Tis een bestaand gedichtje (dacht van Piet Paaltjes) Wat jij betekend weet ik nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:06 schreef kissa het volgende:
[..]
Je zoe es moeten weten wat 'kissa' betekent![]()
vertel ! eens kijken of ik dat kan gaan doen zoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:06 schreef kissa het volgende:
[..]
Je zoe es moeten weten wat 'kissa' betekent![]()
uit bad gevlucht??quote:
In de tuin loopt al een tijdje een grote rat. Eekhoorn heeft een heel andere staart.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
De camera van stream 2 volgde een beestje maar ik kon niet zien wat het was. Ik gok op een eekhoorn.
Is ie eindelijk door dat putje gespoeldquote:
Bij gebrek aan intelligente spelers wilt iedereen gewoon bloed aan de paal. Als dat uitblijft, zeikt men wat over spelregels.... It's the way it is..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar wat willen ze dan precies.
Snap het niet meer.
Ik vind de terror prima.
En zeg dat ook gewoon.
quote:
Pollquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Bij gebrek aan intelligente spelers wilt iedereen gewoon bloed aan de paal. Als dat uitblijft, zeikt men wat over spelregels.... It's the way it is..
Ik kom er ook gewoon voor uit dat ik niet meer dan een ramptoerist ben, voor de stimulerende conversatie hoef je DGK niet te volgen.
Ik wil katharsis. Huub huilend de poort uit, uitgewuifd door Eric.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Bij gebrek aan intelligente spelers wilt iedereen gewoon bloed aan de paal. Als dat uitblijft, zeikt men wat over spelregels.... It's the way it is..
Ik kom er ook gewoon voor uit dat ik niet meer dan een ramptoerist ben, voor de stimulerende conversatie hoef je DGK niet te volgen.
Ik beteken niets maar mijn nick is Fins voor katquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een bestaand gedichtje (dacht van Piet Paaltjes) Wat jij betekend weet ik niet![]()
Nou dat komt dan mooi uitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:12 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik beteken niets maar mijn nick if Fins voor kat![]()
na een uurtje gouden kooi lees ik de libelle anders slaap ik de hele nacht niet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, als er een keuze was geweest tussen kaas, tentharingen en cavia's, was er ook een score uitgekomen... Welkom bij de Multiple Choice generatie!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:11 schreef Ning het volgende:
[..]
Poll
Dit wil ik zien in de Villa!
Humor!42%
Terroracties!36%
Seks!22%
10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |