Quotewaardig.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:17 schreef Mojave het volgende:
Eigenlijk zijn kerosine en bier de mooiste vloeistoffen die we tot onze beschikking hebben.
Nu lekker weekendquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:49 schreef Public_NME het volgende:
Moja, nog veel wx delays gehad deze week?
Is Prestwick eigenlijk een beetje boeiend veld? Vlieg er nl. dinsdag naar toe met Ryanair... Kon het voor die 5ct retour niet voorbij laten gaanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:59 schreef Mojave het volgende:
[..]
Nu lekker weekend![]()
Donderdag 1.30 uur aan de grond gestaan in Prestwick, 5 mins voor het geweld stonden we aan de grond dus heb mazzel gehad
Ja kicken veld man, vaak crosswind en bumpy final op de 13.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:58 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Is Prestwick eigenlijk een beetje boeiend veld? Vlieg er nl. dinsdag naar toe met Ryanair... Kon het voor die 5ct retour niet voorbij laten gaan
Ik heb een nieuwe usb-stick.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:09 schreef cheukert het volgende:
ik heb een nieuwe printer/scanner/fax verder iemand>?
Gefeliciteerd, veel plezier met je nieuwe aankoopquote:Op zondag 17 juni 2007 21:28 schreef SnowBite het volgende:
ik heb een nieuwe auto
Gefeliciteerd, veel plezier met je nieuwe aankoopquote:
Die is ondanks mijn uiterste zorgvuldigheid (quote:Op zondag 17 juni 2007 22:35 schreef cheukert het volgende:
[..]
Waar heb je die Servische generaal gelaten?
Wat ga jij volgend jaar doen eigentlich?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:50 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Die is ondanks mijn uiterste zorgvuldigheid () toch geband omdat-ie gezien werd als kloon!
Werken op Schiphol ofzo, en dan na volgend jaar vliegenier worden.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:43 schreef cheukert het volgende:
[..]
Wat ga jij volgend jaar doen eigentlich?
Vroegâh, toen de vliegtuigen nog van hout waren... en de mannen nog van staal!quote:Op maandag 18 juni 2007 01:00 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Werken op Schiphol ofzo, en dan na volgend jaar vliegenier worden.
Zo eentje, de rasechte aviator brillen:
[afbeelding]
Je hebt mn post echt gequotequote:Op maandag 18 juni 2007 15:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vroegâh, toen de vliegtuigen nog van hout waren... en de mannen nog van staal!
Die bakken zijn zó fucking lelijk!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:23 schreef Autoreply het volgende:
Owja:
http://www.youtube.com/watch?v=L9HlfjM4WOo
Geyle foto's van mij tijdens de vlucht volgen.
ik vond 'm tof.quote:
Dikke shit! waar?quote:
Tering anders ga je even lekker zitten internetten voor je 4 am shift.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:28 schreef Mojave het volgende:
haha we zullen zien
Eerst maar een arbeiten, mooie tijd, vindt u niet?
Ik zat laatst om 4am nóg te internetten johquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:10 schreef Alternate het volgende:
[..]
Tering anders ga je even lekker zitten internetten voor je 4 am shift.
Ik probeer altijd elke seconde optimaal te benutten om zo lang mogelijk te kunnen slapen
Helaas kom je meestal niet verder dan een uur of 3 a 4 slaap
NOG te internetten is niets mis mee, maar AL internetten is ziek.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zat laatst om 4am nóg te internetten joh
al was mijn geestelijke toestand toen niet meer zodanig dat ik in een vliegtuig zou stappen, maargoed![]()
Lekker man, wekkertje kwartiertje eerder, koffie, lang douchen, ff zitten met nog meer koffie, zo word ik echt wakkerquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:27 schreef Alternate het volgende:
[..]
NOG te internetten is niets mis mee, maar AL internetten is ziek.
Ik ook. Alleen knap ik af op dat "wekker kwartiertje eerder"quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:19 schreef Mojave het volgende:
[..]
Lekker man, wekkertje kwartiertje eerder, koffie, lang douchen, ff zitten met nog meer koffie, zo word ik echt wakker![]()
Of er is wat overdreven met het geven van voeten en aileron...quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:54 schreef Public_NME het volgende:
Heerlijk! Viel me ook op dat alle andere kisten bij lange na niet zo'n ruige x-wind landing hadden als ons... Mooie shit hehe.
Ja dat zal het wel geweest zijn. Ik bedoelde ook te zeggen dat alle andere kisten veel rustiger landden, en dat het dus niet aan de omstandigheden lag... (er was gewoon een straf windje, maar geen storm ofzo)quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:22 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Of er is wat overdreven met het geven van voeten en aileron...
6 uur 's avonds bedoel je, lijkt me?quote:
Loik heh, windgradiënt!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:50 schreef Mojave het volgende:
Ik kwam gister op Lanzarote ook met flinke crosswind binnen, dus netjes voeten gegeven en aileron in de wind.
En dan valt op 15ft tijdens het flaren de wind gewoon compleet weg..![]()
Hoe dat dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Loik heh, windgradiënt!
maar met 90o crosswind zou het toch niet uit moeten maken?
???quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:43 schreef mcDavid het volgende:
Loik heh, windgradiënt!
maar met 90o crosswind zou het toch niet uit moeten maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |