Tuurlijk wel, het viel gewoon even op, maar je andere caps zijn altijd prachtig, net als van Blomst en BSOL.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, en de andere caps zie je nooit hè. Maar ik weet intussen al hoe jij in elkaar zit en negeer je dus ook al zoveel mogelijk.
die net meerderjarige date van hem.quote:
Ik heb er twee. De eerste aangevraagd op de vierde, de andere op de vijfde.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn er hier nog mensen waarbij de licentie zo gaat verlopen ?
of morgen ?
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
of morgen ?
Ach ik kijk eigenlijk nooit zo wie die caps maakt en zal ook niet denken dat diegene pervers is. Het enige wat ik denk bij blote vrouwenborsten is 'waarom nou niet een torso van een mooie vent, wat moet ik met die tieten'. That is allquote:Op maandag 4 juni 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb er al 6 jaar last van. Ook al maak je 1000 'andere' caps. Als er 50 naaktcaps tussen zitten dan ben je pervers. Zo gaat dat hier.
Is zojuist verlopen ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
of morgen ?
Ja! oplossing? mailtje?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
of morgen ?
Morgen om precies te zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
of morgen ?
Nou ik heb zo vaak Jaap neer gezet in zijn blootte torsoquote:Op maandag 4 juni 2007 21:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ach ik kijk eigenlijk nooit zo wie die caps maakt en zal ook niet denken dat diegene pervers is. Het enige wat ik denk bij blote vrouwenborsten is 'waarom nou niet een torso van een mooie vent, wat moet ik met die tieten'. That is all![]()
Als het goed is vandaag, maar ik heb nog steeds beeld.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
of morgen ?
Het staat iedereen vrij om dat lijf van Brian te capturen. Ik heb er zelf wat meer moeite mee idd.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ach ik kijk eigenlijk nooit zo wie die caps maakt en zal ook niet denken dat diegene pervers is. Het enige wat ik denk bij blote vrouwenborsten is 'waarom nou niet een torso van een mooie vent, wat moet ik met die tieten'. That is all![]()
Dat zei ik ook, maar ik sta vanaf nu op negeer bij Scan.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:07 schreef Desii het volgende:
Scan.. gewoon CAPS blijven maken... ik vind de jouwe meestal één van de mooiste (mooi scherp, dat lukt bij mij niet)
Ehm ik zei toch 'torso van een mooie vent'quote:Op maandag 4 juni 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het staat iedereen vrij om dat lijf van Brian te capturen. Ik heb er zelf wat meer moeite mee idd.
Ik heb hier een programmaatje zodat je nu een backup kunt maken, zodat je die straks terug kunt zetten om te kijken.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er twee. De eerste aangevraagd op de vierde, de andere op de vijfde.
Scanman ik kom hier nog niet zo heel lang, maar van mij mag je 'blote caps' maken hoor. De caps die ik van je heb gezien waren altijd erg mooi, dus gewoon lekker weer doen. Van mij zul je daarover niets horen!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |