Wedstrijdtijd zet ik op 20.00. Vrijdags en zaterdags zal ik geen wedstrijden inplannen ivm met de party-animals in ons midden.quote:- Gametype: execution, bleed-out time 5 sec. Weapons swithed: no, friendly fire: off
- 4 vs 4 game tot de 7 rondes. Dit 3 maps lang.
- Iedereen speelt twee matches tegen elkaar, thuis en een uit partij.
- Thuispartij is de host (verplichting is wel dat deze persoon een goede i-netverbinding heeft uiteraard)
- Thuispartij kiest de 3 maps, ik ben er voor om zo veel mogelijk verschillende maps te spelen maar dit is niet verplicht natuurlijk
- Nieuwe maps mogen worden gespeeld indien alle deelnemende personen beschikken over de maps (merendeel van de mensen die ik ken hebben ze al of gaan ze nog aanschaffen dus dit wordt waarschijnlijk geen probleem)
- Bij het uitvallen van een persoon tijdens de match, gaat de match gewoon door (mits het de host natuurlijk niet is, in dat geval wordt de wedstrijd verder gespeeld met de huidige punten notering). De uitvallende persoon mag wel terug komen. Gebeurt het tussen twee matches in, wachten we natuurlijk even netjes.
- Na afloop van de match wil ik van beide partijen de eindstand krijgen. In de vorm van het is 2-1 geworden + dan de extra info van de stand in de individuele matches dus (7-3 6-7 7-5)
Van het team van Phoeve heb ik nog geen goedkeuring. De rest is voor zover ik weet al hun goede naam voor ingame en anders hoor ik het graag. Tevens is het leuk als ieder team zijn eigen teamnaam heeft. Kan iedereen tevens even doorgeven of de nieuwe maps in hun bezit zijn zodat we weten welke teams deze kunnen spelen.quote:Buffelteam
Buffelgod, Buffelaar, buffelmaster, Buffeltjuh, Icegirl87 en Clouddy
Nieuwe maps: Ja (Buffelgod en Buffelaar moeten ze wel nog aanschaffen)
Hoerenteam
Heintje1, GokuSFE, bartje twi, G demon, bigore en JimmieTheSaint
Nieuwe maps: Ja??
Duck Or Die
achja, aightZz, BMHlive, Dancin Rhino en Darow
Nieuwe maps: achja niet, rest ??
Team Phoebe
Cain Puncture, Knofl00k, OtherEd, Phoebe85 en Rayyvin
Nieuwe maps: Knofl00k niet, rest ??
United Scum
Heideroosje, NGPuppetMaster (reserve), Kawaii NL, yuri the master en Mustisuc
Nieuwe maps: Nee
De booswigteklup
UWGcrew Amarant, UWGcrew mayko w,Mad MIKE NL,KroonNL
Nieuwe maps: Ja
Terror Squad
Stickytijd, Bruutorious NL, Darth DonDon, LoSStoney
Mad JK
JackassNL, MCoCaCoLa, Advchild, darkmichiel, Khami Machine7
Killers
ARMENIN, the darke, bennoo, cool pinquin, DarkShooterx
Nieuwe maps: Nee
BANG-BANG-Clan
Robinho09, TombaHawk, Aregon NL & Goagelfling
Nieuwe maps: ?
Ik denk gewoon zorgen dat tenminste 1 iemand uit elk team 1 iemand uit het andere team in zijn lijst heeft en dan nodigd die ene wel de andere team leden uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:53 schreef RobinhoReal het volgende:
Maar hoe gaan we eigenlijk elkaar vinden wie invite wie en dat soort gedoe?!
Het volledige team met tegenstanders mist bij onsquote:Op maandag 4 juni 2007 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
Is achja online? Vraag hem even?
Die moet zelf zeker al spelen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:13 schreef ach het volgende:
[..]
Het volledige team met tegenstanders mist bij ons![]()
Jaja als het nodig is koop ik ze wel, huilliequote:Op maandag 4 juni 2007 22:05 schreef twi het volgende:
-knip-
Zie hierboven dus
Overigens heeft het hoerenteam de nieuwe maps niet. Gamedemon heeft ze namelijk niet, de knurft!
Gelukkig kwamen we in Tyro Station nog terug van 5-0 nara 7-6 anders was waren w eecht dik geownedquote:Op maandag 4 juni 2007 22:03 schreef Gamedemon het volgende:
Uitslag
Hoerenteam vs United Scum
Mansion : 7 - 1
Fuel Depot : 7 - 2
Tyro Station 7 - 6
Ja we lieten jullie winnen, we hadden de match toch al gewonnen, het is best out of 3.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gelukkig kwamen we in Tyro Station nog terug van 5-0 nara 7-6 anders was waren w eecht dik geowned
Hij kan maar gespeeld zijn he.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:57 schreef buffelmaster het volgende:
lol de return was op een ander tijdstip gepland
Wat een loser is die Bruutorious dan zeg.. Altijd een grote mond maar als puntje bij paaltje komt trekt ie zich terug..quote:Op maandag 4 juni 2007 22:51 schreef Viro het volgende:
Nou verloren van de boosewigteklup![]()
Zie post van kroon
Terror squad had problemen met de leden, 2 waren niet komen opdagen waardoor bruutorious geen zin meer had en em gesmeerd is. Daardoor moest StickyTijd 3 vervanders regelen![]()
Tuurlijk doet ie dat niet zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:46 schreef twi het volgende:
Rechtermuisklik, Sign off, Rechtermuisklik, Sign in, Rechtermuisklik, Sign off, Rechtermuisklik, Sign In.
Sjongejonge wat heb ik ineens toch problemen nadat ik ben gequit.
nee blok, unblok, blok, unblok, natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 06:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tuurlijk doet ie dat niet zo.
Online, Apear offline, Online, Apear offline, Online, enz.
veel plezier, maar ik denk niet dat er veel over valt te vertellenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:38 schreef Heintje het volgende:
Komt er een samenvatting van de eerste speel ronde?
Buffel ^^.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:46 schreef RobinhoReal het volgende:
Bang-Bang-Clan & Terror Squad hebben de return nu al gespeeld, dus op de datum dat de return wordt gespeeld hoeven wij dus niet meer te spelen en zijn we vrij nietwaar?
Gewoon een overzicht van de uitslagen en de standen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:08 schreef mustisuc het volgende:
veel plezier, maar ik denk niet dat er veel over valt te vertellen
Het lijkt mij dat die partij nou gewoon gespeeld is. Dus dat ze op die datum vrij zijn.quote:
Hammerburst For the Win !quote:Op maandag 4 juni 2007 21:53 schreef buffelmaster het volgende:
bijna fuel depot door rhino en zijn hammer burst
Dát is niet eerlijk zeg ik je!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:24 schreef ach het volgende:
Het is wel duidelijk wie dit toernoei gaan winnen, niemand heeft onze 7-0 7-0 7-0 nog overtroffen![]()
Toen wij de laatste match met 4-0 voor stonden zeiden we nog dat we nou wel een keer de 0 moesten houden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:24 schreef ach het volgende:
Het is wel duidelijk wie dit toernoei gaan winnen, niemand heeft onze 7-0 7-0 7-0 nog overtroffen![]()
De 2 tabellen moeten wat verder uit elkaar, ik gebruik steeds te bovenste tabel als ik kijk tegen welk team we moetenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:40 schreef Aregon het volgende:
zou je voor de volgende rondes ook ff teams enzo kunnen zeggen dat grafiekje is soms een beetje lastig te begrijpen
30 seconden, zo langquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:34 schreef Heintje het volgende:
Hoe werdt er eigenlijk in de andere games gespeeld. Ik ben blij dat er bij ons niet overdreven voorzichtich gespeeld werdt, zoals in het vorige toernooi.
Volgens mij hebben we zelfs potjes gehad van nog geen 30 seconden.
Zo ja gisteren was het triest op raven down, wat een klote mapquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:48 schreef buffelmaster het volgende:
verschilde per ronde hoe het er aan toe ging, maar ja we hadden wel allemaal grote levels.
Als je een korte ronde wil moet je raven down gaan spelen
Daarmee vergroot je onze kansen aanzienlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:49 schreef buffelmaster het volgende:
ok er is nog een uitvaller: team black. Aangezien er nu twee afvallers zijn in groep twee plaats ik 1 team over naar groep 2. Om geen moeilijke communicatie te veroorzaken plaats ik het buffelteam wel over.
Ik maak vanavond nieuwe schema's om het goed in elkaar te zetten
PM verstuurtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:58 schreef buffelmaster het volgende:
BTW kunnen alle contactpersonen hun emailadres geven aan mij (via pm), dan stuur ik elke keer ook even een mailtje voor de zekerheid
Het lijkt mij dat iedereen gewoon 8 wedstrijden moet spelen nou.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:47 schreef BMH het volgende:
Dus omdat het andere team niet kwam opdagen is de kans dat ons team gaat winnen al flink verkleind? Of is dit alleen maar voor de sier?
En is het in de voetbal wereld niet zo dat als de tegenpartij niet komt opdagen je met 3-0 wint?![]()
Donderdag spelen we toch pas weer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:58 schreef buffelmaster het volgende:
Wedstrijden van morgen:
Team Phoebe (host) vs Terror Squad
United Scum (host) vs BANG-BANG-Clan
Mad JK (host) vs BMH / Darow Team
De booswigteklup (host) vs Buffelteam
Hoerenteam en killers hebben vrij
BTW kunnen alle contactpersonen hun emailadres geven aan mij (via pm), dan stuur ik elke keer ook even een mailtje voor de zekerheid
Dat 2e team is pas uitgevallen nadat wij al gespeeld/gewonnen hadden...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:15 schreef buffelmaster het volgende:
Het nieuwe speelschema
[afbeelding]
Zwarte vlakjes komen te vervallen, doordat bij beide groepen nu een team mist worden er geen punten toegekent voor deze wedstrijden. Dus ach ja je heb nog geen punten
Buffelteam vervangt team Black, ik ben alleen nog aan het bedenken hoe we dat gaan doen, want wij hebben gister wel een wedstrijd gewonnen en team killers heeft dus nog niet gespeeld.
Score laten hierdoor nog even op zich wachten.
En Heintje ik wil je team nog even met plezier afmaken hoor
heb je de outfit binnen? Xbox in de rugtas :p heeft de dvd-speler de vrije ruimtequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:45 schreef Darow het volgende:
Ik hoop dat het niet te lang duurt voordat ik mijn disc terug heb. Als ik nog mee kan zal ik extra gemotiverd zijn; crackdown t-shirt, 360 tas op men rug en natuurlijk de pet.
@ aigthzz,dancin_rhino,bmh en ach: Als ik het goed heb begrepen zijn jullie morgen wel allemal beschikbaar om te spelen, klopt dit?
Ik had het niet over dat invalpotje maar onze eigen wedstrijdquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:36 schreef buffelmaster het volgende:
lol je hebt helemaal niet gespeeld en gewonnen, je hebt gespeeld en verloren (namens Phoebes team dan wel)
Maar het worden gewoon 2 wedstrijden minder voor ieder team
Wij moeten zondag pas weer toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:45 schreef Darow het volgende:
Ik hoop dat het niet te lang duurt voordat ik mijn disc terug heb. Als ik nog mee kan zal ik extra gemotiverd zijn; crackdown t-shirt, 360 tas op men rug en natuurlijk de pet.
@ aigthzz,dancin_rhino,bmh en ach: Als ik het goed heb begrepen zijn jullie morgen wel allemal beschikbaar om te spelen, klopt dit?
geen probleem ik verander het.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:19 schreef RobinhoReal het volgende:
Ja bij de BangBangClan zijn Afwasmiddel en Thijs09 vervallen die doen sowieso niet mee!
Ons team bestaat nu uit: Robinho09, TombaHawk, Aregon NL & Goagelfling
dat jullie het ff weten!;)
Aha, nu zie ik pas dat je dat scheme van 2 kanten moet bekijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:16 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Nope je moet morgen tegen MadJK spelen!!!!
ja van boven naar beneden en van links naar rechtsquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:57 schreef ach het volgende:
[..]
Aha, nu zie ik pas dat je dat scheme van 2 kanten moet bekijken![]()
Klinkt als een spannende wedstrijdquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:19 schreef buffelmaster het volgende:
Buffelteam vs Killers 2-1
Canals 2-7
Clocktower 7-6
Mausoleum 7-1
TE spannend als je het mij vraagt..quote:
ik zal ze pm bericht sturen en bericht via xbox verder kan ik niks doen daaraan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:34 schreef buffelmaster het volgende:
1 malig, die zitten in het duck or die team.
Je moet dus zorgen dat je teamgenoten er zijn of dat je vervanging elders kan krijgen
Nu wil iedereen binnen mijn team geen mausoleum spelenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:54 schreef Viro het volgende:
Mad Jk gaat hosten : gridlock![]()
, Raven Down
![]()
en Mausoleum
![]()
![]()
Wij kunnen ook geen nieuwe mappen spelen omdat er 1 arie nu pas achter komt dat hij de nieuwe mappen niet heeft![]()
Warzonequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:02 schreef Theamerican het volgende:
heb bericht gestuurd nog niks gehoord maar dan moet ik dus de maps doorgeven :s
dan kies ik voor
warzone
clocktower
fual depot
Als jij ze beschikbaar steld....quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:46 schreef RobinhoReal het volgende:
Maar zijn er nog prijzen te winnen zoals xbox360 rugzakken en Crackdown t-shirts?![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:43 schreef Theamerican het volgende:
ik heb nog steeds niks gehoord van het team waar ik mee speel. anyway zal vanavond wel weer zo zijn dat we weet niet hoelang moeten wachten.
als het vanavond weer zo crisis word ofzo dan stop ik er gewoon mee want mensen die hun afspraken niet nakomen vind ik echt jammer.
meen ik serieus
ja maar jij was er vorige keer toch ook?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:11 schreef Rayyvin het volgende:
[..]
Ik heb van jou niks gehad qua berichten. Trouwens ben ik elke keer online. In elk geval zal ik vanavond er gewoon bij zijn.
Ik gok dat Cain Puncture, Knofl00k en OtherEd en dan niet waren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:24 schreef ijsmeis het volgende:
En wie was er dan niet?
preciesquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik gok dat Cain Puncture, Knofl00k en OtherEd en dan niet waren.
Dan heb ik dus eigenlijk al gewonnen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:00 schreef aightZz het volgende:
Wie 1e word, krijgt ijsmeis als hoofdprijs.![]()
Jo kun je dan in mijn team invallen? Mag je samen met ach, BMH en dacin_rhino spelen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:47 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Dan heb ik dus eigenlijk al gewonnen?![]()
IK probeer vanavond dan wel online te zijn. Mocht er een team niet compleet zijn, add me maar en invite me dan maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |