef ik niet meer met je mee, wat jij wil. Ondankbaar.
De Black and White staat op het punt van sterven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wie is er doodgegaan?
EDIT: nu zie ik die tong
Zijn de ouders nou slechter geworden volgens jou (of je oudere collega's)?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
jawel! je moet wel met me meeleven!![]()
want 't is stom om de schijt over je heen te krijgen door andermans (lees: ouders & politici) fouten.
ik stop ermee!![]()
Je weet wel hoe je mijn medelevenzenuwen moet prikkelen zegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
jawel! je moet wel met me meeleven!![]()
want 't is stom om de schijt over je heen te krijgen door andermans (lees: ouders & politici) fouten.
Serieusquote:ik stop ermee!![]()
Je maakt het gewoon te makkelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Commentaar op m'n taal in dezelfde zin waar ik m'n gebrek aan taalbeheersing benadruk. Goed gedaan hoor.
Op die leeftijd van baan switchen? Welnee, ze is vastgeroest in haar treurige leventje met dito salarisquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je mijn medelevenzenuwen moet prikkelen zeg.
[..]
Serieus?
Daar moet ik me van Giechel_ho mee bezighouden.quote:
Problemen nemen wel toe, maar daar zijn tig redenen voor aan te voeren. De ouders maken er vaker een potje van, maar daar is niet één ding voor aan te wijzen. Tuurlijk zijn er veel normen&waardenloze paupers, maar ze zijn er ook vaak gewoon te weinig. Altijd maar werken enzo. En veel meer alleenstaande ouders natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
Zijn de ouders nou slechter geworden volgens jou (of je oudere collega's)?
Wat ontzettend kneuzigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:31 schreef Burdie het volgende:
Ik ben zelf ook een nieuwe actie gestart: briefjes verzamelen. Je komt altijd wel op straat of in de supermarkt briefjes tegen. Boodschappenlijstjes, of gewoon, een kleine notitie van iemand. Die ga ik allemaal inplakken en sparen!
I know... it's a gift....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Je weet wel hoe je mijn medelevenzenuwen moet prikkelen zeg.
yep, over 'n paar maandjes zeg ik op, in 't najaar ben ik weg...quote:Serieus?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Problemen nemen wel toe, maar daar zijn tig redenen voor aan te voeren. De ouders maken er vaker een potje van, maar daar is niet één ding voor aan te wijzen. Tuurlijk zijn er veel normen&waardenloze paupers, maar ze zijn er ook vaak gewoon te weinig. Altijd maar werken enzo. En veel meer alleenstaande ouders natuurlijk.
stiekem vind ik dat mensen onder 'n bepaald iq of met bepaalde stoornissen uberhaupt geen kids mogen krijgen, 't wordt gewoon helemaal niks dan....![]()
Maar goed, tegelijkertijd heeft elk kind tegenwoordig adhd (lees: ze krijgen gewoon teveel suiker en te weinig frisse lucht), om over msn nog maar te zwijgen...
Wat ga je dan doen? Toch wel iets in de zorg?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
I know... it's a gift....
[..]
yep, over 'n paar maandjes zeg ik op, in 't najaar ben ik weg...
Oh mijn God. Nee, ik maak taalgrapjes. Meer niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsjeblieft, ga géén grappen maken over je voorgevel en ga vooral niet één borst eruit halen en op de piano leggen (ja, dat doet Sara dus écht in haar nieuwste voorstelling).
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh mijn God. Nee, ik maak taalgrapjes. Meer niet..
Dan kan je ze mooi doorsturen naar de professionele hulpverlening buiten een internetforum omquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik heb 't tegenwoordig retedruk...
waarom denk je dat ik uit R&P wegblijf?! als ze me daar eenmaal gevonden hebben.......
Nee ik ook niet (het is een vrouw btw) maar ze had gewoon plek. En ik was 'ernstig genoeg' om er ineens tussen te mogen.quote:
ik bedoelde msn niet zozeer als een oorzaak van adhd-gedrag, maar als 'n probleem op zich. Pesten, dreigen, chantage, loverboys, verslavingen (er is al speciale internet-hulpverlening voor verslaafde jeugd!!).... msn has it allquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:43 schreef Giechel_Ho het volgende:
Vaak zijn de ouders een sterkere oorzaak van adhd dan msn![]()
Ik zou niet gaan als ik jou was, waarschijnlijk ga je af als een gieter.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh mijn God. Nee, ik maak taalgrapjes. Meer niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |