quote:Op maandag 4 juni 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
Waarom kijkt Dellie steeds in de camera? Is ze bang dat haar tieten niet in beeld zijn?![]()
Zweep erover hiihaaaquote:Op maandag 4 juni 2007 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Prinses Amanda op haar ridder
[afbeelding]
Bijdehandquote:
ze is vlekkenloos dom?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:36 schreef Lieve het volgende:
[..]
Doe jij niet mee dan?![]()
Tuurlijk wel! Het is zo'n dom ding die Mariel. (wasmiddel met een MMM. Reclamewasmiddel wel te verstaan! Eigenlijk altijd wel ergens afgeprijsd)
Puma dear, je loopt schromelijk achter, denk aan je rikketik.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:41 schreef PumaStreamer het volgende:
Nieuwe regels : Bij geweld, spugen, schoppen enz volgt vanaf nu een boete van 100.000 euro. De tweede keer 200.000, de derde 400.000 enz. Ieder keer verdubbeling. Verder per keer 1.000 van de borg af.
Zo...eindelijk wakker redactie..dat het te ver gaat??? wow..tiepiesch Nederlands he...pas actie ondernemen als het te laat..is ...HET STAAT OP YOU TUBE...dus voor llul staan ze voor EEUWIG
Ja nieuw vriendje heeft ze .quote:Op maandag 4 juni 2007 22:42 schreef mazaru het volgende:
Natasja zit la cucaracha te zingen en te fluiten tijdens het gesprek van Eric en Lieke
Schaamteloos kalfquote:
Ja, ik geloof dat ik inmiddels ook op mijn eigen eenmanskruistocht ben... Begrijpelijk, ik verdwaal dan ook meestal.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:36 schreef Lieve het volgende:
[..]
Doe jij niet mee dan?![]()
Tuurlijk wel! Het is zo'n dom ding die Mariel. (wasmiddel met een MMM. Reclamewasmiddel wel te verstaan! Eigenlijk altijd wel ergens afgeprijsd)
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:27 schreef agter het volgende:
En dan te bedenken dat het nu ook heel spannend is:
Brian is Aman aan het voorbereiden voor een anaal-sessie.
Ik snap niet dat CopyCat dat wil missen...hier steek je tenminste wat van op!!!
;-)
Óffff.... Implodeer terplekke!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nog steeds een zielige blik.
Toe maar Eric vrag je 24.00uur aan of doe eens gek en vertrek meteen.
Ik hen get gezien en Natasia was zooooo poesliefquote:Op maandag 4 juni 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
Nu geeft Natasja Huub de schuld , dat ze niet aan het woord kwam bij L&C. Huub lulde teveel, ze kwam er gewoon niet tussen.
Dat is je geraden zeg.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
. Zeker met mijn verslavingsgevoeligheid.
Dus dit is een welkome, interventie.
Maar voorlopig blijf ik nog wel meeCOSsen. Je kunt het tenslotte ook overdrijven, dat afkicken.
Jij zit volgens mij constant schuimbekkend en keihard tierend voor je monitor he?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:49 schreef PumaStreamer het volgende:
Leuk een spijkerbroek masseren wow....goor ubergoor stelletje...wat vies die 2 ...hang me lul nog liever in een vent dan in amanda als ik dan toch zou moeten..
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, die cameralui gaan ver ....
Morgen de opname. Jensen is toch niet live ?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:48 schreef Soury het volgende:
Morgen Jensen met Jaap en Mandel... WTF..
Die SOA lijkt me redelijk verklaarbaar. Remember the SOCAgirl?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:50 schreef Polonium-120 het volgende:
amanda ziet er uit als roodkapje met een onverklaarbare SOA
Nee joh...heb wel een enorme uitgesproken mening..al veranderd die per uitzending.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jij zit volgens mij constant schuimbekkend en keihard tierend voor je monitor he?
Nou denkt dat amanda geen soca girl nodig had hoor voor een sowa..hahaahquote:Op maandag 4 juni 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die SOA lijkt me redelijk verklaarbaar. Remember the SOCAgirl?
Ik zie haar dagelijks.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Brain haar in haar kont neukt, die is op dat gebied wel slimquote:Op maandag 4 juni 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank voor dit moment van bezinning.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:51 schreef Katewalker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=X4tsbDzv3yo&mode=related&search=
Voor opgefokte wannabee miljonairs en opgefokte fokkertjes..![]()
Amanda en Brian interesseren me geen reet en Eric en Natasia ook niet...![]()
quote:
past uitstekend bij de spelregels van Tien, die veranderen ook per uitzendingquote:Op maandag 4 juni 2007 22:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee joh...heb wel een enorme uitgesproken mening..al veranderd die per uitzending.
die is na haar functioneel blote actie in DGK door het ministerie van landbouw & visserij ontsmet...quote:Op maandag 4 juni 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:56 schreef FdW het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_ontdekt.html?p=4,1
Vislip
quote:AMSTERDAM - In afgelegen regenwouden en moerassen in het oosten van Suriname....
Mis de haakquote:Op maandag 4 juni 2007 23:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
[..]
[afbeelding]
Dat kán geen toeval zijn!
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:57 schreef beequeen het volgende:
Jensen kan ik hier ook kijken dus tot morgen. Don't let the bedbugs bite you.![]()
Floortje Dessing........ zoooooooo'n leuke meid, volgens Eric, is ie lekker mee aan de zuip geweest tijdens de Gaypride. Floortje was een beetje tips......quote:Op maandag 4 juni 2007 23:01 schreef PumaStreamer het volgende:
waarom praten ze over Bnners alsof ze ze echt kennen...stumpertjes...en daarbij wie zegt dat RTL blij is met de eventuele aankoop van DGK?
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Morgen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn vriendin heeft dat soort "jurkjes" idd aan als shirtje met daaronder een broekquote:Op maandag 4 juni 2007 22:44 schreef Lisette18 het volgende:
die jurkjes die amanda draagt zijn eigenlijk gewoon shirtjes..
Even worse... Floortje Dessingquote:Op maandag 4 juni 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Floortje Dessing........ zoooooooo'n leuke meid, volgens Eric, is ie lekker mee aan de zuip geweest tijdens de Gaypride. Floortje was een beetje tips......
Namedropping![]()
Ik zou het wel weten als ik bijvoorbeeld Eric was (en dus zeker niet zou winnen)! Dan zou ik letterlijk die hele hoofdprijs eruit RAMMEN! 10 Keer iemand op zijn smoel timmeren betekent dat ik (als ik Eric zou zijn) mijn borg kwijt ben... duh luttele 1 0.000 euro, maar dat de "winnnaar" met de hoofdprijs minus 51.200.000 euri naar huis zou gaan. O nee, zo hoog is die hoofdprijs helemaal niet. Nou ja... 6 keer rammen is voldoende om die hele prijs tot 0 te reduceren.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:41 schreef PumaStreamer het volgende:
Nieuwe regels : Bij geweld, spugen, schoppen enz volgt vanaf nu een boete van 100.000 euro. De tweede keer 200.000, de derde 400.000 enz. Ieder keer verdubbeling. Verder per keer 1.000 van de borg af.
Zo...eindelijk wakker redactie..dat het te ver gaat??? wow..tiepiesch Nederlands he...pas actie ondernemen als het te laat..is ..Ook tiepiesch nederlands niet een individu aan pakken maar de hele groep laten boeten voor die paar rotte teringappels...echt ook wel weer heel zielig...tis natuurlijk ook heel moeilijk voor de niet al te intelligente mensen daar om een keus te maken tussen de realiteit en de harde waarheid ipv kut kijkcijfers...als er een dooie valt..echt.maar tuurlijk straf iedereen voor de daden van bv 1 persoon..das UBERnederlands en supertriest!!
Zeker maatje cora je vriendin.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft dat soort "jurkjes" idd aan als shirtje met daaronder een broek
Wat jammer nou dat iedereen een eigen teller heeft voor de jackpot .......quote:Op maandag 4 juni 2007 23:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik bijvoorbeeld Eric was (en dus zeker niet zou winnen)! Dan zou ik letterlijk die hele hoofdprijs eruit RAMMEN! 10 Keer iemand op zijn smoel timmeren betekent dat ik (als ik Eric zou zijn) mijn borg kwijt ben... duh luttele 1 0.000 euro, maar dat de "winnnaar" met de hoofdprijs minus 51.200.000 euri naar huis zou gaan. O nee, zo hoog is die hoofdprijs helemaal niet. Nou ja... 6 keer rammen is voldoende om die hele prijs tot 0 te reduceren.
Yow, Eric! What about someTERROR?!
Wat ben jij vriendelijk voor je mede cosserquote:
Suffe opmerking.quote:
het gaat van je eigen prijsgeld af als je wint, niet van de medemiljonairsquote:Op maandag 4 juni 2007 23:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik bijvoorbeeld Eric was (en dus zeker niet zou winnen)! Dan zou ik letterlijk die hele hoofdprijs eruit RAMMEN! 10 Keer iemand op zijn smoel timmeren betekent dat ik (als ik Eric zou zijn) mijn borg kwijt ben... duh luttele 1 0.000 euro, maar dat de "winnnaar" met de hoofdprijs minus 51.200.000 euri naar huis zou gaan. O nee, zo hoog is die hoofdprijs helemaal niet. Nou ja... 6 keer rammen is voldoende om die hele prijs tot 0 te reduceren.
Dat is toch gewoon die 1000 euro die iedere keer van de borg af gaat? En de rest geldt toch voor de hoofdprijs?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat jammer nou dat iedereen een eigen teller heeft voor de jackpot .......
Ik lurk nog even mee. Jij bent toch boeddhist?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:07 schreef Tissik het volgende:
en wat komt ze doen?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:11 schreef nibbieworld het volgende:
misschien leuk voor de vrouwen liefhebbers. Volgens mij komt er morgen bezoek van een meisje dat best wel wat weg heeft van Nena. En ik hoop nu al dat ze blijft.
Hoe kom ik er bij, tja hyves made it happen. zie link, en reacties van mensen op haar hyves---->
http://djol.hyves.nl/
http://djol.hyves.nl/albu(...)edia=5_19856788_kTN0
+ reactie van een vriendin op andere vrienden hyver van haar
Haai!! Ze belden gisteren of ik ook volgende week kon beginnen in het huis! Vond ik helemaaaaaaal niet erg (kan ik nog even het programma een x bekijken), dus nu ga ik dinsdag! hihi!!
Doe ik thuis zelf wel een eitje door mijn haar, want mijn bosje stro is echt toe aan wat voedingsstofjes
kan niet missen toch... lache
Liefs, Jo
Ah ok. Mgoed, als je toch niet wint, kan het je hooguit je borg gaan kosten. Degene die wel denkt te kunnen winnen, kan dan iig niet terug gaan slaan. Wel een legitieme reden om degene die jij als kanshebber voor de hoofdprijs ziet, 10 keer flink af te kunnen rossen.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
het gaat van je eigen prijsgeld af als je wint, niet van de medemiljonairs
amanda, schatje je kunt het, ga zingen, voorjou is the sky the limitquote:Op maandag 4 juni 2007 23:12 schreef Prospera het volgende:
Jensen op de tv met een nederlands meisje die wel kan zingen.
[afbeelding]
Amanda denkt dat ze het ook wel kan.
Maar dan komt Justin Timberlake ter sprake en Amanda twijfelt...
[afbeelding]
Ja idd als je een figuur hebt wat je wilt verbergen, laten we nu gewoon eerlijk zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Suffe opmerking.
Elke normale vrouw draagt een tuniek als een tuniek en een jurk als een jurk.![]()
Klein beginnen voor Amanda hoor. Laat haar eerst maar eens praten met een stem ide om aan te horen isquote:Op maandag 4 juni 2007 23:14 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda, schatje je kunt het, ga zingen, voorjou is the sky the limit
Bííííjna Nena... But not quite.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:11 schreef nibbieworld het volgende:
misschien leuk voor de vrouwen liefhebbers. Volgens mij komt er morgen bezoek van een meisje dat best wel wat weg heeft van Nena. En ik hoop nu al dat ze blijft.
Hoe kom ik er bij, tja hyves made it happen. zie link, en reacties van mensen op haar hyves---->
Haai!! Ze belden gisteren of ik ook volgende week kon beginnen in het huis! Vond ik helemaaaaaaal niet erg (kan ik nog even het programma een x bekijken), dus nu ga ik dinsdag! hihi!!
Doe ik thuis zelf wel een eitje door mijn haar, want mijn bosje stro is echt toe aan wat voedingsstofjes
Liefs, Jo
Stuur wat foto's naar zijn site, kan leuke vragen opleverenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Morgen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaap gaat los denk ik morgen, hij loopt er nu al warm voor. Ik denk alleen niet dat hij jensen verbaal aan kan, toen jaap de eerste week in de villa zat vond ik m ook niet sterk todat hij zich thuis begon te voelen.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:15 schreef Liess het volgende:
Jaap haat 'ze' , teringlijers
Waar en over wie gaat dit over ?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Bííííjna Nena... But not quite.
[afbeelding]
uhhhm, ik denk iets met mode, workshop ofzo.. maar ik hoop natuurlijk een klein beetje dat zij de nieuwe bewoonster gaat worden.quote:
Nena is veel mooierquote:Op maandag 4 juni 2007 23:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat een mooi meisje!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat zal dat catwalkgedoetje wel zijn dan.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:19 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
uhhhm, ik denk iets met mode, workshop ofzo.. maar ik hoop natuurlijk een klein beetje dat zij de nieuwe bewoonster gaat worden.
zou toch lache zijn, wat nieuw mooi bloed in de grauwe villa
![]()
raar hoofd of foto, beetje mix tussen nena en 7of nine uit startrekquote:Op maandag 4 juni 2007 23:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een nieuwe 'miljonair' is altijd welkom natuurlijk, maar dat is dus nog de vraag?!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:11 schreef nibbieworld het volgende:
Liefs, Jo
Er is een nieuw soort groente ontdekt in het Andesgebergte. Het meisje op de foto heeft er van gegeten en ze kreeg er een beetje enge oogjes van.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Er is een nieuw soort groente ontdekt in het Andersgebergte. Het meisje op de foto heeft er van gegeten en ze kreeg er een beetje enge oogjes van.
Ohh dank je een oostblok bruid in de aanbieding, gratis licht erbijquote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Er is een nieuw soort groente ontdekt in het Andersgebergte. Het meisje op de foto heeft er van gegeten en ze kreeg er een beetje enge oogjes van.
toeval bestaat niet... laat de toneelhaak maar komen...quote:Op maandag 4 juni 2007 23:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
[..]
[afbeelding]
Dat kán geen toeval zijn!
2x zie ik nu netquote:Op maandag 4 juni 2007 23:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Shit, toch gequote voordat ik Andersgebergte in Andesgebergte had gewijzigd![]()
dit vond ik ook een wat mindere foto, maar er staan er staan op haar hyves wel wat meer mooiere foto`s. En nee tippen aan Nena zal ze nooit kunnen.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:19 schreef Marelle het volgende:
[..]
Een nieuwe 'miljonair' is altijd welkom natuurlijk, maar dat is dus nog de vraag?!
Ik vind overigens dat ze, wat deze foto betreft, absoluut niet aan Nena kan tippen.![]()
Ze heeft een hazelipquote:Op maandag 4 juni 2007 23:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jaap en Amandaquote:Op maandag 4 juni 2007 23:22 schreef Kinga het volgende:
Morgen mensen uit DGK bij Jensen!, had ff gemist wie...
Haar collega-teasertjes waren daar ook al. En Jensen wist er weg mee.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:21 schreef mootie het volgende:
Ooooooooow Amanda, in 15 minuten kan je heeeeel veel domme dingen zeggen!!!
Tuurlijk maar ik wil het wel zienquote:Op maandag 4 juni 2007 23:23 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jensen kennende gaat het dan vooral over tieten, of ze echt zijn, nep zijn..
Sterf jonguh! Waarom moet iedereen het altijd over muh tietuh hebbuh!!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:23 schreef SiRojK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:23 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jensen gaat voelenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Sterf jonguh! Waarom moet iedereen het altijd over muh tietuh hebbuh!!!!
(Amanda zit op de bank bij Jensen met 1 tiet buiten haar shirtje)
Vertelquote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
EN jaap gaat compleet, los hoop ik. Ik mag die Jensen niet zo, het is een complete zak achter de schermen.
bij patricia paay ging hij toen uitgebreid voelenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Op het scherm is het ook een complete zak!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
EN jaap gaat compleet, los hoop ik. Ik mag die Jensen niet zo, het is een complete zak achter de schermen.
Voor de schermen ook dus dat klopt wel. Ik kijk er nooit naar maar maak denk ik morgen een uitzonderingquote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
Ikke ookquote:Op maandag 4 juni 2007 23:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor de schermen ook dus dat klopt wel. Ik kijk er nooit naar maar maak denk ik morgen een uitzondering
Even OT...heeft Jensen in Amerika gewoond ofzo...zelden een Nederlander zo vloeiend Engels horen spreken inclusief slang en alles erop en d'r anquote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
Heb jij tieten danquote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
dit meen je toch niet serieus hequote:Op maandag 4 juni 2007 23:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Even OT...heeft Jensen in Amerika gewoond ofzo...zelden een Nederlander zo vloeiend Engels horen spreken inclusief slang en alles erop en d'r an
quote:
Eric zoekt al dekking, hij gaat bij Natasia slapenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:29 schreef Prospera het volgende:
Huub wil Eric nog aan het huilen maken vanavond![]()
[afbeelding]
dan heb je blijkbaar nooit echt engels gehoord, wat die gast uit zijn bek krijgt klinkt echt voor geen meter!quote:
ok maar niet verder vertellen,quote:
Van mij mag ie, ik zit er klaar voor...biertje en wat ketjan-nootjes.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:29 schreef Prospera het volgende:
Huub wil Eric nog aan het huilen maken vanavond![]()
[afbeelding]
er is een tijd voor 'sillyconen' en er is een tijd om te slaan...quote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja in new york, hij heeft meerdere bedrijfjes ook nog daarquote:Op maandag 4 juni 2007 23:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Even OT...heeft Jensen in Amerika gewoond ofzo...zelden een Nederlander zo vloeiend Engels horen spreken inclusief slang en alles erop en d'r an
Sillyquote:Op maandag 4 juni 2007 23:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
er is een tijd voor 'sillyconen' en er is een tijd om te slaan...
ik moet nog zien of jaap dat morgen gaat waarmaken. En dat van die verhaallijnen dat is toch met elk programma, ik heb nooit gedacht dat al die mensen van zichzelf zo grappig waren.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
ok maar niet verder vertellen,
Het is een control freak en alles waar hij zogenaamd lollig over is, is door een klein team al uitgezocht, de verhaal lijnen worden namelijk uitgezet. Verder is hij wel erg gevat maar als je m beledigt en hij kan ff niet tegen je op word ie boos, dus denk ik dat hij Jaap heeft onderschat met uitzoeken qua gasten. De meeste gasten zijn daar verbaal niet sterk. De verbaal sterke gasten (meestal de kijkcijfer trekkers en meer bekende nederlanders slijmt hij helemaal onder.
Je mag voor de show niet met m praten, en de hele cast is vorig jaar ontslagen/ weggegaan omdat hij te erg is. Meer kan ik niet zeggen.
Ook met verhaallijnen vind ik hem niet scherp of grappig.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:37 schreef 2live het volgende:
[..]
ik moet nog zien of jaap dat morgen gaat waarmaken. En dat van die verhaallijnen dat is toch met elk programma, ik heb nooit gedacht dat al die mensen van zichzelf zo grappig waren.
Geen probleem bij Hanff lite... ook geen geluid btwquote:Op maandag 4 juni 2007 23:37 schreef FuTilE het volgende:
Blijft stream 2 bij iedereen hangen?
1 en 3 zijn bij mij uitgevallen (Downloading DRM), 4 doet het nog wel, maar 2 blijft steken op een etende Lieke op de bank...
toch vind ze wel mooi gewordenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is voortaan dagelijks ritueel, tietenshow
[afbeelding]
Natasia loopt er onbeschaamd naakt rond en zit haar tieten te masseren.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toen het badschuim twee kontjes hoog stond
[afbeelding]
In het armetierige TV-land Nederland wel, ja...quote:Op maandag 4 juni 2007 23:37 schreef 2live het volgende:
[..]
ik moet nog zien of jaap dat morgen gaat waarmaken. En dat van die verhaallijnen dat is toch met elk programma, ik heb nooit gedacht dat al die mensen van zichzelf zo grappig waren.
Huhquote:Op maandag 4 juni 2007 23:38 schreef Liess het volgende:
Amanda mag ook wel op die manier op mij komen liggen zo in bad.
Ik ga niet bellen of wat dan ookquote:Op maandag 4 juni 2007 23:34 schreef rooie3 het volgende:
We kunnen weer bellen voor de popie poll.
Moeilijke keuze maar heb voor Japio gebeld.
Nou dan mist ze watquote:
Ah, OK. Dank, ga ik es ff kijken bij Hanffquote:Op maandag 4 juni 2007 23:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Geen probleem bij Hanff lite... ook geen geluid btw
bij jou gaat het dus niet om de inhoudquote:Op maandag 4 juni 2007 23:38 schreef Liess het volgende:
Amanda mag ook wel op die manier op mij komen liggen zo in bad.
Hopelijk bij Liess ook nietquote:
Brian!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De regie doet alle moeite een grote rat in beeld te krijgen, ze veranderen zelfs de instelling van de camera. Het lukt jammer genoeg niet om de rat te filmen.
[afbeelding]
Hij spreekt het vloeiend, ik kom er zelf vandaanquote:Op maandag 4 juni 2007 23:31 schreef RSie het volgende:
[..]
dan heb je blijkbaar nooit echt engels gehoord, wat die gast uit zijn bek krijgt klinkt echt voor geen meter!
Yezzquote:Op maandag 4 juni 2007 23:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hebben ze de terminator in de tuin?
En ik jouquote:
Dat kun je het beste even aan je vriend of echtgenoot vragen!quote:
met zulke Mattel poppen mocht ik nooit spellenquote:
Er blijft natuurlijk altijd een verschil tussen écht Engels en Amerikaans. Daar zal RSIE wel (terecht) op doelen..quote:Op maandag 4 juni 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij spreekt het vloeiend, ik kom er zelf vandaan![]()
Sjeemigquote:
En dan toch zo'n verdorven geest?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
met zulke Mattel poppen mocht ik nooit spellen![]()
met moederdag verkrijgbaar bij de kijkshop...quote:Op maandag 4 juni 2007 23:46 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat kun je het beste even aan je vriend of echtgenoot vragen!
Niet vergeten te benadrukken dat je er erg in geïnteresseerd bent!
Jensen zelf is inderdaad een beetje een kwal en niet echt heel erg grappig.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
ok maar niet verder vertellen,
Het is een control freak en alles waar hij zogenaamd lollig over is, is door een klein team al uitgezocht, de verhaal lijnen worden namelijk uitgezet. Verder is hij wel erg gevat maar als je m beledigt en hij kan ff niet tegen je op word ie boos, dus denk ik dat hij Jaap heeft onderschat met uitzoeken qua gasten. De meeste gasten zijn daar verbaal niet sterk. De verbaal sterke gasten (meestal de kijkcijfer trekkers en meer bekende nederlanders slijmt hij helemaal onder.
Je mag voor de show niet met m praten, en de hele cast is vorig jaar ontslagen/ weggegaan omdat hij te erg is. Meer kan ik niet zeggen.
Het is ook nooit goed.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:47 schreef Meganog het volgende:
Dit is dus DGK 'na de brief'.
Spannend hoor, ik begin weer terug te verlangen naar de pokeravondjes.
Nee, ze loopt niet maar zitquote:Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef Liess het volgende:
Loopt die Natasia nou nogsteeds met der blote tietjes.
Is het ook welquote:Op maandag 4 juni 2007 23:50 schreef Meganog het volgende:
Huub maakt zichzelf wijs dat de gouden kooi een afspiegeling van de maatschappij is...
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Er blijft natuurlijk altijd een verschil tussen écht Engels en Amerikaans. Daar zal RSIE wel (terecht) op doelen..
Net liep ze.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ze loopt niet maar zit
[afbeelding]
Mijn moeder stak um aan.. gezelligquote:Op maandag 4 juni 2007 23:49 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
met moederdag verkrijgbaar bij de kijkshop...
Ik wil terror.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed.
De terror was toch niet leuk.
Huub en Japio zijn nu netjes.
En dat wilden de meesten toch.
Ja...quote:Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef Liess het volgende:
Loopt die Natasia nou nogsteeds met der blote tietjes.
welk temperatuurtjequote:Op maandag 4 juni 2007 23:52 schreef CHAOS_ het volgende:
In het water worden mijn tepels altijd stijf, maar schijnbaar die van Amandelletje niet, raar ze zien er net zo uit als anders.
idd huub helemaal gelijk, wat heeft die jonge toch een arrogantie betweterig en irritante kwallen kopquote:Op maandag 4 juni 2007 23:50 schreef Meganog het volgende:
Huub maakt zichzelf wijs dat de gouden kooi een afspiegeling van de maatschappij is...
Je moet ze wel hebbenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:53 schreef Meganog het volgende:
Waarom zit Lieke niet in haar blote tieten?
welke ?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:53 schreef Meganog het volgende:
Waarom zit Lieke niet in haar blote tieten?
Ja ik ook.quote:
Huis afgefiktquote:
kleine borst vrouwen niet gelijk beledigt zijn ik houquote:
Nou die van mij niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:54 schreef CHAOS_ het volgende:
maakt niet uit, als je opgewonden raakt worden ze ook stijf toch? Althans bij mij wel en in het water ongeacht de temp ook.
Ja Jensen spreekt echt Amerikaans maar dat is wel duidelijk als je hem hoortquote:Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Er blijft natuurlijk altijd een verschil tussen écht Engels en Amerikaans. Daar zal RSIE wel (terecht) op doelen..
Hier kun je hele discussies over voeren, maar die uitspraak is niet eens zo gespeend van waarheid.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:51 schreef basicsaint het volgende:
Huub denkt dat zij de afspiegeling van de maatschappij zijn.
(Huub ging vroeger trouwens ook stappen om ruzie te zoeken. Lowlife.)
misschien had ze het eerst handmatig moeten proberen?quote:
Bij wijze van spreken.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:58 schreef basicsaint het volgende:
Huub ontkent nog steeds dat-ie Eric geslagen heeft.
Hoe was het ook al weer? Er is niets wat Huub niet zal doen om het spel te winnen. Lekker geloofwaardig allemaal.
Huub: als er geen camera was had ik hem doodgeslagen.
alsof ik een langspeelplaat hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 23:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed.
De terror was toch niet leuk.
Huub en Japio zijn nu netjes.
En dat wilden de meesten toch.
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:58 schreef basicsaint het volgende:
Huub ontkent nog steeds dat-ie Eric geslagen heeft.
Hoe was het ook al weer? Er is niets wat Huub niet zal doen om het spel te winnen. Lekker geloofwaardig allemaal.
Huub: als er geen camera was had ik hem doodgeslagen. Bij wijze van
Katjes dropquote:
De Amerikaanse hegemonie strekt tot aan de voordeur van de COS.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja Jensen spreekt echt Amerikaans maar dat is wel duidelijk als je hem hoort
Ow jee ik had dus moeten schrijven waar hij zo goed Amerikaans heeft leren spreken![]()
het is een uitwisselingsprojectquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom praat Amanda alsof ze uit Pakistan komt?
Het is toch zo.quote:
hahahahahaquote:
Ik kan in ieder geval een avondje op tijd naar bed.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is toch zo.
Wat er ook op de streams komt ,het is nooit goed.
Is het een avondje rustig krijg je meteen het is saai.
Dat valt je nu pas op?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is toch zo.
Wacht ff doesje ik pak ff me'n dopjesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is toch zo.
Je zoe es moeten weten wat 'kissa' betekentquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Katjes drop
Katjes eronder
Katje is een geile donder![]()
mag ik vast afscheid nemen van brian?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:04 schreef Prospera het volgende:
Nee hij is echt dood
Maar wat willen ze dan precies.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat valt je nu pas op?
Dat is al zo sinds de begindagen van BB1... It's the nature of Fok! 181.214 zeikerds op een stokje.
Tis een bestaand gedichtje (dacht van Piet Paaltjes) Wat jij betekend weet ik nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:06 schreef kissa het volgende:
[..]
Je zoe es moeten weten wat 'kissa' betekent![]()
vertel ! eens kijken of ik dat kan gaan doen zoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:06 schreef kissa het volgende:
[..]
Je zoe es moeten weten wat 'kissa' betekent![]()
uit bad gevlucht??quote:
In de tuin loopt al een tijdje een grote rat. Eekhoorn heeft een heel andere staart.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
De camera van stream 2 volgde een beestje maar ik kon niet zien wat het was. Ik gok op een eekhoorn.
Is ie eindelijk door dat putje gespoeldquote:
Bij gebrek aan intelligente spelers wilt iedereen gewoon bloed aan de paal. Als dat uitblijft, zeikt men wat over spelregels.... It's the way it is..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar wat willen ze dan precies.
Snap het niet meer.
Ik vind de terror prima.
En zeg dat ook gewoon.
quote:
Pollquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Bij gebrek aan intelligente spelers wilt iedereen gewoon bloed aan de paal. Als dat uitblijft, zeikt men wat over spelregels.... It's the way it is..
Ik kom er ook gewoon voor uit dat ik niet meer dan een ramptoerist ben, voor de stimulerende conversatie hoef je DGK niet te volgen.
Ik wil katharsis. Huub huilend de poort uit, uitgewuifd door Eric.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Bij gebrek aan intelligente spelers wilt iedereen gewoon bloed aan de paal. Als dat uitblijft, zeikt men wat over spelregels.... It's the way it is..
Ik kom er ook gewoon voor uit dat ik niet meer dan een ramptoerist ben, voor de stimulerende conversatie hoef je DGK niet te volgen.
Ik beteken niets maar mijn nick is Fins voor katquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een bestaand gedichtje (dacht van Piet Paaltjes) Wat jij betekend weet ik niet![]()
Nou dat komt dan mooi uitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:12 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik beteken niets maar mijn nick if Fins voor kat![]()
na een uurtje gouden kooi lees ik de libelle anders slaap ik de hele nacht niet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, als er een keuze was geweest tussen kaas, tentharingen en cavia's, was er ook een score uitgekomen... Welkom bij de Multiple Choice generatie!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:11 schreef Ning het volgende:
[..]
Poll
Dit wil ik zien in de Villa!
Humor!42%
Terroracties!36%
Seks!22%
10
Ik vrees dat Huub dat niet zal overleven, maar 't zou wel een stunt zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:12 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik wil katharsis. Huub huilend de poort uit, uitgewuifd door Eric.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |