En wat mij betreft ook ieman dgeen kankerlijer, aidslijer e.d. noemen. Vloeken moet ook bestraft worden.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef blomst het volgende:
Z e hadden er ook nog even aanranding bij moeten zetten, zodat Eric ook weet dat hij niet vrijuit gaat.
Het is een smerige scheinheil.
Dat las Eric net voor uit die brief. Leek alsof het de laatste alinea was.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, ze beweren nog wel mensen exit te geven voor fysiek geweld.. Najah, ik geloof het niet ... Dat ze dat niet doen hebben ze ondertussen wel bewezen
Waar beweren ze dat? (ik ben nog maar net binnen en wil het graag weten)
Weet niemand dan het antwoord?
en DGK moet naar de EOquote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wat mij betreft ook ieman dgeen kankerlijer, aidslijer e.d. noemen. Vloeken moet ook bestraft worden.
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ze beweren nog wel mensen exit te geven voor fysiek geweld.. Najah, ik geloof het niet ... Dat ze dat niet doen hebben ze ondertussen wel bewezen
Hear hearquote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wat mij betreft ook ieman dgeen kankerlijer, aidslijer e.d. noemen. Vloeken moet ook bestraft worden.
Denk even aan verhoudingen.. Of een dikke prijs van +1 miljoen pakken of je 10k kwijt... doe mij die jackpot maarquote:Op maandag 4 juni 2007 20:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent ook iedere keer een deel van je borg kwijt. Dus ook al stap je pas na 1 jaar op, dan krijg je nog maar een klein deel terug van je 10.000.
stond in de brief; kan leiden tot een mogelijke exitquote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat stond toch ook in de brief. Dat fysiek geweld nog steeds een aanleiding kon zijn voor een exit.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze leveren per keer een deel van de borg in. Na 4x hebben ze geen borg meer over.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat stelt het nou voor ? 100.000 van de jackpot, dus in feite krijgt alleen de uiteindelijke winnaar een straf. Ieder ander krijgt de jackpot niet, dus ook geen aftrek.
In de brief van net stond dat ze nog steeds iemand eruit kúnnen zetten na fysiek geweld.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Dat wou ik graag weten, of die dreiging er nog hing bij geweld.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
[..]
stond in de brief; kan leiden tot een mogelijke exit
Je hebt wel veel antwoorden gekregen, uiteindelijk!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijn dat jullie een regelmatige COSser die nu net even later binnenkomt zo helpen![]()
Daar stond ook een boete op van cp's, maar ik heb daar nog nooit iemand cp's voor zien inleveren. Denk dat dat dus ook geen zin had.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Precies. En dan neem de EO straks de uitzending overquote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maakt voor Brian niet uit want die wordt wereldberoemd acteur, gitarist en dichter.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaan komen ze er met vette schulden uit, das wel weer grappig dan
![]()
Datgene wat er in de paardenbak ligt vind ik niet zo onsmakelijk als de hoop materie waar ze nu met haar hele lijf op ligt.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:44 schreef agter het volgende:
Amanda ligt lekker met haar pumps, waar ze ook in de paardenbak mee liep, op de bank...
Nou, dan is er altijd nog een heel klein beetje hoop. Maar niet veel. Het zal nu wel gebeurd zijn met de para aanvallen van Brian. Jammer.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In de brief van net stond dat ze nog steeds iemand eruit kúnnen zetten na fysiek geweld.
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Datgene wat er in de paardenbak ligt vind ik niet zo onsmakelijk als de hoop materie waar ze nu met haar hele lijf op ligt.![]()
Die blijft vast nog weken doorjanken.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:49 schreef Kaleddis het volgende:
Eric heeft zeker z'n 24 uur nog niet aangevraagd![]()
Per keer gaat 1.000 euro af van de borg, geen verdubbelingsregel. Daarom denk ik dat de borg pas na tien keer op is.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze leveren per keer een deel van de borg in. Na 4x hebben ze geen borg meer over.
Ze halen zo vaak overledenouders erbij, zo'n dommigheid en onmacht kwa discusieren (ruzie maken daar)quote:Op maandag 4 juni 2007 20:47 schreef SiRojK het volgende:
Jemig, wat lomp.. nasty haalt Eric zijn moeder er nog even bij
Maar de kans dat je die wint is 1 op 7. Dus niet winnen en ook nog eens 10.000 euro kwijt? Nou, lekker dan.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Denk even aan verhoudingen.. Of een dikke prijs van +1 miljoen pakken of je 10k kwijt... doe mij die jackpot maar
Huub had er wel problemen mee, hij heeft het om redenen anders voor gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub had er geen problemen mee, dus dan kun je moeilijk spreken van aanranding lijkt me.
Je zou beter een abonnement op de EO kunnen overwegen.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je kon er op wachten.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je ziet er weer leuk uit Amanda
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bent die 10 k niet ineens kwijt, dat gaat per 1000 euro.. Actie reactie, anderen worden gek, wss win je er wel wat mee.. Zo niet, ga je verder, heeft dat je 2000 gekost in een positie waarin je 1 miljoen kon winnen, ik zou me er niet schuldig om voelen hoor!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar de kans dat je die wint is 1 op 7. Dus niet winnen en ook nog eens 10.000 euro kwijt? Nou, lekker dan.
kotsquote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je ziet er weer leuk uit Amanda
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus ff denken, dan krijgen we vanaf nuquote:Op maandag 4 juni 2007 20:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die blijft vast nog weken doorjanken.Godverdomme wat een vreselijk dom ingrijpen van DGK_REDACTIE
Het kon ook niet anders BSOLquote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
Heeeeeeeeeeeel kort lieten ze amanda's kont zien... Wie heeft em? Respect
Ze heeft nog steeds dat gouden zwembroekje aan.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
Heeeeeeeeeeeel kort lieten ze amanda's kont zien... Wie heeft em? Respect
Eigenlijk 1 op 8...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar de kans dat je die wint is 1 op 7. Dus niet winnen en ook nog eens 10.000 euro kwijt? Nou, lekker dan.
Ik kan niet meer kijken, maar vind het absoluut niet erg, zeker niet nu ik over deze nieuwe regels hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 20:36 schreef Kaleddis het volgende:
Nouy zit ik op de een of andere manier nog steeds gratis streams te kijken, maar zit me sterk af te vragen of ik ga betalen. Ze hebben dus duidelijk geen nieuwe miljonairs in het bestand zitten en dat lijkt me erg saai...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |