waar is Eric heen??quote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wachten op de ellende van Erics terugkeer.
Heb me juist echt kapot gelachen om die Jaap.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn god wat was de uitzending slecht zeg.
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, ik was hem al helemaal kwijt.
Tis trouwens 1618
Staat er ook bij wat die grens nu is?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Nieuwe regel
Bij overschrijding van de grens.... een boete van 100.000E van de jackpot af en 1000 E van de borg
Nou ja, lijkt mij wel leuk als Brian met schulden de kooi moet verlaten...haha!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:19 schreef Copycat het volgende:
Ze gaan over op geldboetes van geld dat ze helemaal niet hebben en per keer 1.000 Euro van de borg af. Gaat nergens over, dus.
Vind je?? Ze willen er gewoon niemand uit gooien... Ze zijn in mijn ogen allemaal tever gegaan gisteravond (Huub, Brain en Amanda, en dan vooral Huub maar die mag ik niet...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:19 schreef agter het volgende:
DGK_Redactie: Netjes!
duwen trekken spugen slaan etc.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Staat er ook bij wat die grens nu is?
En geweldig dat dat hier al als een feit wordt gebrachtquote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
Geld van de borg af die toch niemand heeft betaaldHoe verzinnen ze het toch elke keer weer
![]()
Wetende dat het binnen een dag weer raak is.. Kan het programma wat langer leven aangezien de jackpot met de dag lager wordtquote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef SiRojK het volgende:
Jah hoor, weer geen bestraffing.. wtf is dit nou dan, niets toch
Idd, dit is gewoon peanuts... Nou en, er moesten BESTRAFFINGEN komen, dit is toch geen strafquote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vind je?? Ze willen er gewoon niemand uit gooien... Ze zijn in mijn ogen allemaal tever gegaan gisteravond (Huub, Brain en Amanda, en dan vooral Huub maar die mag ik niet...)
Had toch wel weer een keer op een exit gehoopt....
Lekkere binnenkomer....quote:Op maandag 4 juni 2007 20:18 schreef noekje het volgende:
Och, er komt een boete van 100.000 euro.
Flikker ze er toch uit!
oké...dank je..quote:
bloed op de muurquote:Op maandag 4 juni 2007 20:22 schreef farceman het volgende:
En er volgt dus geen exit meer?
Ju kunt iemand dus in ziekenhuis slaan en "alleen" 101.00 euro boeten krijgen
Nog niemand. De volgende keer gaat de nieuwe regel in. Als er tenminste geen nieuwe regel isquote:Op maandag 4 juni 2007 20:21 schreef blomst het volgende:
Wie is het eerste een gedeelte van de borg kwijt?
Brain begrijpt mensen altijd heeeel goed als hij ze nodig heeft...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:23 schreef 2live het volgende:
brian en eric begrijpen elkaars frustratie zo goed
Ik kom net binnen. Ik hoop dat iemand deze verandering even in Updates zet.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nieuwe regels : Bij geweld, spugen, schoppen enz volgt vanaf nu een boete van 100.000 euro. De tweede keer 200.000, de derde 400.000 enz. Ieder keer verdubbeling. Verder per keer 1.000 van de borg af.
Op basis van de nieuwe regels zouden Brian, Huub en Amanda die straf krijgen. Dat gebeurt nu niet, maar de eerst volgende keer is wel meteen een verdubbeling voor die drie personen.
brian huub en amanda bij een volgende overtreding meteen 2000 euroquote:Op maandag 4 juni 2007 20:21 schreef blomst het volgende:
Wie is het eerste een gedeelte van de borg kwijt?
Iedereen weet nu wel dat de helft die borg niet heeft betaald hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 20:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En geweldig dat dat hier al als een feit wordt gebracht
We wisten al dat er geen exit zou komen, dus dat is wel het maximale denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:21 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, dit is gewoon peanuts... Nou en, er moesten BESTRAFFINGEN komen, dit is toch geen straf
Tuurlijk joh.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Iedereen weet nu wel dat de helft die borg niet heeft betaald hoor![]()
brian zul je bedoelenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:24 schreef noekje het volgende:
Huub komt weer met zo'n moraalverhaal.
Heb ik even in de op gebruiktquote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nieuwe regels : Bij geweld, spugen, schoppen enz volgt vanaf nu een boete van 100.000 euro. De tweede keer 200.000, de derde 400.000 enz. Ieder keer verdubbeling. Verder per keer 1.000 van de borg af.
Op basis van de nieuwe regels zouden Brian, Huub en Amanda die straf krijgen. Dat gebeurt nu niet, maar de eerst volgende keer is wel meteen een verdubbeling voor die drie personen.
Stelletje watjes zijn het .... Plus geen nieuwe aanmeldingen blijkbaarquote:
als ze het niet betaald hebben, heeft zo'n regel toch geen nut. Dus ik geloof dat niet, ik denk dat ze dat dan meteen roepen dat ze niet betaald hebben.quote:
Ik denk dat de meesten dat liever zien.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:26 schreef Kaleddis het volgende:
Ik had liever gezien dat ze er zo af en toe mensen uitflikkeren en er weer een nieuwe in te gooien![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Q1sQR8UfjIQquote:Op maandag 4 juni 2007 20:24 schreef Taurus het volgende:
Zeg, is die klap die Eric van Huub claimt te hebben gehad op film?![]()
Nee, misschien moet hij die dan alsnog maar even uitdelenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:24 schreef Taurus het volgende:
Zeg, is die klap die Eric van Huub claimt te hebben gehad op film?![]()
klopt, MAAR daar gaat het niet om... Er moest gewoon een exit komen, ze moeten die mensen er gewoon uitflikkeren! OW was op zijn minst op zijn plek geweest, 2de OW en je bent exit.. Nu kunnen ze het gewoon nog een keer doen, kost het ze 200.000, maar zitten ze er nog wel in.. Dat is toch niet de bedoeling? Wat rot je die 2 ton als je er in mag blijvenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We wisten al dat er geen exit zou komen, dus dat is wel het maximale denk ik.
Huub moet gewoon OPROTTEN! met zn misselijke kutkop..!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:24 schreef noekje het volgende:
Huub komt weer met zo'n moraalverhaal.
Denk je dat ze dat mogen laten merkenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:27 schreef 2live het volgende:
[..]
als ze het niet betaald hebben, heeft zo'n regel toch geen nut. Dus ik geloof dat niet, ik denk dat ze dat dan meteen roepen dat ze niet betaald hebben.
Daar heeftAmanda geen moeite mee.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:26 schreef farceman het volgende:
Dat anaal vernederen wat Brian doet ...krijgt ie daar ook boete voor?
DGK_REDACTIE ?
Sorry, het slaat nergens op, geldboetes vragen , geld dat niemand heeft, behalve de borg dan.quote:
Ze zijn allemaal ordinair en agressief daar mocht je dat nog niet gezien hebben. Tuurlijk is het de setting. En het feit dat ze allemaal wat ordinair zijn, maar dat lijkt me niet specifiek op Huub slaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:27 schreef basicsaint het volgende:
Huub: Sluit 9 verschillende honden in een hok op en kijk wat er dan gebeurt.
Huub kan er weer niks aan doen. Het is gewoon de setting.
Ja, en dat geld gaat naar Amanda.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:26 schreef farceman het volgende:
Dat anaal vernederen wat Brian doet ...krijgt ie daar ook boete voor?
DGK_REDACTIE ?
Klopt ze meoten een schop onder hun kont hebben richting snelwegquote:Op maandag 4 juni 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, het slaat nergens op, geldboetes vragen , geld dat niemand heeft, behalve de borg dan.
De Jackpot is voor diegene die wint, stel Huub wint en hij heeft een overtreding gedaan, dan word het geld ervan afgetrokken.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:28 schreef Charmian het volgende:
Maar hoe zit dat nou met die jackpot? Heeft iedereen dan een jackpot of zo?
Idd, vind het maar een zwaktebodquote:Op maandag 4 juni 2007 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt ze meoten een schop onder hun kont hebben richting snelweg![]()
Misschien omdat zij echt een sterke band hadden. Als daar dan iets mis gaat is het meteen veel heftiger.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:30 schreef Taurus het volgende:
Normaal gesproken praat Huub nog wel met de mensen aan wie hij 'n hekel heeft. Maar tussen Huub en Eric kan geen vriendelijk woord meer af, dat is niet echt eerder voor gekomen bij andere 'negatieve' relaties. Ik bedoel das vaak na 'n paar uur vergeven en vergeten, komt alleen af en toe weer tot uiting. Maar tussen hun is nu 'n constante spanning.
De exitregel kan nog steeds worden toegepast.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:29 schreef papagena het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd en ik zeg het nog eens, de exitregel voor fysiek geweld is de meest primaire regel om de groep te beschermen. Een boete beschermt mensen niet tegen agressie en fysiek geweld, net zo min als dat in de 'buitenwereld' het geval is.
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:29 schreef Disana het volgende:
Weet Jaap het wel? Ik kan me vergissen, maar ik zie hem niet zitten.
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:09 schreef Lieve het volgende:
Stijn over Talpa:
Volkscultuur is ìn. En lage cultuur gaat net zo goed over moraal.
Een amusements-programma kan ook de grenzen opzoeken. En niet om die grenzen steeds maar te verleggen net zo lang tot we in Soddom en Gommorra leven.
Maar om er heel even overheen te gaan en dan snel weer terug. Als een herbevestiging. Om even te tonen hoe het niet moet en daarmee hoe het dus wel moet.
Ik ben juist blij met die Talpanisering. Stijn Reijnders.
Ongelofelijk, de idioot. Laat rustig Armada in de kooi blijven. Naalhakje is nog geen Soddom en Gommorra? Er is een goed begin Stijn! Een heel goed begin! Ik zeg... de fik erin!![]()
maar ja, ik ben dan ook heel gelukkig met het failliet van Talpa! HEEL GELUKKIG!
Ik zag hem niet, maar zie hem net wel rondlopen (hij neemt de telefoon op).quote:Op maandag 4 juni 2007 20:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Letterlijk of figuurlijk?![]()
Hij zit wel aan tafel hoor..
Het valt me op dat er altijd files staan bij Eemnes trouwens.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt ze meoten een schop onder hun kont hebben richting snelweg![]()
Nee, ze beweren nog wel mensen exit te geven voor fysiek geweld.. Najah, ik geloof het nietquote:Op maandag 4 juni 2007 20:33 schreef tutjehola het volgende:
Slaat helemaal nergens op, die boete. Als je niet voor de winst gaat ros je lekker iederen op zijn bek. Als je denkt dat Natasia of Amanda gaat winnen sla je de hele vila kort en klein, jij wordt tweede of derde, de rest is blut.
Of ben ik nou zo naief?
Wat een onzin boete dan, als je dus niet wint hoef je dus ook niet te betalen. Als je toevallig toch geen zin meer hebt sla je iedereen op z'n bek en wandel je zo de villa uit. Heb je tenminste nog wat aan je borg gehad.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:31 schreef blomst het volgende:
[..]
De Jackpot is voor diegene die wint, stel Huub wint en hij heeft een overtreding gedaan, dan word het geld ervan afgetrokken.
Nee hoor ze willen een of meer stille tochtenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:33 schreef tutjehola het volgende:
Slaat helemaal nergens op, die boete. Als je niet voor de winst gaat ros je lekker iederen op zijn bek. Als je denkt dat Natasia of Amanda gaat winnen sla je de hele vila kort en klein, jij wordt tweede of derde, de rest is blut.
Of ben ik nou zo naief?
Natasja blijft juist een jaar zitten voor de borg, en daar gaat dus ook 1000euro vanaf.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:33 schreef tutjehola het volgende:
Of ben ik nou zo naief?
Maar die Eric is iid ook wel echt een achterbakse jankerd.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:30 schreef Taurus het volgende:
Normaal gesproken praat Huub nog wel met de mensen aan wie hij 'n hekel heeft. Maar tussen Huub en Eric kan geen vriendelijk woord meer af, dat is niet echt eerder voor gekomen bij andere 'negatieve' relaties. Ik bedoel das vaak na 'n paar uur vergeven en vergeten, komt alleen af en toe weer tot uiting. Maar tussen hun is nu 'n constante spanning.
Totdat je borg op is, kun je idd iedereen voor zijn bek rammen, behalve Wifebeater, Dellie of Huub.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:33 schreef tutjehola het volgende:
Of ben ik nou zo naief?
Geldt die boete dan voor de potentiële winnaar of gaat het gewoon uit de pot zodat de deelnermers die er niets mee van doen hadden ook de lul zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 20:15 schreef blomst het volgende:
![]()
Voor Linkjes zie het www.forum.fok.nl
Het lijkt een beetje op BB Australie, vorig jaar. Ze begonnen met een hoofdprijs van 1 miljoen Aus.$ en een strafbedrag van 100.000 Aus.$ per keer dat ze de regels overtreden. Na precies 4 weken hadden ze nog maar 100.000 over van de hoofdprijs.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, het slaat nergens op, geldboetes vragen , geld dat niemand heeft, behalve de borg dan.
Bij het voorlezen van de brief zat Jaap aan tafel...geloof mij maarquote:Op maandag 4 juni 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag hem niet, maar zie hem net wel rondlopen (hij neemt de telefoon op).
Je bent ook iedere keer een deel van je borg kwijt. Dus ook al stap je pas na 1 jaar op, dan krijg je nog maar een klein deel terug van je 10.000.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:33 schreef tutjehola het volgende:
Of ben ik nou zo naief?
Waar beweren ze dat? (ik ben nog maar net binnen en wil het graag weten)quote:Op maandag 4 juni 2007 20:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, ze beweren nog wel mensen exit te geven voor fysiek geweld.. Najah, ik geloof het niet... Dat ze dat niet doen hebben ze ondertussen wel bewezen
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op BB Australie, vorig jaar. Ze begonnen met een hoofdprijs van 1 miljoen Aus.$ en een strafbedrag van 100.000 Aus.$ per keer dat ze de regels overtreden. Na precies 4 weken hadden ze nog maar 100.000 over van de hoofdprijs.
Dit komt natuurlijk bij RTL vandaan. JdM kijkt niet op een miljoentje meer of minder.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op BB Australie, vorig jaar. Ze begonnen met een hoofdprijs van 1 miljoen Aus.$ en een strafbedrag van 100.000 Aus.$ per keer dat ze de regels overtreden. Na precies 4 weken hadden ze nog maar 100.000 over van de hoofdprijs.
Ja hij zegt dattie dat onder water heeft gedaan. Probeer jij eens iemand te slaan onder water...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:34 schreef 2live het volgende:
die klap van eric en huub was toch in het zwembad gebeurd?
het maakt hier anders een hoop losquote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef Meganog het volgende:
Zo'n brief over geldboetes is toch helemaal niet interessant voor de kijkers...
En de manier hoe hij er ook over praatquote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja hij zegt dattie dat onder water heeft gedaan. Probeer jij eens iemand te slaan onder water...
Huub zal tegen hem aangekomen zijn door de val, maar ik geloof niet dat het opzettelijk is gebeurd en zeker niet onder water. En die cry-baby blijft er maar over doorzeuren.
Dat watje heeft niets beters. Eric met terrordreigementen is ook alleen maar lachwekkend. Zonder Huub kan hij toch niets.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja hij zegt dattie dat onder water heeft gedaan. Probeer jij eens iemand te slaan onder water...
Huub zal tegen hem aangekomen zijn door de val, maar ik geloof niet dat het opzettelijk is gebeurd en zeker niet onder water. En die cry-baby blijft er maar over doorzeuren.
Dat lijkt me wel, alleen slaat het nergens op.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef Meganog het volgende:
Zo'n brief over geldboetes is toch helemaal niet interessant voor de kijkers...
Amanda nog niet, die zegt dan Huub daar het meeste problemen mee heeft.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:38 schreef akveor het volgende:Eindelijk schat Brian zichzelf goed in. Aks ie de villa verlaat moet ie nog even langs de advocaat omdat ie een schuld heeft van 9 ton... Wel vergeet ie er natuurlijk weer bij te zeggen dat ie geboeid is afgevoerd....
ik heb het niet gezien, maar huub zei vanmiddag dat ze precies voor de camera in het water vielen. Dus als er echt iets was gebeurd was daar iets aan gedaan. Het leek erop alsof hij de beelden had gezien.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Huub had er geen problemen mee, dus dan kun je moeilijk spreken van aanranding lijkt me.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef blomst het volgende:
Z e hadden er ook nog even aanranding bij moeten zetten, zodat Eric ook weet dat hij niet vrijuit gaat.
Het is een smerige scheinheil.
En Eric probeert dat dus te verdraaien door te zeggen dat er geen camera's waren.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien, maar huub zei vanmiddag dat ze precies voor de camera in het water vielen. Dus als er echt iets was gebeurd was daar iets aan gedaan. Het leek erop alsof hij de beelden had gezien.
maar nicolaas welquote:Op maandag 4 juni 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub had er geen problemen mee, dus dan kun je moeilijk spreken van aanranding lijkt me.
Huub weet altijd precies waar de camera's staan. Dat houdt hij constant in de gaten.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien, maar huub zei vanmiddag dat ze precies voor de camera in het water vielen. Dus als er echt iets was gebeurd was daar iets aan gedaan. Het leek erop alsof hij de beelden had gezien.
Wat stelt het nou voor ? 100.000 van de jackpot, dus in feite krijgt alleen de uiteindelijke winnaar een straf. Ieder ander krijgt de jackpot niet, dus ook geen aftrek.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, alleen slaat het nergens op.
Oh, gaat het daarom. Ik dacht dat het over die keer met Huub ging.quote:
Ja tuurlijk tis toch een mietje eerste klas met z'n tanden door z'n lip.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:40 schreef rooie3 het volgende:
Wat een belachelijke regel is er nu gekomen.
Eric is er zo blij mee.
Nu word het weer saai.
Dat verhaal dat Eric alleen maar dronken mannen die liggen te slapen durft te pakken ging dus niet over Huub?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub had er geen problemen mee, dus dan kun je moeilijk spreken van aanranding lijkt me.
Dit ging volgens mij over Nicolaas.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat verhaal dat Eric alleen maar dronken mannen die liggen te slapen durft te pakken ging dus niet over Huub?![]()
En wat mij betreft ook ieman dgeen kankerlijer, aidslijer e.d. noemen. Vloeken moet ook bestraft worden.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef blomst het volgende:
Z e hadden er ook nog even aanranding bij moeten zetten, zodat Eric ook weet dat hij niet vrijuit gaat.
Het is een smerige scheinheil.
Dat las Eric net voor uit die brief. Leek alsof het de laatste alinea was.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, ze beweren nog wel mensen exit te geven voor fysiek geweld.. Najah, ik geloof het niet ... Dat ze dat niet doen hebben ze ondertussen wel bewezen
Waar beweren ze dat? (ik ben nog maar net binnen en wil het graag weten)
Weet niemand dan het antwoord?
en DGK moet naar de EOquote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wat mij betreft ook ieman dgeen kankerlijer, aidslijer e.d. noemen. Vloeken moet ook bestraft worden.
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ze beweren nog wel mensen exit te geven voor fysiek geweld.. Najah, ik geloof het niet ... Dat ze dat niet doen hebben ze ondertussen wel bewezen
Hear hearquote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wat mij betreft ook ieman dgeen kankerlijer, aidslijer e.d. noemen. Vloeken moet ook bestraft worden.
Denk even aan verhoudingen.. Of een dikke prijs van +1 miljoen pakken of je 10k kwijt... doe mij die jackpot maarquote:Op maandag 4 juni 2007 20:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent ook iedere keer een deel van je borg kwijt. Dus ook al stap je pas na 1 jaar op, dan krijg je nog maar een klein deel terug van je 10.000.
stond in de brief; kan leiden tot een mogelijke exitquote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat stond toch ook in de brief. Dat fysiek geweld nog steeds een aanleiding kon zijn voor een exit.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze leveren per keer een deel van de borg in. Na 4x hebben ze geen borg meer over.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat stelt het nou voor ? 100.000 van de jackpot, dus in feite krijgt alleen de uiteindelijke winnaar een straf. Ieder ander krijgt de jackpot niet, dus ook geen aftrek.
In de brief van net stond dat ze nog steeds iemand eruit kúnnen zetten na fysiek geweld.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Dat wou ik graag weten, of die dreiging er nog hing bij geweld.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
[..]
stond in de brief; kan leiden tot een mogelijke exit
Je hebt wel veel antwoorden gekregen, uiteindelijk!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijn dat jullie een regelmatige COSser die nu net even later binnenkomt zo helpen![]()
Daar stond ook een boete op van cp's, maar ik heb daar nog nooit iemand cp's voor zien inleveren. Denk dat dat dus ook geen zin had.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Precies. En dan neem de EO straks de uitzending overquote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maakt voor Brian niet uit want die wordt wereldberoemd acteur, gitarist en dichter.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaan komen ze er met vette schulden uit, das wel weer grappig dan
![]()
Datgene wat er in de paardenbak ligt vind ik niet zo onsmakelijk als de hoop materie waar ze nu met haar hele lijf op ligt.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:44 schreef agter het volgende:
Amanda ligt lekker met haar pumps, waar ze ook in de paardenbak mee liep, op de bank...
Nou, dan is er altijd nog een heel klein beetje hoop. Maar niet veel. Het zal nu wel gebeurd zijn met de para aanvallen van Brian. Jammer.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In de brief van net stond dat ze nog steeds iemand eruit kúnnen zetten na fysiek geweld.
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Datgene wat er in de paardenbak ligt vind ik niet zo onsmakelijk als de hoop materie waar ze nu met haar hele lijf op ligt.![]()
Die blijft vast nog weken doorjanken.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:49 schreef Kaleddis het volgende:
Eric heeft zeker z'n 24 uur nog niet aangevraagd![]()
Per keer gaat 1.000 euro af van de borg, geen verdubbelingsregel. Daarom denk ik dat de borg pas na tien keer op is.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze leveren per keer een deel van de borg in. Na 4x hebben ze geen borg meer over.
Ze halen zo vaak overledenouders erbij, zo'n dommigheid en onmacht kwa discusieren (ruzie maken daar)quote:Op maandag 4 juni 2007 20:47 schreef SiRojK het volgende:
Jemig, wat lomp.. nasty haalt Eric zijn moeder er nog even bij
Maar de kans dat je die wint is 1 op 7. Dus niet winnen en ook nog eens 10.000 euro kwijt? Nou, lekker dan.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Denk even aan verhoudingen.. Of een dikke prijs van +1 miljoen pakken of je 10k kwijt... doe mij die jackpot maar
Huub had er wel problemen mee, hij heeft het om redenen anders voor gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zou beter een abonnement op de EO kunnen overwegen.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je kon er op wachten.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je ziet er weer leuk uit Amanda
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bent die 10 k niet ineens kwijt, dat gaat per 1000 euro.. Actie reactie, anderen worden gek, wss win je er wel wat mee.. Zo niet, ga je verder, heeft dat je 2000 gekost in een positie waarin je 1 miljoen kon winnen, ik zou me er niet schuldig om voelen hoor!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar de kans dat je die wint is 1 op 7. Dus niet winnen en ook nog eens 10.000 euro kwijt? Nou, lekker dan.
kotsquote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je ziet er weer leuk uit Amanda
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus ff denken, dan krijgen we vanaf nuquote:Op maandag 4 juni 2007 20:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die blijft vast nog weken doorjanken.Godverdomme wat een vreselijk dom ingrijpen van DGK_REDACTIE
Het kon ook niet anders BSOLquote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
Heeeeeeeeeeeel kort lieten ze amanda's kont zien... Wie heeft em? Respect
Ze heeft nog steeds dat gouden zwembroekje aan.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
Heeeeeeeeeeeel kort lieten ze amanda's kont zien... Wie heeft em? Respect
Eigenlijk 1 op 8...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar de kans dat je die wint is 1 op 7. Dus niet winnen en ook nog eens 10.000 euro kwijt? Nou, lekker dan.
Ik kan niet meer kijken, maar vind het absoluut niet erg, zeker niet nu ik over deze nieuwe regels hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 20:36 schreef Kaleddis het volgende:
Nouy zit ik op de een of andere manier nog steeds gratis streams te kijken, maar zit me sterk af te vragen of ik ga betalen. Ze hebben dus duidelijk geen nieuwe miljonairs in het bestand zitten en dat lijkt me erg saai...
Wrm moet je gelijk EO lid zijn om tegen schelden te zijn?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zou beter een abonnement op de EO kunnen overwegen.![]()
Doofpotaffaire dus, net als met Nicolaas.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub had er wel problemen mee, hij heeft het om redenen anders voor gedaan.
Ik denk inderdaad dat dat het script is voor de eerstkomende maanden. Tis straks tenslotte zomervakantie, geen hond die kijkt.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dus ff denken, dan krijgen we vanaf nu
- een jankende Eric
- een zeikende Lieke
- een mekkerende Natasia met lekborsten
- een verveelde Huup en Jaap
- Brian die constant in de sportschool zit af staat te reageren
- en Dellie kan zit vast niet inhouden na een glaasje en zal nog wel het een
en ander uithalen. (maakt niet uit, ze wint toch niet en ze heeft geld zat...)
Nou gezellig, nou !
Die neemt makkelijker vocht op...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds dat gouden zwembroekje aan.
Je lijkt Scan welquote:Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het randje van haar tepel .....
[afbeelding]
Ja...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
- een jankende Eric
- een zeikende Lieke
Nou gezellig, nou !
Een mus? Dat is een koolmeesje.quote:
Ja, Huub doet het nooit met mannen bedoel je. Pasgeleden dook hij nog met Eric en Michael het bed in.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub had er wel problemen mee, hij heeft het om redenen anders voor gedaan.
indd graag even gewoon bij de naam noemen .. Eric is een vieze sneaky verkrachterquote:Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doofpotaffaire dus, net als met Nicolaas.
Het droop er nog niet langs af, hij heeft nog niet genoeg bewerkstelligt.quote:
Ik weet niet waarom, maar Scan plaatst de laatste tijd niet meer zo veel caps. Wel jammer.quote:
De vraag is of er nog een vervanger voor Angelique komt. Tot die tijd is het 1 op 7.quote:
Omdat ik altijd gezeik krijg als ik na 90 gewone caps een keer 5 topless caps plaats. Dan zit ik meteen alleen maar topless meiden te capturen.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar Scan plaatst de laatste tijd niet meer zo veel caps. Wel jammer.
Tis een eenvoudige jankflikker.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
indd graag even gewoon bij de naam noemen .. Eric is een vieze sneaky verkrachter![]()
![]()
Ja daag hij zat nico te zieken, ga geen dingen zeggen die niet zijn gedaanquote:Op maandag 4 juni 2007 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
indd graag even gewoon bij de naam noemen .. Eric is een vieze sneaky verkrachter![]()
![]()
alsof het nog uitmaakt .. ze kan net zo goed 24/7 naakt gaanquote:Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef Charmian het volgende:
Sjonge jonge tis toch ook een eersteklas snol ook he. weer die tiet eruit.
Het blijft een huilie en een verkrachter. Geneukt hebben met 800 mannen schijnt hij normaal te vinden, net als gigolo.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:56 schreef blomst het volgende:
Eric heeft in de kooi nog nooit iets gedaan wat hij in het dagelijkse leven nog nooit gedaan heeft.
Viespeuk.
Persoonlijk heb ik alleen problemen met fysiek geweld omdat je lichamelijk iemand schade aan kan brengen... Vloeken en schelden zegt meer over die persoon zelf en zal die persoon dan ook zelf meer schaden.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wrm moet je gelijk EO lid zijn om tegen schelden te zijn?alsof het zo normaal is om iemand aidslijer te noemen
Ja dit wilde een hoop toch.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
- een jankende Eric
- een zeikende Lieke
Nou gezellig, nou !
Jep, dat kán niet anders. Feit dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doofpotaffaire dus, net als met Nicolaas.
De COS stond vol vanmiddag, toen ze topless zat.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar Scan plaatst de laatste tijd niet meer zo veel caps. Wel jammer.
hij zat dat jongetje zeker ook te zieken .. en Nicolaas vond het ook wel leuk om aangerand te worden? volgensmij hebben ze beide NEE gezegd (dat jongetje zelfs 12925539 keer) en hij bleef doorgaan .. ranzige flikker bah bahquote:Op maandag 4 juni 2007 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daag hij zat nico te zieken, ga geen dingen zeggen die niet zijn gedaan![]()
Gatverdamme en dan nog die cap van scanman met zicht op haar bieflapjes, dan heb ik het toch echt wel gehad hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het droop er nog niet langs af, hij heeft nog niet genoeg bewerkstelligt.
Jij begrijpt hetquote:Op maandag 4 juni 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het blijft een huilie en een verkrachter. Geneukt hebben met 800 mannen schijnt hij normaal te vinden, net als gigolo.
Het ging over vloekenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wrm moet je gelijk EO lid zijn om tegen schelden te zijn?alsof het zo normaal is om iemand aidslijer te noemen
Gewoon nix van aantrekken. Jouw caps zijn altijd klasse, ga gewoon door. Een paar zeikers heb je altijd, ik had er vannacht ook ff last van maar ga toch gewoon door.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ik altijd gezeik krijg als ik na 90 gewone caps een keer 5 topless caps plaats. Dan zit ik meteen alleen maar topless meiden te capturen.
Welk vrijwillig jongetje bedoel jequote:Op maandag 4 juni 2007 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
hij zat dat jongetje zeker ook te zieken .. en Nicolaas vond het ook wel leuk om aangerand te worden? volgensmij hebben ze beide NEE gezegd (dat jongetje zelfs 12925539 keer) en hij bleef doorgaan .. ranzige flikker bah bah
Overdrijven maakt de zaak duidelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gatverdamme en dan nog die cap van scanman met zicht op haar bieflapjes, dan heb ik het toch echt wel gehad hoor![]()
ah, ik had er ook nog eentje, aDEL's nipplegate:quote:Op maandag 4 juni 2007 20:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens Amanda groeien je borsten tot je 21e
[afbeelding]
Ik heb er al 6 jaar last van. Ook al maak je 1000 'andere' caps. Als er 50 naaktcaps tussen zitten dan ben je pervers. Zo gaat dat hier.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gewoon nix van aantrekken. Jouw caps zijn altijd klasse, ga gewoon door. Een paar zeikers heb je altijd, ik had er vannacht ook ff last van maar ga toch gewoon door.
Ze had ook gewoon moeten wachten met die vergrotingquote:Op maandag 4 juni 2007 20:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Wat ziet dat er eng uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, ik had er ook nog eentje, aDEL's nipplegate:
[afbeelding]
Nooit last van gehad dat ik dat van je dacht.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb er al 6 jaar last van. Ook al maak je 1000 'andere' caps. Als er 50 naaktcaps tussen zitten dan ben je pervers. Zo gaat dat hier.
Té duidelijk somsquote:Op maandag 4 juni 2007 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Overdrijven maakt de zaak duidelijk.![]()
Ja, en de andere caps zie je nooit hè. Maar ik weet intussen al hoe jij in elkaar zit en negeer je dus ook al zoveel mogelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
De COS stond vol vanmiddag, toen ze topless zat.![]()
zei hij laatst niet dat hij op ze 10de is "ontmaagd"? hij heeft zeker in groep 6 een jongetje in de wc aangerand ofzoquote:Op maandag 4 juni 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het blijft een huilie en een verkrachter. Geneukt hebben met 800 mannen schijnt hij normaal te vinden, net als gigolo.
+1quote:Op maandag 4 juni 2007 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nooit last van gehad dat ik dat van je dacht.
Ja dat vertelde hij.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
zei hij laatst niet dat hij op ze 10de is "ontmaagd"? hij heeft zeker in groep 6 een jongetje in de wc aangerand ofzo
Kan het zijn dat er meer mensen hier een beetje lijden aan stream-moeheid... dat het hoog tijd is dat er weer eens iets nieuws gebeurt naast de rans- en terror- en para-acties.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, en de andere caps zie je nooit hè. Maar ik weet intussen al hoe jij in elkaar zit en negeer je dus ook al zoveel mogelijk.
Persoonlijk vind ik het te gek dat BSOL en Scanman elkaar zo aanmoedigen.... blote tietuh en dames billen daar krijg je toch nooit genoeg van...quote:Op maandag 4 juni 2007 21:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gewoon nix van aantrekken. Jouw caps zijn altijd klasse, ga gewoon door. Een paar zeikers heb je altijd, ik had er vannacht ook ff last van maar ga toch gewoon door.
Het waren er 4 trouwens, FYIquote:Op maandag 4 juni 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
De COS stond vol vanmiddag, toen ze topless zat.![]()
Tuurlijk wel, het viel gewoon even op, maar je andere caps zijn altijd prachtig, net als van Blomst en BSOL.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, en de andere caps zie je nooit hè. Maar ik weet intussen al hoe jij in elkaar zit en negeer je dus ook al zoveel mogelijk.
die net meerderjarige date van hem.quote:
Ik heb er twee. De eerste aangevraagd op de vierde, de andere op de vijfde.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn er hier nog mensen waarbij de licentie zo gaat verlopen ?
of morgen ?
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
of morgen ?
Ach ik kijk eigenlijk nooit zo wie die caps maakt en zal ook niet denken dat diegene pervers is. Het enige wat ik denk bij blote vrouwenborsten is 'waarom nou niet een torso van een mooie vent, wat moet ik met die tieten'. That is allquote:Op maandag 4 juni 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb er al 6 jaar last van. Ook al maak je 1000 'andere' caps. Als er 50 naaktcaps tussen zitten dan ben je pervers. Zo gaat dat hier.
Is zojuist verlopen ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
of morgen ?
Ja! oplossing? mailtje?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
of morgen ?
Morgen om precies te zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
of morgen ?
Nou ik heb zo vaak Jaap neer gezet in zijn blootte torsoquote:Op maandag 4 juni 2007 21:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ach ik kijk eigenlijk nooit zo wie die caps maakt en zal ook niet denken dat diegene pervers is. Het enige wat ik denk bij blote vrouwenborsten is 'waarom nou niet een torso van een mooie vent, wat moet ik met die tieten'. That is all![]()
Als het goed is vandaag, maar ik heb nog steeds beeld.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
of morgen ?
Het staat iedereen vrij om dat lijf van Brian te capturen. Ik heb er zelf wat meer moeite mee idd.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ach ik kijk eigenlijk nooit zo wie die caps maakt en zal ook niet denken dat diegene pervers is. Het enige wat ik denk bij blote vrouwenborsten is 'waarom nou niet een torso van een mooie vent, wat moet ik met die tieten'. That is all![]()
Dat zei ik ook, maar ik sta vanaf nu op negeer bij Scan.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:07 schreef Desii het volgende:
Scan.. gewoon CAPS blijven maken... ik vind de jouwe meestal één van de mooiste (mooi scherp, dat lukt bij mij niet)
Ehm ik zei toch 'torso van een mooie vent'quote:Op maandag 4 juni 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het staat iedereen vrij om dat lijf van Brian te capturen. Ik heb er zelf wat meer moeite mee idd.
Ik heb hier een programmaatje zodat je nu een backup kunt maken, zodat je die straks terug kunt zetten om te kijken.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er twee. De eerste aangevraagd op de vierde, de andere op de vijfde.
Scanman ik kom hier nog niet zo heel lang, maar van mij mag je 'blote caps' maken hoor. De caps die ik van je heb gezien waren altijd erg mooi, dus gewoon lekker weer doen. Van mij zul je daarover niets horen!!quote:
Blomst ik vind je humor prachtigquote:
Nou, ik heb er weinig kijk op denk ik, maar dat lichaam van Brian is toch niet verkeerd volgens mij. Die kop is wat minder ja, maar die kun je eraf snijdenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ehm ik zei toch 'torso van een mooie vent'![]()
Hier!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
of morgen ?
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hiet een programmaatje zodat je nu een backup kunt maken, zodat je die straks terug kunt zetten om te kijken.
Maak hiermee een backup van de licentie
Ook voor jou Ningquote:Op maandag 4 juni 2007 21:07 schreef Ning het volgende:
[..]
Nou ik heb zo vaak Jaap neer gezet in zijn blootte torso
Idemquote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef Marelle het volgende:
[..]
Scanman ik kom hier nog niet zo heel lang, maar van mij mag je 'blote caps' maken hoor. De caps die ik van je heb gezien waren altijd erg mooi, dus gewoon lekker weer doen. Van mij zul je daarover niets horen!!
Als die al verlopen is, is het te laat daarvoor zeker?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hiet een programmaatje zodat je nu een backup kunt maken, zodat je die straks terug kunt zetten om te kijken.
ok, done that - en nu?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
niet te verwarren met 'wijsheid komt met de jaren'...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Ik denk te weten hoe verrot hij van binnen is, dat straalt zijn lichaam ook uit en dat maakt hem lelijkquote:Op maandag 4 juni 2007 21:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, ik heb er weinig kijk op denk ik, maar dat lichaam van Brian is toch niet verkeerd volgens mij. Die kop is wat minder ja, maar die kun je eraf snijden
Yep. Kan elk moment gebeuren, geloof ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
of morgen ?
Ik ga niet betalen zolang fysiek geweld getolereerd wordt in de Kooi en de redactie zich niet aan de regels houdt!! Ik ben absoluut tegen geweld, in welke vorm dan ook, geweld vind ik iets verschrikkelijks!!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Vindt iedereen die 3,95 voor een maand streams kijken zo veel dan?
Ik vind het eigenlijk spotgoedkoop en betaal gewoon meteen weer als de eerste verloopt.
Bij mij vanmiddag al gebeurd.........quote:Op maandag 4 juni 2007 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Kan elk moment gebeuren, geloof ik.
Ja tijd om maar ff de afwas te gaan doen of zo. Op die andere streams die jankerd en daar kan ik ff niet naar luisteren.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is weer druk bezig met Huub, Huub, Huub .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |