Bedankt voor de tip, maar ik gebruik toch liever wc-papier.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Afschudden.
Een heel-naamtopic zou te veel zijnquote:
Een medestanderquote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien, maar het vast tof.
Net als moslims, die vasten ook tof.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien, maar het vast tof.
Smoesjes!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Ja hallo, ik zit hier 4 dingen tegelijkertijd te doen terwijl mannen maar 1 ding tegelijkertijd aankunnen!
Er vormt zich serieus een bobbel in mijn toch al strakke broekje als je zulke taal uitslaat.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef Paltos het volgende:
Hahaha! En hij meent het nog ook!![]()
Duidelijk iemand die op de Gausscurve van het gemiddelde IQ op meer dan twee keer de standaardafwijking naar de verkeerde kant ligt!
Waarom denk je dat ik de moeite doe?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er vormt zich serieus een bobbel in mijn toch al strakke broekje als je zulke taal uitslaat.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:32 schreef MissBliss het volgende:Re! Gefeliciteerd met je 29ste verjaardag
Het zal vast en zeker grappig zijn maar ik snap de link niet met mijquote:
Wat is daar mis meequote:Op maandag 4 juni 2007 22:50 schreef Paltos het volgende:
Ik beschuldig je niet van svensatiezucht, hoor.![]()
Allebei sitebouwers? Maar jij bent veel beter én professioneler, dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het zal vast en zeker grappig zijn maar ik snap de link niet met mij.
Zulks een oud plaatje zul je bedoelenquote:
Het is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Allebei sitebouwers? Maar jij bent veel beter én professioneler, dat snap ik ook wel.
Ik kreeg het ook maar via een vriend die de StumbleUpon-addon gebruikt en dus wel vaker oude sites en plaatjes tegenkomt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zulks een oud plaatje zul je bedoelen!
quote:
Alsof dát een TT waard zou zijn.quote:
Gewoon... ik mis jequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook maar via een vriend die de StumbleUpon-addon gebruikt en dus wel vaker oude sites en plaatjes tegenkomt. [afbeelding]
Wil je soms zeggen dat ik er nooit ben?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
And that's like.... my mistake
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Kap eens met die lay-out verneukenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat ik er nooit ben?
Ik ben er al!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Re gefeliciteerd ouwe.
En kom eens op msn!!
Thnxquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kap eens met die lay-out verneuken.

Je punt?quote:
Poor Paris?quote: