abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2007 @ 20:31:20 #101
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_50103989
Natasia had t volgens mij over Pannekoek. Dat diegene achter niet blij keek
pi_50104000
"Zo passief als een MOFO". Lees dit eens terug Braajen en bedenk eens wat MOFO betekent.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_50104005
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:28 schreef Charmian het volgende:
Maar hoe zit dat nou met die jackpot? Heeft iedereen dan een jackpot of zo?
De Jackpot is voor diegene die wint, stel Huub wint en hij heeft een overtreding gedaan, dan word het geld ervan afgetrokken.
Goedemorgen :W
pi_50104018
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Klopt ze meoten een schop onder hun kont hebben richting snelweg
Idd, vind het maar een zwaktebod
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 20:32:19 #105
135305 beequeen
Lost.
pi_50104021
Uit de woorden van Natasja maak ik op dat ze met JdM heeft gesproken, zijn gezicht stond op onweer, en dat ging niet over Flens of Stijn.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 4 juni 2007 @ 20:33:00 #106
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50104045
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:30 schreef Taurus het volgende:
Normaal gesproken praat Huub nog wel met de mensen aan wie hij 'n hekel heeft. Maar tussen Huub en Eric kan geen vriendelijk woord meer af, dat is niet echt eerder voor gekomen bij andere 'negatieve' relaties. Ik bedoel das vaak na 'n paar uur vergeven en vergeten, komt alleen af en toe weer tot uiting. Maar tussen hun is nu 'n constante spanning.
Misschien omdat zij echt een sterke band hadden. Als daar dan iets mis gaat is het meteen veel heftiger.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_50104047
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:29 schreef papagena het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd en ik zeg het nog eens, de exitregel voor fysiek geweld is de meest primaire regel om de groep te beschermen. Een boete beschermt mensen niet tegen agressie en fysiek geweld, net zo min als dat in de 'buitenwereld' het geval is.
De exitregel kan nog steeds worden toegepast.
Achter heeft nu een middel om een straf uit te delen die echt pijn doet.
Niemand was meer onder de indruk van een OW.

(Zo, nu naar de pubquiz.)
Fuck Henk en Ingrid
pi_50104059
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:29 schreef Disana het volgende:
Weet Jaap het wel? Ik kan me vergissen, maar ik zie hem niet zitten.
Letterlijk of figuurlijk?

Hij zit wel aan tafel hoor..
pi_50104064
Slaat helemaal nergens op, die boete. Als je niet voor de winst gaat ros je lekker iederen op zijn bek. Als je denkt dat Natasia of Amanda gaat winnen sla je de hele vila kort en klein, jij wordt tweede of derde, de rest is blut.
Of ben ik nou zo naief?
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_50104074
Brian gaat er meteen eens lang en serieus op die brief studeren...
Make my day!
  maandag 4 juni 2007 @ 20:33:43 #111
166006 Polonium-120
the morning after
pi_50104079
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:09 schreef Lieve het volgende:
Stijn over Talpa:

Volkscultuur is ìn. En lage cultuur gaat net zo goed over moraal.
Een amusements-programma kan ook de grenzen opzoeken. En niet om die grenzen steeds maar te verleggen net zo lang tot we in Soddom en Gommorra leven.
Maar om er heel even overheen te gaan en dan snel weer terug. Als een herbevestiging. Om even te tonen hoe het niet moet en daarmee hoe het dus wel moet.

Ik ben juist blij met die Talpanisering. Stijn Reijnders.

Ongelofelijk, de idioot. Laat rustig Armada in de kooi blijven. Naalhakje is nog geen Soddom en Gommorra? Er is een goed begin Stijn! Een heel goed begin! Ik zeg... de fik erin!

maar ja, ik ben dan ook heel gelukkig met het failliet van Talpa! HEEL GELUKKIG!
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 20:34:06 #112
137949 Disana
pi_50104096
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:33 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Letterlijk of figuurlijk?

Hij zit wel aan tafel hoor..
Ik zag hem niet, maar zie hem net wel rondlopen (hij neemt de telefoon op).
  maandag 4 juni 2007 @ 20:34:06 #113
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50104097
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Klopt ze meoten een schop onder hun kont hebben richting snelweg
Het valt me op dat er altijd files staan bij Eemnes trouwens.
pi_50104106
die klap van eric en huub was toch in het zwembad gebeurd?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_50104115
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:33 schreef tutjehola het volgende:
Slaat helemaal nergens op, die boete. Als je niet voor de winst gaat ros je lekker iederen op zijn bek. Als je denkt dat Natasia of Amanda gaat winnen sla je de hele vila kort en klein, jij wordt tweede of derde, de rest is blut.
Of ben ik nou zo naief?
Nee, ze beweren nog wel mensen exit te geven voor fysiek geweld.. Najah, ik geloof het niet ... Dat ze dat niet doen hebben ze ondertussen wel bewezen
  maandag 4 juni 2007 @ 20:34:41 #116
111260 Charmian
a little joy
pi_50104117
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:31 schreef blomst het volgende:

[..]

De Jackpot is voor diegene die wint, stel Huub wint en hij heeft een overtreding gedaan, dan word het geld ervan afgetrokken.
Wat een onzin boete dan, als je dus niet wint hoef je dus ook niet te betalen. Als je toevallig toch geen zin meer hebt sla je iedereen op z'n bek en wandel je zo de villa uit. Heb je tenminste nog wat aan je borg gehad.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_50104125
quote:
Of ben ik nou zo naief?
Nee hoor ze willen een of meer stille tochten
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_50104127
quote:
Of ben ik nou zo naief?
Natasja blijft juist een jaar zitten voor de borg, en daar gaat dus ook 1000euro vanaf.
Goedemorgen :W
pi_50104139
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:30 schreef Taurus het volgende:
Normaal gesproken praat Huub nog wel met de mensen aan wie hij 'n hekel heeft. Maar tussen Huub en Eric kan geen vriendelijk woord meer af, dat is niet echt eerder voor gekomen bij andere 'negatieve' relaties. Ik bedoel das vaak na 'n paar uur vergeven en vergeten, komt alleen af en toe weer tot uiting. Maar tussen hun is nu 'n constante spanning.
Maar die Eric is iid ook wel echt een achterbakse jankerd.
Praat idd over veel menseen slecht en achter hun rug om.
Dat is iets wat Huub, Lieke , Jaap , Natasia en Amanda minder doen
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 20:35:18 #120
135305 beequeen
Lost.
pi_50104141
quote:
Of ben ik nou zo naief?
Totdat je borg op is, kun je idd iedereen voor zijn bek rammen, behalve Wifebeater, Dellie of Huub.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50104142
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:15 schreef blomst het volgende:

Nieuwe regels : Bij geweld, spugen, schoppen enz volgt vanaf nu een boete van 100.000 euro. De tweede keer 200.000, de derde 400.000 enz. Ieder keer verdubbeling. Verder per keer 1.000 van de borg af.

Op basis van de nieuwe regels zouden Brian, Huub en Amanda die straf krijgen. Dat gebeurt nu niet, maar de eerst volgende keer is wel meteen een verdubbeling voor die drie personen.

Voor Linkjes zie het www.forum.fok.nl
Geldt die boete dan voor de potentiële winnaar of gaat het gewoon uit de pot zodat de deelnermers die er niets mee van doen hadden ook de lul zijn
  maandag 4 juni 2007 @ 20:35:21 #122
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_50104143
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Sorry, het slaat nergens op, geldboetes vragen , geld dat niemand heeft, behalve de borg dan.
Het lijkt een beetje op BB Australie, vorig jaar. Ze begonnen met een hoofdprijs van 1 miljoen Aus.$ en een strafbedrag van 100.000 Aus.$ per keer dat ze de regels overtreden. Na precies 4 weken hadden ze nog maar 100.000 over van de hoofdprijs.
Keep the Sunny Side Up
pi_50104174
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zag hem niet, maar zie hem net wel rondlopen (hij neemt de telefoon op).
Bij het voorlezen van de brief zat Jaap aan tafel...geloof mij maar
  maandag 4 juni 2007 @ 20:36:10 #124
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50104177
quote:
Of ben ik nou zo naief?
Je bent ook iedere keer een deel van je borg kwijt. Dus ook al stap je pas na 1 jaar op, dan krijg je nog maar een klein deel terug van je 10.000.
pi_50104193
Nouy zit ik op de een of andere manier nog steeds gratis streams te kijken, maar zit me sterk af te vragen of ik ga betalen. Ze hebben dus duidelijk geen nieuwe miljonairs in het bestand zitten en dat lijkt me erg saai...
Reality is nothing but a collective hunch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')