Ik vind van wel, tis nu 20:05 en ik heb nog niks gezien of gehoord van de andere partij.. Ik heb er serieus rekening mee gehouden dus als ze er 20:15 nog niet zijn is het 3x 7-0 voor ons en ga ik wat anders doenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:54 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Maargoed, als een team een no-show is, dan hebben ze toch gewoon met 3x 7-0 verloren?
Ok , 3x 7-0 gewonnen dus.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:10 schreef twi het volgende:
Twee man van het andere team weten nergens van, dus vanavond wordt er niet gespeeld door het Terrorsquad.
Second that.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ok , 3x 7-0 gewonnen dus.
En nee, geen rematch morgen, no show = no show
Ik heb niet voor jan lul zitten wachten
wij spelen? dan weet je meer dan mij :Squote:Op zondag 10 juni 2007 19:26 schreef twi het volgende:
Dat spelen tegen een ander team wat vrij is gaat vanavond natuurlijk nooit gebeuren, simpelweg omdat die gasten - United Scum in dit geval - er geen rekening mee hebben gehouden dat ze 'moeten' spelen.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 10 juni 2007 20:15 schreef mustisuc het volgende:
[..]
wij spelen? dan weet je meer dan mij :S
Je kan wel met iedereen rekening proberen te houden maar zo werkt het niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:17 schreef twi het volgende:
[..]
Dat bedoel ikBuffelmaster wilde een invalteam regelen voor het geval terrorsquad niet op kwam dagen, wat dan het team zou moeten zijn wat vrij was. Ik dacht wat te resoluut in direct vanavond invallen, maar dat was dus niet de bedoeling.
Lekker makkelijk winnen is dat danquote:Op zondag 10 juni 2007 20:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ok , 3x 7-0 gewonnen dus.
En nee, geen rematch morgen, no show = no show
Ik heb niet voor jan lul zitten wachten
Tsja, zo gaat dat toch in de sportwereld? Komt je team niet opdagen, dan heb je verloren. Dan gaat er echt niet een team zich opofferen om dan maar in plaats van een ander aan te treden.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lekker makkelijk winnen is dat dan.
Wil ons tegen-team de volgende keer asjeblieft ook niet komen opdagen?
Doe niet zo onwijs dom zeg, teringquote:Op zondag 10 juni 2007 20:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lekker makkelijk winnen is dat dan.
Wil ons tegen-team de volgende keer asjeblieft ook niet komen opdagen?
Het is dan voor hen toch voor de sier, neem ik aan? Dan zou ik me afvragen waarom een team zich eventjes niet zou willen opofferen.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, zo gaat dat toch in de sportwereld? Komt je team niet opdagen, dan heb je verloren. Dan gaat er echt niet een team zich opofferen om dan maar in plaats van een ander aan te treden.
Dankje. Door je eerste zin ga ik al niet eens meer op je post in. Toeiquote:Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Doe niet zo onwijs dom zeg, tering
Zo gaat het bij iedere competitie, als ze van de voren willen afspreken dat ze het op een andere dag willen doen en beide partijen stemmen er bij in dan is het goed.
Nu zit ik voor jan lul een half uur te wachten op mensen die niet op komen dagen, moet ik dan nog zo lief en aardig zijn om morgen weer een half uur te wachten in de hoop dat ze dan wel op komen dagen?
Daar begin ik dus niet aan.
Als je niet komt opdagen heeft dat gevolgen, pech voor hun.
Of schrijf het hele team gewoon uit de hele competitie ofzo, weet je wat... als het voor hun geen gevolgen heeft schrijf je mij maar uit te competitie, dan ben ik klaar met deze hele tyfusbende
Tsja, maar stel tegen ons valt het topteam uit de andere poule in, terwijl tegen iemand anders het kneuzenteam (bij wijze van) van de andere poule invalt. Dat is meer competitievervalsing dan gewoon alle teams een reglementaire overwinning bijschrijven.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
Het is dan voor hen toch voor de sier, neem ik aan? Dan zou ik me afvragen waarom een team zich eventjes niet zou willen opofferen.
Ja en nee. Je weet immers niet hoe het uitvallende team speeltquote:Op zondag 10 juni 2007 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, maar stel tegen ons valt het topteam uit de andere poule in, terwijl tegen iemand anders het kneuzenteam (bij wijze van) van de andere poule invalt. Dat is meer competitievervalsing dan gewoon alle teams een reglementaire overwinning bijschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |