Ik wist dit niet. En wil dit dus ook niet weten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:02 schreef buffelmaster het volgende:
lol de glitches veranderen. de weapon glitchs was eerst veel makkelijker. Nu moet het het doen die knop om te zien waar je medespelers zijn.
Bigore staat wel bij ons team ingeschreven, maar ik zie hem nooit samenspelen met welke fokker dan ook.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:31 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Nou ja, als Gamedemon, bigore, Twi en ik er zijn, hebben wij vanavond een compleet team.
Als jij straks hem ook even toevoegd dan komt het allemaal goed ARMENIN.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:49 schreef UWGcrew_Amarant het volgende:
Ik wil trouwens ook wel invallen. Mijn team is vandaag tog vrij en dan kan ik in ieder geval lekker knallen. In welk team zit jij?
Maakt niet uit toch? Bigore is niet slecht in ieder gevalquote:Op zondag 10 juni 2007 17:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bigore staat wel bij ons team ingeschreven, maar ik zie hem nooit samenspelen met welke fokker dan ook.
Die jongen zit altijd alleen te ranken.
En anders doen we het met 3 man als het andere team per see vanavond wilt spelen
Kan wel wezen, maar dan kan ik net zo goed een willekeurig iemand uit mijn friendslist plukken om bij te springen, bigore doet helemaal niks voor of met het team.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch? Bigore is niet slecht in ieder geval.
Precies, kan ik nu dvd gaan kijken of moet ik persee afwachten of ze komen of niet?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:57 schreef twi het volgende:
Ik kan er wel leuk zijn, maar als die terrorknurften het niet bijgelegd hebben heeft dat verrekt weinig zin. Het is wel verschrikkelijk handig als ze laten weten waar wij aan toe zijn.
Heb je 'm daarover aangesproken middels PM ofzoquote:Op zondag 10 juni 2007 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar dan kan ik net zo goed een willekeurig iemand uit mijn friendslist plukken om bij te springen, bigore doet helemaal niks voor of met het team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |