20.00quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:54 schreef Knoflook het volgende:
oh vnaaf ja? Hoe laat moeten we spelen ?
Sry heb het laatste tijd echt flink druk qua optredens. ben bijna niet meer thuis en vergeet alles.
Oooh.. fancy! Een afbeelding.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:13 schreef mustisuc het volgende:
Uitslag United Scum vs. BANG-BANG-Clan 2-1
[afbeelding]
zijn verbinding viel 2 keer weg en toen hebben we een vervanger gevraagt, dit is namelijk een reserve...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:37 schreef RobinhoReal het volgende:
ja met de leider van Bang-Bang-Clan: tijdens de rondes van dernet zijn er geregeld mensen van hun team gequit en toen kwamen er zomaar vervangers! mag dit? ps: netjes die tabel Mustisuc;)
je moet volgende ronde thuis tegen Team Phoebequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:16 schreef RobinhoReal het volgende:
Buffelmaster... zou je astjeblieft eventjes de indeling em datum van de aankomende rondes willen posten? Want van die tabel met wanneer je moet spelen begrijp ik echt geen fuck!
Ik weet niet wat er aan de hand is bij hun. K weet wel dat ze onderling mot hebben gekregen omdat darth dondon en losstoney niet zijn komen opdagen bij de eerste wedstrijd. Maar gisteren kreeg ik te horen dat ze allen er zouden zijn, blijkbaar dus niet. Ik zal er achter aan gaan, want ik vind het wel jammer. We (Mad Jk en Terror Squad) hebben een week of 2 tegen elkaar geoefend alleen voor dit tournooi.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:22 schreef buffelmaster het volgende:
Viro wat is er gebeurt met de terror squad, je hebt ze opgegeven maar ze komen niet!!!
nou, als iemand zn verbinding er 2 keer uitvliegt en wij met 3 mensen verder moeten spelen en daarbij liep BANG-BANG-Clan ook nog te zeuren dat we moesten beginnen in fuel depot dus ze hadden ook nog 1 ronde voorsprong terwijl wij met 3 man waren dan is die reserve speler er toch niet voor niets?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:22 schreef buffelmaster het volgende:
Even nog over de vervanger, laat nu maar zitten. Maar geen vervangers tijdens de wedstrijd meer !!!!!
Want ik zeg niet dat het hier is gebeurt, maar als er iemand kut speelt kan je twee keer je xbox uitzetten en iemand regelen die beter is. Dus dit gebeurt volgende keer niet meer. Diegene die wegvalt mag zo vaak terug joinen als hij wilt, maar geen vervangers meer!!
Viro wat is er gebeurt met de terror squad, je hebt ze opgegeven maar ze komen niet!!!
Wanneer komt de duidelijkheid over de bleed out time?!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef buffelmaster het volgende:
thuis team kiest volgorde van maps enzo, maar verbinding eruitvliegen is allemaal leuk en aardig maar dat kan je ook faken (hiermee zeg ik niet dat jullie dit doen) dus vandaar heb ik in de regels gezet dat het vervangen van een teamlid tijdens de wedstrijd niet mag. Dus vanaf nu wordt dit niet meer gedaan.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wanneer komt de duidelijkheid over de bleed out time?!
Mag de host kiezen of wat? bij ons is het dan hoe dan ook 10 seconde
Staat in de Op.quote:- Gametype: execution, bleed-out time 5 sec. Weapons swithed: no, friendly fire: off
Hoezo, waarom zou een wissel van een teamlid niet mogen als er een andere map gestart word?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef buffelmaster het volgende:
thuis team kiest volgorde van maps enzo, maar verbinding eruitvliegen is allemaal leuk en aardig maar dat kan je ook faken (hiermee zeg ik niet dat jullie dit doen) dus vandaar heb ik in de regels gezet dat het vervangen van een teamlid tijdens de wedstrijd niet mag. Dus vanaf nu wordt dit niet meer gedaan.
3keer? een speler die wegvalt mag er terug inkomen en na die 3 keer was ik het zat en heb ik onze reserve speler opgeroepen..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:54 schreef RobinhoReal het volgende:
Musticus....... tuurlijk mocht Thijs09 wel meedoen, het gaat erom dat je voor de wedstijd een team samensteld en niet tijdens de wedstrijd een beetje gaat wisselen van spelers dat is tegen de regels. Thijs09 is onze reservespeler en wij zorgen gwn heel netjes voor de wedstijd dat thijs09 kon invallen en niet tijdens de wedstrijd wat julie wel een stuk of 3 keer deden:S
File Complaint -> Tampering -> creating -> File complaint.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:05 schreef Galdemon het volgende:
dat vind ik ook... maar sommige doen het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |