Wedstrijdtijd zet ik op 20.00. Vrijdags en zaterdags zal ik geen wedstrijden inplannen ivm met de party-animals in ons midden.quote:- Gametype: execution, bleed-out time 5 sec. Weapons swithed: no, friendly fire: off
- 4 vs 4 game tot de 7 rondes. Dit 3 maps lang.
- Iedereen speelt twee matches tegen elkaar, thuis en een uit partij.
- Thuispartij is de host (verplichting is wel dat deze persoon een goede i-netverbinding heeft uiteraard)
- Thuispartij kiest de 3 maps, ik ben er voor om zo veel mogelijk verschillende maps te spelen maar dit is niet verplicht natuurlijk
- Nieuwe maps mogen worden gespeeld indien alle deelnemende personen beschikken over de maps (merendeel van de mensen die ik ken hebben ze al of gaan ze nog aanschaffen dus dit wordt waarschijnlijk geen probleem)
- Bij het uitvallen van een persoon tijdens de match, gaat de match gewoon door (mits het de host natuurlijk niet is, in dat geval wordt de wedstrijd verder gespeeld met de huidige punten notering). De uitvallende persoon mag wel terug komen. Gebeurt het tussen twee matches in, wachten we natuurlijk even netjes.
- Na afloop van de match wil ik van beide partijen de eindstand krijgen. In de vorm van het is 2-1 geworden + dan de extra info van de stand in de individuele matches dus (7-3 6-7 7-5)
Van het team van Phoeve heb ik nog geen goedkeuring. De rest is voor zover ik weet al hun goede naam voor ingame en anders hoor ik het graag. Tevens is het leuk als ieder team zijn eigen teamnaam heeft. Kan iedereen tevens even doorgeven of de nieuwe maps in hun bezit zijn zodat we weten welke teams deze kunnen spelen.quote:Buffelteam
Buffelgod, Buffelaar, buffelmaster, Buffeltjuh, Icegirl87 en Clouddy
Nieuwe maps: Ja (Buffelgod en Buffelaar moeten ze wel nog aanschaffen)
Hoerenteam
Heintje1, GokuSFE, bartje twi, G demon, bigore en JimmieTheSaint
Nieuwe maps: Ja??
Duck Or Die
achja, aightZz, BMHlive, Dancin Rhino en Darow
Nieuwe maps: achja niet, rest ??
Team Phoebe
Cain Puncture, Knofl00k, OtherEd, Phoebe85 en Rayyvin
Nieuwe maps: Knofl00k niet, rest ??
United Scum
Heideroosje, NGPuppetMaster (reserve), Kawaii NL, yuri the master en Mustisuc
Nieuwe maps: Nee
De booswigteklup
UWGcrew Amarant, UWGcrew mayko w,Mad MIKE NL,KroonNL
Nieuwe maps: Ja
Terror Squad
Stickytijd, Bruutorious NL, Darth DonDon, LoSStoney
Mad JK
JackassNL, MCoCaCoLa, Advchild, darkmichiel, Khami Machine7
Killers
ARMENIN, the darke, bennoo, cool pinquin, DarkShooterx
Nieuwe maps: Nee
BANG-BANG-Clan
Robinho09, TombaHawk, Aregon NL & Goagelfling
Nieuwe maps: ?
Ik denk gewoon zorgen dat tenminste 1 iemand uit elk team 1 iemand uit het andere team in zijn lijst heeft en dan nodigd die ene wel de andere team leden uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:53 schreef RobinhoReal het volgende:
Maar hoe gaan we eigenlijk elkaar vinden wie invite wie en dat soort gedoe?!
Het volledige team met tegenstanders mist bij onsquote:Op maandag 4 juni 2007 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
Is achja online? Vraag hem even?
Die moet zelf zeker al spelen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:13 schreef ach het volgende:
[..]
Het volledige team met tegenstanders mist bij ons![]()
Jaja als het nodig is koop ik ze wel, huilliequote:Op maandag 4 juni 2007 22:05 schreef twi het volgende:
-knip-
Zie hierboven dus
Overigens heeft het hoerenteam de nieuwe maps niet. Gamedemon heeft ze namelijk niet, de knurft!
Gelukkig kwamen we in Tyro Station nog terug van 5-0 nara 7-6 anders was waren w eecht dik geownedquote:Op maandag 4 juni 2007 22:03 schreef Gamedemon het volgende:
Uitslag
Hoerenteam vs United Scum
Mansion : 7 - 1
Fuel Depot : 7 - 2
Tyro Station 7 - 6
Ja we lieten jullie winnen, we hadden de match toch al gewonnen, het is best out of 3.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gelukkig kwamen we in Tyro Station nog terug van 5-0 nara 7-6 anders was waren w eecht dik geowned
Hij kan maar gespeeld zijn he.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:57 schreef buffelmaster het volgende:
lol de return was op een ander tijdstip gepland
Wat een loser is die Bruutorious dan zeg.. Altijd een grote mond maar als puntje bij paaltje komt trekt ie zich terug..quote:Op maandag 4 juni 2007 22:51 schreef Viro het volgende:
Nou verloren van de boosewigteklup![]()
Zie post van kroon
Terror squad had problemen met de leden, 2 waren niet komen opdagen waardoor bruutorious geen zin meer had en em gesmeerd is. Daardoor moest StickyTijd 3 vervanders regelen![]()
Tuurlijk doet ie dat niet zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:46 schreef twi het volgende:
Rechtermuisklik, Sign off, Rechtermuisklik, Sign in, Rechtermuisklik, Sign off, Rechtermuisklik, Sign In.
Sjongejonge wat heb ik ineens toch problemen nadat ik ben gequit.
nee blok, unblok, blok, unblok, natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 06:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tuurlijk doet ie dat niet zo.
Online, Apear offline, Online, Apear offline, Online, enz.
veel plezier, maar ik denk niet dat er veel over valt te vertellenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:38 schreef Heintje het volgende:
Komt er een samenvatting van de eerste speel ronde?
Buffel ^^.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:46 schreef RobinhoReal het volgende:
Bang-Bang-Clan & Terror Squad hebben de return nu al gespeeld, dus op de datum dat de return wordt gespeeld hoeven wij dus niet meer te spelen en zijn we vrij nietwaar?
Gewoon een overzicht van de uitslagen en de standen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:08 schreef mustisuc het volgende:
veel plezier, maar ik denk niet dat er veel over valt te vertellen
Het lijkt mij dat die partij nou gewoon gespeeld is. Dus dat ze op die datum vrij zijn.quote:
Hammerburst For the Win !quote:Op maandag 4 juni 2007 21:53 schreef buffelmaster het volgende:
bijna fuel depot door rhino en zijn hammer burst
Dát is niet eerlijk zeg ik je!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:24 schreef ach het volgende:
Het is wel duidelijk wie dit toernoei gaan winnen, niemand heeft onze 7-0 7-0 7-0 nog overtroffen![]()
Toen wij de laatste match met 4-0 voor stonden zeiden we nog dat we nou wel een keer de 0 moesten houden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:24 schreef ach het volgende:
Het is wel duidelijk wie dit toernoei gaan winnen, niemand heeft onze 7-0 7-0 7-0 nog overtroffen![]()
De 2 tabellen moeten wat verder uit elkaar, ik gebruik steeds te bovenste tabel als ik kijk tegen welk team we moetenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:40 schreef Aregon het volgende:
zou je voor de volgende rondes ook ff teams enzo kunnen zeggen dat grafiekje is soms een beetje lastig te begrijpen
30 seconden, zo langquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:34 schreef Heintje het volgende:
Hoe werdt er eigenlijk in de andere games gespeeld. Ik ben blij dat er bij ons niet overdreven voorzichtich gespeeld werdt, zoals in het vorige toernooi.
Volgens mij hebben we zelfs potjes gehad van nog geen 30 seconden.
Zo ja gisteren was het triest op raven down, wat een klote mapquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:48 schreef buffelmaster het volgende:
verschilde per ronde hoe het er aan toe ging, maar ja we hadden wel allemaal grote levels.
Als je een korte ronde wil moet je raven down gaan spelen
Daarmee vergroot je onze kansen aanzienlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:49 schreef buffelmaster het volgende:
ok er is nog een uitvaller: team black. Aangezien er nu twee afvallers zijn in groep twee plaats ik 1 team over naar groep 2. Om geen moeilijke communicatie te veroorzaken plaats ik het buffelteam wel over.
Ik maak vanavond nieuwe schema's om het goed in elkaar te zetten
PM verstuurtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:58 schreef buffelmaster het volgende:
BTW kunnen alle contactpersonen hun emailadres geven aan mij (via pm), dan stuur ik elke keer ook even een mailtje voor de zekerheid
Het lijkt mij dat iedereen gewoon 8 wedstrijden moet spelen nou.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:47 schreef BMH het volgende:
Dus omdat het andere team niet kwam opdagen is de kans dat ons team gaat winnen al flink verkleind? Of is dit alleen maar voor de sier?
En is het in de voetbal wereld niet zo dat als de tegenpartij niet komt opdagen je met 3-0 wint?![]()
Donderdag spelen we toch pas weer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:58 schreef buffelmaster het volgende:
Wedstrijden van morgen:
Team Phoebe (host) vs Terror Squad
United Scum (host) vs BANG-BANG-Clan
Mad JK (host) vs BMH / Darow Team
De booswigteklup (host) vs Buffelteam
Hoerenteam en killers hebben vrij
BTW kunnen alle contactpersonen hun emailadres geven aan mij (via pm), dan stuur ik elke keer ook even een mailtje voor de zekerheid
Dat 2e team is pas uitgevallen nadat wij al gespeeld/gewonnen hadden...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:15 schreef buffelmaster het volgende:
Het nieuwe speelschema
[afbeelding]
Zwarte vlakjes komen te vervallen, doordat bij beide groepen nu een team mist worden er geen punten toegekent voor deze wedstrijden. Dus ach ja je heb nog geen punten
Buffelteam vervangt team Black, ik ben alleen nog aan het bedenken hoe we dat gaan doen, want wij hebben gister wel een wedstrijd gewonnen en team killers heeft dus nog niet gespeeld.
Score laten hierdoor nog even op zich wachten.
En Heintje ik wil je team nog even met plezier afmaken hoor
heb je de outfit binnen? Xbox in de rugtas :p heeft de dvd-speler de vrije ruimtequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:45 schreef Darow het volgende:
Ik hoop dat het niet te lang duurt voordat ik mijn disc terug heb. Als ik nog mee kan zal ik extra gemotiverd zijn; crackdown t-shirt, 360 tas op men rug en natuurlijk de pet.
@ aigthzz,dancin_rhino,bmh en ach: Als ik het goed heb begrepen zijn jullie morgen wel allemal beschikbaar om te spelen, klopt dit?
Ik had het niet over dat invalpotje maar onze eigen wedstrijdquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:36 schreef buffelmaster het volgende:
lol je hebt helemaal niet gespeeld en gewonnen, je hebt gespeeld en verloren (namens Phoebes team dan wel)
Maar het worden gewoon 2 wedstrijden minder voor ieder team
Wij moeten zondag pas weer toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:45 schreef Darow het volgende:
Ik hoop dat het niet te lang duurt voordat ik mijn disc terug heb. Als ik nog mee kan zal ik extra gemotiverd zijn; crackdown t-shirt, 360 tas op men rug en natuurlijk de pet.
@ aigthzz,dancin_rhino,bmh en ach: Als ik het goed heb begrepen zijn jullie morgen wel allemal beschikbaar om te spelen, klopt dit?
geen probleem ik verander het.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:19 schreef RobinhoReal het volgende:
Ja bij de BangBangClan zijn Afwasmiddel en Thijs09 vervallen die doen sowieso niet mee!
Ons team bestaat nu uit: Robinho09, TombaHawk, Aregon NL & Goagelfling
dat jullie het ff weten!;)
Aha, nu zie ik pas dat je dat scheme van 2 kanten moet bekijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:16 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Nope je moet morgen tegen MadJK spelen!!!!
ja van boven naar beneden en van links naar rechtsquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:57 schreef ach het volgende:
[..]
Aha, nu zie ik pas dat je dat scheme van 2 kanten moet bekijken![]()
Klinkt als een spannende wedstrijdquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:19 schreef buffelmaster het volgende:
Buffelteam vs Killers 2-1
Canals 2-7
Clocktower 7-6
Mausoleum 7-1
TE spannend als je het mij vraagt..quote:
ik zal ze pm bericht sturen en bericht via xbox verder kan ik niks doen daaraan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:34 schreef buffelmaster het volgende:
1 malig, die zitten in het duck or die team.
Je moet dus zorgen dat je teamgenoten er zijn of dat je vervanging elders kan krijgen
Nu wil iedereen binnen mijn team geen mausoleum spelenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:54 schreef Viro het volgende:
Mad Jk gaat hosten : gridlock![]()
, Raven Down
![]()
en Mausoleum
![]()
![]()
Wij kunnen ook geen nieuwe mappen spelen omdat er 1 arie nu pas achter komt dat hij de nieuwe mappen niet heeft![]()
Warzonequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:02 schreef Theamerican het volgende:
heb bericht gestuurd nog niks gehoord maar dan moet ik dus de maps doorgeven :s
dan kies ik voor
warzone
clocktower
fual depot
Als jij ze beschikbaar steld....quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:46 schreef RobinhoReal het volgende:
Maar zijn er nog prijzen te winnen zoals xbox360 rugzakken en Crackdown t-shirts?![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:43 schreef Theamerican het volgende:
ik heb nog steeds niks gehoord van het team waar ik mee speel. anyway zal vanavond wel weer zo zijn dat we weet niet hoelang moeten wachten.
als het vanavond weer zo crisis word ofzo dan stop ik er gewoon mee want mensen die hun afspraken niet nakomen vind ik echt jammer.
meen ik serieus
ja maar jij was er vorige keer toch ook?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:11 schreef Rayyvin het volgende:
[..]
Ik heb van jou niks gehad qua berichten. Trouwens ben ik elke keer online. In elk geval zal ik vanavond er gewoon bij zijn.
Ik gok dat Cain Puncture, Knofl00k en OtherEd en dan niet waren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:24 schreef ijsmeis het volgende:
En wie was er dan niet?
preciesquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik gok dat Cain Puncture, Knofl00k en OtherEd en dan niet waren.
Dan heb ik dus eigenlijk al gewonnen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:00 schreef aightZz het volgende:
Wie 1e word, krijgt ijsmeis als hoofdprijs.![]()
Jo kun je dan in mijn team invallen? Mag je samen met ach, BMH en dacin_rhino spelen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:47 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Dan heb ik dus eigenlijk al gewonnen?![]()
IK probeer vanavond dan wel online te zijn. Mocht er een team niet compleet zijn, add me maar en invite me dan maar![]()
20.00quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:54 schreef Knoflook het volgende:
oh vnaaf ja? Hoe laat moeten we spelen ?
Sry heb het laatste tijd echt flink druk qua optredens. ben bijna niet meer thuis en vergeet alles.
Oooh.. fancy! Een afbeelding.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:13 schreef mustisuc het volgende:
Uitslag United Scum vs. BANG-BANG-Clan 2-1
[afbeelding]
zijn verbinding viel 2 keer weg en toen hebben we een vervanger gevraagt, dit is namelijk een reserve...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:37 schreef RobinhoReal het volgende:
ja met de leider van Bang-Bang-Clan: tijdens de rondes van dernet zijn er geregeld mensen van hun team gequit en toen kwamen er zomaar vervangers! mag dit? ps: netjes die tabel Mustisuc;)
je moet volgende ronde thuis tegen Team Phoebequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:16 schreef RobinhoReal het volgende:
Buffelmaster... zou je astjeblieft eventjes de indeling em datum van de aankomende rondes willen posten? Want van die tabel met wanneer je moet spelen begrijp ik echt geen fuck!
Ik weet niet wat er aan de hand is bij hun. K weet wel dat ze onderling mot hebben gekregen omdat darth dondon en losstoney niet zijn komen opdagen bij de eerste wedstrijd. Maar gisteren kreeg ik te horen dat ze allen er zouden zijn, blijkbaar dus niet. Ik zal er achter aan gaan, want ik vind het wel jammer. We (Mad Jk en Terror Squad) hebben een week of 2 tegen elkaar geoefend alleen voor dit tournooi.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:22 schreef buffelmaster het volgende:
Viro wat is er gebeurt met de terror squad, je hebt ze opgegeven maar ze komen niet!!!
nou, als iemand zn verbinding er 2 keer uitvliegt en wij met 3 mensen verder moeten spelen en daarbij liep BANG-BANG-Clan ook nog te zeuren dat we moesten beginnen in fuel depot dus ze hadden ook nog 1 ronde voorsprong terwijl wij met 3 man waren dan is die reserve speler er toch niet voor niets?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:22 schreef buffelmaster het volgende:
Even nog over de vervanger, laat nu maar zitten. Maar geen vervangers tijdens de wedstrijd meer !!!!!
Want ik zeg niet dat het hier is gebeurt, maar als er iemand kut speelt kan je twee keer je xbox uitzetten en iemand regelen die beter is. Dus dit gebeurt volgende keer niet meer. Diegene die wegvalt mag zo vaak terug joinen als hij wilt, maar geen vervangers meer!!
Viro wat is er gebeurt met de terror squad, je hebt ze opgegeven maar ze komen niet!!!
Wanneer komt de duidelijkheid over de bleed out time?!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef buffelmaster het volgende:
thuis team kiest volgorde van maps enzo, maar verbinding eruitvliegen is allemaal leuk en aardig maar dat kan je ook faken (hiermee zeg ik niet dat jullie dit doen) dus vandaar heb ik in de regels gezet dat het vervangen van een teamlid tijdens de wedstrijd niet mag. Dus vanaf nu wordt dit niet meer gedaan.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wanneer komt de duidelijkheid over de bleed out time?!
Mag de host kiezen of wat? bij ons is het dan hoe dan ook 10 seconde
Staat in de Op.quote:- Gametype: execution, bleed-out time 5 sec. Weapons swithed: no, friendly fire: off
Hoezo, waarom zou een wissel van een teamlid niet mogen als er een andere map gestart word?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef buffelmaster het volgende:
thuis team kiest volgorde van maps enzo, maar verbinding eruitvliegen is allemaal leuk en aardig maar dat kan je ook faken (hiermee zeg ik niet dat jullie dit doen) dus vandaar heb ik in de regels gezet dat het vervangen van een teamlid tijdens de wedstrijd niet mag. Dus vanaf nu wordt dit niet meer gedaan.
3keer? een speler die wegvalt mag er terug inkomen en na die 3 keer was ik het zat en heb ik onze reserve speler opgeroepen..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:54 schreef RobinhoReal het volgende:
Musticus....... tuurlijk mocht Thijs09 wel meedoen, het gaat erom dat je voor de wedstijd een team samensteld en niet tijdens de wedstrijd een beetje gaat wisselen van spelers dat is tegen de regels. Thijs09 is onze reservespeler en wij zorgen gwn heel netjes voor de wedstijd dat thijs09 kon invallen en niet tijdens de wedstrijd wat julie wel een stuk of 3 keer deden:S
File Complaint -> Tampering -> creating -> File complaint.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:05 schreef Galdemon het volgende:
dat vind ik ook... maar sommige doen het.
Ik wist dit niet. En wil dit dus ook niet weten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:02 schreef buffelmaster het volgende:
lol de glitches veranderen. de weapon glitchs was eerst veel makkelijker. Nu moet het het doen die knop om te zien waar je medespelers zijn.
Bigore staat wel bij ons team ingeschreven, maar ik zie hem nooit samenspelen met welke fokker dan ook.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:31 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Nou ja, als Gamedemon, bigore, Twi en ik er zijn, hebben wij vanavond een compleet team.
Als jij straks hem ook even toevoegd dan komt het allemaal goed ARMENIN.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:49 schreef UWGcrew_Amarant het volgende:
Ik wil trouwens ook wel invallen. Mijn team is vandaag tog vrij en dan kan ik in ieder geval lekker knallen. In welk team zit jij?
Maakt niet uit toch? Bigore is niet slecht in ieder gevalquote:Op zondag 10 juni 2007 17:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bigore staat wel bij ons team ingeschreven, maar ik zie hem nooit samenspelen met welke fokker dan ook.
Die jongen zit altijd alleen te ranken.
En anders doen we het met 3 man als het andere team per see vanavond wilt spelen
Kan wel wezen, maar dan kan ik net zo goed een willekeurig iemand uit mijn friendslist plukken om bij te springen, bigore doet helemaal niks voor of met het team.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch? Bigore is niet slecht in ieder geval.
Precies, kan ik nu dvd gaan kijken of moet ik persee afwachten of ze komen of niet?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:57 schreef twi het volgende:
Ik kan er wel leuk zijn, maar als die terrorknurften het niet bijgelegd hebben heeft dat verrekt weinig zin. Het is wel verschrikkelijk handig als ze laten weten waar wij aan toe zijn.
Heb je 'm daarover aangesproken middels PM ofzoquote:Op zondag 10 juni 2007 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar dan kan ik net zo goed een willekeurig iemand uit mijn friendslist plukken om bij te springen, bigore doet helemaal niks voor of met het team.
Ik vind van wel, tis nu 20:05 en ik heb nog niks gezien of gehoord van de andere partij.. Ik heb er serieus rekening mee gehouden dus als ze er 20:15 nog niet zijn is het 3x 7-0 voor ons en ga ik wat anders doenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:54 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Maargoed, als een team een no-show is, dan hebben ze toch gewoon met 3x 7-0 verloren?
Ok , 3x 7-0 gewonnen dus.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:10 schreef twi het volgende:
Twee man van het andere team weten nergens van, dus vanavond wordt er niet gespeeld door het Terrorsquad.
Second that.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ok , 3x 7-0 gewonnen dus.
En nee, geen rematch morgen, no show = no show
Ik heb niet voor jan lul zitten wachten
wij spelen? dan weet je meer dan mij :Squote:Op zondag 10 juni 2007 19:26 schreef twi het volgende:
Dat spelen tegen een ander team wat vrij is gaat vanavond natuurlijk nooit gebeuren, simpelweg omdat die gasten - United Scum in dit geval - er geen rekening mee hebben gehouden dat ze 'moeten' spelen.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 10 juni 2007 20:15 schreef mustisuc het volgende:
[..]
wij spelen? dan weet je meer dan mij :S
Je kan wel met iedereen rekening proberen te houden maar zo werkt het niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:17 schreef twi het volgende:
[..]
Dat bedoel ikBuffelmaster wilde een invalteam regelen voor het geval terrorsquad niet op kwam dagen, wat dan het team zou moeten zijn wat vrij was. Ik dacht wat te resoluut in direct vanavond invallen, maar dat was dus niet de bedoeling.
Lekker makkelijk winnen is dat danquote:Op zondag 10 juni 2007 20:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ok , 3x 7-0 gewonnen dus.
En nee, geen rematch morgen, no show = no show
Ik heb niet voor jan lul zitten wachten
Tsja, zo gaat dat toch in de sportwereld? Komt je team niet opdagen, dan heb je verloren. Dan gaat er echt niet een team zich opofferen om dan maar in plaats van een ander aan te treden.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lekker makkelijk winnen is dat dan.
Wil ons tegen-team de volgende keer asjeblieft ook niet komen opdagen?
Doe niet zo onwijs dom zeg, teringquote:Op zondag 10 juni 2007 20:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lekker makkelijk winnen is dat dan.
Wil ons tegen-team de volgende keer asjeblieft ook niet komen opdagen?
Het is dan voor hen toch voor de sier, neem ik aan? Dan zou ik me afvragen waarom een team zich eventjes niet zou willen opofferen.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, zo gaat dat toch in de sportwereld? Komt je team niet opdagen, dan heb je verloren. Dan gaat er echt niet een team zich opofferen om dan maar in plaats van een ander aan te treden.
Dankje. Door je eerste zin ga ik al niet eens meer op je post in. Toeiquote:Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Doe niet zo onwijs dom zeg, tering
Zo gaat het bij iedere competitie, als ze van de voren willen afspreken dat ze het op een andere dag willen doen en beide partijen stemmen er bij in dan is het goed.
Nu zit ik voor jan lul een half uur te wachten op mensen die niet op komen dagen, moet ik dan nog zo lief en aardig zijn om morgen weer een half uur te wachten in de hoop dat ze dan wel op komen dagen?
Daar begin ik dus niet aan.
Als je niet komt opdagen heeft dat gevolgen, pech voor hun.
Of schrijf het hele team gewoon uit de hele competitie ofzo, weet je wat... als het voor hun geen gevolgen heeft schrijf je mij maar uit te competitie, dan ben ik klaar met deze hele tyfusbende
Tsja, maar stel tegen ons valt het topteam uit de andere poule in, terwijl tegen iemand anders het kneuzenteam (bij wijze van) van de andere poule invalt. Dat is meer competitievervalsing dan gewoon alle teams een reglementaire overwinning bijschrijven.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
Het is dan voor hen toch voor de sier, neem ik aan? Dan zou ik me afvragen waarom een team zich eventjes niet zou willen opofferen.
Ja en nee. Je weet immers niet hoe het uitvallende team speeltquote:Op zondag 10 juni 2007 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, maar stel tegen ons valt het topteam uit de andere poule in, terwijl tegen iemand anders het kneuzenteam (bij wijze van) van de andere poule invalt. Dat is meer competitievervalsing dan gewoon alle teams een reglementaire overwinning bijschrijven.
Na een tijdje gingen de Buffels er anders ook mee beginnen.. Sterker nog, ik was de eerste die het deed, terwijl ik er een schijthekel aan heb...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja en nee. Je weet immers niet hoe het uitvallende team speelt.
Het buffelteam tegen het Mad JK team zijn trouwens nog steeds bezig.
Mad JK blijft steeds met 1 gast over en laten het dan een draw worden. Duurt lang dus.
Oh. Op het moment van typen hebben ze gewonnen.
Met alle respect, wat hebben wij te maken met de sterkte in de andere poule? Wellicht is die andere poule zelfs helemaal niet zo sterkquote:Op zondag 10 juni 2007 21:35 schreef buffelmaster het volgende:
Daarvoor vind ik het niet echt eerlijk om te zeggen jullie krijgen allemaal gratis punten want aan de andere kant zitten stuk voor stuk top team en die moeten er voor vechten om door te gaan.
Ik heb afgezegt omdat ik bij mijn moeder ging eten.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:44 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja, moet ik nu wel of niet spelen vanavond? En waarom heeft Heintje afgezegd maar zit ie wel Guitar Hero 2 te spelen.
Alle 0 die 25 euro betalen wel jaquote:Op zondag 10 juni 2007 21:54 schreef Heintje het volgende:
Ik stel voor dat we alle teams 25 (of nog meer) euro inschrijf geld laten betalen.
En als het toernooi afgelopen is wordt het geld verdeeld onder de teams die netjes alle wedstrijden gespeeld hebben. (dus als iedereen zijn wedstrijden speeld krijgt iedereen gewoon zijn inleg terug.)
Misschien dat de teams dan wel op komen dagen.
Ik stel voor dat als een team niet op komt dagen dat ze uit de competitie liggen.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:35 schreef buffelmaster het volgende:
Over het team wat niet is komen opdagen, dit is al de derde wedstrijd waar ze niet zijn gekomen volgens mij. (eerste was er 1 persoon als ik het goed heb). Daarvoor vind ik het niet echt eerlijk om te zeggen jullie krijgen allemaal gratis punten want aan de andere kant zitten stuk voor stuk top team en die moeten er voor vechten om door te gaan.
Mijn voorstel is dat steeds één van de teams die niet speelt invalt voor dat team zonder er zelf punten voor te krijgen. Dan moeten er dus wel nog twee inhaalwedstrijden worden gespeeld.
Ik had ook liever gezien dat we vanavond gewoon gespeeld hadden. (ik geloof dat wij ook maar met 3 man waren)quote:Op zondag 10 juni 2007 21:56 schreef buffelmaster het volgende:
en dit is geen voetbal, ik vind het gewoon niet helemaal eerlijk tegenover groep 2 als jullie 1/4 van de wedstrijden kado krijgen. Want tenslotte gaan er van beide groepen 2.
Ik kan ook iets doen als halverweg alle teams behalve het buffelteam swappen om hun ook punten kado te geven en dan iets van de vier beste door te laten gaan.
En twi van mij mag je uit proberen hoe sterk ze zijn in wat matches hoor.
Mooi zo, ik mag je toch niet, ik vind je maar een arrogant huppelkutje.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dankje. Door je eerste zin ga ik al niet eens meer op je post in. Toei.
Als toch ieder team in die groep die punten kado krijgt is het niet echt een voordeel, het enige voordeel dat er is is dat je minder teams hebt die afvallen waardoor de kans groter is dat je door gaat.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:59 schreef buffelmaster het volgende:
hoezo, in groep 2 moet voor elk punt gestreden worden, ik heb echt geen problemen dat ik voor 0 points jou hetzelfde moeten laten doen voor jou punten.
Ik vind het juist oneerlijk als in de ene groep punten kado gedaan worden en in de andere groep niet.
Redelijke oplossing.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:09 schreef buffelmaster het volgende:
Optie: halverwege het toernooi zet ik de speler op plek 3 in groep 2 over naar groep 1. Hierbij moet ik wel opletten dat er overal evenveel wedstrijden worden gespeeld, dus dan krijg je misschien toch nog een team dat 1 wedstrijd extra moet spelen.
Het zijn allemaal van die crea-bea oplossingen die volkomen uit de lucht gegrepen zijn en nog steeds geen enkel doel hebben. Het enige doel dat ik eruit kan opmaken is dat jij vind dat er uit poule 1 slechts 1 team door mag gaan en poule 2 3 teams door mogen gaan. En dat is onterecht.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:09 schreef buffelmaster het volgende:
Optie: halverwege het toernooi zet ik de speler op plek 3 in groep 2 over naar groep 1. Hierbij moet ik wel opletten dat er overal evenveel wedstrijden worden gespeeld, dus dan krijg je misschien toch nog een team dat 1 wedstrijd extra moet spelen.
*Eens.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:05 schreef Gamedemon het volgende:
Maargoed organiseer maar fijn rematches en invallers hoor, organiseer dan ook maar iemand anders voor het hoerenteam.
Dit is de 2de match op rij dat we niet hoeven te spelen van de 3 die we gehad hebben.
Ik heb geen zin meer om te blijven wachten
Het is gewoon waanzin dat het geen gevolgen heeft voor het team dat niet komt opdagen.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:16 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Het team wat speelt is het team wat speelt, is dat team niet online op het geplande moment zonder van te voren te melden de wedstrijd te willen verplaatsen, dan heeft dat team gewoon verloren. Klaar.
Geen gekloot met invalspelers uit andere teams of invalteams zelfs. gewoon de planning aanhouden as is. En idd helemaal niet van die crea-bea oplossingen zoals Twi idd al postte.
Als jij mij Forza 2 regelt voor een leuke prijs doe ik mee. D'r moet toch iemand achteraan rijden.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:19 schreef Gamedemon het volgende:
Kom jongens, volgende week gaan wij express wegblijven, dan gaan we forza spelen met 4 man, heeft toch geen gevolgen voor onze punten!
Natuurlijk heeft het wel gevolgen. Een reguliere overwinning nu 3 keer op rij betekent natuurlijk dat de overige wedstrijden tegen Terror squad niet door zullen gaan en punten op zullen leveren voor degenen die wel meedoen. Dat komt er in feite op neer dat Terror squad geschrapt wordt, alleen op een manier waardoor ze nog steeds in de eindscore (met 0 punten) terecht komen.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het is gewoon waanzin dat het geen gevolgen heeft voor het team dat niet komt opdagen.
Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel mensen die hun afspraken niet nakomen zonder het van te voren te melden.
Maargoed ik ben een lul, ik heb daar geen gelijk in natuurlijk...
Kom jongens, volgende week gaan wij express wegblijven, dan gaan we forza spelen met 4 man, heeft toch geen gevolgen voor onze punten!
Wij zijn de enige die klagen omdat wij de enige zijn die hier posten op fokquote:Op zondag 10 juni 2007 22:24 schreef buffelmaster het volgende:
het enige team dat ik hier hoor klagen is het hoerenteam en jongens jullie zitten in de makkelijkste positie hier. Zoals heintje al zei toen ik het buffelteam heb overgezet daar ging de grootste concurrentie. Dus wat is het probleem als ik 1 team overplaats halverwege, als jullie het goed doen heb je dan al een redelijk aantal punten bijelkaar.
Maar gaan jullie lkkr forza spelen als je daar zo blij van wordt, jezus man het enige wat je hier doet is ervoor zorgen dat je door gaat naar de volgende ronde zonder dat het in gevaar komt als er een ander team overkomt als je het mij vraagt.
Yeeah goede zaak manquote:Op zondag 10 juni 2007 21:27 schreef ach het volgende:
BMH / Darow team vs Killers: 3-7 7-2 7-6
gelukkig met een goede invaller![]()
Wat is dit nou voor een opmerking bunghole.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wij zijn de enige die klagen omdat wij de enige zijn die hier posten op fok
aightZz, Dancin Rhino en Darow
Cain Puncture, Knofl00k, OtherEd, en Rayyvin
Heideroosje, NGPuppetMaster (reserve), Kawaii NL, yuri the master en Mustisuc
UWGcrew Amarant, UWGcrew mayko w,Mad MIKE NL,KroonNL
Stickytijd, Bruutorious NL, Darth DonDon, LoSStoney
MCoCaCoLa, Advchild, darkmichiel, Khami Machine7
ARMENIN, the darke, bennoo, cool pinquin, DarkShooterx
Robinho09, TombaHawk, Aregon NL & Goagelfling
Nog nooit van gehoord hier op fok, ik heb ze nog nooit zien posten.
Mischien klagen ze niet omdat ze alleen lurken, of omdat hun wel gewoon hun wedstrijden hebben kunnen spelen.
Wij hebben wat te klagen, dus wij klagen.
Respect dat je dat toernooi organiseert hoor, maar teams zoals terror squad horen bestraft te worden met punten of gewoon een kick.
Ik zeg alleen dat ik je niet ken van fok, niet dat je niet komt opdagen.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:33 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een opmerking bunghole.
ik kom toch gewoon opdagen kijk je feiten even na voor je het schrijft lummel.
Dat ik nooit op fok praat omdat ik dat toch onzin vind betekent niet dat ik het niet lees en bij hou.
zeiksnor
Ik ben overgestapt omdat ik niet zeik, en ik weet dat jullie net als nu zouden gaan zeiken als het misschien jullie team was geweest.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:31 schreef twi het volgende:
Het hoerenteam is het team wat hier het actiefste is op FOK!, nogal logisch dat we hier reageren. Bovendien gaat het om een wedstrijd van ons. Ik vind het alleen nogal dubieus dat er allerlei onpraktische en rare oplossingen gevonden moeten worden omdat het toevallig zo uitpakt dat een bepaalde poule zwaarder zou zijn.
Dikke pech, zo is de loting en daar moet je mee leven. Zeker als organisator (die halverwege nog eens vrijwillig over is gestapt).
Lekker goedkoop ookquote:Op zondag 10 juni 2007 22:35 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt omdat ik niet zeik, en ik weet dat jullie net als nu zouden gaan zeiken als het misschien jullie team was geweest.
ja nou als je iemand niet kent hoeft hij niet onbetrouwbaar te zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:42 schreef Heintje het volgende:
Wat twi zegt. Het maakt mij ook niet uit als we zouden verliezen of zo.
Maar als als wij verliezen omdat wij een sterker inval team tegen ons krijgen dan een ander team ben ik het er niet mee eens.
Ook heb ik het gevoel dat wij benadeeld worden omdat wij bereid waren met 3 man te spelen.
Als ze wel waren komen opdagen en we hadden verloren omdat hun een man meer hadden had je mij niet gehoord. Dan had ik maar niet met mijn moeder af moeten spreken om daar te gaan eten.
@ Dancin_Rhino: Mensen die alleen mee lezen kennen we niet, je leert pas mensen kennen door hun posts. (en door er mee te gamen)
Nee ik wil juist winnen door te spelenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:45 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
ja nou als je iemand niet kent hoeft hij niet onbetrouwbaar te zijn.
Maar als ik dat hoerenteam zo hoor zouden jullie het liefst het toernooi winnen zonder 1 wedstrijd te spelen.
Had 't eigenlijk op de aanname dat we hoe dan ook wel zouden zeiken van buffelmaster. Zonder voor de anderen te spreken, "zeik" ik nu simpelweg omdat er iets slecht geregeld gaat worden. De 3 teams die wel op komen dagen in groep 1 doen niets fout, maar worden gestraft door een organisator die graag wil dat er 3 teams uit zijn poule doorgaan en 1 uit de andere poule. Zo werkt dat gewoon niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben ook teleurgesteldZe wouden niks anders dan meedoen, maar als ze dan onderling meningsverschillen krijgen......
De eerste oplossing die ik gaf gaan er nog steeds 2 teams in groep 1 door, maar dan wordt er gewoon de hele tijd gespeelt en krijg je geen punten omdat Terror Squad er nog nooit is geweest. Maar die oplossing vonden jullie niet eerlijk (misschien omdat je bang bent dat je dan inderdaad verliest en niet door gaat). Daarvoor kom ik met een andere oplossing om halverwege een team te laten switchen wat nog steeds niet betekent dat er 3 uit groep 2 doorgaan.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:49 schreef twi het volgende:
[..]
Had 't eigenlijk op de aanname dat we hoe dan ook wel zouden zeiken van buffelmaster. Zonder voor de anderen te spreken, "zeik" ik nu simpelweg omdat er iets slecht geregeld gaat worden. De 3 teams die wel op komen dagen in groep 1 doen niets fout, maar worden gestraft door een organisator die graag wil dat er 3 teams uit zijn poule doorgaan en 1 uit de andere poule. Zo werkt dat gewoon niet.
Straks valt er 1 team af bij groep 2 vanwege omstandigheden, wat dan? Gaat er dan weer gegoocheld worden omdat er iets niet eerlijk is?
Wie is hier nou arrogant? Wat is er mis met de opmerking die Anne plaatst? Het is toch ontzettend makkelijk om zo punten te blijven scoren? Dus dan mag ze toch best hopen dat onze volgende tegenstander ook niet komt opdagen?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Doe niet zo onwijs dom zeg, tering
Zo gaat het bij iedere competitie, als ze van de voren willen afspreken dat ze het op een andere dag willen doen en beide partijen stemmen er bij in dan is het goed.
Nu zit ik voor jan lul een half uur te wachten op mensen die niet op komen dagen, moet ik dan nog zo lief en aardig zijn om morgen weer een half uur te wachten in de hoop dat ze dan wel op komen dagen?
Daar begin ik dus niet aan.
Als je niet komt opdagen heeft dat gevolgen, pech voor hun.
Of schrijf het hele team gewoon uit de hele competitie ofzo, weet je wat... als het voor hun geen gevolgen heeft schrijf je mij maar uit te competitie, dan ben ik klaar met deze hele tyfusbende
Hij heeft in deze reeks anders al vaak genoeg gepost.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik je niet ken van fok, niet dat je niet komt opdagen.
Hij vraagt waarom wij als enige klagen op fok, dat komt dus omdat je weinig komt op fok, ik bedoel er niks mee
Precies dat bedoel ik!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:10 schreef twi het volgende:
Er zijn nu 7 teams die actief aan het spelen zijn, waarom gooien we die teams niet gewoon samen in 1 poule. Zo zijn we van alle invallers, overplaatsingen en gezeur over slechte en zwakke poules af. We spelen allemaal wel wat meer wedstrijden, maar daar heb ik zelf geen enkel bezwaar tegen.
Eenschquote:Op zondag 10 juni 2007 23:10 schreef twi het volgende:
Er zijn nu 7 teams die actief aan het spelen zijn, waarom gooien we die teams niet gewoon samen in 1 poule. Zo zijn we van alle invallers, overplaatsingen en gezeur over slechte en zwakke poules af. We spelen allemaal wel wat meer wedstrijden, maar daar heb ik zelf geen enkel bezwaar tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |