waar is Eric heen??quote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wachten op de ellende van Erics terugkeer.
Heb me juist echt kapot gelachen om die Jaap.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn god wat was de uitzending slecht zeg.
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, ik was hem al helemaal kwijt.
Tis trouwens 1618
Staat er ook bij wat die grens nu is?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Nieuwe regel
Bij overschrijding van de grens.... een boete van 100.000E van de jackpot af en 1000 E van de borg
Nou ja, lijkt mij wel leuk als Brian met schulden de kooi moet verlaten...haha!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:19 schreef Copycat het volgende:
Ze gaan over op geldboetes van geld dat ze helemaal niet hebben en per keer 1.000 Euro van de borg af. Gaat nergens over, dus.
Vind je?? Ze willen er gewoon niemand uit gooien... Ze zijn in mijn ogen allemaal tever gegaan gisteravond (Huub, Brain en Amanda, en dan vooral Huub maar die mag ik niet...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:19 schreef agter het volgende:
DGK_Redactie: Netjes!
duwen trekken spugen slaan etc.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Staat er ook bij wat die grens nu is?
En geweldig dat dat hier al als een feit wordt gebrachtquote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
Geld van de borg af die toch niemand heeft betaaldHoe verzinnen ze het toch elke keer weer
![]()
Wetende dat het binnen een dag weer raak is.. Kan het programma wat langer leven aangezien de jackpot met de dag lager wordtquote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef SiRojK het volgende:
Jah hoor, weer geen bestraffing.. wtf is dit nou dan, niets toch
Idd, dit is gewoon peanuts... Nou en, er moesten BESTRAFFINGEN komen, dit is toch geen strafquote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vind je?? Ze willen er gewoon niemand uit gooien... Ze zijn in mijn ogen allemaal tever gegaan gisteravond (Huub, Brain en Amanda, en dan vooral Huub maar die mag ik niet...)
Had toch wel weer een keer op een exit gehoopt....
Lekkere binnenkomer....quote:Op maandag 4 juni 2007 20:18 schreef noekje het volgende:
Och, er komt een boete van 100.000 euro.
Flikker ze er toch uit!
oké...dank je..quote:
bloed op de muurquote:Op maandag 4 juni 2007 20:22 schreef farceman het volgende:
En er volgt dus geen exit meer?
Ju kunt iemand dus in ziekenhuis slaan en "alleen" 101.00 euro boeten krijgen
Nog niemand. De volgende keer gaat de nieuwe regel in. Als er tenminste geen nieuwe regel isquote:Op maandag 4 juni 2007 20:21 schreef blomst het volgende:
Wie is het eerste een gedeelte van de borg kwijt?
Brain begrijpt mensen altijd heeeel goed als hij ze nodig heeft...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:23 schreef 2live het volgende:
brian en eric begrijpen elkaars frustratie zo goed
Ik kom net binnen. Ik hoop dat iemand deze verandering even in Updates zet.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nieuwe regels : Bij geweld, spugen, schoppen enz volgt vanaf nu een boete van 100.000 euro. De tweede keer 200.000, de derde 400.000 enz. Ieder keer verdubbeling. Verder per keer 1.000 van de borg af.
Op basis van de nieuwe regels zouden Brian, Huub en Amanda die straf krijgen. Dat gebeurt nu niet, maar de eerst volgende keer is wel meteen een verdubbeling voor die drie personen.
brian huub en amanda bij een volgende overtreding meteen 2000 euroquote:Op maandag 4 juni 2007 20:21 schreef blomst het volgende:
Wie is het eerste een gedeelte van de borg kwijt?
Iedereen weet nu wel dat de helft die borg niet heeft betaald hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 20:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En geweldig dat dat hier al als een feit wordt gebracht
We wisten al dat er geen exit zou komen, dus dat is wel het maximale denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:21 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, dit is gewoon peanuts... Nou en, er moesten BESTRAFFINGEN komen, dit is toch geen straf
Tuurlijk joh.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Iedereen weet nu wel dat de helft die borg niet heeft betaald hoor![]()
brian zul je bedoelenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:24 schreef noekje het volgende:
Huub komt weer met zo'n moraalverhaal.
Heb ik even in de op gebruiktquote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nieuwe regels : Bij geweld, spugen, schoppen enz volgt vanaf nu een boete van 100.000 euro. De tweede keer 200.000, de derde 400.000 enz. Ieder keer verdubbeling. Verder per keer 1.000 van de borg af.
Op basis van de nieuwe regels zouden Brian, Huub en Amanda die straf krijgen. Dat gebeurt nu niet, maar de eerst volgende keer is wel meteen een verdubbeling voor die drie personen.
Stelletje watjes zijn het .... Plus geen nieuwe aanmeldingen blijkbaarquote:
als ze het niet betaald hebben, heeft zo'n regel toch geen nut. Dus ik geloof dat niet, ik denk dat ze dat dan meteen roepen dat ze niet betaald hebben.quote:
Ik denk dat de meesten dat liever zien.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:26 schreef Kaleddis het volgende:
Ik had liever gezien dat ze er zo af en toe mensen uitflikkeren en er weer een nieuwe in te gooien![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Q1sQR8UfjIQquote:Op maandag 4 juni 2007 20:24 schreef Taurus het volgende:
Zeg, is die klap die Eric van Huub claimt te hebben gehad op film?![]()
Nee, misschien moet hij die dan alsnog maar even uitdelenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:24 schreef Taurus het volgende:
Zeg, is die klap die Eric van Huub claimt te hebben gehad op film?![]()
klopt, MAAR daar gaat het niet om... Er moest gewoon een exit komen, ze moeten die mensen er gewoon uitflikkeren! OW was op zijn minst op zijn plek geweest, 2de OW en je bent exit.. Nu kunnen ze het gewoon nog een keer doen, kost het ze 200.000, maar zitten ze er nog wel in.. Dat is toch niet de bedoeling? Wat rot je die 2 ton als je er in mag blijvenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We wisten al dat er geen exit zou komen, dus dat is wel het maximale denk ik.
Huub moet gewoon OPROTTEN! met zn misselijke kutkop..!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:24 schreef noekje het volgende:
Huub komt weer met zo'n moraalverhaal.
Denk je dat ze dat mogen laten merkenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:27 schreef 2live het volgende:
[..]
als ze het niet betaald hebben, heeft zo'n regel toch geen nut. Dus ik geloof dat niet, ik denk dat ze dat dan meteen roepen dat ze niet betaald hebben.
Daar heeftAmanda geen moeite mee.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:26 schreef farceman het volgende:
Dat anaal vernederen wat Brian doet ...krijgt ie daar ook boete voor?
DGK_REDACTIE ?
Sorry, het slaat nergens op, geldboetes vragen , geld dat niemand heeft, behalve de borg dan.quote:
Ze zijn allemaal ordinair en agressief daar mocht je dat nog niet gezien hebben. Tuurlijk is het de setting. En het feit dat ze allemaal wat ordinair zijn, maar dat lijkt me niet specifiek op Huub slaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:27 schreef basicsaint het volgende:
Huub: Sluit 9 verschillende honden in een hok op en kijk wat er dan gebeurt.
Huub kan er weer niks aan doen. Het is gewoon de setting.
Ja, en dat geld gaat naar Amanda.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:26 schreef farceman het volgende:
Dat anaal vernederen wat Brian doet ...krijgt ie daar ook boete voor?
DGK_REDACTIE ?
Klopt ze meoten een schop onder hun kont hebben richting snelwegquote:Op maandag 4 juni 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, het slaat nergens op, geldboetes vragen , geld dat niemand heeft, behalve de borg dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |