Ik slaap wel bij mn lieffiequote:Op maandag 4 juni 2007 16:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tuurlijk, bij mij kunnen alle toffe mensen slapen, de rest slaapt maar onder een brug ofzo!![]()
Niet voor langquote:Op maandag 4 juni 2007 16:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wow de broek die ik nu aanheb is wel erg dik![]()
Eerst de vele cadeautjes van jou en dan mag mijn broek zeker uit voor de hele onderwereld? Hmm, misschien toch nog even nadenkenquote:
We doen ook heel erg ons bestquote:Op maandag 4 juni 2007 16:33 schreef Janetje het volgende:
Goed topic.
Ik zeg toch echt Engeland.. kan ie zwemmenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Duitsland...? Ik stel voor dat we eerder richting Bulgarije of Hongarije gaan, dat maakt het wat spannender!![]()
[..]
Dat is mooi dichtbij! Ik heb nog wel wat slaapplaatsen in de aanbieding dan!![]()
Nee heel veel kadotjes van mij en dan de huwelijksnachtquote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Eerst de vele cadeautjes van jou en dan mag mijn broek zeker uit voor de hele onderwereld? Hmm, misschien toch nog even nadenken![]()
Ik ga wel in een container zitten ofzoquote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zeg toch echt Engeland.. kan ie zwemmen
Nee joh ben jij gek ! er zijn veel meer gedupeerden !quote:Op maandag 4 juni 2007 16:35 schreef Janetje het volgende:
En.. en... en.. ik was nog wel bang dat ik de enige chagrijnige stagiaire was...
Hehe waar hebben dat ineens aan te dankenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:33 schreef Janetje het volgende:
Goed topic.
Statistiekenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:33 schreef Janetje het volgende:
Goed topic.
Welkomquote:
Dat tuigquote:Op maandag 4 juni 2007 16:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Welkom
Ik dacht al.. nog een modtje die ons geliefde topic wil sluiten.![]()
sorry crossover
Gelukkig!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:36 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Nee joh ben jij gek ! er zijn veel meer gedupeerden !
Ik heb 'm net geplaatstquote:Op maandag 4 juni 2007 16:37 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 29998 (gemiddeld 25 per dag)
Nog 2 posts en dan mag je een gigantisch feestje gaan geven
Ik zou niet durven.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Welkom
Ik dacht al.. nog een modtje die ons geliefde topic wil sluiten.![]()
sorry crossover
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 juni 2007 16:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gelukkig!
*thuisvoelt
[..]
Ik heb 'm net geplaatst
I'm so happy right now..![]()
[..]
Ik zou niet durven.
Ach, even 3.5 jaar doorposten..quote:Op maandag 4 juni 2007 16:48 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
30.000 posts dat is aardig wat
Ik had er eigenlijk al veer meer maar 2 jaar geleden besloten ze om mijn account te bannen en vervolgens te verwijderenquote:
tvp'tjes mogen niet meerquote:Op maandag 4 juni 2007 16:52 schreef Teije het volgende:
tvp voor morgen :-P
Jullie weten toch dat jullie allemaal tof zijn!quote:
Maar Janetje, vertel eens? Waar loop jij stage?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:35 schreef Janetje het volgende:
En.. en... en.. ik was nog wel bang dat ik de enige chagrijnige stagiaire was...
Uiterste zuiden van het land, bij een vertaalbureau.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar Janetje, vertel eens? Waar loop jij stage?
Dat gebied, dat als het aan de kust lag, afgegraven en weggeduwd word?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uiterste zuiden van het land, bij een vertaalbureau.
Dat jaquote:Op maandag 4 juni 2007 17:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat gebied, dat als het aan de kust lag, afgegraven word en weggeduwd word?![]()
van welke taal naar welke taal vertaal je dan?![]()
what the fuck... heb je tijd over...? zoveel talen...!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Engels-Nederlands, Duits-Nederlands
En revisiewerk (nakijken) Deens-Nederlands
Neh.. ik spreek alleen Duits en Engels.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
what the fuck... heb je tijd over...? zoveel talen...!![]()
Maar zet je zelf ook even in de OP!![]()
Dat lijkt me echt heel gaaf om te doen, ik zou later ook nog graag wat met mijn duitskennis willen doenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Engels-Nederlands, Duits-Nederlands
En revisiewerk (nakijken) Deens-Nederlands
Nee joh ! eens in de OP, altijd in de OP !!!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neh.. ik spreek alleen Duits en Engels.
Deens lijkt gewoon genoeg op het Nederlands om er iets van te kunnen maken als je de vertaalde tekst toch al voor je neus hebt.
En.. tja.. over 2 weken is m'n stage weer voorbij.. dus ik hou mezelf er maar uit, anders moet ik het er straks weer uithalen.
Lieffiequote:Op maandag 4 juni 2007 17:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel gaaf om te doen, ik zou later ook nog graag wat met mijn duitskennis willen doen. Beetje naar je zin daar?
Ja, maar jij bent ook een kansloze stakker die hier is blijven hangen...!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:08 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Nee joh ! eens in de OP, altijd in de OP !!!
Al is dat in mijn geval niet zo![]()
Hey ik vind het hier gewoon gezellig ja !quote:Op maandag 4 juni 2007 17:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook een kansloze stakker die hier is blijven hangen...!![]()
Ik heb trouwens zin in een Big Mac! jij ook? of heb je vanmiddag al pizza gegeten?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel gaaf om te doen, ik zou later ook nog graag wat met mijn duitskennis willen doen. Beetje naar je zin daar?
quote:Ha die Werner,
Gefeliciteerd, je bent geslaagd. Morgen versturen we de brief met de bevestiging en een uitnodiging voor de diploma-uitreiking.
Tot de 14e juni.
MVG ##############
Grafisch Lyceum Rotterdam
Ja ik vermaak me prima..quote:Op maandag 4 juni 2007 17:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hahaha.. ik kom over een jaartje wel weer terug, bij m'n volgende stage.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:08 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Nee joh ! eens in de OP, altijd in de OP !!!
Al is dat in mijn geval niet zo![]()
Tof, talen zijn echt geweldig.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja ik vermaak me prima..
Vertalen is best leuk om te doen hoor..
Heb bijna m'n vier jaartjes vertaalacademie afgerond.
[..]
Whoohooo Gefeli Sehnsucht!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef Sehnsucht het volgende:
voor deze speciale mededeling mag ik nog wel even terugkomen. ik kreeg zojuist een email van m'n mentor:
[..]
![]()
![]()
![]()
Spamsuchtquote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef Sehnsucht het volgende:
voor deze speciale mededeling mag ik nog wel even terugkomen. ik kreeg zojuist een email van m'n mentor:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gruftiequote:Op maandag 4 juni 2007 17:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Tof, talen zijn echt geweldig.
Heb net het gaafte duitse woord éver geleerd en dat is "gruftie" ofwel in het Nederland een gothic![]()
soms is mijn stage best leuk, die duitsers zijn te grappig!
Je bent echt mal jij! Ik heb vanmiddag eigenlijk een pistoletje met roerei gegeten, té lekker man! En ik heb nog een brocolli in de koelkast voor vanavond maar ik heb geen trek want ik heb net nog taart gehadquote:Op maandag 4 juni 2007 17:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb trouwens zin in een Big Mac! jij ook? of heb je vanmiddag al pizza gegeten?![]()
Zal ik lekker voor je gaan koken schatjequote:Op maandag 4 juni 2007 17:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Je bent echt mal jij! Ik heb vanmiddag eigenlijk een pistoletje met roerei gegeten, té lekker man! En ik heb nog een brocolli in de koelkast voor vanavond maar ik heb geen trek want ik heb net nog taart gehad![]()
Oh nu nog even bespreking *zoef zoef*
* ReMcOrE schrijft het allemaal op voor een toekomstige vrijgezellenavondquote:Op maandag 4 juni 2007 16:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ok, doe je rare pakkie maar aan. Dan gaan we door Amsterdam banjeren en vragen of willekeurige meisjes telefoonnummers willen achterlaten op jou kleding.
Daarna naar een stripclub.
En dan droppen we je zonder geld in Duitsland ergens en dan moet je thuis zien te komen![]()
zeker wetenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:19 schreef DaFan het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar ik wel bij aanwezig zou willen zijn
waar slaap ik??quote:Op maandag 4 juni 2007 16:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tuurlijk, bij mij kunnen alle toffe mensen slapen, de rest slaapt maar onder een brug ofzo!![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jullie weten toch dat jullie allemaal tof zijn!![]()
gefeliciteerd kerelquote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zit er soms een addertje onder het gras?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:36 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Zal ik lekker voor je gaan koken schatje![]()
denk dat hij vanavond wel een beloning wilquote:Op maandag 4 juni 2007 18:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zit er soms een addertje onder het gras?
Mooi dat je het toch hebt gehaald, wat zou je zonder een stagebegeleider moetenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:59 schreef miss-scofield het volgende:
Whèèèè, ik mis nummer 200![]()
Goede dag gehad allemaal?
Ik niet..te druk! Ben gesloopt. Had gesprek vandaag..ging niet echt soepel.. stom wijf. Haat d'r echt. Gelukkig was stagebegeleider erbij en heeft d'r ff flink aangepakt. Haal wel gewoon m'n stage dus.. niks aan de hand. Maar toch klote als je zo'n kutgesprek heb om je stage af te ronden.
Ben blij met m'n stagebegeleider![]()
Nee gewoon gezellig romantisch met kaarslicht samen dinerenquote:Op maandag 4 juni 2007 18:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zit er soms een addertje onder het gras?
YES! mijn dag zit erop, ik ga naar huisss![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:32 schreef Sehnsucht het volgende:
bedankt voor de felicitaties![]()
maar geen viering zonder zelfgemaakt appeltaart zonder slagroom!:
[afbeelding]
maar de rest hier (ikkequote:Op maandag 4 juni 2007 18:41 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik hou niet van appeltaart mét slagroom![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar de rest hier (ikke) misschien wel
![]()
Ik ben tofquote:Op maandag 4 juni 2007 16:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
pff.. klinkt als een zwaar dagjequote:Op maandag 4 juni 2007 17:59 schreef miss-scofield het volgende:
Whèèèè, ik mis nummer 200![]()
Goede dag gehad allemaal?
Ik niet..te druk! Ben gesloopt. Had gesprek vandaag..ging niet echt soepel.. stom wijf. Haat d'r echt. Gelukkig was stagebegeleider erbij en heeft d'r ff flink aangepakt. Haal wel gewoon m'n stage dus.. niks aan de hand. Maar toch klote als je zo'n kutgesprek heb om je stage af te ronden.
Ben blij met m'n stagebegeleider![]()
Dat jij je druk maakt over slagroom! Ga eens koken jij!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:49 schreef teardropnl het volgende:
Ben ook weer thuis.....
Hmmm lekker spamsucht doe mij ook maar een stukje MET slagroom
Heb ik allang gedaan en ze heeft ook al een heerlijke massage gehad, een beetje om de spanning en de drukke dag te vergeten die ze vandaag heeft gehadquote:Op maandag 4 juni 2007 19:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat jij je druk maakt over slagroom! Ga eens koken jij!![]()
Ik vind het wel mooie slippers hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 20:26 schreef Leinonlein het volgende:
Hoii ik ben ook weer thuis![]()
En hierrrr mijn slippers, zijn ze verantwoord op het werk, of toch niet?
[afbeelding]
Jezus nikesquote:Op maandag 4 juni 2007 20:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zijn er ook niet blote slippers dan?
Nike air jeruzalemquote:
Nee iets meer van als dit :quote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Leinonlein het volgende:
Danku!
[..]
What the... foto?
Iets als dit?
http://static.marktplaza.nl/images/medium/36/2338436.jpg
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Balen ETA! het was een memoriabel topic...!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:54 schreef ETA het volgende:
was het gezellig in SC #200? ik heb em gemist
anyway, goedemorgen/goedenacht/goeiesmiddag to everybody
Volgens mij ben jij wel zo iemand die overal opschept met dit soort verhalen, of niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:32 schreef ETA het volgende:
Zat net een anecdote te vertellen aan collegas..... zal em hier even delen:
Schrijven het jaar 2005, een workshop in Zwitserland met ongeveer 30 studenten uit verschillende delen van Europa. Het is warm, er wordt hard gewerkt, het prachtige meer van Geneve ligt aan onze voeten.....
[bla bla bla verhaaltje bla]
s'Avonds bij de barbeque aan het meer van Geneve, met de zon die onderging over de Alpen, werd hij ontvangen als een held..........
bier is sowieso ranzig, ik proef het verschil nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel zo iemand die overal opschept met dit soort verhalen, of niet?
(bier dat (te ver) over de datum is)
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel zo iemand die overal opschept met dit soort verhalen, of niet?
(bier dat (te ver) over de datum is)
Australische bierquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:49 schreef ETA het volgende:
[..]ik las het, vertelde het aan de collegas en nu aan jullie
Zulke verhalen zijn toch prachtig......... zoveel mooie verhalen over mijn reizen.......... student zijn is zo slecht nog niet
en ik praat veel..........
klein deel van het bier:
[afbeelding]
niet als je de blikjes een uurtje in de meer hangtquote:
lauwe/warme bierquote:
ben nooit dronkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:04 schreef Roycoooooo het volgende:
Mogguh, zijn we weer![]()
En ETA, je was toch wel ontiegelijk dronken of niet? Geeft nog een extra dimensie aan t verhaal!![]()
Half dikke = jammer geldquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:05 schreef ETA het volgende:
[..]
ben nooit dronkenalleen zwaar aangeschoten
![]()
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:05 schreef ETA het volgende:
[..]
ben nooit dronkenalleen zwaar aangeschoten
![]()
te oudquote:
Welkom, wat moet je daar doen dan? En welke opleiding volg je?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:09 schreef XiChico het volgende:
Laatste 3 weken stage. Nu begint het best saai te worden. Zit overigens hele dag achter laptop (groothandel) en dus maar een beetje MSN'en, Fok!ken en vervelen. Tering ik heb zin in vakantie en dan weer de korte schooldagen.
I concur.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:09 schreef XiChico het volgende:
Laatste 3 weken stage. Nu begint het best saai te worden. Zit overigens hele dag achter laptop (groothandel) en dus maar een beetje MSN'en, Fok!ken en vervelen. Tering ik heb zin in vakantie en dan weer de korte schooldagen.
welkomquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:09 schreef XiChico het volgende:
26quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat is niet het antwoord dat ik zocht... Hoe oud?
Kom maar hierheen, koffiezet apparaat staat 15 meter van mij vandaagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Via heeft er nog een bakje koffie over..`? het regent hier het koffiezet apparaat is kapot ik ik wil NIET in de regen naar de starbucks 100 meter verderop!![]()
Damzkieee welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Ik doe de opleiding internationale groothandel, na de zomer nog een jaartje dan heb ik daarvoor mijn MBO-diploma. Dan door naar HBO.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Welkom, wat moet je daar doen dan? En welke opleiding volg je?
Locatie?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:13 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Kom maar hierheen, koffiezet apparaat staat 15 meter van mij vandaag
klinkt ook niet leukquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:14 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ik doe de opleiding internationale groothandel, na de zomer nog een jaartje dan heb ik daarvoor mijn MBO-diploma. Dan door naar HBO.
Wat ik hier doe, niet zo gek veel (krijg ook niet betaald) uitzoeken hoe het zit met vergunningen voor een bepaald product, klanten werven, offertes aanvragen, en een nieuw product introduceren. Klinkt misschien leukers als dat het is.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Damzkieee wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is een goede!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Hier ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Via heeft er nog een bakje koffie over..`? het regent hier het koffiezet apparaat is kapot ik ik wil NIET in de regen naar de starbucks 100 meter verderop!![]()
Bedankt dat je mijn quote top vindtquote:
Heb je toch nog iemand aan het lachen gemaakt vandaag, en het is nog vroeg, ga zo doorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn quote top vindt![]()
![]()
quote:
Ach het hoort er allemaal bij, wees blij dat je dit topic ontdekt hebtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:17 schreef XiChico het volgende:
[..]Helemaal niet als je bedenkt dat je elke dag van 8.30 tot 17.30 zit .. en in die tijd zoveeeeeel dingen had kunnen doen als je niet op stage zat. Zwaar leven.
![]()
Praat mij dr niet vanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:17 schreef XiChico het volgende:
[..]Helemaal niet als je bedenkt dat je elke dag van 8.30 tot 17.30 zit .. en in die tijd zoveeeeeel dingen had kunnen doen als je niet op stage zat. Zwaar leven.
![]()
Klinkt vrij bekendquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:09 schreef XiChico het volgende:
Kijk, dat is nr 2. Ga als een speer vanaaf met mijn garpen!quote:
een eeuwige student?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:13 schreef ETA het volgende:
[..]
26maar dan heb ik ook al HAVO->HBO->Uni->post gedaan......
Ik heb het er echt zwaar mee...! Ik MOET sochtends een kopje lekkere koffie hebben om goed wakker te worden anders hang ik de hele dag een beetje tegen de slaap aan...!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:15 schreef XiChico het volgende:
[..]
Hier ook. Gelukkig drink ik geen koffie. Maar dat ding van het werk is net paar maanden oud en kosten rond de 500 euro. Ghehe.
Garpen is mijn garp!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kijk, dat is nr 2. Ga als een speer vanaaf met mijn garpen!
Trek wel ff de lolbroek aan![]()
Schei uit man, wordt al een eeuwigheid gebruikt. Gebruikte ik al voordat jij hier was aanbelandtquote:
op mn 17 naar HBO, 22e naar Uni, 25e klaar met Uni, nu in buitenland studeren...... fock, ben al bijna een decenium student.....quote:
wacht ff.....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb het er echt zwaar mee...! Ik MOET sochtends een kopje lekkere koffie hebben om goed wakker te worden anders hang ik de hele dag een beetje tegen de slaap aan...!Maar gelukkig heeft deze al meer kuren dus waarschijnlijk komt er gewoon een nieuwe!
![]()
Ow en btw de Meern is iets te ver weg. Niet iemand in Omgeving Berlijn centrum?
ach jij broekie, waarom denk je dat ik diequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei uit man, wordt al een eeuwigheid gebruikt. Gebruikte ik al voordat jij hier was aanbelandt![]()
Ik wacht als sinds 8!!! uur op een bakje koffie...!quote:
hmm, nope de concorde vliegt niet tussen berlijn en taipei...... anders wel ik wel ff komen buurten met wat koffie....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb het er echt zwaar mee...! Ik MOET sochtends een kopje lekkere koffie hebben om goed wakker te worden anders hang ik de hele dag een beetje tegen de slaap aan...!Maar gelukkig heeft deze al meer kuren dus waarschijnlijk komt er gewoon een nieuwe!
![]()
Maar er zijn vast wel andere internationale vluchten die naar Berlijn vliegenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:26 schreef ETA het volgende:
[..]
hmm, nope de concorde vliegt niet tussen berlijn en taipei...... anders wel ik wel ff komen buurten met wat koffie....
no shit sherlockquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar er zijn vast wel andere internationale vluchten die naar Berlijn vliegen
En ik weet niet in welk tijdperk jij leeft maar de Concorde vliegt niet meer...!![]()
Is 6 bakjes koffie dan 2x zo goed voor je geheugen ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:24 schreef PieterBas het volgende:
Ik hoor net op 538 dat 3 bakjes koffie per dag goed is voor je geheugen..![]()
Je moet wel wat over hebben voor een lekker bakje koffiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Een eerste plaatsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:29 schreef Roycoooooo het volgende:
026. 116 teardropnl
049. 084 ReMcOrE
071. 068 Roycoooooo
112. 052 Damzkieee
121. 049 PieterBas
138. 046 Goover
138. 046 Bootje84
144. 045 Leinonlein
152. 043 DaFan
161. 041 jslavenburg
181. 038 Kuno_van_Dijk
De cijfers![]()
lolbroekie dan he!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach jij broekie, waarom denk je dat ik dieerachter heb geplaatst?
Je bent toch niet kansloos? je hebt toch ogen van die man daarboven gekregen om te kijken? Gebruik ze dan ook! anders moet je je vader even vragen of hij een bril voor je wil kopen!
![]()
Het moet wel heeel erg lekker zijn om die afstand af te leggen...!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:29 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Je moet wel wat over hebben voor een lekker bakje koffie
Het is te merken dat Crossover langs is geweest...!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:29 schreef Roycoooooo het volgende:
026. 116 teardropnl
049. 084 ReMcOrE
071. 068 Roycoooooo
112. 052 Damzkieee
121. 049 PieterBas
138. 046 Goover
138. 046 Bootje84
144. 045 Leinonlein
152. 043 DaFan
161. 041 jslavenburg
181. 038 Kuno_van_Dijk
De cijfers![]()
ach nou dan jat die er 1 van die chinezen waar hij zo graag bij op bezoek gaat!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
lolbroekie dan he!
Mijn vader is niet zo rijk!
Normaal zaten we op het dubbelequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:29 schreef Roycoooooo het volgende:
026. 116 teardropnl
049. 084 ReMcOrE
071. 068 Roycoooooo
112. 052 Damzkieee
121. 049 PieterBas
138. 046 Goover
138. 046 Bootje84
144. 045 Leinonlein
152. 043 DaFan
161. 041 jslavenburg
181. 038 Kuno_van_Dijk
De cijfers![]()
haha idd. minimale was krap bij de 100 ofzo.. Jammer ditquote:
Hij is vast overreden door de rollatorquote:Hoogbejaard echtpaar rekent inbreker in
Een 49-jarige inbreker in de Rotterdamse wijk Hoogvliet is zaterdag ingerekend door een hoogbejaard echtpaar. De 84-jarige bewoner van een woning aan de Toscalaan en zijn 71-jarige vrouw betrapten de inbreker en grepen hem vast. Het lukte de inbreker niet om zich aan de bejaarden te ontworstelen, waarna hij aan de politie werd overgedragen. De verdachte was kort voor het middaguur de woning van het echtpaar binnengeslopen via een openstaande deur. Hij pakte een horloge en een mobiele telefoon en wilde er vandoor gaan. De alerte bewoners twijfelden geen moment en gingen achter de dief aan. Toen de gewaarschuwde agenten arriveerden, zagen ze hoe de Rotterdamse inbreker tevergeefs probeerde zich uit de greep van de 84-jarige man te bevrijden. Hij werd aangehouden en zit nog vast.
`quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:35 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Hij is vast overreden door de rollator
quote:
Bij jou zekerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het is te merken dat Crossover langs is geweest...!![]()
![]()
Lekker hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben lekker vrij vandaag
Ik moet wel zo mijn paspoort aanvragen.. en nog een heel stagedossier schrijven! Helaas wel druk!
Maar wel vrij
Hoe is het hier?
Goede morgenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Bij jou zeker![]()
![]()
Goede, moeie, morgen hier!![]()
Daarom zit je toch hier ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:45 schreef ETA het volgende:
ok, ik ga aan het werk..... nog geen hol uitgevoerd vandaag......
mwah nee ik ben gewoon meer gaan werken...!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Bij jou zeker![]()
![]()
Goede, moeie, morgen hier!![]()
zow, dat is lekker met dit weer en vrij zijn..stagedossier schrijven..dat is balen..met dit weer..maar je kan helemaal je tijd zelf indelenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben lekker vrij vandaag
Ik moet wel zo mijn paspoort aanvragen.. en nog een heel stagedossier schrijven! Helaas wel druk!
Maar wel vrij
Hoe is het hier?
Iddquote:
Goed hoor..quote:
Tuuuuurlijk, maar het is wel totquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heb jij niet een bakje koffie voor mij...? ons koffiezetapparaat is Tod...![]()
Maak eens een fotoboek aanquote:
Daarom, ik zit nu eerst nog lekker te niksen! Verslag schrijven valt wel mee... en hoeft morgen pas af te zijn. Heb nog ff dusquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:48 schreef francis997 het volgende:
[..]
zow, dat is lekker met dit weer en vrij zijn..stagedossier schrijven..dat is balen..met dit weer..maar je kan helemaal je tijd zelf indelen![]()
Ik zit hier nu aan mijn reflectieverslagen te werken..heb vandaag iig genoeg te doen![]()
Ik werk op een Helpdesk, mensjes met computerproblemen kunnen mij bellen en dan probeer ik het op te lossen en anders plan ik iemand in om langs te gaan. Verder ben ik beetje verantwoordelijk voor die technische jongens die aan het werk zijn op de weg... stuur hun werk etc...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd! Wat doe jij eigenlijk voor werk Tear?
Goeiemogguh Miss![]()
het is tod! ik heb hem om het leven gebracht!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk, maar het is wel tot![]()
[..]
Maak eens een fotoboek aan![]()
Kunnen jullie niet ergens anders klef gaan doenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:52 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Zal het doen als ik thuis ben schatje
Nee ik ben gewoon lief voor leinonleinquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet ergens anders klef gaan doen![]()
Aha oke, weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:51 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik werk op een Helpdesk, mensjes met computerproblemen kunnen mij bellen en dan probeer ik het op te lossen en anders plan ik iemand in om langs te gaan. Verder ben ik beetje verantwoordelijk voor die technische jongens die aan het werk zijn op de weg... stuur hun werk etc...
Maar de vakantietijd is beetje begonnen, dus is het hier erg rustig
je krijgt je piemel er toch niet in!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:55 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon lief voor leinonlein
Dat hoeft ook helemaal nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je krijgt je piemel er toch niet in!![]()
Truequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hallooooooquote:
Jaaa, eindelijk wat rustiger op school (wel één week, daarna weer hard aan het werk..eind juni 3 tentamensquote:
Op de huwelijksreisquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zo waarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Rome.. dat is helemaal niet verkeerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:00 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Halloooooo![]()
Alles goed?
[..]
Jaaa, eindelijk wat rustiger op school (wel één week, daarna weer hard aan het werk..eind juni 3 tentamens)
Volgende week ga ik naar Rome
neej, 2 fout..quote:
quote:
Really??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:03 schreef teardropnl het volgende:
Rome ??
Daar wordt je al High als je de lucht inademt, heb ik gister ergens gelezen, daar zit cocaine en weet ik veel wat in de lucht
Ok, heb het even opgezochtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is tod! ik heb hem om het leven gebracht!
die Kaffeemaschine hat den Tod gefunden!![]()
Moet jij niet eens naar bed?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:13 schreef ETA het volgende:
hmmm, 30 minuten geleden begonnen met "hard werken",motivatie is nu alweer op......
Stond nergens dat je er high van werdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:03 schreef teardropnl het volgende:
Rome ??
Daar wordt je al High als je de lucht inademt, heb ik gister ergens gelezen, daar zit cocaine en weet ik veel wat in de lucht
Heb ik gister nog gepost , zal eens zoeken of ik het nog kan vindenquote:
tis kwart over 4 smiddagsquote:
Gister was ik druk..heb heel #200 gemist!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:15 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Heb ik gister nog gepost , zal eens zoeken of ik het nog kan vinden
Edit : Nieuwsbericht toegevoegd
Romeinse lucht verontreinigd met drugs
In de Italiaanse hoofdstad hebben onderzoekers aangetoond dat de lucht vervuild is met drugs. Men trof na metingen deeltjes cocaine, marihuana, cafeine en tabak aan. De concentratie cocaine kwam op maximaal 0.1 nanogram per kubieke meter, deze meting was in de wintermaanden gehouden. De hoogste waarden werden bij de universiteit Sapienza gevonden. Bij andere metingen in Zuid Italië en de Noord Afrikaanse stad Algiers vond men voornamelijk nicotine en cafeïne in de lucht.
mag je volgende week weer heen en staan wachten om em op te halenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:17 schreef miss-scofield het volgende:
Pffff, wat een gezeik.. zo'n paspoort aanvragen!
Stomme pasfoto die aan alle eisen moet voldoen enzo. Dus dan moet je op zoek naar een fotograaf... naar 4 shops te hebben gebeld, eindelijk één gevonden! 9 euro voor 4 stinkfoto's!!Moet ik ook nog eens een takke-end voor fietsen!!
Je moet tegenwoordig ook een afspraak maken.. ben om 12.50 uur aan de beurt, en om 13.00 uur sluit het gemeentehuis! Nippertje dus.
Ga me nu maar fatsoeneren voor m'n domme, saaie foto waar je niet op mag lachen!
Je mag wel lachen, maar met je mond dichtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:17 schreef miss-scofield het volgende:
Ga me nu maar fatsoeneren voor m'n domme, saaie foto waar je niet op mag lachen!
Scan je hem wel in en post je hem hier ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:17 schreef miss-scofield het volgende:
Pffff, wat een gezeik.. zo'n paspoort aanvragen!
Stomme pasfoto die aan alle eisen moet voldoen enzo. Dus dan moet je op zoek naar een fotograaf... naar 4 shops te hebben gebeld, eindelijk één gevonden! 9 euro voor 4 stinkfoto's!!Moet ik ook nog eens een takke-end voor fietsen!!
Je moet tegenwoordig ook een afspraak maken.. ben om 12.50 uur aan de beurt, en om 13.00 uur sluit het gemeentehuis! Nippertje dus.
Ja, ook nog eensquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:19 schreef ETA het volgende:
[..]
mag je volgende week weer heen en staan wachten om em op te halen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wordt een weekje later dus
Haha!! Word je zo vaak gecontroleerd? Ik nooitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Je mag wel lachen, maar met je mond dicht![]()
Ik heb me daar toch een ragfoto op mijn id-kaart zitten waar je echt niet blij van wordt. Toch lullig voor al die id-controleurs, die kijken alleen maar tegen sjaggie koppen aan.
Maar, beter dat je wel iets mag lachen, dan ben ik veeeeeel leuker(Iedereen is dan leuker
)
Maybe, ligt eraan hoe 'ie wordt of coursequote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:21 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Scan je hem wel in en post je hem hier ?
I ♥ PB
Ik ga volgend jaar gewoon vrolijk verder, dus ik moet zeker nieuwe leerpunten hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:36 schreef Casual-T het volgende:
Hebben jullie nog zin om jezelf nieuwe doelstellingen te stellen op stage, of heb je daar geen zin meer in en is het een aflopende zaak?
jaja, even een stagepost tussendoor, volgens mij werden we vandaag of morgen beoordeeld ofzo toch..
Mja ik moet deze week weer gaan werken aan mn verslag...binnenkort weer laten beoordelen (nakijken + feedback). Kheb maandag ook nog een her dus moet deze week nog gaan studeren ook, en vrijdag heb ik een hele belangrijke avond voor mn dispuut waar ik dus bij moet zijn (tot een uur of 4 waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:36 schreef Casual-T het volgende:
Hebben jullie nog zin om jezelf nieuwe doelstellingen te stellen op stage, of heb je daar geen zin meer in en is het een aflopende zaak?
jaja, even een stagepost tussendoor, volgens mij werden we vandaag of morgen beoordeeld ofzo toch..
Echt nieuwe doelstelingen heb ik niet, en ben ik niet van plan voor 4 weken. Het is een beetje afronden en mijn normale werkzaamheden doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:36 schreef Casual-T het volgende:
Volgens mij heb ik dan toch gelijk! want ons koffiezetapparaat is overleden!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:11 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ok, heb het even opgezocht
het overlijden der Tod
iemand dood martelen jemanden zu Tode foltern
dood | dode tot | tote
doodschoppen tottreten
Ik snap het even niet meer, maar koffie kun je krijgen hoor![]()
Nicequote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:36 schreef Casual-T het volgende:
DaFan:
http://vroeg-opstaan-is-kut-club.hyves.nl/
![]()
Kut... jammer...!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:38 schreef jslavenburg het volgende:
Hoi allemaal, daar ben ik weer. Ik leef nog steeds nadat ik die mail gister heb gehad(veel mensen denken nu "kut, jammer")
En wat zijn jullie allemaal aan het doen?
Niet echt, mijn baas gaat ook bijna weg (andere job) en die maakt het ook niet al te veel meer uit wat ik doe.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:36 schreef Casual-T het volgende:
DaFan:
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:32 schreef Leinonlein het volgende:
Niet uitzonderlijk vaak, soms als ik de grens overga en soms bij een club. Laatst had ik het ook toen ik in de supermarkt alcohol ging kopen
Misschien zie ik er jong uit haha
Mensen die lachen zijn altijd mooier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm ik kan je post niet meer vinden maar ik dacht als het was "etwas ist tot", dus als zelfstandig naamwoord wordt "tot" gebruikt en "om het leven brengen" is dan weer "tod". Naja anyway, het zal welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan toch gelijk! want ons koffiezetapparaat is overleden!![]()
Koel! wanneer kom je het brengen...?![]()
Heb je wel 3x haar naam gezegd met een kaarsje in je hand in de badkamer met het licht uit ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:38 schreef jslavenburg het volgende:
Hoi allemaal, daar ben ik weer. Ik leef nog steeds nadat ik die mail gister heb gehad(veel mensen denken nu "kut, jammer")
Doe es normaal, dat mocht dus niet meer hè. Smileyposts.quote:
Sssshhhtttquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:44 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nou moet je kappen hoor![]()
![]()
--> [afbeelding] <--
Ik weet het ook niet meer hoor... zo goed is mn duits ook weer niet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hmm ik kan je post niet meer vinden maar ik dacht als het was "etwas ist tot", dus als zelfstandig naamwoord wordt "tot" gebruikt en "om het leven brengen" is dan weer "tod". Naja anyway, het zal wel![]()
Je begrijpt het verkeerd geloof ik, je moet het komen halen![]()
Ach die ene postquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Doe es normaal, dat mocht dus niet meer hè. Smileyposts.
Uiteraard, en toen hebben we gezellig een bakje thee gedronken. (ala nicht rijder stylequote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:45 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Heb je wel 3x haar naam gezegd met een kaarsje in je hand in de badkamer met het licht uit ?
* Goover is lid gewordenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:36 schreef Casual-T het volgende:
DaFan:
![]()
Nee dat bedoelde ik niet, ik bedoelde wat Dafan zei: PMquote:
Dan snap ik niet waarom vrienden van mij zich daar zo druk om makenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Uiteraard, en toen hebben we gezellig een bakje thee gedronken. (ala nicht rijder style)
Ze had zelfs jonko bij, dus toen kwam het helemaal weer goed.
Veel te vroeg.. heb koffie nodig..quote:
Jonkoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Uiteraard, en toen hebben we gezellig een bakje thee gedronken. (ala nicht rijder style)
Ze had zelfs jonko bij, dus toen kwam het helemaal weer goed.
Ik ben eerder bang nu van haar dan Bloody Maryquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:52 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Niet bang zijn, is ook gewoon een stagiair
Kom op swa, pass mij die jonko zodat we even kunnen gaan dampen :")quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Jonko![]()
Klinkt zo proper ghetto en cliché !
Doe mij die paf swa anders zal ik em er eens lafjes tegenaan hangen..
Je moet hier wel inhoudelijk posten hoor van Crossoverquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Veel te vroeg.. heb koffie nodig..
Drink koffie..
Misschien dat ik dan weer in staat ben volzinnen te produceren...
Styl0 weel0w jeweets man!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Jonko![]()
Klinkt zo proper ghetto en cliché !
Doe mij die paf swa anders zal ik em er eens lafjes tegenaan hangen..
Ja, wat is er donderdag? Wat is er donderdag?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer hoor... zo goed is mn duits ook weer niet...
Maar ik kom graag een andere keer langs, ik ga nu eerst genieten van mn Caffe Machiatto die mn baas heeft opgehaald bij Cafe Einstein!![]()
Trouwens, wat is er donderdag?
Die secretaresse weet wel raad met die lollyquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:54 schreef Damzkieee het volgende:
Chupa Chupssssssss time
Roycoooo, ik en de secretaresse zitten hier met een lolly in de mond
quote:Dan kunnen jullie zien wat ik allemaal met een ijsje kan
* PieterBas is ook lid gewordenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:36 schreef Casual-T het volgende:
DaFan:
![]()
Ikke niet, geen probleem met vroeg opstaanquote:
welke mail?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:38 schreef jslavenburg het volgende:
Ben ik zo minder bedreigend?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:52 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Niet bang zijn, is ook gewoon een stagiair
Op mijn kalender staat dat het donderdag Fronleichnam is, en een vriend van mij (die in Bavaria stage loopt) is donderdag vrij...!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:55 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja, wat is er donderdag? Wat is er donderdag?
Ik wil machiatto caramellll, en niks anders meer. Kopje thee en een appel nu, ik heb honger!
in ieder geval niet dat enge kleurtje...! Maar voor mij maakt een kleurtje niet uit hoor! ik vind alle mensen die stage lopen tof!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ben ik zo minder bedreigend?
Zijn er hier ook nog mensen die hun stage geweldig kut vinden?
Een Clowntjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen probleem mee, maar het blijft gewoon kut.. 8 uur vind ik niet vroeg opstaanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ikke niet, geen probleem met vroeg opstaan![]()
Kuno is de knuffelbeer van deze Stage-SC!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
in ieder geval niet dat enge kleurtje...! Maar voor mij maakt een kleurtje niet uit hoor! ik vind alle mensen die stage lopen tof!![]()
Nopequote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Was er dan ook niet om 8 uur, maar om 06.50quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen probleem mee, maar het blijft gewoon kut.. 8 uur vind ik niet vroeg opstaan![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kuno is de knuffelbeer van deze Stage-SC!
Mijn werkenthousiasme is eerder kut dan mijn stage zelfquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Mijn werkenthousiasme is eerder kut dan mijn stage zelf
Maar ik ben geen homo! ik zeg het je! Homo's zijn vies!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kuno is de knuffelbeer van deze Stage-SC!
Ik moet ook om 8 uur opstaan om vervolgens om 9 uur te beginnen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef Leinonlein het volgende:
Ik moet om 8 uur opstaan, dat vind ik vroeg en erg kut. Maar ja, het kan erger
8 uur opstaan... Dan loop ik godverdomme mn kantoor binnen...!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef Leinonlein het volgende:
Ik moet om 8 uur opstaan, dat vind ik vroeg en erg kut. Maar ja, het kan erger
Dat wil ik ook!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:05 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik moet ook om 8 uur opstaan om vervolgens om 9 uur te beginnen...
Alleen de vrijdag is relaxed... 9 uur beginnen 15.00 naar huis
met welke achterliggende gedachte...?quote:
Hey.. when you need a hug, you need a hug..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
met welke achterliggende gedachte...?![]()
![]()
Ja, k ook.. Dat vink ook poepvervelend!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik vroeg naar bed gaan vervelender..
8 uur is voor mij uitslapen...!quote:
Ik sta om half 7 op, half 8 moet ik eens denken om te gaan lopen..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
8 uur is voor mij uitslapen...!Ik sta om kwart voor 7- 7 uur op en ga om half 8 - 20 voor 8 weg en om 8 uur ben ik op kantoor...
![]()
Loop je een uur naar kantoor?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:12 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik sta om half 7 op, half 8 moet ik eens denken om te gaan lopen..
Dan ben ik om 5 voor 9 op kantoor..
Om 8 uur zit ik meestal in de busquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:07 schreef DaFan het volgende:
8 uur zit ik bijna in de trein... 7 uur op.
Oh dacht al..nog best ver, al reis ik ook elke dag bijna een uur (waarvan maar 25 min openbaar vervoer).quote:
Ik in de treinquote:
Op ons kan je iig altijd terugvallen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:07 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hey.. when you need a hug, you need a hug..![]()
Gelukkig heb ik geen kantoor, maar een basisschoolquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:15 schreef Leinonlein het volgende:
Ik heb een hekel aan het woord "kantoor", "ik moet naar kantoor", gatver, dat klinkt toch niet? Of ben ik nu de enige?
Vink wel stoer klinken eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:15 schreef Leinonlein het volgende:
Ik heb een hekel aan het woord "kantoor", "ik moet naar kantoor", gatver, dat klinkt toch niet? Of ben ik nu de enige?
Nee man kantoor klinkt vet tof!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:15 schreef Leinonlein het volgende:
"ik moet even naar de zaak morgenvroeg" hoe stoer wil je het hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vink wel stoer klinken eigenlijk!
Hoe wou je t dan noemen, de ''zaak''?
dan is het goed, meer doe ik ook niet!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:07 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hey.. when you need a hug, you need a hug..![]()
Whehe, mooi werk. lach je je ook de ballen uit de broek als je op de kant staatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:16 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/16881/c83c26e3/index.html
pwnd 2k
Ik zit in het uiterste hoekje van Maastricht en loop in Roermond stage..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Oh dacht al..nog best ver, al reis ik ook elke dag bijna een uur (waarvan maar 25 min openbaar vervoer).
Waar zit je eigenlijk?
Nee, heb je linkje?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:22 schreef Damzkieee het volgende:
Het gaat weer hard hier
Iemand het topic van de Scoop met De Gouden Kooi gezien?
Hahaha neee dat vind ik eigenlijk nog erger. Ik zeg gewoon "naar ´t werk"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vink wel stoer klinken eigenlijk!
Hoe wou je t dan noemen, de ''zaak''?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |