Ik slaap wel bij mn lieffiequote:Op maandag 4 juni 2007 16:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tuurlijk, bij mij kunnen alle toffe mensen slapen, de rest slaapt maar onder een brug ofzo!![]()
Niet voor langquote:Op maandag 4 juni 2007 16:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wow de broek die ik nu aanheb is wel erg dik![]()
Eerst de vele cadeautjes van jou en dan mag mijn broek zeker uit voor de hele onderwereld? Hmm, misschien toch nog even nadenkenquote:
We doen ook heel erg ons bestquote:Op maandag 4 juni 2007 16:33 schreef Janetje het volgende:
Goed topic.
Ik zeg toch echt Engeland.. kan ie zwemmenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Duitsland...? Ik stel voor dat we eerder richting Bulgarije of Hongarije gaan, dat maakt het wat spannender!![]()
[..]
Dat is mooi dichtbij! Ik heb nog wel wat slaapplaatsen in de aanbieding dan!![]()
Nee heel veel kadotjes van mij en dan de huwelijksnachtquote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Eerst de vele cadeautjes van jou en dan mag mijn broek zeker uit voor de hele onderwereld? Hmm, misschien toch nog even nadenken![]()
Ik ga wel in een container zitten ofzoquote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zeg toch echt Engeland.. kan ie zwemmen
Nee joh ben jij gek ! er zijn veel meer gedupeerden !quote:Op maandag 4 juni 2007 16:35 schreef Janetje het volgende:
En.. en... en.. ik was nog wel bang dat ik de enige chagrijnige stagiaire was...
Hehe waar hebben dat ineens aan te dankenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:33 schreef Janetje het volgende:
Goed topic.
Statistiekenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:33 schreef Janetje het volgende:
Goed topic.
Welkomquote:
Dat tuigquote:Op maandag 4 juni 2007 16:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Welkom
Ik dacht al.. nog een modtje die ons geliefde topic wil sluiten.![]()
sorry crossover
Gelukkig!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:36 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Nee joh ben jij gek ! er zijn veel meer gedupeerden !
Ik heb 'm net geplaatstquote:Op maandag 4 juni 2007 16:37 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 29998 (gemiddeld 25 per dag)
Nog 2 posts en dan mag je een gigantisch feestje gaan geven
Ik zou niet durven.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Welkom
Ik dacht al.. nog een modtje die ons geliefde topic wil sluiten.![]()
sorry crossover
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 juni 2007 16:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gelukkig!
*thuisvoelt
[..]
Ik heb 'm net geplaatst
I'm so happy right now..![]()
[..]
Ik zou niet durven.
Ach, even 3.5 jaar doorposten..quote:Op maandag 4 juni 2007 16:48 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
30.000 posts dat is aardig wat
Ik had er eigenlijk al veer meer maar 2 jaar geleden besloten ze om mijn account te bannen en vervolgens te verwijderenquote:
tvp'tjes mogen niet meerquote:Op maandag 4 juni 2007 16:52 schreef Teije het volgende:
tvp voor morgen :-P
Jullie weten toch dat jullie allemaal tof zijn!quote:
Maar Janetje, vertel eens? Waar loop jij stage?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:35 schreef Janetje het volgende:
En.. en... en.. ik was nog wel bang dat ik de enige chagrijnige stagiaire was...
Uiterste zuiden van het land, bij een vertaalbureau.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar Janetje, vertel eens? Waar loop jij stage?
Dat gebied, dat als het aan de kust lag, afgegraven en weggeduwd word?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uiterste zuiden van het land, bij een vertaalbureau.
Dat jaquote:Op maandag 4 juni 2007 17:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat gebied, dat als het aan de kust lag, afgegraven word en weggeduwd word?![]()
van welke taal naar welke taal vertaal je dan?![]()
what the fuck... heb je tijd over...? zoveel talen...!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Engels-Nederlands, Duits-Nederlands
En revisiewerk (nakijken) Deens-Nederlands
Neh.. ik spreek alleen Duits en Engels.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
what the fuck... heb je tijd over...? zoveel talen...!![]()
Maar zet je zelf ook even in de OP!![]()
Dat lijkt me echt heel gaaf om te doen, ik zou later ook nog graag wat met mijn duitskennis willen doenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Engels-Nederlands, Duits-Nederlands
En revisiewerk (nakijken) Deens-Nederlands
Nee joh ! eens in de OP, altijd in de OP !!!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neh.. ik spreek alleen Duits en Engels.
Deens lijkt gewoon genoeg op het Nederlands om er iets van te kunnen maken als je de vertaalde tekst toch al voor je neus hebt.
En.. tja.. over 2 weken is m'n stage weer voorbij.. dus ik hou mezelf er maar uit, anders moet ik het er straks weer uithalen.
Lieffiequote:Op maandag 4 juni 2007 17:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel gaaf om te doen, ik zou later ook nog graag wat met mijn duitskennis willen doen. Beetje naar je zin daar?
Ja, maar jij bent ook een kansloze stakker die hier is blijven hangen...!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:08 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Nee joh ! eens in de OP, altijd in de OP !!!
Al is dat in mijn geval niet zo![]()
Hey ik vind het hier gewoon gezellig ja !quote:Op maandag 4 juni 2007 17:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook een kansloze stakker die hier is blijven hangen...!![]()
Ik heb trouwens zin in een Big Mac! jij ook? of heb je vanmiddag al pizza gegeten?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel gaaf om te doen, ik zou later ook nog graag wat met mijn duitskennis willen doen. Beetje naar je zin daar?
quote:Ha die Werner,
Gefeliciteerd, je bent geslaagd. Morgen versturen we de brief met de bevestiging en een uitnodiging voor de diploma-uitreiking.
Tot de 14e juni.
MVG ##############
Grafisch Lyceum Rotterdam
Ja ik vermaak me prima..quote:Op maandag 4 juni 2007 17:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hahaha.. ik kom over een jaartje wel weer terug, bij m'n volgende stage.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:08 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Nee joh ! eens in de OP, altijd in de OP !!!
Al is dat in mijn geval niet zo![]()
Tof, talen zijn echt geweldig.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja ik vermaak me prima..
Vertalen is best leuk om te doen hoor..
Heb bijna m'n vier jaartjes vertaalacademie afgerond.
[..]
Whoohooo Gefeli Sehnsucht!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef Sehnsucht het volgende:
voor deze speciale mededeling mag ik nog wel even terugkomen. ik kreeg zojuist een email van m'n mentor:
[..]
![]()
![]()
![]()
Spamsuchtquote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef Sehnsucht het volgende:
voor deze speciale mededeling mag ik nog wel even terugkomen. ik kreeg zojuist een email van m'n mentor:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gruftiequote:Op maandag 4 juni 2007 17:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Tof, talen zijn echt geweldig.
Heb net het gaafte duitse woord éver geleerd en dat is "gruftie" ofwel in het Nederland een gothic![]()
soms is mijn stage best leuk, die duitsers zijn te grappig!
Je bent echt mal jij! Ik heb vanmiddag eigenlijk een pistoletje met roerei gegeten, té lekker man! En ik heb nog een brocolli in de koelkast voor vanavond maar ik heb geen trek want ik heb net nog taart gehadquote:Op maandag 4 juni 2007 17:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb trouwens zin in een Big Mac! jij ook? of heb je vanmiddag al pizza gegeten?![]()
Zal ik lekker voor je gaan koken schatjequote:Op maandag 4 juni 2007 17:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Je bent echt mal jij! Ik heb vanmiddag eigenlijk een pistoletje met roerei gegeten, té lekker man! En ik heb nog een brocolli in de koelkast voor vanavond maar ik heb geen trek want ik heb net nog taart gehad![]()
Oh nu nog even bespreking *zoef zoef*
* ReMcOrE schrijft het allemaal op voor een toekomstige vrijgezellenavondquote:Op maandag 4 juni 2007 16:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ok, doe je rare pakkie maar aan. Dan gaan we door Amsterdam banjeren en vragen of willekeurige meisjes telefoonnummers willen achterlaten op jou kleding.
Daarna naar een stripclub.
En dan droppen we je zonder geld in Duitsland ergens en dan moet je thuis zien te komen![]()
zeker wetenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:19 schreef DaFan het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar ik wel bij aanwezig zou willen zijn
waar slaap ik??quote:Op maandag 4 juni 2007 16:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tuurlijk, bij mij kunnen alle toffe mensen slapen, de rest slaapt maar onder een brug ofzo!![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jullie weten toch dat jullie allemaal tof zijn!![]()
gefeliciteerd kerelquote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |