Gewoon optijd eruit trappen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:37 schreef Alternate het volgende:
[..]
Tja 50 ton dat naar beneden komt donderen reageert nogal wat anders dan een zwever van 50 kilo.
Rondgaan is dus stukken goedkoper
Same here.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:03 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ben een prutser als het op landen aankomt, maar met 30kts Xwind zijn de landingen altijd beter dan met 5kts headwind op een stralend blauwe dag, zal wel met concentreren te maken hebben
Het gaat niet om de slip het gaat puur om de sinkrate.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:16 schreef cheukert het volgende:
[..]
Ja, je moet m natuurlijk wel op tijd uit de slip trappen ja
nou...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook nog echt vliegen!
Plus natuurlijk dat de sinkrate warning niets met de slip ansich te maken heeft, maar simpelweg een waarschuwing is om een crash ten gevolge van een hoge daalsnelheid te voorkomen. Een slip veroorzaakt hogere vertical speed, welke dus die waarschuwing triggert.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:15 schreef Alternate het volgende:
[..]
Het gaat niet om de slip het gaat puur om de sinkrate.
Als een object van 40 000 kilo eenmaal onderweg naar beneden is dan kost het heel veel energie en tijd om die beweging te stoppen. Met de auto sta je ook sneller stil dan met een goederentrein.
Daar komt overigens ook nog bij dat als je een slip nodig hebt omdat je te hoog zit je al zo ontzettend opgeklood hebt dat je zowieso maar beter een go around kunt maken. En misschien moet je het dan je collega maar de 2e keer laten proberen en daarna naar huis gaan.
Maar dan nog is het wel gaaf!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:15 schreef Alternate het volgende:
[..]
Het gaat niet om de slip het gaat puur om de sinkrate.
Als een object van 40 000 kilo eenmaal onderweg naar beneden is dan kost het heel veel energie en tijd om die beweging te stoppen. Met de auto sta je ook sneller stil dan met een goederentrein.
Daar komt overigens ook nog bij dat als je een slip nodig hebt omdat je te hoog zit je al zo ontzettend opgeklood hebt dat je zowieso maar beter een go around kunt maken. En misschien moet je het dan je collega maar de 2e keer laten proberen en daarna naar huis gaan.
duideljkquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:15 schreef Alternate het volgende:
[..]
Het gaat niet om de slip het gaat puur om de sinkrate.
Als een object van 40 000 kilo eenmaal onderweg naar beneden is dan kost het heel veel energie en tijd om die beweging te stoppen. Met de auto sta je ook sneller stil dan met een goederentrein.
Daar komt overigens ook nog bij dat als je een slip nodig hebt omdat je te hoog zit je al zo ontzettend opgeklood hebt dat je zowieso maar beter een go around kunt maken. En misschien moet je het dan je collega maar de 2e keer laten proberen en daarna naar huis gaan.
Jij wilt de autopilot gebruiken om te slippen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:41 schreef cheukert het volgende:
[..]
duideljkis het trouwens wel mogelijk om zo'n kist in de slip te gooien of trekt de compu dat gewoon niet?
psst: kan datquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef Mojave het volgende:
[..]
Jij wilt de autopilot gebruiken om te slippen?
Denk het wel, in de F50 tenminste is de ruddertrim niet autopilot controlled, dus een volledige uitslag zou wel een soort van slip moeten geven...quote:
Maar natuurlijk, waar zouden we zijn zonder kabouters?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:35 schreef SnowBite het volgende:
is daar ook een kabouter voor?
Tuurlijk!quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:47 schreef Alternate het volgende:
Oowja nu moet het opeens een 'echte' slip zijn.
dat noemen wij gewoon "onzuiver vliegen"quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:31 schreef Mojave het volgende:
maarja 5 graden een echte slip noemen..........
En dat zit bij jou standaard in het pakket tochquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat noemen wij gewoon "onzuiver vliegen"
TAKakakakakaTAK!quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:45 schreef nsfw het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Anders is het niet cool!!
Heeft één van jullie die film Battle of Britain wel eens gezien? http://www.imdb.com/title/tt0064072/
Echt de topgun uit 1969 ofzo! Mooie beelden maar wel hele saaie dialogen (wat wil je uit die tijd)
In de thermiek is het wel lekker het piefje een tikkeltje opzij te hebben. Maar er zijn ook hele theoriën over dat je in de bocht juist met het piefje naar buiten zuiver vliegt i.v.m. de bochtstraal en het feit dat het piefje vóór het zwaartepunt zit...quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
En dat zit bij jou standaard in het pakket toch?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:47 schreef Alternate het volgende:
Oowja nu moet het opeens een 'echte' slip zijn.
quote:
daar heb je een punt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:56 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
De enige goeie slip is een slip die op de grond naast je bed ligt omdat hij al ontdaan is van het vrouwlijk figuur in je bed.
http://www.youtube.com/watch?v=M1w4KEnkWIgquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:11 schreef mcDavid het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GHrLB_mlir4
Dát is pas een crosswindlanding.
als'ie opzij geschoten was had 'ie die 74 ernaast ook meegepakt!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef Public_NME het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=M1w4KEnkWIg
Deze is ook wel sjiek!![]()
Jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als'ie opzij geschoten was had 'ie die 74 ernaast ook meegepakt!
Ah ja, da's een beruchte!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef Public_NME het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=M1w4KEnkWIg
Deze is ook wel sjiek!![]()
die zet 'm nog best netjes neer trouwens!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:25 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja
MD-11 KL livery blijft echt een geile bak trouwens
http://www.youtube.com/watch?v=Mao2i8I2bSY&mode=related&search=
De ellende die men tegenwoordig doormaakt doordat je nieteens meer een schaar mee aan boord mag nemen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:27 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ah ja, da's een beruchte!
Zul je net na 11 lange, gefrustreerde, uren je zakje pinda's eindelijk open hebben gekregen, vliegt de inhoud door de cabine.
Ik smokkel gewoon een nagelschaartje mee aanboord als ik over een aantal maanden naar Hongkong vlieg hoor! Het zal mij niet gebeuren dat ik er 11 uur over doe om m'n zakje pindas open te krijgen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De ellende die men tegenwoordig doormaakt doordat je nieteens meer een schaar mee aan boord mag nemen.
Lekker die zwarte wolken eronder!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:34 schreef Public_NME het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=79LE4ty_gkM&mode=related&search=
Damn, GA Concorde, dan zitten de champagne ook tegen het plafond geloof ik hehe.
Jezus, nu ik dat filmpje zie realiseer ik me in ééns wat een supergaaf vliegtuig die concorde eigenlijk is/wasquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:34 schreef Public_NME het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=79LE4ty_gkM&mode=related&search=
Damn, GA Concorde, dan zitten de champagne ook tegen het plafond geloof ik hehe.
Vliegen er eigenlijk nog Concordes ? Of zijn ze echt allemaal uit de lucht gehaald ? Lijkt me best gaaf om daar eens mee te vliegenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:34 schreef Public_NME het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=79LE4ty_gkM&mode=related&search=
Damn, GA Concorde, dan zitten de champagne ook tegen het plafond geloof ik hehe.
Helaasquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vliegen er eigenlijk nog Concordes ? Of zijn ze echt allemaal uit de lucht gehaald ? Lijkt me best gaaf om daar eens mee te vliegen.
Dus hoe kleiner je bochtstraal des te verder je piefje naar buiten moet wijzen eigenlijk? Opzich zit daar wel wat in.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
In de thermiek is het wel lekker het piefje een tikkeltje opzij te hebben. Maar er zijn ook hele theoriën over dat je in de bocht juist met het piefje naar buiten zuiver vliegt i.v.m. de bochtstraal en het feit dat het piefje vóór het zwaartepunt zit...
Helaas, da's complete onzin. Wel vliegt het lekkerder overigensquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:20 schreef cheukert het volgende:
[..]
Dus hoe kleiner je bochtstraal des te verder je piefje naar buiten moet wijzen eigenlijk? Opzich zit daar wel wat in.
Pasje is voldoende, moetie wel op je lijken overigens.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:16 schreef ChillyWilly het volgende:
Ik zou je mijn pasje wel willen lenen, maar ik denk niet dat je voorbij de irisscan komt
Als ik wat facemoss laat groeien, kan ik ermee door.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:28 schreef Mojave het volgende:
[..]
Pasje is voldoende, moetie wel op je lijken overigens.
Goed idee. Na een fles Champagne ben ik daar ook wel aan toequote:Op zondag 1 juli 2007 08:44 schreef Mojave het volgende:
bier!
ik denk Okki welquote:Op zondag 1 juli 2007 21:29 schreef mcDavid het volgende:
Iemand nog een technisch handboek van de Fokker100 kopen? [afbeelding]
eBay Irak / eBay Afghanistan?quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:18 schreef Mojave het volgende:
Ff 2 PiCaZz vAn GiStAHr
747 op 2000ft boven ons zelfde airway, ons level bezet houdend
[img=578xnull]http://i19.tinypic.com/54l719k.jpg[/img]
ik heb wel een VFR kaart 2006, eventueel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:20 schreef Koploperkopper het volgende:
Of mag ik iemands Platinium-kaart lenen?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb wel een VFR kaart 2006, eventueel.
Geniet nog maar even een maandje van het leven dan, zolang het nog kan!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:16 schreef Okeuj het volgende:
Heuj, eindelijk definitief! 15 aug starten op de KMA![]()
Is dat zo pittig dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:18 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat een belachelijk systeem hanteert dat Flying Blue zeg. Na een jaar sta je weer op 0?
Kun je weer opnieuw 60 vluchten maken om je Platinium te behouden.
daar ben ik eens met de auto geweest man, achterna gezeten door een fucking zwerm horsels, nog nooit zo bang geweest.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:12 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
Die slagbomen, daar stond ik een paar jaar geleden ook bij te kijken!
het landweggetje steekt gewoon de baan over!
Zo te zien waren het echte 'hornets'quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:18 schreef Mojave het volgende:
[..]
achterna gezeten door een fucking zwerm horsels
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:57 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Zo te zien waren het echte 'hornets'
Tss pauper, 60 vluchten? Dat red ik in een maand nog welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:18 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat een belachelijk systeem hanteert dat Flying Blue zeg. Na een jaar sta je weer op 0?
Kun je weer opnieuw 60 vluchten maken om je Platinium te behouden.
Of behoud je je niveau waar je op zat?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:43 schreef Alternate het volgende:
[..]
Tss pauper, 60 vluchten? Dat red ik in een maand nog wel![]()
Tering, dat ziet er heftig uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:39 schreef Public_NME het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)eing-747-folgorato/1
Onweer, altijd fijn!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:02 schreef Mojave het volgende:
er loopt hier eem fucking muis.........
Gast, heb je beestjesfobie ofzo?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:18 schreef Mojave het volgende:
[..]
daar ben ik eens met de auto geweest man, achterna gezeten door een fucking zwerm horsels, nog nooit zo bang geweest.
Misschien is de radio doorgefikt...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
Tering, dat ziet er heftig uit.
Maar het vliegtuig heeft daar helemaal geen last van door de kooiconstructie?
Lijkt me dat alle bedrading ook wel afgeschermd is tegen inductie.
Nu je het zegt!! vind beide echt anti, ga zo eens even een oorlogsopstelling neerzetten tegen die muisquote:
OMGquote:Op woensdag 4 juli 2007 07:56 schreef The_stranger het volgende:
We kunnen weer een topic kapen: Waarom wordt er neergekeken op buschauffeurs
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:35 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom men altijd wil laten weten wat 'zij' weten van vliegen, terwijl de enige vlucht die ze meegemaakt hebben een overboekte chartervlucht met dikke engelse mensen naar Tenerife was. (NOFI jegens de piloten van de kist)
Kutspotters, ga dood aan een sterfgeval.
Nee hij is buschauffeur!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:37 schreef Forklift het volgende:
[..]
ja wie ben jij nou weer ben je piloot ofzo
volgens mij ben zjij zo'n type dat in zijn vrije tijd gaat bridgen om lekker te klagen met de bejaarden of niet?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:49 schreef Forklift het volgende:
owh ok dan is goed want mensen die zo'n kankervlieg besturen mogen van mij echt dood neer vallen
Krijg de tyfusquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:59 schreef Forklift het volgende:
wat bedoel je daar nou weer mee
Hihi een echte relkloon!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:51 schreef Forklift het volgende:
wat zijn bridgen nou weer :S en bejaarden mogen stuk voor stuk dood vieze stinkende lui
Je bent ook niet grappig, dus ga nu maar naar bed.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:03 schreef Forklift het volgende:
gadver lief ik ben geen homo kringspiernier :S
Knap dat jij een post gesloten kunt krijgenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:13 schreef Forklift het volgende:
waarom is me post nou gesloten
DC3's zijn übergeil! Vooral in chromequote:Op donderdag 5 juli 2007 00:15 schreef Autoreply het volgende:
Franse DC3@ Chalons-Ecury (LFQK), 4 juli '07.
Klein duimpje en de reus:
[afbeelding]
En vl:iegend ook wel... twee low passes op z'n Frans. Cockpit is overigens reteklein, foto's op verzoekquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:22 schreef Public_NME het volgende:
[..]
DC3's zijn übergeil! Vooral in chrome![]()
Verzoekquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:25 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En vl:iegend ook wel... twee low passes op z'n Frans. Cockpit is overigens reteklein, foto's op verzoek
Ja, tis een Franse kist met twee kanten, maar geen van beide kanten hebben de officiele registratiequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:00 schreef mcDavid het volgende:
Heeftie nou aan de ene kant een nederlandse registratie en aan de andere kant een franse
Dat dat zomaar mag daar!quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:07 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, tis een Franse kist met twee kanten, maar geen van beide kanten hebben de officiele registratie![]()
Check anders even het Delft-topic in Stad en Streek voor een uitgebreid verslag over hoe hij die meid geneukt heeft.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:16 schreef YellowLedbetter het volgende:
Niet zo tof doen he auto reply!!
Ik post foto's van een vliegtuig in een vliegenierstopic. Als je dat niet bevalt moet je vooral lekker opzouten naar het treinentopiquequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:16 schreef YellowLedbetter het volgende:
Niet zo tof doen he auto reply!!
einz!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:35 schreef Koploperkopper het volgende:
ga dood aan een sterfgeval.
Neem dan een transavia met jumbo beschilderingquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Airbussen mogen sowieso wel kapot.
Oh ja, nieuw OP-plaatje?
[afbeelding]
De huidige vertegenwoordigd iets beter de verschillende kanten van vliegerij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Airbussen mogen sowieso wel kapot.
Oh ja, nieuw OP-plaatje?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:48 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Neem dan een transavia met jumbo beschildering![]()
[afbeelding]
Doe eens zoiets met een F14 netals in de filluuum of nog een beter een Spitfire!quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Airbussen mogen sowieso wel kapot.
Oh ja, nieuw OP-plaatje?
[afbeelding]
doe nou maar gewoon wat ik zegquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:57 schreef Koploperkopper het volgende:
Jets is waar het uiteindelijk om gaat.
http://www.youtube.com/watch?v=EkcX0KGIBwkquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:57 schreef Koploperkopper het volgende:
Jets is waar het uiteindelijk om gaat.
Moar grappig istie wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:53 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Is geen geintje![]()
http://www.airliners.net/open.file/1223126/M/
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:48 schreef The_stranger het volgende:
Neem dan een transavia met jumbo beschildering![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:50 schreef mcDavid het volgende:
De huidige vertegenwoordigd iets beter de verschillende kanten van vliegerij.
Beter een tomos met kapotte uitlaat, dan de haarfohn van je moeder.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:02 schreef Koploperkopper het volgende:
Klinkt als m'n broers 30 jaar oude Tomos met kapotte uitlaat.
Dat is anders een rasechte 747-200 motor hoor!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Beter een tomos met kapotte uitlaat, dan de haarfohn van je moeder.
Zie filmpje. "My computer is harder to start" "turbines dont blow up enough, leading to aircrew boredom"quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:04 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dat is anders een rasechte 747-200 motor hoor!
Als je die erin zit is iedereen blij ja!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:04 schreef cheukert het volgende:
een spitfire vertegenwoordigd alles!
beter 10 tomosjes met kapotte uitlaten in de lucht dan 1 fohn met je moeder eraan je in hand!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Beter een tomos met kapotte uitlaat, dan de haarfohn van je moeder.
Waar stond die ook al weer, in foto's?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zie filmpje. "My computer is harder to start" "turbines dont blow up enough, leading to aircrew boredom"
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waar stond die ook al weer, in foto's?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=EkcX0KGIBwk!!!
Sorry, ik had die helemaal niet gezien, alleen de eerste post ervan. Topic 9 al helemaal doorgespitquote:
Tering wat kansloosquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:53 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Is geen geintje![]()
http://www.airliners.net/open.file/1223126/M/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |