Is werk wel een excuusquote:Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef freecell het volgende:
Ik ga morgen om 7.00 zwemmen in de Parrel. wie gaat er mee?
Minimeet
En school is geen excuus, is moet morgen ook om 9.00 op school zijn, kan makkelijk
Ik ga dus iig ook mee, het beviel mij vanmorgen eigenlijk wel goed. Moet ik nog maar even kijken of ik morgen dan ook ga hardlopen, is misschien niet helemaal verstandig..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef freecell het volgende:
Ik ga morgen om 7.00 zwemmen in de Parrel. wie gaat er mee?
Minimeet
En school is geen excuus, is moet morgen ook om 9.00 op school zijn, kan makkelijk
Jij raakt nog eens oversportquote:Op maandag 4 juni 2007 12:16 schreef teigan het volgende:
Voor de luilakken die geen zin hebben om terug te lezen..
[..]
Ik ga dus iig ook mee, het beviel mij vanmorgen eigenlijk wel goed. Moet ik nog maar even kijken of ik morgen dan ook ga hardlopen, is misschien niet helemaal verstandig..
i know, ik krijg er ook waarschijnlijk over een paar weken ook wel spijt van..quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:18 schreef maok het volgende:
[..]
ik weet niet of freecell die smoes goed gaat keuren![]()
Daar is die scheurkar dus gebleven. Waren zeker 2 chinezen van mijn gang bij die vrijdag vertrokken zijn. Ze hadden namelijk 's ochtends vroeg de koffers al gepakt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:29 schreef teigan het volgende:
Hé, er zijn weer chinezen (of wat het ook zijn) aan het verhuizen...
Op een Ikeakarretje zo te zien
nou ja zeg, je wordt toch op tijd wakker door de wekker, kan je net zo goed mee toch?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, ik ben er ook weer
En ik ga niet mee zwemmen
Ik heb vanochtend anders nog heerlijk geslapenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:50 schreef teigan het volgende:
[..]
nou ja zeg, je wordt toch op tijd wakker door de wekker, kan je net zo goed mee toch?
Dan had je dat beter voor elkaar dan ik. In de straat van mijn ouderlijk huis gingen namelijk net na 7 uur vanochtend de werklui weer aan de gang, dus slapen kun je dan wel vergeten.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend anders nog heerlijk geslapen
Dat zei ik ook al, maar dat is het inderdaad nietquote:Op maandag 4 juni 2007 15:31 schreef Renesite het volgende:
Ik wou Werner zeggen, maar dat klopt niet.
* Renesite gaat naar de HA!
Ik doe even een gooi. Hopelijk zit de naam er tussen.quote:wedekind
wemmarus
wendelin
wennemar
wenzlaus
wernhard
wesselin
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik doe even een gooi. Hopelijk zit de naam er tussen.
We (ik stond daar alleen, omdat ik op Do2 stond te wachten) hadden een stuk of 11 tassen... alles bij elkaar zowat 500 euro.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En je hebt/had inderdaad veel geshopt.
okay.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:15 schreef maok het volgende:
[..]
Owja en ik ben bang voor zwembaden
en ik vind cloor stinken
en ik ben al veel te sportief bezig geweest van het weekend
en ik vind het te duur
en ik vind zwemmen nutteloos, lopen gaat zelfs harder
en ik durf niet in bikini
en ik kan niet zwemmen
en ik mag geen suiker van de dokter
De hele dag fris en blij?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:16 schreef freecell het volgende:
Oké:
Mee:
-Teigan
-Freecell
MIsschien:
- Tangarine
- Wiets
- Aryon
- DaD
wanneer weet iedereen het?
Uit bed komen is even kut, maar als je eenmaal in het water ligt, voel je je wel top
En daarbij is het niet eens verplicht baantjes trekken, de duikplank is zelfs omlaag
(al moet ik toegeven dat ik wel ging baantjestrekken)
Nog een voordeel: je ben de hele dag fris en blij.
Waarschijnlijk pas morgenochtend als de wekker gaat.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:16 schreef freecell het volgende:
Oké:
Mee:
-Teigan
-Freecell
MIsschien:
- Tangarine
- Wiets
- Aryon
- DaD
wanneer weet iedereen het?
En jij komt niet, omdat?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:22 schreef Sebasser het volgende:
Goed topic verder wel trouwens, grappige smoesjes hier.
Ik vroeg me al af hoe je het in je uppie mee ging krijgenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We (ik stond daar alleen, omdat ik op Do2 stond te wachten) hadden een stuk of 11 tassen... alles bij elkaar zowat 500 euro.. Kinderen van de consumptiemaatschappij.
Ik schaamde me ook dood, omringd door tassen.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe je het in je uppie mee ging krijgen. Maar je had hulp dus.
Je stond ook wel op zo'n punt waar iedereen voorbij kwamquote:Op maandag 4 juni 2007 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik schaamde me ook dood, omringd door tassen.. Vooral leuk toen we later over één van die overvolle terrasjes aan de gracht iets gingen eten, hehe.
Jij bent zuinig zegquote:Op maandag 4 juni 2007 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We (ik stond daar alleen, omdat ik op Do2 stond te wachten) hadden een stuk of 11 tassen... alles bij elkaar zowat 500 euro.. Kinderen van de consumptiemaatschappij.
Whehe, 2 meter meer naar links en ik stond in het MIDDEN van alles zo ongeveer.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je stond ook wel op zo'n punt waar iedereen voorbij kwam![]()
.
En wat heb je gegeten?
Waarvan 60 euro door mij.quote:
IJsquote:Op maandag 4 juni 2007 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whehe, 2 meter meer naar links en ik stond in het MIDDEN van alles zo ongeveer.
Thais, om precies een ananas gevuld met verschillende soorten vlees en groenten, in een Thaise saus. Heerlijk.. En ijs met mango na.
En hoe was de meet?
Terrassen kan daar ook wel superlekker ja!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
IJs.
Oh, de meet. Mislukt! Ik heb de GAMers niet kunnen vinden. Dus ben ik met mijn kleine groepje gaan terrassen. En dat is zo goed bevallen dat we volgende maand in mijn omgeving gaan afspreken
.
Het was heerlijk weerquote:Op maandag 4 juni 2007 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Terrassen kan daar ook wel superlekker ja!. En het weer zat ook niet bepaald tegen.
.
Daar gaat je nachtrustquote:Op maandag 4 juni 2007 16:45 schreef Renesite het volgende:
Dikke oogkuur!! 1 week aanhouden, iedere 2 uur een druppel, heeeerlijk
!
Dat zou alleen mijn argument zijn om wel mee te gaanquote:Op maandag 4 juni 2007 16:48 schreef Aryon het volgende:
* Aryon gaat peukie roken in z'n raam en boek lezen met een lekker achtergrond muziekjeen zitten denken of hij gaat zwemmen morgen of niet
Heb wel zin eigenlijk, maar het is zo vroeg. En er gaan toch niet alleen maar vrouwen mee he?![]()
Misschien wel, maar dan ben jij de toffe manquote:Op maandag 4 juni 2007 16:48 schreef Aryon het volgende:
* Aryon gaat peukie roken in z'n raam en boek lezen met een lekker achtergrond muziekjeen zitten denken of hij gaat zwemmen morgen of niet
Heb wel zin eigenlijk, maar het is zo vroeg. En er gaan toch niet alleen maar vrouwen mee he?![]()
Hoezo? What if, dat er alleen vrouwen mee gaanquote:Op maandag 4 juni 2007 16:48 schreef Aryon het volgende:
Maar je gaat niet, omdat?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat zou alleen mijn argument zijn om wel mee te gaan![]()
Ik zou zeggen: ga ook mee!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat zou alleen mijn argument zijn om wel mee te gaan![]()
Al dat geklets op de vroege ochtend. Kan ik niet tegen hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoezo? What if, dat er alleen vrouwen mee gaan
Ik ga dan niet in bikini, maar die pens heb ik ook wel vrees ik..quote:Op maandag 4 juni 2007 17:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: ga ook mee!
(ik heb wel een pens en mijn badpak is stuk, dus ik moet in bikini)
Ach, het grootste deel van de tijd zit je toch onder water, zie je er niets van...quote:Op maandag 4 juni 2007 17:42 schreef Tangarine het volgende:
ik ga zo ff proberen of mn zwembroek oke zit, if so, dan ga ik mee
tofquote:Op maandag 4 juni 2007 17:42 schreef Tangarine het volgende:
ik ga zo ff proberen of mn zwembroek oke zit, if so, dan ga ik mee
Not even closequote:Op maandag 4 juni 2007 17:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zaten wij al in de buurt met het gokken van je 2e naam?
Het is meer dat ie nogal wijd is, en ik hem niet kwijt wil rakenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:43 schreef teigan het volgende:
[..]
Ach, het grootste deel van de tijd zit je toch onder water, zie je er niets van...
Gehehe. Hoe durven ze.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Was Jesse_ net in de supermarkt? Iemand noemde me chagrijn.
mijn postcount:quote:Op maandag 4 juni 2007 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
Vanavond een nieuwe Fok! mijlpaal voor mij. 5000 posts![]()
in 3,5 jaarquote:16223 (gemiddeld 13 per dag)
Hij zei wel dat de naam redelijk vaak voorkomt.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zaten wij al in de buurt met het gokken van je 2e naam?
wat raar.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:59 schreef teigan het volgende:
Ik zit geloof ik bijna op de 6000 posts, nog een paar honderd ofzo..
Aantal posts: 5751 (gemiddeld 4 per dag)
Alleen omdat ik geen hoi terugzei.quote:
Dan gaan we er met zn allen flink op zitten puzzelen. Of Maarten zn suggestie ter hand nemen.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij zei wel dat de naam redelijk vaak voorkomt.
Dat is mij in ieder geval niet opgevallen.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Naja, en ik keek vrij kwaad. Maar dat doe ik altijd.
Valt wel mee volgens mij.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat raar.
Je bent hier langer dan ik. Blijkbaar post ik extreem veel ofzo
.
Ja nee, herstel. Dat doe ik altijd als ik iemand opdringerig vind. Ik schijn tijdens het uitgaan ook heel vaak heel kwaad te kijken.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is mij in ieder geval niet opgevallen.
Oooh dan komt ut goed.quote:
Wat een barrel zeg. Zelfs de geducktapete bolide van Alex is nog stukken mooier.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:04 schreef MaxMark het volgende:
Vandaag de bijna de hele dag in Euroborg geweest voor de voorbereidingen voor het EK. De momenten dat ik niet in de Euroborg was, reed ik met de auto van de zaak door de stad:
[afbeelding]
-------------------------
[afbeelding]
[/opscheppen]
En op de grotere versie van die foto lach ik wel![]()
Doe eens een grote versie dan? Zo zie ik nog niets natuurlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:04 schreef MaxMark het volgende:
Vandaag de bijna de hele dag in Euroborg geweest voor de voorbereidingen voor het EK. De momenten dat ik niet in de Euroborg was, reed ik met de auto van de zaak door de stad:
[afbeelding]
-------------------------
[afbeelding]
[/opscheppen]
En op de grotere versie van die foto lach ik wel![]()
Edit: En ik stond zo slecht geparkeerd omdat er eerst nog een auto rechts van me erg asociaal stond.
* Peterselieman gelooft er niets van.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja nee, herstel. Dat doe ik altijd als ik iemand opdringerig vind. Ik schijn tijdens het uitgaan ook heel vaak heel kwaad te kijken.. Niemand die nog in je buurt durft te komen.
.
Maar daar gáát het ook niet omquote:Op maandag 4 juni 2007 18:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Doe eens een grote versie dan? Zo zie ik nog niets natuurlijk.
Zozo. Dan mag je m wel even flink in de toeren jagen. Wordt het kleine motortje tenminste lekker fel van.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja he.
Dat ding had ook al 480 KM op de teller![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman gelooft er niets van.
Ik zie er nog steeds niets van.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom niet?
* DevilsAndDust kijkt kwaad.
Zie, ik kan het wel.
Kom op, iemand noemt me zelfs midden in de supermarkt chagrijn door hoe kwaad ik kijk, en jij gelooft niet dat ik het kan?quote:
JAAAAH!quote:Op maandag 4 juni 2007 18:04 schreef Aryon het volgende:
[..]
Oooh dan komt ut goed.Ah. huppekee. Ik ga wel morgenochtend om 7 uur zwemmen, het is toch niet zo ver weg voor mij en zo krijg ik een beetje me ritme terug.
Dan lig ik om 17.00 uur toch weer te maffen op de bank, dus dat maakt niet uit.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |