Dank voor dit moment van bezinning.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:51 schreef Katewalker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=X4tsbDzv3yo&mode=related&search=
Voor opgefokte wannabee miljonairs en opgefokte fokkertjes..![]()
Amanda en Brian interesseren me geen reet en Eric en Natasia ook niet...![]()
quote:
past uitstekend bij de spelregels van Tien, die veranderen ook per uitzendingquote:Op maandag 4 juni 2007 22:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee joh...heb wel een enorme uitgesproken mening..al veranderd die per uitzending.
die is na haar functioneel blote actie in DGK door het ministerie van landbouw & visserij ontsmet...quote:Op maandag 4 juni 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die SOA lijkt me redelijk verklaarbaar. Remember the SOCAgirl?
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:56 schreef FdW het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_ontdekt.html?p=4,1
Vislip
quote:AMSTERDAM - In afgelegen regenwouden en moerassen in het oosten van Suriname....
Mis de haakquote:Op maandag 4 juni 2007 23:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
[..]
[afbeelding]
Dat kán geen toeval zijn!
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:57 schreef beequeen het volgende:
Jensen kan ik hier ook kijken dus tot morgen. Don't let the bedbugs bite you.![]()
Floortje Dessing........ zoooooooo'n leuke meid, volgens Eric, is ie lekker mee aan de zuip geweest tijdens de Gaypride. Floortje was een beetje tips......quote:Op maandag 4 juni 2007 23:01 schreef PumaStreamer het volgende:
waarom praten ze over Bnners alsof ze ze echt kennen...stumpertjes...en daarbij wie zegt dat RTL blij is met de eventuele aankoop van DGK?
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Morgen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn vriendin heeft dat soort "jurkjes" idd aan als shirtje met daaronder een broekquote:Op maandag 4 juni 2007 22:44 schreef Lisette18 het volgende:
die jurkjes die amanda draagt zijn eigenlijk gewoon shirtjes..
Even worse... Floortje Dessingquote:Op maandag 4 juni 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Floortje Dessing........ zoooooooo'n leuke meid, volgens Eric, is ie lekker mee aan de zuip geweest tijdens de Gaypride. Floortje was een beetje tips......
Namedropping![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |