Sillyquote:Op maandag 4 juni 2007 23:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
er is een tijd voor 'sillyconen' en er is een tijd om te slaan...
ik moet nog zien of jaap dat morgen gaat waarmaken. En dat van die verhaallijnen dat is toch met elk programma, ik heb nooit gedacht dat al die mensen van zichzelf zo grappig waren.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
ok maar niet verder vertellen,
Het is een control freak en alles waar hij zogenaamd lollig over is, is door een klein team al uitgezocht, de verhaal lijnen worden namelijk uitgezet. Verder is hij wel erg gevat maar als je m beledigt en hij kan ff niet tegen je op word ie boos, dus denk ik dat hij Jaap heeft onderschat met uitzoeken qua gasten. De meeste gasten zijn daar verbaal niet sterk. De verbaal sterke gasten (meestal de kijkcijfer trekkers en meer bekende nederlanders slijmt hij helemaal onder.
Je mag voor de show niet met m praten, en de hele cast is vorig jaar ontslagen/ weggegaan omdat hij te erg is. Meer kan ik niet zeggen.
Ook met verhaallijnen vind ik hem niet scherp of grappig.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:37 schreef 2live het volgende:
[..]
ik moet nog zien of jaap dat morgen gaat waarmaken. En dat van die verhaallijnen dat is toch met elk programma, ik heb nooit gedacht dat al die mensen van zichzelf zo grappig waren.
Geen probleem bij Hanff lite... ook geen geluid btwquote:Op maandag 4 juni 2007 23:37 schreef FuTilE het volgende:
Blijft stream 2 bij iedereen hangen?
1 en 3 zijn bij mij uitgevallen (Downloading DRM), 4 doet het nog wel, maar 2 blijft steken op een etende Lieke op de bank...
toch vind ze wel mooi gewordenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is voortaan dagelijks ritueel, tietenshow
[afbeelding]
Natasia loopt er onbeschaamd naakt rond en zit haar tieten te masseren.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toen het badschuim twee kontjes hoog stond
[afbeelding]
In het armetierige TV-land Nederland wel, ja...quote:Op maandag 4 juni 2007 23:37 schreef 2live het volgende:
[..]
ik moet nog zien of jaap dat morgen gaat waarmaken. En dat van die verhaallijnen dat is toch met elk programma, ik heb nooit gedacht dat al die mensen van zichzelf zo grappig waren.
Huhquote:Op maandag 4 juni 2007 23:38 schreef Liess het volgende:
Amanda mag ook wel op die manier op mij komen liggen zo in bad.
Ik ga niet bellen of wat dan ookquote:Op maandag 4 juni 2007 23:34 schreef rooie3 het volgende:
We kunnen weer bellen voor de popie poll.
Moeilijke keuze maar heb voor Japio gebeld.
Nou dan mist ze watquote:
Ah, OK. Dank, ga ik es ff kijken bij Hanffquote:Op maandag 4 juni 2007 23:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Geen probleem bij Hanff lite... ook geen geluid btw
bij jou gaat het dus niet om de inhoudquote:Op maandag 4 juni 2007 23:38 schreef Liess het volgende:
Amanda mag ook wel op die manier op mij komen liggen zo in bad.
Hopelijk bij Liess ook nietquote:
Brian!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De regie doet alle moeite een grote rat in beeld te krijgen, ze veranderen zelfs de instelling van de camera. Het lukt jammer genoeg niet om de rat te filmen.
[afbeelding]
Hij spreekt het vloeiend, ik kom er zelf vandaanquote:Op maandag 4 juni 2007 23:31 schreef RSie het volgende:
[..]
dan heb je blijkbaar nooit echt engels gehoord, wat die gast uit zijn bek krijgt klinkt echt voor geen meter!
Yezzquote:Op maandag 4 juni 2007 23:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hebben ze de terminator in de tuin?
En ik jouquote:
Dat kun je het beste even aan je vriend of echtgenoot vragen!quote:
met zulke Mattel poppen mocht ik nooit spellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |