Er blijft natuurlijk altijd een verschil tussen écht Engels en Amerikaans. Daar zal RSIE wel (terecht) op doelen..quote:Op maandag 4 juni 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij spreekt het vloeiend, ik kom er zelf vandaan![]()
Sjeemigquote:
En dan toch zo'n verdorven geest?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
met zulke Mattel poppen mocht ik nooit spellen![]()
met moederdag verkrijgbaar bij de kijkshop...quote:Op maandag 4 juni 2007 23:46 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat kun je het beste even aan je vriend of echtgenoot vragen!
Niet vergeten te benadrukken dat je er erg in geïnteresseerd bent!
Jensen zelf is inderdaad een beetje een kwal en niet echt heel erg grappig.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
ok maar niet verder vertellen,
Het is een control freak en alles waar hij zogenaamd lollig over is, is door een klein team al uitgezocht, de verhaal lijnen worden namelijk uitgezet. Verder is hij wel erg gevat maar als je m beledigt en hij kan ff niet tegen je op word ie boos, dus denk ik dat hij Jaap heeft onderschat met uitzoeken qua gasten. De meeste gasten zijn daar verbaal niet sterk. De verbaal sterke gasten (meestal de kijkcijfer trekkers en meer bekende nederlanders slijmt hij helemaal onder.
Je mag voor de show niet met m praten, en de hele cast is vorig jaar ontslagen/ weggegaan omdat hij te erg is. Meer kan ik niet zeggen.
Het is ook nooit goed.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:47 schreef Meganog het volgende:
Dit is dus DGK 'na de brief'.
Spannend hoor, ik begin weer terug te verlangen naar de pokeravondjes.
Nee, ze loopt niet maar zitquote:Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef Liess het volgende:
Loopt die Natasia nou nogsteeds met der blote tietjes.
Is het ook welquote:Op maandag 4 juni 2007 23:50 schreef Meganog het volgende:
Huub maakt zichzelf wijs dat de gouden kooi een afspiegeling van de maatschappij is...
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Er blijft natuurlijk altijd een verschil tussen écht Engels en Amerikaans. Daar zal RSIE wel (terecht) op doelen..
Net liep ze.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ze loopt niet maar zit
[afbeelding]
Mijn moeder stak um aan.. gezelligquote:Op maandag 4 juni 2007 23:49 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
met moederdag verkrijgbaar bij de kijkshop...
Ik wil terror.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed.
De terror was toch niet leuk.
Huub en Japio zijn nu netjes.
En dat wilden de meesten toch.
Ja...quote:Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef Liess het volgende:
Loopt die Natasia nou nogsteeds met der blote tietjes.
welk temperatuurtjequote:Op maandag 4 juni 2007 23:52 schreef CHAOS_ het volgende:
In het water worden mijn tepels altijd stijf, maar schijnbaar die van Amandelletje niet, raar ze zien er net zo uit als anders.
idd huub helemaal gelijk, wat heeft die jonge toch een arrogantie betweterig en irritante kwallen kopquote:Op maandag 4 juni 2007 23:50 schreef Meganog het volgende:
Huub maakt zichzelf wijs dat de gouden kooi een afspiegeling van de maatschappij is...
Je moet ze wel hebbenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:53 schreef Meganog het volgende:
Waarom zit Lieke niet in haar blote tieten?
welke ?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:53 schreef Meganog het volgende:
Waarom zit Lieke niet in haar blote tieten?
Ja ik ook.quote:
Huis afgefiktquote:
kleine borst vrouwen niet gelijk beledigt zijn ik houquote:
Nou die van mij niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:54 schreef CHAOS_ het volgende:
maakt niet uit, als je opgewonden raakt worden ze ook stijf toch? Althans bij mij wel en in het water ongeacht de temp ook.
Ja Jensen spreekt echt Amerikaans maar dat is wel duidelijk als je hem hoortquote:Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Er blijft natuurlijk altijd een verschil tussen écht Engels en Amerikaans. Daar zal RSIE wel (terecht) op doelen..
Hier kun je hele discussies over voeren, maar die uitspraak is niet eens zo gespeend van waarheid.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:51 schreef basicsaint het volgende:
Huub denkt dat zij de afspiegeling van de maatschappij zijn.
(Huub ging vroeger trouwens ook stappen om ruzie te zoeken. Lowlife.)
misschien had ze het eerst handmatig moeten proberen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |