Wrm moet je gelijk EO lid zijn om tegen schelden te zijn?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zou beter een abonnement op de EO kunnen overwegen.![]()
Doofpotaffaire dus, net als met Nicolaas.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub had er wel problemen mee, hij heeft het om redenen anders voor gedaan.
Ik denk inderdaad dat dat het script is voor de eerstkomende maanden. Tis straks tenslotte zomervakantie, geen hond die kijkt.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dus ff denken, dan krijgen we vanaf nu
- een jankende Eric
- een zeikende Lieke
- een mekkerende Natasia met lekborsten
- een verveelde Huup en Jaap
- Brian die constant in de sportschool zit af staat te reageren
- en Dellie kan zit vast niet inhouden na een glaasje en zal nog wel het een
en ander uithalen. (maakt niet uit, ze wint toch niet en ze heeft geld zat...)
Nou gezellig, nou !
Die neemt makkelijker vocht op...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds dat gouden zwembroekje aan.
Je lijkt Scan welquote:Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het randje van haar tepel .....
[afbeelding]
Ja...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
- een jankende Eric
- een zeikende Lieke
Nou gezellig, nou !
Een mus? Dat is een koolmeesje.quote:
Ja, Huub doet het nooit met mannen bedoel je. Pasgeleden dook hij nog met Eric en Michael het bed in.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub had er wel problemen mee, hij heeft het om redenen anders voor gedaan.
indd graag even gewoon bij de naam noemen .. Eric is een vieze sneaky verkrachterquote:Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doofpotaffaire dus, net als met Nicolaas.
Het droop er nog niet langs af, hij heeft nog niet genoeg bewerkstelligt.quote:
Ik weet niet waarom, maar Scan plaatst de laatste tijd niet meer zo veel caps. Wel jammer.quote:
De vraag is of er nog een vervanger voor Angelique komt. Tot die tijd is het 1 op 7.quote:
Omdat ik altijd gezeik krijg als ik na 90 gewone caps een keer 5 topless caps plaats. Dan zit ik meteen alleen maar topless meiden te capturen.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar Scan plaatst de laatste tijd niet meer zo veel caps. Wel jammer.
Tis een eenvoudige jankflikker.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
indd graag even gewoon bij de naam noemen .. Eric is een vieze sneaky verkrachter![]()
![]()
Ja daag hij zat nico te zieken, ga geen dingen zeggen die niet zijn gedaanquote:Op maandag 4 juni 2007 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
indd graag even gewoon bij de naam noemen .. Eric is een vieze sneaky verkrachter![]()
![]()
alsof het nog uitmaakt .. ze kan net zo goed 24/7 naakt gaanquote:Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef Charmian het volgende:
Sjonge jonge tis toch ook een eersteklas snol ook he. weer die tiet eruit.
Het blijft een huilie en een verkrachter. Geneukt hebben met 800 mannen schijnt hij normaal te vinden, net als gigolo.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:56 schreef blomst het volgende:
Eric heeft in de kooi nog nooit iets gedaan wat hij in het dagelijkse leven nog nooit gedaan heeft.
Viespeuk.
Persoonlijk heb ik alleen problemen met fysiek geweld omdat je lichamelijk iemand schade aan kan brengen... Vloeken en schelden zegt meer over die persoon zelf en zal die persoon dan ook zelf meer schaden.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wrm moet je gelijk EO lid zijn om tegen schelden te zijn?alsof het zo normaal is om iemand aidslijer te noemen
Ja dit wilde een hoop toch.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
- een jankende Eric
- een zeikende Lieke
Nou gezellig, nou !
Jep, dat kán niet anders. Feit dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doofpotaffaire dus, net als met Nicolaas.
De COS stond vol vanmiddag, toen ze topless zat.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar Scan plaatst de laatste tijd niet meer zo veel caps. Wel jammer.
hij zat dat jongetje zeker ook te zieken .. en Nicolaas vond het ook wel leuk om aangerand te worden? volgensmij hebben ze beide NEE gezegd (dat jongetje zelfs 12925539 keer) en hij bleef doorgaan .. ranzige flikker bah bahquote:Op maandag 4 juni 2007 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daag hij zat nico te zieken, ga geen dingen zeggen die niet zijn gedaan![]()
Gatverdamme en dan nog die cap van scanman met zicht op haar bieflapjes, dan heb ik het toch echt wel gehad hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het droop er nog niet langs af, hij heeft nog niet genoeg bewerkstelligt.
Jij begrijpt hetquote:Op maandag 4 juni 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het blijft een huilie en een verkrachter. Geneukt hebben met 800 mannen schijnt hij normaal te vinden, net als gigolo.
Het ging over vloekenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wrm moet je gelijk EO lid zijn om tegen schelden te zijn?alsof het zo normaal is om iemand aidslijer te noemen
Gewoon nix van aantrekken. Jouw caps zijn altijd klasse, ga gewoon door. Een paar zeikers heb je altijd, ik had er vannacht ook ff last van maar ga toch gewoon door.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ik altijd gezeik krijg als ik na 90 gewone caps een keer 5 topless caps plaats. Dan zit ik meteen alleen maar topless meiden te capturen.
Welk vrijwillig jongetje bedoel jequote:Op maandag 4 juni 2007 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
hij zat dat jongetje zeker ook te zieken .. en Nicolaas vond het ook wel leuk om aangerand te worden? volgensmij hebben ze beide NEE gezegd (dat jongetje zelfs 12925539 keer) en hij bleef doorgaan .. ranzige flikker bah bah
Overdrijven maakt de zaak duidelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gatverdamme en dan nog die cap van scanman met zicht op haar bieflapjes, dan heb ik het toch echt wel gehad hoor![]()
ah, ik had er ook nog eentje, aDEL's nipplegate:quote:Op maandag 4 juni 2007 20:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens Amanda groeien je borsten tot je 21e
[afbeelding]
Ik heb er al 6 jaar last van. Ook al maak je 1000 'andere' caps. Als er 50 naaktcaps tussen zitten dan ben je pervers. Zo gaat dat hier.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gewoon nix van aantrekken. Jouw caps zijn altijd klasse, ga gewoon door. Een paar zeikers heb je altijd, ik had er vannacht ook ff last van maar ga toch gewoon door.
Ze had ook gewoon moeten wachten met die vergrotingquote:Op maandag 4 juni 2007 20:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens Amanda groeien je borsten tot je 21e
[afbeelding]
Wat ziet dat er eng uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, ik had er ook nog eentje, aDEL's nipplegate:
[afbeelding]
Nooit last van gehad dat ik dat van je dacht.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb er al 6 jaar last van. Ook al maak je 1000 'andere' caps. Als er 50 naaktcaps tussen zitten dan ben je pervers. Zo gaat dat hier.
Té duidelijk somsquote:Op maandag 4 juni 2007 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Overdrijven maakt de zaak duidelijk.![]()
Ja, en de andere caps zie je nooit hè. Maar ik weet intussen al hoe jij in elkaar zit en negeer je dus ook al zoveel mogelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
De COS stond vol vanmiddag, toen ze topless zat.![]()
zei hij laatst niet dat hij op ze 10de is "ontmaagd"? hij heeft zeker in groep 6 een jongetje in de wc aangerand ofzoquote:Op maandag 4 juni 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het blijft een huilie en een verkrachter. Geneukt hebben met 800 mannen schijnt hij normaal te vinden, net als gigolo.
+1quote:Op maandag 4 juni 2007 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nooit last van gehad dat ik dat van je dacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |