Ze heeft nog steeds dat gouden zwembroekje aan.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
Heeeeeeeeeeeel kort lieten ze amanda's kont zien... Wie heeft em? Respect
Eigenlijk 1 op 8...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar de kans dat je die wint is 1 op 7. Dus niet winnen en ook nog eens 10.000 euro kwijt? Nou, lekker dan.
Ik kan niet meer kijken, maar vind het absoluut niet erg, zeker niet nu ik over deze nieuwe regels hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 20:36 schreef Kaleddis het volgende:
Nouy zit ik op de een of andere manier nog steeds gratis streams te kijken, maar zit me sterk af te vragen of ik ga betalen. Ze hebben dus duidelijk geen nieuwe miljonairs in het bestand zitten en dat lijkt me erg saai...
Wrm moet je gelijk EO lid zijn om tegen schelden te zijn?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zou beter een abonnement op de EO kunnen overwegen.![]()
Doofpotaffaire dus, net als met Nicolaas.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub had er wel problemen mee, hij heeft het om redenen anders voor gedaan.
Ik denk inderdaad dat dat het script is voor de eerstkomende maanden. Tis straks tenslotte zomervakantie, geen hond die kijkt.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dus ff denken, dan krijgen we vanaf nu
- een jankende Eric
- een zeikende Lieke
- een mekkerende Natasia met lekborsten
- een verveelde Huup en Jaap
- Brian die constant in de sportschool zit af staat te reageren
- en Dellie kan zit vast niet inhouden na een glaasje en zal nog wel het een
en ander uithalen. (maakt niet uit, ze wint toch niet en ze heeft geld zat...)
Nou gezellig, nou !
Die neemt makkelijker vocht op...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds dat gouden zwembroekje aan.
Je lijkt Scan welquote:Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het randje van haar tepel .....
[afbeelding]
Ja...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dus ff denken, dan krijgen we vanaf nu
- een jankende Eric
- een zeikende Lieke
- een mekkerende Natasia met lekborsten
- een verveelde Huup en Jaap
- Brian die constant in de sportschool zit af staat te reageren
- en Dellie kan zit vast niet inhouden na een glaasje en zal nog wel het een
en ander uithalen. (maakt niet uit, ze wint toch niet en ze heeft geld zat...)
Nou gezellig, nou !
Een mus? Dat is een koolmeesje.quote:
Ja, Huub doet het nooit met mannen bedoel je. Pasgeleden dook hij nog met Eric en Michael het bed in.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub had er wel problemen mee, hij heeft het om redenen anders voor gedaan.
indd graag even gewoon bij de naam noemen .. Eric is een vieze sneaky verkrachterquote:Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doofpotaffaire dus, net als met Nicolaas.
Het droop er nog niet langs af, hij heeft nog niet genoeg bewerkstelligt.quote:
Ik weet niet waarom, maar Scan plaatst de laatste tijd niet meer zo veel caps. Wel jammer.quote:
De vraag is of er nog een vervanger voor Angelique komt. Tot die tijd is het 1 op 7.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |