Bij wijze van spreken.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:58 schreef basicsaint het volgende:
Huub ontkent nog steeds dat-ie Eric geslagen heeft.
Hoe was het ook al weer? Er is niets wat Huub niet zal doen om het spel te winnen. Lekker geloofwaardig allemaal.
Huub: als er geen camera was had ik hem doodgeslagen.
alsof ik een langspeelplaat hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 23:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed.
De terror was toch niet leuk.
Huub en Japio zijn nu netjes.
En dat wilden de meesten toch.
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:58 schreef basicsaint het volgende:
Huub ontkent nog steeds dat-ie Eric geslagen heeft.
Hoe was het ook al weer? Er is niets wat Huub niet zal doen om het spel te winnen. Lekker geloofwaardig allemaal.
Huub: als er geen camera was had ik hem doodgeslagen. Bij wijze van
Katjes dropquote:
De Amerikaanse hegemonie strekt tot aan de voordeur van de COS.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja Jensen spreekt echt Amerikaans maar dat is wel duidelijk als je hem hoort
Ow jee ik had dus moeten schrijven waar hij zo goed Amerikaans heeft leren spreken![]()
het is een uitwisselingsprojectquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom praat Amanda alsof ze uit Pakistan komt?
Het is toch zo.quote:
hahahahahaquote:
Ik kan in ieder geval een avondje op tijd naar bed.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is toch zo.
Wat er ook op de streams komt ,het is nooit goed.
Is het een avondje rustig krijg je meteen het is saai.
Dat valt je nu pas op?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is toch zo.
Wacht ff doesje ik pak ff me'n dopjesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is toch zo.
Je zoe es moeten weten wat 'kissa' betekentquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Katjes drop
Katjes eronder
Katje is een geile donder![]()
mag ik vast afscheid nemen van brian?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:04 schreef Prospera het volgende:
Nee hij is echt dood
Maar wat willen ze dan precies.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat valt je nu pas op?
Dat is al zo sinds de begindagen van BB1... It's the nature of Fok! 181.214 zeikerds op een stokje.
Tis een bestaand gedichtje (dacht van Piet Paaltjes) Wat jij betekend weet ik nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:06 schreef kissa het volgende:
[..]
Je zoe es moeten weten wat 'kissa' betekent![]()
vertel ! eens kijken of ik dat kan gaan doen zoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:06 schreef kissa het volgende:
[..]
Je zoe es moeten weten wat 'kissa' betekent![]()
uit bad gevlucht??quote:
In de tuin loopt al een tijdje een grote rat. Eekhoorn heeft een heel andere staart.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
De camera van stream 2 volgde een beestje maar ik kon niet zien wat het was. Ik gok op een eekhoorn.
Is ie eindelijk door dat putje gespoeldquote:
Bij gebrek aan intelligente spelers wilt iedereen gewoon bloed aan de paal. Als dat uitblijft, zeikt men wat over spelregels.... It's the way it is..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar wat willen ze dan precies.
Snap het niet meer.
Ik vind de terror prima.
En zeg dat ook gewoon.
quote:
Pollquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Bij gebrek aan intelligente spelers wilt iedereen gewoon bloed aan de paal. Als dat uitblijft, zeikt men wat over spelregels.... It's the way it is..
Ik kom er ook gewoon voor uit dat ik niet meer dan een ramptoerist ben, voor de stimulerende conversatie hoef je DGK niet te volgen.
Ik wil katharsis. Huub huilend de poort uit, uitgewuifd door Eric.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Bij gebrek aan intelligente spelers wilt iedereen gewoon bloed aan de paal. Als dat uitblijft, zeikt men wat over spelregels.... It's the way it is..
Ik kom er ook gewoon voor uit dat ik niet meer dan een ramptoerist ben, voor de stimulerende conversatie hoef je DGK niet te volgen.
Ik beteken niets maar mijn nick is Fins voor katquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een bestaand gedichtje (dacht van Piet Paaltjes) Wat jij betekend weet ik niet![]()
Nou dat komt dan mooi uitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:12 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik beteken niets maar mijn nick if Fins voor kat![]()
na een uurtje gouden kooi lees ik de libelle anders slaap ik de hele nacht niet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, als er een keuze was geweest tussen kaas, tentharingen en cavia's, was er ook een score uitgekomen... Welkom bij de Multiple Choice generatie!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:11 schreef Ning het volgende:
[..]
Poll
Dit wil ik zien in de Villa!
Humor!42%
Terroracties!36%
Seks!22%
10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |