mag je volgende week weer heen en staan wachten om em op te halenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:17 schreef miss-scofield het volgende:
Pffff, wat een gezeik.. zo'n paspoort aanvragen!
Stomme pasfoto die aan alle eisen moet voldoen enzo. Dus dan moet je op zoek naar een fotograaf... naar 4 shops te hebben gebeld, eindelijk één gevonden! 9 euro voor 4 stinkfoto's!!Moet ik ook nog eens een takke-end voor fietsen!!
Je moet tegenwoordig ook een afspraak maken.. ben om 12.50 uur aan de beurt, en om 13.00 uur sluit het gemeentehuis! Nippertje dus.
Ga me nu maar fatsoeneren voor m'n domme, saaie foto waar je niet op mag lachen!
Je mag wel lachen, maar met je mond dichtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:17 schreef miss-scofield het volgende:
Ga me nu maar fatsoeneren voor m'n domme, saaie foto waar je niet op mag lachen!
Scan je hem wel in en post je hem hier ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:17 schreef miss-scofield het volgende:
Pffff, wat een gezeik.. zo'n paspoort aanvragen!
Stomme pasfoto die aan alle eisen moet voldoen enzo. Dus dan moet je op zoek naar een fotograaf... naar 4 shops te hebben gebeld, eindelijk één gevonden! 9 euro voor 4 stinkfoto's!!Moet ik ook nog eens een takke-end voor fietsen!!
Je moet tegenwoordig ook een afspraak maken.. ben om 12.50 uur aan de beurt, en om 13.00 uur sluit het gemeentehuis! Nippertje dus.
Ja, ook nog eensquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:19 schreef ETA het volgende:
[..]
mag je volgende week weer heen en staan wachten om em op te halen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wordt een weekje later dus
Haha!! Word je zo vaak gecontroleerd? Ik nooitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Je mag wel lachen, maar met je mond dicht![]()
Ik heb me daar toch een ragfoto op mijn id-kaart zitten waar je echt niet blij van wordt. Toch lullig voor al die id-controleurs, die kijken alleen maar tegen sjaggie koppen aan.
Maar, beter dat je wel iets mag lachen, dan ben ik veeeeeel leuker(Iedereen is dan leuker
)
Maybe, ligt eraan hoe 'ie wordt of coursequote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:21 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Scan je hem wel in en post je hem hier ?
I ♥ PB
Ik ga volgend jaar gewoon vrolijk verder, dus ik moet zeker nieuwe leerpunten hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:36 schreef Casual-T het volgende:
Hebben jullie nog zin om jezelf nieuwe doelstellingen te stellen op stage, of heb je daar geen zin meer in en is het een aflopende zaak?
jaja, even een stagepost tussendoor, volgens mij werden we vandaag of morgen beoordeeld ofzo toch..
Mja ik moet deze week weer gaan werken aan mn verslag...binnenkort weer laten beoordelen (nakijken + feedback). Kheb maandag ook nog een her dus moet deze week nog gaan studeren ook, en vrijdag heb ik een hele belangrijke avond voor mn dispuut waar ik dus bij moet zijn (tot een uur of 4 waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:36 schreef Casual-T het volgende:
Hebben jullie nog zin om jezelf nieuwe doelstellingen te stellen op stage, of heb je daar geen zin meer in en is het een aflopende zaak?
jaja, even een stagepost tussendoor, volgens mij werden we vandaag of morgen beoordeeld ofzo toch..
Echt nieuwe doelstelingen heb ik niet, en ben ik niet van plan voor 4 weken. Het is een beetje afronden en mijn normale werkzaamheden doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:36 schreef Casual-T het volgende:
Volgens mij heb ik dan toch gelijk! want ons koffiezetapparaat is overleden!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:11 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ok, heb het even opgezocht
het overlijden der Tod
iemand dood martelen jemanden zu Tode foltern
dood | dode tot | tote
doodschoppen tottreten
Ik snap het even niet meer, maar koffie kun je krijgen hoor![]()
Nicequote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:36 schreef Casual-T het volgende:
DaFan:
http://vroeg-opstaan-is-kut-club.hyves.nl/
![]()
Kut... jammer...!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:38 schreef jslavenburg het volgende:
Hoi allemaal, daar ben ik weer. Ik leef nog steeds nadat ik die mail gister heb gehad(veel mensen denken nu "kut, jammer")
En wat zijn jullie allemaal aan het doen?
Niet echt, mijn baas gaat ook bijna weg (andere job) en die maakt het ook niet al te veel meer uit wat ik doe.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:36 schreef Casual-T het volgende:
DaFan:
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:32 schreef Leinonlein het volgende:
Niet uitzonderlijk vaak, soms als ik de grens overga en soms bij een club. Laatst had ik het ook toen ik in de supermarkt alcohol ging kopen
Misschien zie ik er jong uit haha
Mensen die lachen zijn altijd mooier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm ik kan je post niet meer vinden maar ik dacht als het was "etwas ist tot", dus als zelfstandig naamwoord wordt "tot" gebruikt en "om het leven brengen" is dan weer "tod". Naja anyway, het zal welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan toch gelijk! want ons koffiezetapparaat is overleden!![]()
Koel! wanneer kom je het brengen...?![]()
Heb je wel 3x haar naam gezegd met een kaarsje in je hand in de badkamer met het licht uit ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:38 schreef jslavenburg het volgende:
Hoi allemaal, daar ben ik weer. Ik leef nog steeds nadat ik die mail gister heb gehad(veel mensen denken nu "kut, jammer")
Doe es normaal, dat mocht dus niet meer hè. Smileyposts.quote:
Sssshhhtttquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:44 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nou moet je kappen hoor![]()
![]()
--> [afbeelding] <--
Ik weet het ook niet meer hoor... zo goed is mn duits ook weer niet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hmm ik kan je post niet meer vinden maar ik dacht als het was "etwas ist tot", dus als zelfstandig naamwoord wordt "tot" gebruikt en "om het leven brengen" is dan weer "tod". Naja anyway, het zal wel![]()
Je begrijpt het verkeerd geloof ik, je moet het komen halen![]()
Ach die ene postquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Doe es normaal, dat mocht dus niet meer hè. Smileyposts.
Uiteraard, en toen hebben we gezellig een bakje thee gedronken. (ala nicht rijder stylequote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:45 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Heb je wel 3x haar naam gezegd met een kaarsje in je hand in de badkamer met het licht uit ?
* Goover is lid gewordenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:36 schreef Casual-T het volgende:
DaFan:
![]()
Nee dat bedoelde ik niet, ik bedoelde wat Dafan zei: PMquote:
Dan snap ik niet waarom vrienden van mij zich daar zo druk om makenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Uiteraard, en toen hebben we gezellig een bakje thee gedronken. (ala nicht rijder style)
Ze had zelfs jonko bij, dus toen kwam het helemaal weer goed.
Veel te vroeg.. heb koffie nodig..quote:
Jonkoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Uiteraard, en toen hebben we gezellig een bakje thee gedronken. (ala nicht rijder style)
Ze had zelfs jonko bij, dus toen kwam het helemaal weer goed.
Ik ben eerder bang nu van haar dan Bloody Maryquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:52 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Niet bang zijn, is ook gewoon een stagiair
Kom op swa, pass mij die jonko zodat we even kunnen gaan dampen :")quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Jonko![]()
Klinkt zo proper ghetto en cliché !
Doe mij die paf swa anders zal ik em er eens lafjes tegenaan hangen..
Je moet hier wel inhoudelijk posten hoor van Crossoverquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Veel te vroeg.. heb koffie nodig..
Drink koffie..
Misschien dat ik dan weer in staat ben volzinnen te produceren...
Styl0 weel0w jeweets man!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Jonko![]()
Klinkt zo proper ghetto en cliché !
Doe mij die paf swa anders zal ik em er eens lafjes tegenaan hangen..
Ja, wat is er donderdag? Wat is er donderdag?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer hoor... zo goed is mn duits ook weer niet...
Maar ik kom graag een andere keer langs, ik ga nu eerst genieten van mn Caffe Machiatto die mn baas heeft opgehaald bij Cafe Einstein!![]()
Trouwens, wat is er donderdag?
Die secretaresse weet wel raad met die lollyquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:54 schreef Damzkieee het volgende:
Chupa Chupssssssss time
Roycoooo, ik en de secretaresse zitten hier met een lolly in de mond
quote:Dan kunnen jullie zien wat ik allemaal met een ijsje kan
* PieterBas is ook lid gewordenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:36 schreef Casual-T het volgende:
DaFan:
![]()
Ikke niet, geen probleem met vroeg opstaanquote:
welke mail?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:38 schreef jslavenburg het volgende:
Ben ik zo minder bedreigend?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:52 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Niet bang zijn, is ook gewoon een stagiair
Op mijn kalender staat dat het donderdag Fronleichnam is, en een vriend van mij (die in Bavaria stage loopt) is donderdag vrij...!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:55 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja, wat is er donderdag? Wat is er donderdag?
Ik wil machiatto caramellll, en niks anders meer. Kopje thee en een appel nu, ik heb honger!
in ieder geval niet dat enge kleurtje...! Maar voor mij maakt een kleurtje niet uit hoor! ik vind alle mensen die stage lopen tof!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ben ik zo minder bedreigend?
Zijn er hier ook nog mensen die hun stage geweldig kut vinden?
Een Clowntjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen probleem mee, maar het blijft gewoon kut.. 8 uur vind ik niet vroeg opstaanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ikke niet, geen probleem met vroeg opstaan![]()
Kuno is de knuffelbeer van deze Stage-SC!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
in ieder geval niet dat enge kleurtje...! Maar voor mij maakt een kleurtje niet uit hoor! ik vind alle mensen die stage lopen tof!![]()
Nopequote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Was er dan ook niet om 8 uur, maar om 06.50quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen probleem mee, maar het blijft gewoon kut.. 8 uur vind ik niet vroeg opstaan![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kuno is de knuffelbeer van deze Stage-SC!
Mijn werkenthousiasme is eerder kut dan mijn stage zelfquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Mijn werkenthousiasme is eerder kut dan mijn stage zelf
Maar ik ben geen homo! ik zeg het je! Homo's zijn vies!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kuno is de knuffelbeer van deze Stage-SC!
Ik moet ook om 8 uur opstaan om vervolgens om 9 uur te beginnen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef Leinonlein het volgende:
Ik moet om 8 uur opstaan, dat vind ik vroeg en erg kut. Maar ja, het kan erger
8 uur opstaan... Dan loop ik godverdomme mn kantoor binnen...!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef Leinonlein het volgende:
Ik moet om 8 uur opstaan, dat vind ik vroeg en erg kut. Maar ja, het kan erger
Dat wil ik ook!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:05 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik moet ook om 8 uur opstaan om vervolgens om 9 uur te beginnen...
Alleen de vrijdag is relaxed... 9 uur beginnen 15.00 naar huis
met welke achterliggende gedachte...?quote:
Hey.. when you need a hug, you need a hug..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
met welke achterliggende gedachte...?![]()
![]()
Ja, k ook.. Dat vink ook poepvervelend!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik vroeg naar bed gaan vervelender..
8 uur is voor mij uitslapen...!quote:
Ik sta om half 7 op, half 8 moet ik eens denken om te gaan lopen..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
8 uur is voor mij uitslapen...!Ik sta om kwart voor 7- 7 uur op en ga om half 8 - 20 voor 8 weg en om 8 uur ben ik op kantoor...
![]()
Loop je een uur naar kantoor?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:12 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik sta om half 7 op, half 8 moet ik eens denken om te gaan lopen..
Dan ben ik om 5 voor 9 op kantoor..
Om 8 uur zit ik meestal in de busquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:07 schreef DaFan het volgende:
8 uur zit ik bijna in de trein... 7 uur op.
Oh dacht al..nog best ver, al reis ik ook elke dag bijna een uur (waarvan maar 25 min openbaar vervoer).quote:
Ik in de treinquote:
Op ons kan je iig altijd terugvallen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:07 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hey.. when you need a hug, you need a hug..![]()
Gelukkig heb ik geen kantoor, maar een basisschoolquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:15 schreef Leinonlein het volgende:
Ik heb een hekel aan het woord "kantoor", "ik moet naar kantoor", gatver, dat klinkt toch niet? Of ben ik nu de enige?
Vink wel stoer klinken eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:15 schreef Leinonlein het volgende:
Ik heb een hekel aan het woord "kantoor", "ik moet naar kantoor", gatver, dat klinkt toch niet? Of ben ik nu de enige?
Nee man kantoor klinkt vet tof!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:15 schreef Leinonlein het volgende:
"ik moet even naar de zaak morgenvroeg" hoe stoer wil je het hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vink wel stoer klinken eigenlijk!
Hoe wou je t dan noemen, de ''zaak''?
dan is het goed, meer doe ik ook niet!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:07 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hey.. when you need a hug, you need a hug..![]()
Whehe, mooi werk. lach je je ook de ballen uit de broek als je op de kant staatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:16 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/16881/c83c26e3/index.html
pwnd 2k
Ik zit in het uiterste hoekje van Maastricht en loop in Roermond stage..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Oh dacht al..nog best ver, al reis ik ook elke dag bijna een uur (waarvan maar 25 min openbaar vervoer).
Waar zit je eigenlijk?
Nee, heb je linkje?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:22 schreef Damzkieee het volgende:
Het gaat weer hard hier
Iemand het topic van de Scoop met De Gouden Kooi gezien?
Hahaha neee dat vind ik eigenlijk nog erger. Ik zeg gewoon "naar ´t werk"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vink wel stoer klinken eigenlijk!
Hoe wou je t dan noemen, de ''zaak''?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |