Tuurlijk maar ik wil het wel zienquote:Op maandag 4 juni 2007 23:23 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jensen kennende gaat het dan vooral over tieten, of ze echt zijn, nep zijn..
Sterf jonguh! Waarom moet iedereen het altijd over muh tietuh hebbuh!!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:23 schreef SiRojK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:23 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jensen gaat voelenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Sterf jonguh! Waarom moet iedereen het altijd over muh tietuh hebbuh!!!!
(Amanda zit op de bank bij Jensen met 1 tiet buiten haar shirtje)
Vertelquote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
EN jaap gaat compleet, los hoop ik. Ik mag die Jensen niet zo, het is een complete zak achter de schermen.
bij patricia paay ging hij toen uitgebreid voelenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Op het scherm is het ook een complete zak!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
EN jaap gaat compleet, los hoop ik. Ik mag die Jensen niet zo, het is een complete zak achter de schermen.
Voor de schermen ook dus dat klopt wel. Ik kijk er nooit naar maar maak denk ik morgen een uitzonderingquote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
Ikke ookquote:Op maandag 4 juni 2007 23:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor de schermen ook dus dat klopt wel. Ik kijk er nooit naar maar maak denk ik morgen een uitzondering
Even OT...heeft Jensen in Amerika gewoond ofzo...zelden een Nederlander zo vloeiend Engels horen spreken inclusief slang en alles erop en d'r anquote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
Heb jij tieten danquote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
dit meen je toch niet serieus hequote:Op maandag 4 juni 2007 23:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Even OT...heeft Jensen in Amerika gewoond ofzo...zelden een Nederlander zo vloeiend Engels horen spreken inclusief slang en alles erop en d'r an
quote:
Eric zoekt al dekking, hij gaat bij Natasia slapenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:29 schreef Prospera het volgende:
Huub wil Eric nog aan het huilen maken vanavond![]()
[afbeelding]
dan heb je blijkbaar nooit echt engels gehoord, wat die gast uit zijn bek krijgt klinkt echt voor geen meter!quote:
ok maar niet verder vertellen,quote:
Van mij mag ie, ik zit er klaar voor...biertje en wat ketjan-nootjes.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:29 schreef Prospera het volgende:
Huub wil Eric nog aan het huilen maken vanavond![]()
[afbeelding]
er is een tijd voor 'sillyconen' en er is een tijd om te slaan...quote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja in new york, hij heeft meerdere bedrijfjes ook nog daarquote:Op maandag 4 juni 2007 23:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Even OT...heeft Jensen in Amerika gewoond ofzo...zelden een Nederlander zo vloeiend Engels horen spreken inclusief slang en alles erop en d'r an
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |