Zit er soms een addertje onder het gras?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:36 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Zal ik lekker voor je gaan koken schatje![]()
denk dat hij vanavond wel een beloning wilquote:Op maandag 4 juni 2007 18:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zit er soms een addertje onder het gras?
Mooi dat je het toch hebt gehaald, wat zou je zonder een stagebegeleider moetenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:59 schreef miss-scofield het volgende:
Whèèèè, ik mis nummer 200![]()
Goede dag gehad allemaal?
Ik niet..te druk! Ben gesloopt. Had gesprek vandaag..ging niet echt soepel.. stom wijf. Haat d'r echt. Gelukkig was stagebegeleider erbij en heeft d'r ff flink aangepakt. Haal wel gewoon m'n stage dus.. niks aan de hand. Maar toch klote als je zo'n kutgesprek heb om je stage af te ronden.
Ben blij met m'n stagebegeleider![]()
Nee gewoon gezellig romantisch met kaarslicht samen dinerenquote:Op maandag 4 juni 2007 18:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zit er soms een addertje onder het gras?
YES! mijn dag zit erop, ik ga naar huisss![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:32 schreef Sehnsucht het volgende:
bedankt voor de felicitaties![]()
maar geen viering zonder zelfgemaakt appeltaart zonder slagroom!:
[afbeelding]
maar de rest hier (ikkequote:Op maandag 4 juni 2007 18:41 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik hou niet van appeltaart mét slagroom![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar de rest hier (ikke) misschien wel
![]()
Ik ben tofquote:Op maandag 4 juni 2007 16:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tuurlijk, bij mij kunnen alle toffe mensen slapen, de rest slaapt maar onder een brug ofzo!![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef Sehnsucht het volgende:
voor deze speciale mededeling mag ik nog wel even terugkomen. ik kreeg zojuist een email van m'n mentor:
[..]
![]()
![]()
![]()
pff.. klinkt als een zwaar dagjequote:Op maandag 4 juni 2007 17:59 schreef miss-scofield het volgende:
Whèèèè, ik mis nummer 200![]()
Goede dag gehad allemaal?
Ik niet..te druk! Ben gesloopt. Had gesprek vandaag..ging niet echt soepel.. stom wijf. Haat d'r echt. Gelukkig was stagebegeleider erbij en heeft d'r ff flink aangepakt. Haal wel gewoon m'n stage dus.. niks aan de hand. Maar toch klote als je zo'n kutgesprek heb om je stage af te ronden.
Ben blij met m'n stagebegeleider![]()
Dat jij je druk maakt over slagroom! Ga eens koken jij!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:49 schreef teardropnl het volgende:
Ben ook weer thuis.....
Hmmm lekker spamsucht doe mij ook maar een stukje MET slagroom
Heb ik allang gedaan en ze heeft ook al een heerlijke massage gehad, een beetje om de spanning en de drukke dag te vergeten die ze vandaag heeft gehadquote:Op maandag 4 juni 2007 19:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat jij je druk maakt over slagroom! Ga eens koken jij!![]()
Ik vind het wel mooie slippers hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 20:26 schreef Leinonlein het volgende:
Hoii ik ben ook weer thuis![]()
En hierrrr mijn slippers, zijn ze verantwoord op het werk, of toch niet?
[afbeelding]
Jezus nikesquote:Op maandag 4 juni 2007 20:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zijn er ook niet blote slippers dan?
Nike air jeruzalemquote:
Nee iets meer van als dit :quote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Leinonlein het volgende:
Danku!
[..]
What the... foto?
Iets als dit?
http://static.marktplaza.nl/images/medium/36/2338436.jpg
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef Sehnsucht het volgende:
voor deze speciale mededeling mag ik nog wel even terugkomen. ik kreeg zojuist een email van m'n mentor:
[..]
![]()
![]()
![]()
Balen ETA! het was een memoriabel topic...!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:54 schreef ETA het volgende:
was het gezellig in SC #200? ik heb em gemist
anyway, goedemorgen/goedenacht/goeiesmiddag to everybody
Volgens mij ben jij wel zo iemand die overal opschept met dit soort verhalen, of niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:32 schreef ETA het volgende:
Zat net een anecdote te vertellen aan collegas..... zal em hier even delen:
Schrijven het jaar 2005, een workshop in Zwitserland met ongeveer 30 studenten uit verschillende delen van Europa. Het is warm, er wordt hard gewerkt, het prachtige meer van Geneve ligt aan onze voeten.....
[bla bla bla verhaaltje bla]
s'Avonds bij de barbeque aan het meer van Geneve, met de zon die onderging over de Alpen, werd hij ontvangen als een held..........
bier is sowieso ranzig, ik proef het verschil nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel zo iemand die overal opschept met dit soort verhalen, of niet?
(bier dat (te ver) over de datum is)
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel zo iemand die overal opschept met dit soort verhalen, of niet?
(bier dat (te ver) over de datum is)
Australische bierquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:49 schreef ETA het volgende:
[..]ik las het, vertelde het aan de collegas en nu aan jullie
Zulke verhalen zijn toch prachtig......... zoveel mooie verhalen over mijn reizen.......... student zijn is zo slecht nog niet
en ik praat veel..........
klein deel van het bier:
[afbeelding]
niet als je de blikjes een uurtje in de meer hangtquote:
lauwe/warme bierquote:
ben nooit dronkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:04 schreef Roycoooooo het volgende:
Mogguh, zijn we weer![]()
En ETA, je was toch wel ontiegelijk dronken of niet? Geeft nog een extra dimensie aan t verhaal!![]()
Half dikke = jammer geldquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:05 schreef ETA het volgende:
[..]
ben nooit dronkenalleen zwaar aangeschoten
![]()
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:05 schreef ETA het volgende:
[..]
ben nooit dronkenalleen zwaar aangeschoten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |