Dragoljub | maandag 4 juni 2007 @ 20:42 |
![]() Vorig deel: Vliegeniers topic deel 9: NSFW: Jets Mojave: Jets Alternate: Jets The_stranger: Turboprop Snowbite: KLS YellowLedBetter: Zweefvliegtuigen / KLS Domai: KLS ChopperMick: Helikopters Lightning_NL: Helikopters cheukert: Zweefvliegtuigen / naar de KLS in Oktober McDavid: Zweefvliegtuigen MutZ: Zweefvliegtuigen Autoreply: Zweefvliegtuigen (en L&R) 19 Juni zijn er weer theorie-examens. ![]() | |
mcDavid | maandag 4 juni 2007 @ 20:50 |
Autogas voor in de lier is stoerder. | |
Dragoljub | maandag 4 juni 2007 @ 20:52 |
Kerosine is lichtblauw, therefore; cool. ![]() | |
Dragoljub | maandag 4 juni 2007 @ 20:56 |
quote:Kan ik eindelijk Cessna vliegen! ![]() | |
mcDavid | dinsdag 5 juni 2007 @ 01:36 |
quote:Toch zit je met kerosine niet in 30 seconden op 500 meter hoogte. Tenzij F16. | |
SnowBite | dinsdag 5 juni 2007 @ 08:22 |
Nee, maar de kerosine houd je wel boven. | |
YellowLedbetter | dinsdag 5 juni 2007 @ 10:28 |
tvp | |
Alternate | dinsdag 5 juni 2007 @ 11:13 |
quote:Net na T/O haal je toch zo'n 4000 ft per minuut, dus dat is meer dan 500 meter is 30 seconden ![]() | |
mcDavid | dinsdag 5 juni 2007 @ 17:33 |
quote:jamaar dan ben je al ruim 30 seconden aant rollen geweest! ![]() | |
Alternate | dinsdag 5 juni 2007 @ 18:17 |
Met een top van 300 km/h ![]() | |
Dragoljub | dinsdag 5 juni 2007 @ 18:26 |
Ik leg liever een afstandje af dan dat ik binnen een miliseconde op 3 kilometer hoogte zit en vervolgens alweer moet gaan uitzoeken waar te landen omdat de brandstof opraakt, maar dat is misschien heul persoonlijk. | |
mcDavid | dinsdag 5 juni 2007 @ 18:35 |
quote:die LS4 mag 280 ![]() | |
mcDavid | dinsdag 5 juni 2007 @ 18:35 |
quote:Ieder zijn smaak, zullen we het maar op houden heh ![]() | |
SnowBite | donderdag 7 juni 2007 @ 08:21 |
Ik heb m'n CPL ![]() Morgen m'n wing en maandag naar huis! | |
YellowLedbetter | donderdag 7 juni 2007 @ 12:19 |
Feli, en dan kom je gezellig in de bar ![]() | |
Alternate | donderdag 7 juni 2007 @ 16:21 |
quote:Mijnes mag mach .8 ![]() | |
Public_NME | donderdag 7 juni 2007 @ 18:15 |
quote:Gefeliciteerd! Hoelang duurt je opleiding nog? | |
mcDavid | donderdag 7 juni 2007 @ 22:42 |
quote:mag'ie ook over de kop? ![]() nouja, daarvoor moet ik dan ook even uit de LS4, en in de ASK21 of junior. | |
Dragoljub | donderdag 7 juni 2007 @ 22:58 |
![]() | |
mcDavid | donderdag 7 juni 2007 @ 23:00 |
quote: ![]() | |
Alternate | donderdag 7 juni 2007 @ 23:02 |
quote:Hehe mag je eindelijk in de C corner ![]() Gefeliciteerd! | |
SnowBite | vrijdag 8 juni 2007 @ 00:33 |
quote:Haha jep ![]() ![]() @Public_NME over een maandje begint ongeveer m'n grondschool, dan paar maandjes FNPT2 Simulator, dan paar maandjes Baron, en daarna weet ik het niet. Ik zit zoiezo nog wel zo'n 7 maanden in Eelde. | |
YellowLedbetter | vrijdag 8 juni 2007 @ 09:57 |
Dan vertoon ik me even niet in de bar ![]() | |
Mojave | vrijdag 8 juni 2007 @ 11:22 |
quote: ![]() quote:Gefeliciteerd ouwe! | |
Mojave | vrijdag 8 juni 2007 @ 11:22 |
Ze moeten trwns een keer wat aan die baan doen daar op Eelde.... hobbelig ding. | |
Alternate | vrijdag 8 juni 2007 @ 11:30 |
quote:Echte mannen vliegen niet op Eelde, dan heb je daar geen last van ![]() ![]() | |
Mojave | vrijdag 8 juni 2007 @ 11:54 |
quote:Hahaha......ja wat zal ik hier nou eens op zeggen.. ![]() Ach met een volle -800 take off gaan op 1800 meter baan is ook niet mis... | |
Dragoljub | vrijdag 8 juni 2007 @ 11:56 |
Ooooh dan krijg je zo'n lekkere duw in je rug. ![]() Remmen erop, gas erop, remmen eraf. Wroaaaaaaaaaaaap. ![]() ![]() | |
YellowLedbetter | vrijdag 8 juni 2007 @ 13:51 |
Mojave, volgende keer kom je maar ff langs als je in Eelde bent, kan best! | |
Mojave | vrijdag 8 juni 2007 @ 16:56 |
quote:Haha na woensdag had idd gekund... uurtje vertraging dus maar op 't terras gehangen in de zon. Woensdag over een week land ik er weer geloof ik maar dan is het direkt met de taxi mee... | |
SnowBite | vrijdag 8 juni 2007 @ 20:21 |
Gelul, gewoon komen zuipen in de bar ![]() | |
Public_NME | zaterdag 9 juni 2007 @ 01:23 |
quote:Vlieg je AMS-GRQ-Turkije? Of moet je echt helemaal naar fucking Groningen? | |
The_stranger | zaterdag 9 juni 2007 @ 22:00 |
quote:Als een F50 er al niet kan landen..... | |
cheukert | zondag 10 juni 2007 @ 02:35 |
einz | |
Public_NME | zondag 10 juni 2007 @ 11:34 |
quote:Dat was een Belg heh?! ![]() | |
The_stranger | zondag 10 juni 2007 @ 12:37 |
quote: ![]() | |
Mojave | maandag 11 juni 2007 @ 04:13 |
whehehe ![]() nee kist kwam uit Palma enne wij deden Grunn - Enschede - Palma - Amsterdam.. Getankerd op Groningen voor Palma.... einzbierdreivier | |
YellowLedbetter | maandag 11 juni 2007 @ 10:53 |
Als je dat de volgende keer op een vrijdag doet kun je mij vanuit grunn wel even meenemen naar enschede he ![]() | |
Mojave | maandag 11 juni 2007 @ 11:44 |
quote: ![]() | |
Dragoljub | maandag 11 juni 2007 @ 11:57 |
quote:Zweef er maar lekker heen! | |
Public_NME | maandag 11 juni 2007 @ 12:38 |
Wat de fuck moet je op Enschede doen ![]() | |
Mojave | maandag 11 juni 2007 @ 14:18 |
Enschede FTW!! jeweetst | |
YellowLedbetter | maandag 11 juni 2007 @ 15:36 |
quote:Jonge, daar woon ik toch in de buurt men! Lekker tukkers proat´n! | |
Mojave | dinsdag 12 juni 2007 @ 01:15 |
Tuulk is mooi wark! Ik heb ook tukkers proatn doan met de tank kearl op twente, vondtie mooi! | |
ChopperMick | dinsdag 12 juni 2007 @ 07:13 |
REQ: plaatje van een heli bij de foto's in de OP? | |
Public_NME | dinsdag 12 juni 2007 @ 20:08 |
http://www.dumpert.nl/mediabase/17431/64a71df6/index.html geil heur! | |
YellowLedbetter | dinsdag 12 juni 2007 @ 20:42 |
quote:Onmeunig mooi wark man! | |
mcDavid | dinsdag 12 juni 2007 @ 21:56 |
quote:Netjes is die wel heh! | |
mcDavid | dinsdag 12 juni 2007 @ 22:04 |
quote: ![]() | |
Mojave | dinsdag 12 juni 2007 @ 22:12 |
![]() | |
YellowLedbetter | woensdag 13 juni 2007 @ 10:07 |
whehe, een heli met een snor! Een snorriekopter! | |
Mojave | woensdag 13 juni 2007 @ 13:17 |
Eigenlijk zijn kerosine en bier de mooiste vloeistoffen die we tot onze beschikking hebben. | |
mcDavid | woensdag 13 juni 2007 @ 14:00 |
quote:Quotewaardig. | |
Koploperkopper | zaterdag 16 juni 2007 @ 00:48 |
Tieters. | |
Public_NME | zaterdag 16 juni 2007 @ 17:49 |
Moja, nog veel wx delays gehad deze week? | |
Mojave | zaterdag 16 juni 2007 @ 17:59 |
quote:Nu lekker weekend ![]() Donderdag 1.30 uur aan de grond gestaan in Prestwick, 5 mins voor het geweld stonden we aan de grond dus heb mazzel gehad ![]() | |
Public_NME | zaterdag 16 juni 2007 @ 18:58 |
quote:Is Prestwick eigenlijk een beetje boeiend veld? Vlieg er nl. dinsdag naar toe met Ryanair... Kon het voor die 5ct retour niet voorbij laten gaan ![]() | |
SnowBite | zondag 17 juni 2007 @ 20:56 |
iemand nog iets boeiends meegemaakt? ikke niet. | |
cheukert | zondag 17 juni 2007 @ 21:09 |
ik heb een nieuwe printer/scanner/fax verder iemand>? | |
SnowBite | zondag 17 juni 2007 @ 21:28 |
ik heb een nieuwe auto | |
Mojave | zondag 17 juni 2007 @ 21:29 |
quote:Ja kicken veld man, vaak crosswind en bumpy final op de 13. Staan ook vaak vracht 747-200's en een hele zooi circuit training wordt er gedaan. Veel plezier! | |
Public_NME | zondag 17 juni 2007 @ 21:31 |
Hele week (incl. Zat/Zon) in de UB gezeten om te leren voor de 6 tentamens die ik nog moet doen... ![]() | |
mcDavid | zondag 17 juni 2007 @ 21:58 |
quote:Ik heb een nieuwe usb-stick. ![]() | |
cheukert | zondag 17 juni 2007 @ 22:04 |
quote:Gefeliciteerd, veel plezier met je nieuwe aankoop ![]() quote:Gefeliciteerd, veel plezier met je nieuwe aankoop ![]() | |
Public_NME | zondag 17 juni 2007 @ 22:05 |
http://www.youtube.com/watch?v=jMrQnkbj1PA ROFL! ![]() Nog een: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=2022917785 en nog meer: http://www.youtube.com/watch?v=pZSP0QY3gQs how gay! ![]() http://www.youtube.com/watch?v=SgiChVGOBtA is dit een hype ofzo? | |
Koploperkopper | zondag 17 juni 2007 @ 22:25 |
Ik heb een Xbox 360, nu moet dat auto nog langer wachten.![]() Aankopen. ![]() Mijn zwakte. ![]() ![]() | |
Koploperkopper | zondag 17 juni 2007 @ 22:25 |
Oh ja, Furious trouwens.![]() | |
cheukert | zondag 17 juni 2007 @ 22:35 |
quote:Waar heb je die Servische generaal gelaten ![]() | |
Koploperkopper | zondag 17 juni 2007 @ 22:50 |
quote:Die is ondanks mijn uiterste zorgvuldigheid ( ![]() ![]() | |
cheukert | maandag 18 juni 2007 @ 00:43 |
quote:Wat ga jij volgend jaar doen eigentlich? | |
Koploperkopper | maandag 18 juni 2007 @ 01:00 |
quote:Werken op Schiphol ofzo, en dan na volgend jaar vliegenier worden. Zo eentje, de rasechte aviator brillen: ![]() ![]() | |
Mojave | maandag 18 juni 2007 @ 15:21 |
![]() | |
mcDavid | maandag 18 juni 2007 @ 15:36 |
quote:Vroegâh, toen de vliegtuigen nog van hout waren... en de mannen nog van staal! | |
Autoreply | maandag 18 juni 2007 @ 17:22 |
Tering, ik mis gewoon een topique. Congrats @ SnowBite ![]() | |
Autoreply | maandag 18 juni 2007 @ 17:23 |
Owja: http://www.youtube.com/watch?v=L9HlfjM4WOo Geyle foto's van mij tijdens de vlucht volgen. | |
Mojave | dinsdag 19 juni 2007 @ 19:36 |
quote:Je hebt mn post echt gequote ![]() ![]() | |
Mojave | dinsdag 19 juni 2007 @ 19:37 |
Ow ja, ik ga binnenkort zweven ![]() | |
mcDavid | dinsdag 19 juni 2007 @ 19:41 |
quote:Die bakken zijn zó fucking lelijk! ![]() quote:ik vond 'm tof. ![]() | |
mcDavid | dinsdag 19 juni 2007 @ 19:42 |
quote:Ik ook! ![]() | |
cheukert | dinsdag 19 juni 2007 @ 20:37 |
quote:Dikke shit! waar? Ohja hoe is het met nsfw en zijn zweef avontuurtjes afgelopen? ![]() | |
Autoreply | woensdag 20 juni 2007 @ 00:42 |
quote:Eindelijk bekeerd ![]() | |
Mojave | donderdag 21 juni 2007 @ 03:28 |
haha we zullen zien ![]() Eerst maar een arbeiten, mooie tijd, vindt u niet? | |
Koploperkopper | donderdag 21 juni 2007 @ 08:15 |
Nou. Eerlijk gezegd vind ik dit al vroeg. ![]() ![]() | |
Alternate | donderdag 21 juni 2007 @ 11:10 |
quote:Tering anders ga je even lekker zitten internetten voor je 4 am shift. Ik probeer altijd elke seconde optimaal te benutten om zo lang mogelijk te kunnen slapen ![]() Helaas kom je meestal niet verder dan een uur of 3 a 4 slaap ![]() | |
mcDavid | donderdag 21 juni 2007 @ 11:27 |
quote:Ik zat laatst om 4am nóg te internetten joh ![]() al was mijn geestelijke toestand toen niet meer zodanig dat ik in een vliegtuig zou stappen, maargoed ![]() | |
Alternate | donderdag 21 juni 2007 @ 13:27 |
quote:NOG te internetten is niets mis mee, maar AL internetten is ziek. | |
Mojave | donderdag 21 juni 2007 @ 16:19 |
quote:Lekker man, wekkertje kwartiertje eerder, koffie, lang douchen, ff zitten met nog meer koffie, zo word ik echt wakker ![]() | |
mcDavid | donderdag 21 juni 2007 @ 18:30 |
quote:Ik ook. Alleen knap ik af op dat "wekker kwartiertje eerder" ![]() | |
Alternate | donderdag 21 juni 2007 @ 20:18 |
Ja alle slaap voor 6 uur telt dubbel ![]() | |
Public_NME | donderdag 21 juni 2007 @ 22:54 |
Vandaag een stevige x-wind landing op STN, landde eerst op het linker deel van het gestel en en echt 4-5 sec later pas op rechts. Hingen echt vreselijk schuin, en was een aardige klap. Sommige mensen keken best bezorgd... Heerlijk! Viel me ook op dat alle andere kisten bij lange na niet zo'n ruige x-wind landing hadden als ons... Mooie shit hehe. Was trouwens zwaar stuiteren op final, niet normaal, sinds tijden niet zo erg gehad. (stapelwolkjes ftw!) Zat ook op de laatste rij van de 738, dus kreeg nog ff extra waar voor mijn geld.. ![]() | |
The_stranger | donderdag 21 juni 2007 @ 23:22 |
quote:Of er is wat overdreven met het geven van voeten en aileron... | |
Public_NME | vrijdag 22 juni 2007 @ 09:56 |
quote:Ja dat zal het wel geweest zijn. Ik bedoelde ook te zeggen dat alle andere kisten veel rustiger landden, en dat het dus niet aan de omstandigheden lag... (er was gewoon een straf windje, maar geen storm ofzo) | |
Mojave | vrijdag 22 juni 2007 @ 15:50 |
Ik kwam gister op Lanzarote ook met flinke crosswind binnen, dus netjes voeten gegeven en aileron in de wind. En dan valt op 15ft tijdens het flaren de wind gewoon compleet weg.. ![]() | |
cheukert | vrijdag 22 juni 2007 @ 15:57 |
Goed voor de kontspieren | |
Koploperkopper | vrijdag 22 juni 2007 @ 17:24 |
Waarom zijn die vliegeniersstoelen eigenlijk bekleed met stof? Poep is toch veel makkelijker van leer af te wassen? Dan blijft de stank ook niet zo hangen!![]() | |
cheukert | vrijdag 22 juni 2007 @ 18:00 |
Ja, met zo'n schapenkleed in zo'n Boeing moet er weer een nieuwe schaap worden afgeschoten | |
mcDavid | vrijdag 22 juni 2007 @ 18:43 |
quote:6 uur 's avonds bedoel je, lijkt me? quote:Loik heh, windgradiënt! ![]() maar met 90o crosswind zou het toch niet uit moeten maken? | |
SnowBite | zaterdag 23 juni 2007 @ 00:09 |
quote:Hoe dat dan? | |
Mojave | zaterdag 23 juni 2007 @ 12:50 |
quote:??? | |
Bartaz | maandag 25 juni 2007 @ 00:59 |
Ik heb een vraag en vermoed dat de vliegers hier mij uit de brand kunnen helpen... Sinds een tijd wil ik piloot worden. Vorig jaar examen gedaan en dit jaar aan een universitaire opleiding begonnen, maar nu ik een jaar bezig ben, krijg ik toch mijn twijfels of ik later wel 40 jaar in wetboeken wil bladeren en jurisprudentie wil lezen. Mijn interesse gaat uit naar het vliegen voor een vliegmaatschappij als KLM en dus 'gewoon' passagiers vervoeren. Enfin: ik ben dus gaan zoeken naar hoe dit hele gebeuren gaat, in de aanloop van het 'piloot worden'. Nu kom ik op een aantal sites van vliegscholen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer... Volgens mij biedt namelijk niet elke vliegschool de opleiding aan die mijn interesse heeft. Mijn vraag: Kan iemand mij vertellen waar deze opleidingen gegeven worden of mij een site kan geven waar dit duidelijk opstaat? EDIT: Verder lees ik hier op de site van de KLM Flight Academy dat de opleiding 40+22+12+6 weken duurt. In totaal is dat dus ongeveer anderhalf a 2 jaar. Ben je dan écht klaar met je opleiding en kun je dan gaan werken? [ Bericht 5% gewijzigd door Bartaz op 25-06-2007 01:07:39 ] | |
mcDavid | maandag 25 juni 2007 @ 01:31 |
quote:nou, met 90o cross heb je geen component van voren, dus verlies je vrijwel geen snelheid door de windgradiënt. | |
mcDavid | maandag 25 juni 2007 @ 01:36 |
Kun je zo'n boeing eigenlijk ook in een slip gooien als je een keer een beetje hoog op final zit? ![]() | |
Mojave | maandag 25 juni 2007 @ 12:05 |
quote:Ja oke, maar als je ailerons geeft op yaw te compeseren en de wind valt dan weg... dan heb je dus een soort van wingdip en bij 10ft boven de grond is dat vrij jammer ![]() | |
Alternate | maandag 25 juni 2007 @ 12:28 |
quote:Nee dan roept ie 'sinkrate sinkrate' en dan moet je op kantoor komen ![]() | |
Koploperkopper | maandag 25 juni 2007 @ 12:28 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Alternate | maandag 25 juni 2007 @ 12:32 |
quote:Je moet niet kijken naar 'een opleiding die je interesse heeft' dat is slap studenten geouwehoer. Het enige wat echt telt is hoe groot de kans is dat je na je opleiding met een schuld van anderhalve ton (1000 euro rente per maand) zit en geen fuck verdient. Veel mensen verkijken zich daarop, als je 1000 euro netto mag lappen elke maand dan moet je al zo'n 1500 bruto verdienen om alleen maar je rente te betalen. Op dit moment zijn KLS en NLS de beste keuzes wat banen betreft, stella zou ik alleen proberen als je bij de rest afgewezen wordt ![]() En trap vooral niet in de praatjes van vliegscholen maar zoek gewoon eens op fora en op sites van klassen van de scholen om te zien waar iedereen terecht is gekomen. Na de twee jaar opleiding ben je inderdaad helemaal klaar en kun je aan het werk! (in de bagagekelder tot je een baan als vlieger gevonden hebt ![]() | |
Autoreply | maandag 25 juni 2007 @ 12:54 |
quote: ![]() OT: www.airwork.nl heeft een grote sectie voor aspirant-piloten, daar is een hoop info en meningen te vinden ![]() Edit: url verbeterd ![]() [ Bericht 13% gewijzigd door Autoreply op 25-06-2007 15:56:14 ] | |
Mojave | maandag 25 juni 2007 @ 14:25 |
quote:Ik zou het in eerste instantie houden bij KLS en EPST. verder helemaal eensch. | |
Autoreply | maandag 25 juni 2007 @ 15:55 |
quote:Waarom niet de NLS? Over Stella hoor ik overigens ook veel positieve verhalen. | |
Autoreply | maandag 25 juni 2007 @ 17:27 |
http://www.youtube.com/watch?v=G0icOICQLTc Been there, done that ![]() | |
mcDavid | maandag 25 juni 2007 @ 18:01 |
quote:Waarom dat? ![]() ![]() | |
cheukert | maandag 25 juni 2007 @ 20:00 |
quote: ![]() ![]() | |
cheukert | maandag 25 juni 2007 @ 20:02 |
quote:Ganz geile shit is dat ![]() quote:Tante Truus wordt dan bang terwijl zuster Miep en Sjon verhaaltjes gaan schrijven naar swaaa und brada Arnold B | |
mcDavid | maandag 25 juni 2007 @ 20:08 |
Kunnen we niet een keer een mannetje of 100 en een kist een paar uurtjes strikken, en dan alléén maar steile bochten, dolfijntjes en slipnaderingen doen? ![]() | |
Public_NME | maandag 25 juni 2007 @ 20:09 |
quote:Ik zeg Parabool vluchtje doen met die kist ![]() | |
cheukert | maandag 25 juni 2007 @ 20:23 |
Zulkse shit:![]() ![]() ![]() | |
mcDavid | maandag 25 juni 2007 @ 20:26 |
quote:Dat zeg ik! ![]() quote:Zoemertje, doen we ook natuurlijk! ![]() | |
Autoreply | dinsdag 26 juni 2007 @ 00:20 |
quote:Wat nou laag. Da's veuls te hoog ![]() http://www.youtube.com/watch?v=aumO0ZHwAro Daaro! Op 0.45, 10 centimeter boven 't water, dát is laag. Overigens is AR net terug van een weekendje Le Bourget en woescht feesten ![]() | |
YellowLedbetter | dinsdag 26 juni 2007 @ 17:10 |
Het is verdomme geen top gun! | |
cheukert | dinsdag 26 juni 2007 @ 17:57 |
quote:you're dangerous ![]() lochsmoker ![]() | |
Razz_Gul | dinsdag 26 juni 2007 @ 18:02 |
ik denk dan , leuk zo'n vliegbrevet maar ik zou het dan ook aardig vinden een eigen vliegtuig(je) te mogen besturen, precies zoals na een rijbewijsB ja !. tijdens je werk zoef je in vliegtuig/taxi rond en in je vrije tijd je eigen vliegtuig./auto ..... ohyeah sign me in ! ![]() ps: ik heb geen brevet of iets wat er maar op lijkt . maar ik zie er dan ook niets glamoreus aan, dat piloot-zijn. ik zie ze als niets meer dan veredelde taxi chauffeurs , leuk voor een paar jaar , maar niet als carriere. ![]() | |
Mojave | dinsdag 26 juni 2007 @ 18:28 |
Goeie post, lekker onderbouwd, jij komt er wel! ![]() | |
YellowLedbetter | dinsdag 26 juni 2007 @ 19:04 |
Eyey, veredelde buschauffeurs ja! Beetje respect, taxi´s daar passen bijna geen mensen in! | |
mcDavid | dinsdag 26 juni 2007 @ 19:13 |
quote:Nou, ik betaal lidmaatschap. Dat is voor gebruik van de vliegtuigen. Dus ik kan me bij deze melden! Veel plezier met in je vrije tijd in de file staan, overigens. | |
cheukert | dinsdag 26 juni 2007 @ 19:22 |
quote:taxichauffeurs vechten, buschauffeurs niet ![]() | |
cheukert | dinsdag 26 juni 2007 @ 19:23 |
ik ben naar de kapper geweest | |
Public_NME | dinsdag 26 juni 2007 @ 19:35 |
Moja, veredelde buschauffeur! Hoeveel strippen is Las Palmas? ![]() | |
Koploperkopper | dinsdag 26 juni 2007 @ 20:17 |
Taxi's zijn te duur, ik neem wel de Tuk Tuk. ![]() | |
Mojave | dinsdag 26 juni 2007 @ 22:00 |
quote:Tuurlijk m'n jonge, alles kan! Trouwens, wat is er mis met taxi- en buschauffeurs? | |
Public_NME | dinsdag 26 juni 2007 @ 22:01 |
Zo, tijd voor wat vids: http://www.youtube.com/watch?v=cclH8ZSDVOM IL-76 frontgear first, volgens mij doen ze dit standaard... (wel vet dat het zo'n gewicht kan hebben) http://www.youtube.com/watch?v=haXK_WBLjjg&e Inventief zijn in je Pipertje, echt stalen ballen ![]() http://www.youtube.com/watch?v=p1PWMKjgr24&e Piper, cockpit view op een lange runway lol ![]() | |
Public_NME | dinsdag 26 juni 2007 @ 22:04 |
quote:Haha, niks heur! Gewoon ff melige reactie op die ene knakkert zijn post. (omdat ie alles zo zat af te kraken) | |
nsfw | dinsdag 26 juni 2007 @ 22:04 |
deel 10 alweer ![]() | |
Mojave | dinsdag 26 juni 2007 @ 22:07 |
quote: ![]() ![]() | |
ChillyWilly | dinsdag 26 juni 2007 @ 22:12 |
quote:Wat voor kerosine gaat er in jouw vliegtuig? | |
cheukert | dinsdag 26 juni 2007 @ 23:01 |
quote:nsfw leeft nog ![]() | |
Koploperkopper | dinsdag 26 juni 2007 @ 23:05 |
quote:AVGAS 100LL | |
ChillyWilly | dinsdag 26 juni 2007 @ 23:20 |
quote:Dat is geen kerosine ![]() | |
Koploperkopper | woensdag 27 juni 2007 @ 01:59 |
quote:Voor mij wel. | |
Alternate | woensdag 27 juni 2007 @ 10:37 |
quote:Tja 50 ton dat naar beneden komt donderen reageert nogal wat anders dan een zwever van 50 kilo. Rondgaan is dus stukken goedkoper ![]() | |
Autoreply | woensdag 27 juni 2007 @ 11:01 |
* Mompelt iets over V1 http://www.youtube.com/watch?v=CXkSQW3xul8&mode=related&search= http://www.youtube.com/watch?v=haXK_WBLjjg&e | |
nsfw | woensdag 27 juni 2007 @ 12:45 |
quote:Ik heb ook 3 weken in het ziekenhuis gelegen in een coma enzo! ![]() | |
YellowLedbetter | woensdag 27 juni 2007 @ 12:51 |
quote:Ik heb net een tentamen over V1 gehad! Wat een toeval ![]() En Piper Cub hoogh!! | |
The_stranger | woensdag 27 juni 2007 @ 13:46 |
quote:1000 keer rondgaan is nog altijd goedkoper dan 1 keer met 1000ft/min op het asfalt neer kwakken...(al dan niet de baan zelf) Was wel weer ff grappig de wind van de laatste twee dagen ![]() | |
Autoreply | woensdag 27 juni 2007 @ 13:49 |
quote:Ja, idd. Gisteravond in de landing (op EHMZ), stond een knoopje of 15, 25g en een noordelijke component dus forse turbulentie. Kom ik daar met 130 km/h aan, whap, eerst linker- dan rechtervleugel bijna de grond in ![]() ![]() | |
The_stranger | woensdag 27 juni 2007 @ 14:03 |
quote:Ben een prutser als het op landen aankomt, maar met 30kts Xwind zijn de landingen altijd beter dan met 5kts headwind op een stralend blauwe dag, zal wel met concentreren te maken hebben ![]() | |
YellowLedbetter | woensdag 27 juni 2007 @ 14:13 |
Maar daarom zit er ook autoland op! | |
cheukert | woensdag 27 juni 2007 @ 14:16 |
quote:Ja, je moet m natuurlijk wel op tijd uit de slip trappen ja ![]() | |
Autoreply | woensdag 27 juni 2007 @ 14:22 |
quote:Hier idem. Alhoewel mijn vleugelbelasting op dat moment maar een tiende is van jullie "heavy metal"... | |
The_stranger | woensdag 27 juni 2007 @ 14:34 |
quote:Niet op de F50... | |
Mojave | woensdag 27 juni 2007 @ 14:38 |
quote:Zo herkenbaar. ![]() | |
mcDavid | woensdag 27 juni 2007 @ 14:51 |
quote:Gewoon optijd eruit trappen! ![]() Moet toch lukken, zeker met die A340 met zijn giga-stuurbekrachtiging ![]() | |
YellowLedbetter | woensdag 27 juni 2007 @ 15:27 |
quote:Nee, maar dat is ook nog echt vliegen! | |
mcDavid | woensdag 27 juni 2007 @ 15:28 |
http://www.youtube.com/watch?v=EkcX0KGIBwk ![]() | |
Alternate | woensdag 27 juni 2007 @ 16:12 |
quote:Same here. Maar ik zat te denken, misschien komt het omdat je met stevige x-wind op 1 wiel land, dan word een deel van de 'botsings' energie misschien omgezet in een beweging om het andere wiel neer te zetten. Maar het heeft denkik ook voor een groot deel met concentratie te maken. | |
Alternate | woensdag 27 juni 2007 @ 16:15 |
quote:Het gaat niet om de slip het gaat puur om de sinkrate. Als een object van 40 000 kilo eenmaal onderweg naar beneden is dan kost het heel veel energie en tijd om die beweging te stoppen. Met de auto sta je ook sneller stil dan met een goederentrein. Daar komt overigens ook nog bij dat als je een slip nodig hebt omdat je te hoog zit je al zo ontzettend opgeklood hebt dat je zowieso maar beter een go around kunt maken. En misschien moet je het dan je collega maar de 2e keer laten proberen en daarna naar huis gaan. | |
The_stranger | woensdag 27 juni 2007 @ 16:18 |
quote:nou... ![]() | |
The_stranger | woensdag 27 juni 2007 @ 16:22 |
quote:Plus natuurlijk dat de sinkrate warning niets met de slip ansich te maken heeft, maar simpelweg een waarschuwing is om een crash ten gevolge van een hoge daalsnelheid te voorkomen. Een slip veroorzaakt hogere vertical speed, welke dus die waarschuwing triggert. | |
mcDavid | woensdag 27 juni 2007 @ 16:24 |
quote:Maar dan nog is het wel gaaf! ![]() | |
cheukert | woensdag 27 juni 2007 @ 16:41 |
quote:duideljk ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door cheukert op 27-06-2007 16:58:32 ] | |
Mojave | woensdag 27 juni 2007 @ 16:55 |
quote:Jij wilt de autopilot gebruiken om te slippen? | |
cheukert | woensdag 27 juni 2007 @ 16:58 |
Nee, beetje kut geformuleerd, maar bedoelde een kist met fly-by-wire edit: daar controleren de computers toch altijd of iets kan of niet? of is dat weer iets anders? ![]() ![]() | |
cheukert | woensdag 27 juni 2007 @ 17:03 |
quote:psst: kan dat ![]() | |
SnowBite | woensdag 27 juni 2007 @ 18:35 |
is daar ook een kabouter voor? | |
The_stranger | woensdag 27 juni 2007 @ 18:45 |
quote:Denk het wel, in de F50 tenminste is de ruddertrim niet autopilot controlled, dus een volledige uitslag zou wel een soort van slip moeten geven... | |
YellowLedbetter | woensdag 27 juni 2007 @ 18:56 |
quote:Maar natuurlijk, waar zouden we zijn zonder kabouters? | |
Alternate | woensdag 27 juni 2007 @ 23:14 |
Ja de AP doet dat zelfs opzettelijk bij een N-1 go around. Hij rolt dan zelf de ideale 5 graden bank aan. | |
Mojave | donderdag 28 juni 2007 @ 04:31 |
maarja 5 graden een echte slip noemen.......... | |
Alternate | donderdag 28 juni 2007 @ 09:47 |
Oowja nu moet het opeens een 'echte' slip zijn. | |
nsfw | donderdag 28 juni 2007 @ 10:45 |
quote:Tuurlijk! Anders is het niet cool!! Heeft één van jullie die film Battle of Britain wel eens gezien? http://www.imdb.com/title/tt0064072/ Echt de topgun uit 1969 ofzo! Mooie beelden maar wel hele saaie dialogen (wat wil je uit die tijd ![]() | |
Alternate | donderdag 28 juni 2007 @ 11:15 |
Ja die film is vet. | |
mcDavid | donderdag 28 juni 2007 @ 11:26 |
quote:dat noemen wij gewoon "onzuiver vliegen" ![]() | |
YellowLedbetter | donderdag 28 juni 2007 @ 12:13 |
quote:En dat zit bij jou standaard in het pakket toch ![]() | |
cheukert | donderdag 28 juni 2007 @ 17:12 |
quote:TAKakakakakaTAK! Ik had laatst nog een .gif ervan hier neergezet ![]() | |
mcDavid | donderdag 28 juni 2007 @ 17:23 |
quote:In de thermiek is het wel lekker het piefje een tikkeltje opzij te hebben. Maar er zijn ook hele theoriën over dat je in de bocht juist met het piefje naar buiten zuiver vliegt i.v.m. de bochtstraal en het feit dat het piefje vóór het zwaartepunt zit... | |
Public_NME | donderdag 28 juni 2007 @ 19:35 |
quote: ![]() | |
Koploperkopper | donderdag 28 juni 2007 @ 22:56 |
quote: ![]() De enige goeie slip is een slip die op de grond naast je bed ligt omdat hij al ontdaan is van het vrouwlijk figuur in je bed. | |
mcDavid | donderdag 28 juni 2007 @ 23:11 |
http://www.youtube.com/watch?v=GHrLB_mlir4 Dát is pas een crosswindlanding. quote:daar heb je een punt. | |
Public_NME | donderdag 28 juni 2007 @ 23:22 |
quote:http://www.youtube.com/watch?v=M1w4KEnkWIg Deze is ook wel sjiek! ![]() | |
mcDavid | donderdag 28 juni 2007 @ 23:24 |
quote:als'ie opzij geschoten was had 'ie die 74 ernaast ook meegepakt! ![]() | |
Public_NME | donderdag 28 juni 2007 @ 23:25 |
quote:Ja ![]() MD-11 KL livery blijft echt een geile bak trouwens http://www.youtube.com/watch?v=Mao2i8I2bSY&mode=related&search= | |
Koploperkopper | donderdag 28 juni 2007 @ 23:27 |
quote:Ah ja, da's een beruchte! Zul je net na 11 lange, gefrustreerde, uren je zakje pinda's eindelijk open hebben gekregen, vliegt de inhoud door de cabine. ![]() | |
mcDavid | donderdag 28 juni 2007 @ 23:27 |
quote:die zet 'm nog best netjes neer trouwens! | |
mcDavid | donderdag 28 juni 2007 @ 23:33 |
quote:De ellende die men tegenwoordig doormaakt doordat je nieteens meer een schaar mee aan boord mag nemen. ![]() | |
Public_NME | donderdag 28 juni 2007 @ 23:34 |
http://www.youtube.com/watch?v=79LE4ty_gkM&mode=related&search= Damn, GA Concorde, dan zitten de champagne ook tegen het plafond geloof ik hehe. | |
Koploperkopper | donderdag 28 juni 2007 @ 23:34 |
quote:Ik smokkel gewoon een nagelschaartje mee aanboord als ik over een aantal maanden naar Hongkong vlieg hoor! Het zal mij niet gebeuren dat ik er 11 uur over doe om m'n zakje pindas open te krijgen! ![]() ![]() Pssst; kan iemand een gratis upgrade naar first class voor me regelen? Kthxbai! ![]() | |
mcDavid | donderdag 28 juni 2007 @ 23:38 |
quote:Lekker die zwarte wolken eronder! ![]() | |
Public_NME | donderdag 28 juni 2007 @ 23:44 |
Met vliegtuigjes kan je ook heel andere dingen doen ![]() http://www.youtube.com/watch?v=y_Lcjfdra2c&mode=related&search= http://www.youtube.com/watch?v=lW19rzu49Xw zo, wel weer genoeg voor vandaag! | |
nsfw | vrijdag 29 juni 2007 @ 00:28 |
quote:Jezus, nu ik dat filmpje zie realiseer ik me in ééns wat een supergaaf vliegtuig die concorde eigenlijk is/was ![]() | |
DaMook | vrijdag 29 juni 2007 @ 00:40 |
quote:Vliegen er eigenlijk nog Concordes ? Of zijn ze echt allemaal uit de lucht gehaald ? Lijkt me best gaaf om daar eens mee te vliegen ![]() | |
mcDavid | vrijdag 29 juni 2007 @ 00:52 |
quote:Helaas ![]() Maar niet getreurd, als je genoeg centen neerlegt, kun je vast een vluchtje boeken in zo'n russische concordski! ![]() | |
cheukert | vrijdag 29 juni 2007 @ 01:20 |
quote:Dus hoe kleiner je bochtstraal des te verder je piefje naar buiten moet wijzen eigenlijk? Opzich zit daar wel wat in. | |
Koploperkopper | zaterdag 30 juni 2007 @ 11:21 |
Kan iemand mij toegang geven tot de Starbucks achter de paspoortcontrole op Schiphol? | |
ChillyWilly | zaterdag 30 juni 2007 @ 12:16 |
Ik zou je mijn pasje wel willen lenen, maar ik denk niet dat je voorbij de irisscan komt ![]() | |
Autoreply | zaterdag 30 juni 2007 @ 12:24 |
quote:Helaas, da's complete onzin. Wel vliegt het lekkerder overigens ![]() | |
Mojave | zaterdag 30 juni 2007 @ 13:28 |
quote:Pasje is voldoende, moetie wel op je lijken overigens. | |
Koploperkopper | zaterdag 30 juni 2007 @ 16:32 |
quote:Als ik wat facemoss laat groeien, kan ik ermee door. ![]() | |
nsfw | zaterdag 30 juni 2007 @ 19:43 |
't is wat met die bommen trouwens!!! Ibiza! Glasgow! ![]() | |
mcDavid | zaterdag 30 juni 2007 @ 23:44 |
Sow weer lekkere sliplandingen gemaakt vandaag joh! | |
Koploperkopper | zondag 1 juli 2007 @ 00:19 |
Ik heb vandaag melk gedronken en koekjes gegeten! | |
SnowBite | zondag 1 juli 2007 @ 00:35 |
Ik lust geen melk! | |
Mojave | zondag 1 juli 2007 @ 08:44 |
bier! | |
mcDavid | zondag 1 juli 2007 @ 21:29 |
Iemand nog een technisch handboek van de Fokker100 kopen? ![]() | |
Autoreply | zondag 1 juli 2007 @ 22:22 |
quote:Goed idee. Na een fles Champagne ben ik daar ook wel aan toe ![]() | |
Mojave | maandag 2 juli 2007 @ 04:16 |
quote:ik denk Okki wel | |
mcDavid | maandag 2 juli 2007 @ 12:08 |
quote:Mooi. Ik doe 'm toch weg. | |
Koploperkopper | maandag 2 juli 2007 @ 12:20 |
quote:eBay Irak / eBay Afghanistan? | |
mcDavid | maandag 2 juli 2007 @ 12:23 |
quote:puick plan! ![]() | |
Mojave | maandag 2 juli 2007 @ 13:18 |
Ff 2 PiCaZz vAn GiStAHr 747 op 2000ft boven ons zelfde airway, ons level bezet houdend ![]() ![]() KLS vliegt nu met 737's ![]() ![]() | |
YellowLedbetter | maandag 2 juli 2007 @ 13:29 |
dat laatste kan ik bevestigen ![]() | |
Mojave | maandag 2 juli 2007 @ 13:39 |
quote:jij deed die take off zeker? kleine tip: volgende keer beetje aileron in de wind | |
mcDavid | maandag 2 juli 2007 @ 15:42 |
quote: ![]() ![]() | |
Mojave | maandag 2 juli 2007 @ 15:52 |
lol | |
Public_NME | maandag 2 juli 2007 @ 20:35 |
http://www.liveleak.com/view?i=06b_1174690634 Kip anyone? ![]() | |
Koploperkopper | maandag 2 juli 2007 @ 21:01 |
Gekke vogels zijn ook helemaal niet gecleared voor zo'n grote hoogte. ![]() | |
SnowBite | maandag 2 juli 2007 @ 23:27 |
Woensdag weer grondschool in EHGG! | |
Koploperkopper | dinsdag 3 juli 2007 @ 00:59 |
Hmm, is het aanvragen van een Flying Blue pas kostenloos? | |
mcDavid | dinsdag 3 juli 2007 @ 01:10 |
Die kutvogel had ook geen ACL! Hij had die Jet maar moeten horen/zien aankomen hoor! | |
Koploperkopper | dinsdag 3 juli 2007 @ 01:20 |
Of mag ik iemands Platinium-kaart lenen? | |
mcDavid | dinsdag 3 juli 2007 @ 01:21 |
quote:ik heb wel een VFR kaart 2006, eventueel. | |
Koploperkopper | dinsdag 3 juli 2007 @ 01:21 |
quote: ![]() Krijg ik daarmee gratis toegang tot bier en tieten in de KLM Lounge? ![]() | |
SnowBite | dinsdag 3 juli 2007 @ 01:37 |
![]() | |
Okeuj | dinsdag 3 juli 2007 @ 16:16 |
Heuj, eindelijk definitief! 15 aug starten op de KMA ![]() | |
mcDavid | dinsdag 3 juli 2007 @ 17:17 |
quote:Geniet nog maar even een maandje van het leven dan, zolang het nog kan! ![]() | |
Koploperkopper | dinsdag 3 juli 2007 @ 18:18 |
Wat een belachelijk systeem hanteert dat Flying Blue zeg. Na een jaar sta je weer op 0? ![]() Kun je weer opnieuw 60 vluchten maken om je Platinium te behouden. ![]() Of behoud je je niveau waar je op zat? | |
mcDavid | dinsdag 3 juli 2007 @ 18:23 |
quote:Is dat zo pittig dan? | |
mcDavid | dinsdag 3 juli 2007 @ 18:38 |
sommige mensen kunnen vliegen... ...en sommige mensen niet | |
Public_NME | dinsdag 3 juli 2007 @ 20:39 |
http://www.dailymotion.co(...)eing-747-folgorato/1 Onweer, altijd fijn! ![]() | |
mcDavid | dinsdag 3 juli 2007 @ 22:12 |
![]() Die slagbomen, daar stond ik een paar jaar geleden ook bij te kijken! ![]() het landweggetje steekt gewoon de baan over! | |
Mojave | dinsdag 3 juli 2007 @ 22:18 |
quote:daar ben ik eens met de auto geweest man, achterna gezeten door een fucking zwerm horsels, nog nooit zo bang geweest. | |
Public_NME | dinsdag 3 juli 2007 @ 22:57 |
quote:Zo te zien waren het echte 'hornets' ![]() | |
Mojave | dinsdag 3 juli 2007 @ 23:00 |
quote: ![]() ![]() | |
mcDavid | dinsdag 3 juli 2007 @ 23:13 |
Mooi heh, dan sta je daar, gaan de slagbomen dicht, stijgt er voor je neus even een straaljager op, gaan ze weer open kun je weer verder! ![]() | |
Alternate | dinsdag 3 juli 2007 @ 23:43 |
quote:Tss pauper, 60 vluchten? Dat red ik in een maand nog wel ![]() | |
Koploperkopper | dinsdag 3 juli 2007 @ 23:50 |
quote: ![]() | |
mcDavid | dinsdag 3 juli 2007 @ 23:51 |
Ik sta precies op 60, voor dit jaar. | |
Mojave | woensdag 4 juli 2007 @ 00:02 |
er loopt hier eem fucking muis......... | |
kree | woensdag 4 juli 2007 @ 00:06 |
quote:Tering, dat ziet er heftig uit. Maar het vliegtuig heeft daar helemaal geen last van door de kooiconstructie? Lijkt me dat alle bedrading ook wel afgeschermd is tegen inductie. | |
mcDavid | woensdag 4 juli 2007 @ 00:13 |
quote: quote:Gast, heb je beestjesfobie ofzo? ![]() | |
mcDavid | woensdag 4 juli 2007 @ 00:13 |
quote:Misschien is de radio doorgefikt... | |
Alternate | woensdag 4 juli 2007 @ 01:24 |
Ik heb ook wel eens een blikseminslag gehad, vol in de neus, 2 meter bij m'n voeten vandaan. Een keiharde knal en verblindende flits, maar verder niets aan de hand. Vliegtuigen zijn ontworpen om er tegen te kunnen. Je hebt hooguit een gat in de romp. | |
The_stranger | woensdag 4 juli 2007 @ 07:56 |
We kunnen weer een topic kapen: Waarom wordt er neergekeken op buschauffeurs ![]() | |
Mojave | woensdag 4 juli 2007 @ 10:30 |
quote:Nu je het zegt!! vind beide echt anti, ga zo eens even een oorlogsopstelling neerzetten tegen die muis ![]() | |
Mojave | woensdag 4 juli 2007 @ 10:31 |
quote:OMG ![]() | |
Koploperkopper | woensdag 4 juli 2007 @ 11:00 |
Hilariteiten. ![]() | |
cheukert | woensdag 4 juli 2007 @ 17:45 |
ik doe wel mee ofzo daar ![]() | |
Koploperkopper | woensdag 4 juli 2007 @ 19:35 |
Ik vraag me altijd af waarom men altijd wil laten weten wat 'zij' weten van vliegen, terwijl de enige vlucht die ze meegemaakt hebben een overboekte chartervlucht met dikke engelse mensen naar Tenerife was. (NOFI jegens de piloten van de kist) Kutspotters, ga dood aan een sterfgeval. | |
Mojave | woensdag 4 juli 2007 @ 22:12 |
quote: ![]() | |
Forklift | woensdag 4 juli 2007 @ 22:31 |
kankerkringspiervliegeniers ![]() | |
Mojave | woensdag 4 juli 2007 @ 22:32 |
quote:daar heb je 'm weer ![]() | |
Forklift | woensdag 4 juli 2007 @ 22:37 |
quote:ja wie ben jij nou weer ben je piloot ofzo | |
mcDavid | woensdag 4 juli 2007 @ 22:47 |
quote:Nee hij is buschauffeur! | |
Forklift | woensdag 4 juli 2007 @ 22:49 |
owh ok dan is goed want mensen die zo'n kankervlieg besturen mogen van mij echt dood neer vallen | |
mcDavid | woensdag 4 juli 2007 @ 22:51 |
quote:volgens mij ben zjij zo'n type dat in zijn vrije tijd gaat bridgen om lekker te klagen met de bejaarden of niet? ![]() | |
Forklift | woensdag 4 juli 2007 @ 22:51 |
wat zijn bridgen nou weer :S en bejaarden mogen stuk voor stuk dood vieze stinkende lui | |
nsfw | woensdag 4 juli 2007 @ 22:57 |
quote:Viespeuk! | |
Forklift | woensdag 4 juli 2007 @ 22:59 |
wat bedoel je daar nou weer mee | |
nsfw | woensdag 4 juli 2007 @ 22:59 |
quote:Krijg de tyfus ![]() Doe eens lief ofzo! Xje | |
mcDavid | woensdag 4 juli 2007 @ 23:00 |
quote:Hihi een echte relkloon! ![]() | |
Forklift | woensdag 4 juli 2007 @ 23:03 |
gadver lief ik ben geen homo kringspiernier :S | |
mcDavid | woensdag 4 juli 2007 @ 23:07 |
quote:Je bent ook niet grappig, dus ga nu maar naar bed. ![]() | |
Forklift | woensdag 4 juli 2007 @ 23:08 |
ja ik weet ook niet waar ik zij dat ik grappig was hoor..... | |
Forklift | woensdag 4 juli 2007 @ 23:13 |
waarom is me post nou gesloten | |
DaMook | woensdag 4 juli 2007 @ 23:48 |
quote:Knap dat jij een post gesloten kunt krijgen ![]() Ga snel gebanned worden jij ![]() | |
Autoreply | donderdag 5 juli 2007 @ 00:15 |
Franse DC3@ Chalons-Ecury (LFQK), 4 juli '07. Klein duimpje en de reus: ![]() | |
Public_NME | donderdag 5 juli 2007 @ 00:22 |
quote:DC3's zijn übergeil! Vooral in chrome ![]() | |
Autoreply | donderdag 5 juli 2007 @ 00:25 |
quote:En vl:iegend ook wel... twee low passes op z'n Frans. Cockpit is overigens reteklein, foto's op verzoek ![]() | |
DaMook | donderdag 5 juli 2007 @ 01:19 |
quote:Verzoek ![]() | |
Autoreply | donderdag 5 juli 2007 @ 11:56 |
Tof hoor, hiero ![]() ![]() ![]() 800PK, best tof zo. ![]() ![]() Binnenkant landingsgestel ![]() ![]() Ik sta er altijd zo ruk op ![]() ![]() ![]() ![]() "Moi, je suis un sac" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
mcDavid | donderdag 5 juli 2007 @ 12:00 |
Heeftie nou aan de ene kant een nederlandse registratie en aan de andere kant een franse ![]() | |
Autoreply | donderdag 5 juli 2007 @ 12:07 |
quote:Ja, tis een Franse kist met twee kanten, maar geen van beide kanten hebben de officiele registratie ![]() | |
mcDavid | donderdag 5 juli 2007 @ 12:08 |
quote:Dat dat zomaar mag daar! | |
YellowLedbetter | donderdag 5 juli 2007 @ 12:16 |
Niet zo tof doen he auto reply!! | |
mcDavid | donderdag 5 juli 2007 @ 12:26 |
quote:Check anders even het Delft-topic in Stad en Streek voor een uitgebreid verslag over hoe hij die meid geneukt heeft. | |
Autoreply | donderdag 5 juli 2007 @ 12:36 |
quote:Ik post foto's van een vliegtuig in een vliegenierstopic. Als je dat niet bevalt moet je vooral lekker opzouten naar het treinentopique ![]() OT: ook in Nederland vliegt er een DC-3 rond met zo'n beschildering. De minimale grootte voor het callsign is in centimeters, wat je er verder opschildert moet je zelf weten. De kleine registratie is dus de echte ![]() | |
cheukert | donderdag 5 juli 2007 @ 12:45 |
quote:einz!! ![]() hee buschauffeur! we gaan je busje slooopen | |
Koploperkopper | donderdag 5 juli 2007 @ 12:47 |
![]() Airbussen mogen sowieso wel kapot. ![]() Oh ja, nieuw OP-plaatje? ![]() | |
The_stranger | donderdag 5 juli 2007 @ 12:48 |
quote:Neem dan een transavia met jumbo beschildering ![]() ![]() | |
mcDavid | donderdag 5 juli 2007 @ 12:50 |
quote:De huidige vertegenwoordigd iets beter de verschillende kanten van vliegerij. quote: ![]() | |
The_stranger | donderdag 5 juli 2007 @ 12:53 |
quote:Is geen geintje ![]() http://www.airliners.net/open.file/1223126/M/ | |
cheukert | donderdag 5 juli 2007 @ 12:57 |
quote:Doe eens zoiets met een F14 netals in de filluuum of nog een beter een Spitfire! ![]() | |
Koploperkopper | donderdag 5 juli 2007 @ 12:57 |
Jets is waar het uiteindelijk om gaat. ![]() ![]() | |
cheukert | donderdag 5 juli 2007 @ 12:59 |
quote:doe nou maar gewoon wat ik zeg ![]() ![]() | |
mcDavid | donderdag 5 juli 2007 @ 12:59 |
quote:http://www.youtube.com/watch?v=EkcX0KGIBwk ![]() | |
Koploperkopper | donderdag 5 juli 2007 @ 13:02 |
Klinkt als m'n broers 30 jaar oude Tomos met kapotte uitlaat. ![]() | |
mcDavid | donderdag 5 juli 2007 @ 13:02 |
quote:Moar grappig istie wel. | |
Autoreply | donderdag 5 juli 2007 @ 13:03 |
quote: ![]() quote: ![]() | |
mcDavid | donderdag 5 juli 2007 @ 13:03 |
quote:Beter een tomos met kapotte uitlaat, dan de haarfohn van je moeder. | |
cheukert | donderdag 5 juli 2007 @ 13:04 |
een spitfire vertegenwoordigd alles! | |
Koploperkopper | donderdag 5 juli 2007 @ 13:04 |
quote:Dat is anders een rasechte 747-200 motor hoor! | |
mcDavid | donderdag 5 juli 2007 @ 13:06 |
quote:Zie filmpje. "My computer is harder to start" "turbines dont blow up enough, leading to aircrew boredom" | |
mcDavid | donderdag 5 juli 2007 @ 13:07 |
quote:Als je die erin zit is iedereen blij ja! ![]() | |
cheukert | donderdag 5 juli 2007 @ 13:07 |
quote:beter 10 tomosjes met kapotte uitlaten in de lucht dan 1 fohn met je moeder eraan je in hand! | |
mcDavid | donderdag 5 juli 2007 @ 13:14 |
Beter 1 merlin V12 in je vliegtuig dan 4 turbofans. | |
Autoreply | donderdag 5 juli 2007 @ 13:17 |
quote:Waar stond die ook al weer, in foto's? ![]() | |
mcDavid | donderdag 5 juli 2007 @ 13:17 |
quote: quote: ![]() | |
mcDavid | donderdag 5 juli 2007 @ 13:25 |
![]() | |
Autoreply | donderdag 5 juli 2007 @ 13:27 |
quote:Sorry, ik had die helemaal niet gezien, alleen de eerste post ervan. Topic 9 al helemaal doorgespit ![]() | |
Autoreply | donderdag 5 juli 2007 @ 13:35 |
quote:Je vergeet de 10! Nevertheless een buitengewoon toffe SOG-unit ![]() ![]() | |
Alternate | donderdag 5 juli 2007 @ 13:46 |
quote:Tering wat kansloos ![]() Dan vlieg ik liever in een Fokker waar alle verf al vanaf is gevallen. | |
Koploperkopper | donderdag 5 juli 2007 @ 15:19 |
Hijs | |
Koploperkopper | donderdag 5 juli 2007 @ 15:20 |
vol Vliegeniers topic deel 11: September |