Dank voor dit moment van bezinning.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:51 schreef Katewalker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=X4tsbDzv3yo&mode=related&search=
Voor opgefokte wannabee miljonairs en opgefokte fokkertjes..![]()
Amanda en Brian interesseren me geen reet en Eric en Natasia ook niet...![]()
quote:
past uitstekend bij de spelregels van Tien, die veranderen ook per uitzendingquote:Op maandag 4 juni 2007 22:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee joh...heb wel een enorme uitgesproken mening..al veranderd die per uitzending.
die is na haar functioneel blote actie in DGK door het ministerie van landbouw & visserij ontsmet...quote:Op maandag 4 juni 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die SOA lijkt me redelijk verklaarbaar. Remember the SOCAgirl?
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:56 schreef FdW het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_ontdekt.html?p=4,1
Vislip
quote:AMSTERDAM - In afgelegen regenwouden en moerassen in het oosten van Suriname....
Mis de haakquote:Op maandag 4 juni 2007 23:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
[..]
[afbeelding]
Dat kán geen toeval zijn!
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:57 schreef beequeen het volgende:
Jensen kan ik hier ook kijken dus tot morgen. Don't let the bedbugs bite you.![]()
Floortje Dessing........ zoooooooo'n leuke meid, volgens Eric, is ie lekker mee aan de zuip geweest tijdens de Gaypride. Floortje was een beetje tips......quote:Op maandag 4 juni 2007 23:01 schreef PumaStreamer het volgende:
waarom praten ze over Bnners alsof ze ze echt kennen...stumpertjes...en daarbij wie zegt dat RTL blij is met de eventuele aankoop van DGK?
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Morgen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn vriendin heeft dat soort "jurkjes" idd aan als shirtje met daaronder een broekquote:Op maandag 4 juni 2007 22:44 schreef Lisette18 het volgende:
die jurkjes die amanda draagt zijn eigenlijk gewoon shirtjes..
Even worse... Floortje Dessingquote:Op maandag 4 juni 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Floortje Dessing........ zoooooooo'n leuke meid, volgens Eric, is ie lekker mee aan de zuip geweest tijdens de Gaypride. Floortje was een beetje tips......
Namedropping![]()
Ik zou het wel weten als ik bijvoorbeeld Eric was (en dus zeker niet zou winnen)! Dan zou ik letterlijk die hele hoofdprijs eruit RAMMEN! 10 Keer iemand op zijn smoel timmeren betekent dat ik (als ik Eric zou zijn) mijn borg kwijt ben... duh luttele 1 0.000 euro, maar dat de "winnnaar" met de hoofdprijs minus 51.200.000 euri naar huis zou gaan. O nee, zo hoog is die hoofdprijs helemaal niet. Nou ja... 6 keer rammen is voldoende om die hele prijs tot 0 te reduceren.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:41 schreef PumaStreamer het volgende:
Nieuwe regels : Bij geweld, spugen, schoppen enz volgt vanaf nu een boete van 100.000 euro. De tweede keer 200.000, de derde 400.000 enz. Ieder keer verdubbeling. Verder per keer 1.000 van de borg af.
Zo...eindelijk wakker redactie..dat het te ver gaat??? wow..tiepiesch Nederlands he...pas actie ondernemen als het te laat..is ..Ook tiepiesch nederlands niet een individu aan pakken maar de hele groep laten boeten voor die paar rotte teringappels...echt ook wel weer heel zielig...tis natuurlijk ook heel moeilijk voor de niet al te intelligente mensen daar om een keus te maken tussen de realiteit en de harde waarheid ipv kut kijkcijfers...als er een dooie valt..echt.maar tuurlijk straf iedereen voor de daden van bv 1 persoon..das UBERnederlands en supertriest!!
Zeker maatje cora je vriendin.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft dat soort "jurkjes" idd aan als shirtje met daaronder een broek
Wat jammer nou dat iedereen een eigen teller heeft voor de jackpot .......quote:Op maandag 4 juni 2007 23:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik bijvoorbeeld Eric was (en dus zeker niet zou winnen)! Dan zou ik letterlijk die hele hoofdprijs eruit RAMMEN! 10 Keer iemand op zijn smoel timmeren betekent dat ik (als ik Eric zou zijn) mijn borg kwijt ben... duh luttele 1 0.000 euro, maar dat de "winnnaar" met de hoofdprijs minus 51.200.000 euri naar huis zou gaan. O nee, zo hoog is die hoofdprijs helemaal niet. Nou ja... 6 keer rammen is voldoende om die hele prijs tot 0 te reduceren.
Yow, Eric! What about someTERROR?!
Wat ben jij vriendelijk voor je mede cosserquote:
Suffe opmerking.quote:
het gaat van je eigen prijsgeld af als je wint, niet van de medemiljonairsquote:Op maandag 4 juni 2007 23:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik bijvoorbeeld Eric was (en dus zeker niet zou winnen)! Dan zou ik letterlijk die hele hoofdprijs eruit RAMMEN! 10 Keer iemand op zijn smoel timmeren betekent dat ik (als ik Eric zou zijn) mijn borg kwijt ben... duh luttele 1 0.000 euro, maar dat de "winnnaar" met de hoofdprijs minus 51.200.000 euri naar huis zou gaan. O nee, zo hoog is die hoofdprijs helemaal niet. Nou ja... 6 keer rammen is voldoende om die hele prijs tot 0 te reduceren.
Dat is toch gewoon die 1000 euro die iedere keer van de borg af gaat? En de rest geldt toch voor de hoofdprijs?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat jammer nou dat iedereen een eigen teller heeft voor de jackpot .......
Ik lurk nog even mee. Jij bent toch boeddhist?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:07 schreef Tissik het volgende:
en wat komt ze doen?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:11 schreef nibbieworld het volgende:
misschien leuk voor de vrouwen liefhebbers. Volgens mij komt er morgen bezoek van een meisje dat best wel wat weg heeft van Nena. En ik hoop nu al dat ze blijft.
Hoe kom ik er bij, tja hyves made it happen. zie link, en reacties van mensen op haar hyves---->
http://djol.hyves.nl/
http://djol.hyves.nl/albu(...)edia=5_19856788_kTN0
+ reactie van een vriendin op andere vrienden hyver van haar
Haai!! Ze belden gisteren of ik ook volgende week kon beginnen in het huis! Vond ik helemaaaaaaal niet erg (kan ik nog even het programma een x bekijken), dus nu ga ik dinsdag! hihi!!
Doe ik thuis zelf wel een eitje door mijn haar, want mijn bosje stro is echt toe aan wat voedingsstofjes
kan niet missen toch... lache
Liefs, Jo
Ah ok. Mgoed, als je toch niet wint, kan het je hooguit je borg gaan kosten. Degene die wel denkt te kunnen winnen, kan dan iig niet terug gaan slaan. Wel een legitieme reden om degene die jij als kanshebber voor de hoofdprijs ziet, 10 keer flink af te kunnen rossen.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
het gaat van je eigen prijsgeld af als je wint, niet van de medemiljonairs
amanda, schatje je kunt het, ga zingen, voorjou is the sky the limitquote:Op maandag 4 juni 2007 23:12 schreef Prospera het volgende:
Jensen op de tv met een nederlands meisje die wel kan zingen.
[afbeelding]
Amanda denkt dat ze het ook wel kan.
Maar dan komt Justin Timberlake ter sprake en Amanda twijfelt...
[afbeelding]
Ja idd als je een figuur hebt wat je wilt verbergen, laten we nu gewoon eerlijk zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Suffe opmerking.
Elke normale vrouw draagt een tuniek als een tuniek en een jurk als een jurk.![]()
Klein beginnen voor Amanda hoor. Laat haar eerst maar eens praten met een stem ide om aan te horen isquote:Op maandag 4 juni 2007 23:14 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda, schatje je kunt het, ga zingen, voorjou is the sky the limit
Bííííjna Nena... But not quite.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:11 schreef nibbieworld het volgende:
misschien leuk voor de vrouwen liefhebbers. Volgens mij komt er morgen bezoek van een meisje dat best wel wat weg heeft van Nena. En ik hoop nu al dat ze blijft.
Hoe kom ik er bij, tja hyves made it happen. zie link, en reacties van mensen op haar hyves---->
http://djol.hyves.nl/
http://djol.hyves.nl/albu(...)edia=5_19856788_kTN0
+ reactie van een vriendin op andere vrienden hyver van haar
Haai!! Ze belden gisteren of ik ook volgende week kon beginnen in het huis! Vond ik helemaaaaaaal niet erg (kan ik nog even het programma een x bekijken), dus nu ga ik dinsdag! hihi!!
Doe ik thuis zelf wel een eitje door mijn haar, want mijn bosje stro is echt toe aan wat voedingsstofjes
kan niet missen toch... lache
Liefs, Jo
Stuur wat foto's naar zijn site, kan leuke vragen opleverenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Morgen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |