Waarom kijk je neer op mensen zonder sociale vaardigheden? Kunnen zij toch niets aan doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:07 schreef Skinkie het volgende:
Kijk jij neer op een buschauffeur dan? Ik kijk alleen neer op mensen zonder sociale vaardigheden en die mensen zijn op een hand te tellen als ik dagelijks met de bus ga.
Oh, en dat....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:43 schreef Rekkie het volgende:
Omdat chauffeurs asociale klapdeurjosti's met kleine pikkies
Als je niet normaal kunt reageren op een vriendelijke 'hallo', ga je maar met je handen werken. Knijpers maken ofzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:09 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Waarom kijk je neer op mensen zonder sociale vaardigheden? Kunnen zij toch niets aan doen?
Dus jij beweert dat vliegen vanzelf gaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:38 schreef zatoichi het volgende:
Waarom zou je opkijken tegen piloten?
Het enige wat ze doen is een beetje buschauffeur uithangen. Sterker nog, dat vliegen gaat vanzelf, net zoals het landen en opstijgen; dus eigenlijk is het nog makkeljiker. Het enige is dat ze minsten vijf keer zoveel verdienen als de gemiddelde passagier, maar dat geld ook voor buschauffeurs als je kijkt wat voor een volk daar vaak zit....
Weet niet hoor, ik denk opzich de bus in Nederland zeer veilig is. De kans is groter dat je onder de bus ligt dan in de bus dood gaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:10 schreef MatiCe het volgende:
Omdat bussen relatief vaker crashen dan vliegtuigen.
Nee, dat zijn de piloten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:43 schreef Rekkie het volgende:
Omdat chauffeurs asociale klapdeurjosti's met kleine pikkies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |