Hammerburst For the Win !quote:Op maandag 4 juni 2007 21:53 schreef buffelmaster het volgende:
bijna fuel depot door rhino en zijn hammer burst
Dát is niet eerlijk zeg ik je!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:24 schreef ach het volgende:
Het is wel duidelijk wie dit toernoei gaan winnen, niemand heeft onze 7-0 7-0 7-0 nog overtroffen![]()
Toen wij de laatste match met 4-0 voor stonden zeiden we nog dat we nou wel een keer de 0 moesten houden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:24 schreef ach het volgende:
Het is wel duidelijk wie dit toernoei gaan winnen, niemand heeft onze 7-0 7-0 7-0 nog overtroffen![]()
De 2 tabellen moeten wat verder uit elkaar, ik gebruik steeds te bovenste tabel als ik kijk tegen welk team we moetenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:40 schreef Aregon het volgende:
zou je voor de volgende rondes ook ff teams enzo kunnen zeggen dat grafiekje is soms een beetje lastig te begrijpen
30 seconden, zo langquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:34 schreef Heintje het volgende:
Hoe werdt er eigenlijk in de andere games gespeeld. Ik ben blij dat er bij ons niet overdreven voorzichtich gespeeld werdt, zoals in het vorige toernooi.
Volgens mij hebben we zelfs potjes gehad van nog geen 30 seconden.
Zo ja gisteren was het triest op raven down, wat een klote mapquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:48 schreef buffelmaster het volgende:
verschilde per ronde hoe het er aan toe ging, maar ja we hadden wel allemaal grote levels.
Als je een korte ronde wil moet je raven down gaan spelen
Daarmee vergroot je onze kansen aanzienlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:49 schreef buffelmaster het volgende:
ok er is nog een uitvaller: team black. Aangezien er nu twee afvallers zijn in groep twee plaats ik 1 team over naar groep 2. Om geen moeilijke communicatie te veroorzaken plaats ik het buffelteam wel over.
Ik maak vanavond nieuwe schema's om het goed in elkaar te zetten
PM verstuurtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:58 schreef buffelmaster het volgende:
BTW kunnen alle contactpersonen hun emailadres geven aan mij (via pm), dan stuur ik elke keer ook even een mailtje voor de zekerheid
Het lijkt mij dat iedereen gewoon 8 wedstrijden moet spelen nou.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:47 schreef BMH het volgende:
Dus omdat het andere team niet kwam opdagen is de kans dat ons team gaat winnen al flink verkleind? Of is dit alleen maar voor de sier?
En is het in de voetbal wereld niet zo dat als de tegenpartij niet komt opdagen je met 3-0 wint?![]()
Donderdag spelen we toch pas weer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:58 schreef buffelmaster het volgende:
Wedstrijden van morgen:
Team Phoebe (host) vs Terror Squad
United Scum (host) vs BANG-BANG-Clan
Mad JK (host) vs BMH / Darow Team
De booswigteklup (host) vs Buffelteam
Hoerenteam en killers hebben vrij
BTW kunnen alle contactpersonen hun emailadres geven aan mij (via pm), dan stuur ik elke keer ook even een mailtje voor de zekerheid
Dat 2e team is pas uitgevallen nadat wij al gespeeld/gewonnen hadden...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:15 schreef buffelmaster het volgende:
Het nieuwe speelschema
[afbeelding]
Zwarte vlakjes komen te vervallen, doordat bij beide groepen nu een team mist worden er geen punten toegekent voor deze wedstrijden. Dus ach ja je heb nog geen punten
Buffelteam vervangt team Black, ik ben alleen nog aan het bedenken hoe we dat gaan doen, want wij hebben gister wel een wedstrijd gewonnen en team killers heeft dus nog niet gespeeld.
Score laten hierdoor nog even op zich wachten.
En Heintje ik wil je team nog even met plezier afmaken hoor
heb je de outfit binnen? Xbox in de rugtas :p heeft de dvd-speler de vrije ruimtequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:45 schreef Darow het volgende:
Ik hoop dat het niet te lang duurt voordat ik mijn disc terug heb. Als ik nog mee kan zal ik extra gemotiverd zijn; crackdown t-shirt, 360 tas op men rug en natuurlijk de pet.
@ aigthzz,dancin_rhino,bmh en ach: Als ik het goed heb begrepen zijn jullie morgen wel allemal beschikbaar om te spelen, klopt dit?
Ik had het niet over dat invalpotje maar onze eigen wedstrijdquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:36 schreef buffelmaster het volgende:
lol je hebt helemaal niet gespeeld en gewonnen, je hebt gespeeld en verloren (namens Phoebes team dan wel)
Maar het worden gewoon 2 wedstrijden minder voor ieder team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |