Ik ben om te blijven. Vooralsnog.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih, ben je om te blijven? Zeg dat je om te blijven bent. Zeg het!
Doet Sven expres.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:09 schreef LeBeau het volgende:
Komt hij terug, krijgt hij geeneens een naamtopique.![]()
Post eens foto's dan.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik besef dat mijn posts niet waanzinnig veel indruk maken, maar mag ik even een tvp plaatsen om jullie gekeuvel te mogen blijven volgen?
Klopt. :'Dquote:
Hij was nog zo jong.quote:
TTKLPT?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klopt. :'D
Ik ben dan ook nog steeds fobodood. Ik kom alleen op FOK! voor ShowChat en TTKLPT.
Theater, Taal en Kunst - Langzaampraattopicquote:
Als het niet mag, dan plaats ik geen tvpquote:Op maandag 4 juni 2007 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Best brutaal om gewoon al een tvp te plaatsen en het daarin pas te vragen. Wat nou als het niet mag? Hè? Ja, denk dáár maar eens over na!
Ik heb geen foto's van mezelfquote:Op maandag 4 juni 2007 11:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben om te blijven. Vooralsnog.
[..]
Doet Sven expres.
[..]
Post eens foto's dan.Misschiend at je dan meer indruk maakt op ons.
Ik zie hem ook maar 1 keer iets doen, daarna is het zwart.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
MB, ik vind je nieuwe avatar maar zo-zo.
Dat het hoort maakt het niet minder stom.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:29 schreef MissBliss het volgende:
Ja, hij is maar tot 30 juni hoorEn dat zwarte hoort.
Zitten we wel in hetzelfde topic?quote:
Waar?quote:
I really don't carequote:Op maandag 4 juni 2007 11:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat het hoort maakt het niet minder stom.
Dat komt nog wel.quote:
Webdesign/Hosting bedrijf in Bergen op Zoomquote:
Waar willen ze je voor?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Webdesign/Hosting bedrijf in Bergen op Zoom
Ze willen me![]()
(bovenstaande zin zou ik best vaker willen uitspreken).
Iedereen heeft foto's van zichzelf.quote:
KPD?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:24 schreef Bupatih het volgende:
Oh, wacht. Ik bedoelde KPD in plaats van TTKLPT.
En dan willen ze steeds meer van je! Geef ze een hand, en ze nemen je hele arm! Zo ging het bij mij ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ze willen m'n PHP-kunsten en evt. m'n grafische capriolen.
Maar ze moeten natuurlijk ook digitaal beschikbaar zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 11:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereen heeft foto's van zichzelf.Zelfs de paus!
Goeiemiddag meneer met de coole wallie(wallie) avatarquote:
Dus je hébt ze wel!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Maar ze moeten natuurlijk ook digitaal beschikbaar zijn
quote:
Had ik dus tóch gelijk.quote:
Ik ben Bupatih.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Goeiemiddag meneer met de coole wallie(wallie) avatar
En uiteraard alle andere showchatters![]()
Ik zei toch shit...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus je hébt ze wel!
[..]
[..]
Had ik dus tóch gelijk. [afbeelding]
Daar heb jij dan weer een punt.quote:
Willen jullie hier hetzelfde weten als ze in SEX wilden weten?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer een punt.
Omschrijf jezelf dan eens. Misschien dat je dan indruk op ons weet te maken.
quote:Op zondag 13 mei 2007 20:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou vooruit dan...
Borst: 89 cm
Taille: 57 cm
Heupen: 92 cm
Confectiemaat: 34
Schoenmaat: 38
Lengte: 173 cm
Leeftijd: 23
Nog meer wensen?
Jajaquote:Op maandag 4 juni 2007 12:16 schreef Bupatih het volgende:
Al proberen wij hier in ShowChat altijd verder te kijken dan wat leuke maten en cijfertjes en zo.
Ja! Een mooi gevormd lichaam is natuurlijk meer dan welkom, maar wij zijn -meer dan de SEX-slowchatters- geïnteresseerd in iemands achtergrond, beweegredenen om al dan niet oude mevrouwtjes te helpen met oversteken, mentale gesteldheid, opinie over de beurskrach van '29 in Amerika, relatie met andere culturen, opleidingsniveau, aantal behaalde punten bij de CITO-toets, diploma's, goede doelen die gesteund worden, ervaring met het buitenaardse, favoriete maaltijd om te koken, favoriete tv-serie, zin om perenijsjes te eten in de herfst en, niet te vergeten, interesse voor andijviestamppot.quote:
Mooi, als jullie dan even beginnen, want dit heb ik allemaal nog niet voorbij zien komenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja! Een mooi gevormd lichaam is natuurlijk meer dan welkom, maar wij zijn -meer dan de SEX-slowchatters- geïnteresseerd in iemands achtergrond, beweegredenen om al dan niet oude mevrouwtjes te helpen met oversteken, mentale gesteldheid, opinie over de beurskrach van '29 in Amerika, relatie met andere culturen, opleidingsniveau, aantal behaalde punten bij de CITO-toets, diploma's, goede doelen die gesteund worden, ervaring met het buitenaardse, favoriete maaltijd om te koken, favoriete tv-serie, zin om perenijsjes te eten in de herfst en, niet te vergeten, interesse voor andijviestamppot.
Dan is het maar goed dat ik toen niet langskwam... Ik heb geen piemel om mee te meppenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:29 schreef Bupatih het volgende:
Omdat het toen anders ging. Toen hoefden nieuwelingen dat soort dingen niet te vertellen.
We sloegen gewoon even met onze virtuele piemel elkander in het gelaat en dat was het.
Nu is het een hele andere tijd, Sexy. Deze tijd vraagt om andere intakegesprekken.
Dus hup, hup. Invullen die hap. Wij wachten hier wel.
Ik ben drs_kiwi, over de rest ga ik nog even nadenken terwij ik verder werkquote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben Bupatih.
Wie ben jij? En vooral, waarom?
Zo niet, hoezo?
Ik heb áltijd praatjes.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik toen niet langskwam... Ik heb geen piemel om mee te meppen![]()
Jij hebt wel praatjes voor iemand die zelf net terug is, niet?
Ja, dat was het fysieke aspect, hè.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ah, vandaar...
Maareh:
[..]
Dusseh...
Na-ah, goedgekeurd is goedgekeurd. Bedankt voor je goedkeuringquote:Op maandag 4 juni 2007 12:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat was het fysieke aspect, hè.
In SEX nemen ze daar al genoegen mee.
Wij niet.
Vooruit. Je krijgt het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:56 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Na-ah, goedgekeurd is goedgekeurd. Bedankt voor je goedkeuring
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vooruit. Je krijgt het voordeel van de twijfel.
Nog nooit van de Beatles gehoord zekerquote:Op maandag 4 juni 2007 13:59 schreef Zhenar het volgende:
Wie heeft er nou "sexy" in de username?![]()
Sexy moet je zijn & uitstralen... maar je moet jezelf niet zo noemen![]()
Maar dat kan niet... Dat zijn niet de perfecte matenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:54 schreef Bupatih het volgende:
Die 89-57-92 deed het 'm.
Het neigt er wel naar.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Maar dat kan niet... Dat zijn niet de perfecte maten![]()
Het gaat er niet om waar je naar verwijst, het gaat er om wat het impliceertquote:Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nog nooit van de Beatles gehoord zeker
Volgens mij gaat het jou gewoon om de persoon áchter de user, en niet om de naamquote:Op maandag 4 juni 2007 14:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar je naar verwijst, het gaat er om wat het impliceert![]()
![]()
Als iemand zich "kingoftheworld" noemt, vind ik dat ook lomp, ongeacht het feit dat dat een Titanic quote is.![]()
"alwaysthebest" daarentgen... kijk, dát is tof doen in stijl(Alhoewel ik dat in eerste instantie ook een suffe kut username vond
)
True true...quote:Op maandag 4 juni 2007 14:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het neigt er wel naar.
En perfectie is saai.
WIJ ZIJN BOOS!!! OMDAT WE NIET KUNNEN CONTROLEREN OF JE ER WEL AAN VOLDOET!!! WAAAA!!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het jou gewoon om de persoon áchter de user, en niet om de naamIk zocht gewoon een naam-titel van de Beatles, en de rest was suf
En wat is mis met impliceren? Boos dat ik er niet aan voldoe ofzo?
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WIJ ZIJN BOOS!!! OMDAT WE NIET KUNNEN CONTROLEREN OF JE ER WEL AAN VOLDOET!!! WAAAA!!!!
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:54 schreef Bupatih het volgende:
Wat is dat dan weer voor nietszeggende smiley! [afbeelding]
WTF?!!?!?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het jou gewoon om de persoon áchter de user, en niet om de naamIk zocht gewoon een naam-titel van de Beatles, en de rest was suf
En wat is mis met impliceren? Boos dat ik er niet aan voldoe ofzo?
NAAM-titel... Lienekien heeft wel een leuke bedacht, maar die is niet origineel van de Beatles...quote:Op maandag 4 juni 2007 15:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?!!?!?![]()
![]()
![]()
!!!!!
Als er een "Paperback_writer" zou zijn, zou ik aan zijn voeten liggen!![]()
Of wat dacht je vanFoolonthehill
![]()
Of, als je romantisch ingesteld bent, "strawberry_fields"maar die bestaat al geloof ik
Ze verONZt.quote:
quote:
Whihihiquote:Op maandag 4 juni 2007 15:59 schreef Bupatih het volgende:
RENA!!! GE *zich inhoudt* *** ******** ** ****** **** VAN ME!!!!!
Dat jaquote:Op maandag 4 juni 2007 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, Bupatih, dat je de I bij GEI*** nou hebt weggeëdit vind ik wel wat flauw.
Ik wil bewijs zien!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Feiten, en je weet het net zo goed als ik. Je kan wel doen alsof het niet zo is, maar we weten allebei beter.
Dat heb je net zitten photoshoppen. Ik mis namelijk de spatie tussen 'I' en '*'.quote:
Ik ga morgen naar de melkweg om de iPod sessie te laten exposeren... hoe ver ben je?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:53 schreef Dizer het volgende:
All by my self................. at the office!.
Daar heb je gelijk in, ik hoopte stiekem dat je er overheen zou kijken. Maar ik had natuurlijk beter moeten weten. Maar het verandert niks aan de feiten. Dizer kan je edithistory zien.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb je net zitten photoshoppen. Ik mis namelijk de spatie tussen 'I' en '*'.
Jij ook al?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:53 schreef Dizer het volgende:
All by my self................. at the office!.
Want Bupatih die zich openlijk aan een FOK!-dame verlustigt... Ondenkbaar!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:56 schreef Bupatih het volgende:
En misschien was die zogenaamde I wel gewoon het streepje van de K, omdat ik 'GEKKE' wilde typen.
In mijn bewerking is de I de I van BUPATIH wat rena daarboven postte.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:56 schreef Bupatih het volgende:
En misschien was die zogenaamde I wel gewoon het streepje van de K, omdat ik 'GEKKE' wilde typen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Want Bupatih die zich openlijk aan een FOK!-dame verlustigt... Ondenkbaar!![]()
iPod-sessie... expositie?! Tof!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:57 schreef Re het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de melkweg om de iPod sessie te laten exposeren... hoe ver ben je?
Desondanks niet minder aantrekkelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:54 schreef Bupatih het volgende:
Sven! Je bent zo... sig- en ondertitelloos.
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:32 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je klaarkomt krijg je altijd de Crazy Frog tune in je hoofd en vervolgens duurt het uren voor je dat kutnummer weer bent vergeten.
KNEUS!quote:Op maandag 4 juni 2007 18:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik kon dit topic in SHO niet vinden..
.
.
Ik mis wel je toffe 'homepage' waar ik altijd om moest lachen als ik de foto weer zag.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Desondanks niet minder aantrekkelijk.
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:40 schreef Zhenar het volgende:
"alwaysthebest" daarentgen... kijk, dát is tof doen in stijl(Alhoewel ik dat in eerste instantie ook een suffe kut username vond
)
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:57 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben echt in één topic helemaal Sai-fan geworden![]()
[..]
![]()
![]()
!!!!
Die heeft er sinds februari ongeveer vier maanden gestaan. Ik heb 'm onlangs verwijderd.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik mis wel je toffe 'homepage' waar ik altijd om moest lachen als ik de foto weer zag.
ja, ik ben benieuwd of ze er interesse in hebben, je weet het niet huh, en literair werk daar heb je ook je kanalen voorquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die heeft er sinds februari ongeveer vier maanden gestaan. Ik heb 'm onlangs verwijderd.
Zou wel onmundig tof zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef Re het volgende:
[..]
ja, ik ben benieuwd of ze er interesse in hebben, je weet het niet huh, en literair werk daar heb je ook je kanalen voor
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Je hebt de foto toch nog wel?
Beter dan nevertheworst, maar sometimesthemediocre was toch wel het tofst!quote:
sometimestheavarage was beter geweest, dunkt me.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Beter dan nevertheworst, maar sometimesthemediocre was toch wel het tofst!
Werd tijd.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:14 schreef alwaysthebest het volgende:
ShowChat gaat hard ineens. [afbeelding]
Pfff.quote:
Hey, Kristin!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:18 schreef KristinDavis het volgende:
Boeperdeboep, Bupatih is back!I've been looking for you for ages! You made me get even more wrinkles!
Hello!![]()
Oh ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Beter dan nevertheworst, maar sometimesthemediocre was toch wel het tofst!
Pfffff, dat geef je snel toe. Ik hoopte al op middeleeuwse folteringen met Zhenar en zijn potje smegma.quote:
Is zij niet van the O.C. ?quote:
Mocht het jullie interesseren.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb vandaag een boeiend gastcollege gehad van de moeder van Nienke, van de Schiedammer Parkmoord.Kippenvel, hoe zij het vertelde...
quote:
Is niet zo.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef rena het volgende:
Bupa die van z'n Kristin Davis-geloof afstapt![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef rena het volgende:
Bupa die van z'n Kristin Davis-geloof afstapt![]()
O gelukkig, ik schrok alquote:Op maandag 4 juni 2007 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is niet zo.Doe ik alleen maar om Kristin te plagen (en om kusjes te vragen). [afbeelding]
Maar wat vertelde ze precies? Over de moord of over het gedoe erna?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb vandaag een boeiend gastcollege gehad van de moeder van Nienke, van de Schiedammer Parkmoord.Kippenvel, hoe zij het vertelde...
NEE DUS!quote:
Die Maikel hield zich toch dood?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:32 schreef rena het volgende:
Ik heb wel eens een interview gelezen met die vrouw geloof ik, was dat niet die zaak waarbij er ook nog een jongetje was vermoord?
Ze begon met hoe ze Nienke kwijt waren en ontdekten dat ze vermoord was, hoe zij de tijd erna heeft ervaren (hoe ze werd begeleidt door verschillende mensen e.d.), over hoe men ertoe is gekomen de eerste verdachte te veroordelen en hoe het komt dat daar later op terug is gekomen en iemand anders is veroordeeld. Plus haar verwerkingsproces (aanleggen van een vlindertuintje in het park waar Nienke is vermoord e.d.) Sterke vrouw, kon goed vertellen. Lijkt me heel moeilijk om alles zo nog een keer te vertellen, maar het was op de automatische piloot (ze doet vaker dit soort lezingen). Als moest ze zelf ook zo nu en dan nog wel even slikken.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar wat vertelde ze precies? Over de moord of over het gedoe erna?
Dapper en mooi dat ze dat soort lezingen nu houdt.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze begon met hoe ze Nienke kwijt waren en ontdekten dat ze vermoord was, hoe zij de tijd erna heeft ervaren (hoe ze werd begeleidt door verschillende mensen e.d.), over hoe men ertoe is gekomen de eerste verdachte te veroordelen en hoe het komt dat daar later op terug is gekomen en iemand anders is veroordeeld. Plus haar verwerkingsproces (aanleggen van een vlindertuintje in het park waar Nienke is vermoord e.d.) Sterke vrouw, kon goed vertellen. Lijkt me heel moeilijk om alles zo nog een keer te vertellen, maar het was op de automatische piloot (ze doet vaker dit soort lezingen). Als moest ze zelf ook zo nu en dan nog wel even slikken.
Daarna kwam er een van de politiemensen (werkzaam bij een groep politiemannen die wat cold cases over kindermoorden onderzochten) en die zou wat meer gaan vertellen over de fouten die zijn gemaakt. Maar hij zat meer goed te praten wat de politie heeft gedaan. Als laatste werd verteld welke veranderingen er zijn doorgevoerd n.a.v. de moord.
Michael, jongetje dat bij Nienke was, is niet vermoord. Hij heeft wel een hoop gezien.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:32 schreef rena het volgende:
Ik heb wel eens een interview gelezen met die vrouw geloof ik, was dat niet die zaak waarbij er ook nog een jongetje was vermoord?
Gelukkig hebben we Bupatih nu weer, die altijd interesse in ons toont.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NEE DUS!![]()
Waar komt die awtb afzeik modus opeens vandaan?!![]()
![]()
Teringquote:Op maandag 4 juni 2007 19:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Michael, jongetje dat bij Nienke was, is niet vermoord. Hij heeft wel een hoop gezien.
Het treurige is dat hij al snel na de moord stevig onder handen is genomen tijdens een verhoor. Dat is totaal niet goed aangepakt. Hij werd op den duur zelf als verdachte aangemerkt (stel je voor als elfjarig jongetje...)
Idd.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dapper en mooi dat ze dat soort lezingen nu houdt.
Da's toch Maikel? En da's toch ook die Maikel die zich dood hield en zo aan de dood wist te ontsnappen?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Michael, jongetje dat bij Nienke was, is niet vermoord. Hij heeft wel een hoop gezien.
Het treurige is dat hij al snel na de moord stevig onder handen is genomen tijdens een verhoor. Dat is totaal niet goed aangepakt. Hij werd op den duur zelf als verdachte aangemerkt (stel je voor als elfjarig jongetje...)
Ja Maikel, ik schreef het verkeerd.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's toch Maikel? En da's toch ook die Maikel die zich dood hield en zo aan de dood wist te ontsnappen?
Hé, daar hadden we eerder ook al een discussie over. Over dat meisje dat verkracht werd door Dutroux en er een boek over schreef.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd.![]()
Al hoop ik niet dat ze er geld voor krijgt. Het is mooier als ze het uit plichtsbesef doet. Anders is het gewoon een "Komt een vrouw bij de dokter"-actie![]()
Kluun
![]()
Plichtsbesef vind ik geloof ik niet helemaal het goede woord.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd.![]()
Al hoop ik niet dat ze er geld voor krijgt. Het is mooier als ze het uit plichtsbesef doet. Anders is het gewoon een "Komt een vrouw bij de dokter"-actie![]()
Kluun
![]()
Altijd nog beter dan "winstoogmerk"quote:Op maandag 4 juni 2007 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Plichtsbesef vind ik geloof ik niet helemaal het goede woord.
Uiteraard.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Makkelijk hoor, om me daar op te pakken. [afbeelding]
Plichtsbesef vind ik geloof ik niet helemaal het goede woord.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd.![]()
Kluun
![]()
Nou voor de slappe wijn die ze kreeg zal ze het niet gedaan hebben.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd.![]()
Kluun
![]()
Ja, zoiets meen ik mij ook te herinneren.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, daar hadden we eerder ook al een discussie over. Over dat meisje dat verkracht werd door Dutroux en er een boek over schreef.
Je mag wel een tandje bijschakelen, hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:
Heb je dat boek gelezen (ik was twaalf en fietste naar school - Dardenne)? Ontroerend verhaal, maar zo slecht geschreven.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, daar hadden we eerder ook al een discussie over. Over dat meisje dat verkracht werd door Dutroux en er een boek over schreef.
Laten vind ik geloof ik niet helemaal het goede woord.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, zoiets meen ik mij ook te herinneren.![]()
Ik houd er niet zo van als mensen hun eigen ellende uitbuiten. Al is het natuurlijk wel hun eigen keus en is het misschien de enige manier om er iets goeds uit voort te doen komen. Maar toch doet het voor mijn gevoel af aan de emotie die eraan ten grondslag ligt![]()
Maar ik vind het wel tof als mensen hun verhaal delen om anderen er lering uit te laten trekken![]()
Dat bedoelde ik ook met het "plichtsbesef", Lienekien, dat mensen het voelen als hun "morele plicht" om anderen te helpen n.a.v. hun eigen leed.
Ja, en winstoogmerk is nog altijd beter dan voor de lol.quote:
Ik lees geen boeken.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heb je dat boek gelezen. Ontroerend verhaal, maar zo slecht geschreven.![]()
Altijd nog beter dan "af"quote:Op maandag 4 juni 2007 19:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laten vind ik geloof ik niet helemaal het goede woord.
Ik vind het alleen tof als mensen dat doen als manier om met hun eigen verdriet en leed om te gaan. Wat mij betreft heeft deze moeder geen enkele morele plicht.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, zoiets meen ik mij ook te herinneren.![]()
Ik houd er niet zo van als mensen hun eigen ellende uitbuiten. Al is het natuurlijk wel hun eigen keus en is het misschien de enige manier om er iets goeds uit voort te doen komen. Maar toch doet het voor mijn gevoel af aan de emotie die eraan ten grondslag ligt![]()
Maar ik vind het wel tof als mensen hun verhaal delen om anderen er lering uit te laten trekken![]()
Dat bedoelde ik ook met het "plichtsbesef", Lienekien, dat mensen het voelen als hun "morele plicht" om anderen te helpen n.a.v. hun eigen leed.
Ik haalde "plichtsbesef" aan als tegenhanger van het winstoorgmerk waar ik op doelde metquote:Op maandag 4 juni 2007 19:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en winstoogmerk is nog altijd beter dan voor de lol.
Kortom, een argument van likmevestje.
En daarbij:quote:Op maandag 4 juni 2007 19:42 schreef Zhenar het volgende:
dat ze er geld voor krijgt
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:47 schreef Zhenar het volgende:
Dan ben je wel echt een harde lulquote:Op maandag 4 juni 2007 19:52 schreef Bupatih het volgende:
Zouden recensenten dat trouwens aandurven?
Om dat boek van zo'n Sabine te lezen en gewoon kéíhard af te kraken?
"Wat een ongelooflijk slecht geschreven boek", "Ze had het beter bij een dagboek kunnen houden", etc.
Ja, en af is nog altijd beter dan uitdrukking van een mogelijkheid, wenselijkheid, aansporing of verrassing.quote:
Ja, ik had nou juist gereageerd op die onderste alinea.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik haalde "plichtsbesef" aan als tegenhanger van het winstoorgmerk waar ik op doelde met
[..]
En daarbij:
[..]
Ik wou er maar een punt achter zetten. Het wordt hier duidelijk niet gewaardeerd.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:55 schreef Bupatih het volgende:
Lienekien vs. Zhenar.
Dit kan best nog wel eens spannend worden. [afbeelding]
Place your bets, please! [afbeelding]
Iedereen heeft een morele plicht om te proberen de wereld beter te makenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het alleen tof als mensen dat doen als manier om met hun eigen verdriet en leed om te gaan. Wat mij betreft heeft deze moeder geen enkele morele plicht.
Zhenar heeft bij voorbaat al gewonnen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:55 schreef Bupatih het volgende:
Lienekien vs. Zhenar.
Dit kan best nog wel eens spannend worden. [afbeelding]
Place your bets, please! [afbeelding]
Wát wordt hier niet gewaardeerd?! Haal je nou geen gekke dingen in je hoofd. Alles wordt hier gewaardeerd. Vooral dit soort dingen!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wou er maar een punt achter zetten. Het wordt hier duidelijk niet gewaardeerd.
Zou best een hilarisch, edoch gewaagde sketch kunnen opleverenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:52 schreef Bupatih het volgende:
Zouden recensenten dat trouwens aandurven?
Om dat boek van zo'n Sabine te lezen en gewoon kéíhard af te kraken?
"Wat een ongelooflijk slecht geschreven boek", "Ze had het beter bij een dagboek kunnen houden", etc.
quote:
Ik wou het niet zeggen, maar ik heb idd liever dat je wegblijft.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wou er maar een punt achter zetten. Het wordt hier duidelijk niet gewaardeerd.
Misschien kunnen mensen het beter verwerken als ze weten dat het door miljoenen anderen gelezen wordt?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Iedereen heeft een morele plicht om te proberen de wereld beter te maken![]()
Het is alleen ieders eigen keuze om daar naar te handelen![]()
Maar als mensen zo'n verhaal schrijven om "met hun eigen verdriet en leed om te gaan", wat is dan de meerwaarde ervan om dat verhaal uit te geven?![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zou best een hilarisch, edoch gewaagde sketch kunnen opleveren![]()
[..]![]()
Zelfs al wordt het niet gewaardeerd, dan nog kun je het als je morele plicht zien om ons op onze fouten te wijzenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Houd je muil eens, stuk kadaver! Ga iemand anders voor de gek houden.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, maar ik heb idd liever dat je wegblijft.
Gedeelde smart is halve smart?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Iedereen heeft een morele plicht om te proberen de wereld beter te maken![]()
Het is alleen ieders eigen keuze om daar naar te handelen![]()
Maar als mensen zo'n verhaal schrijven om "met hun eigen verdriet en leed om te gaan", wat is dan de meerwaarde ervan om dat verhaal uit te geven?![]()
Bupa, hou dat meisje nou niet voor de gekquote:Op maandag 4 juni 2007 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát wordt hier niet gewaardeerd?! Haal je nou geen gekke dingen in je hoofd. Alles wordt hier gewaardeerd. Vooral dit soort dingen!
Heb je 't moeilijk, jongen?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, maar ik heb idd liever dat je wegblijft.
Dan noteren we die eventjes.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zou best een hilarisch, edoch gewaagde sketch kunnen opleveren![]()
Alleen als ik er dik voor betaald word.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zelfs al wordt het niet gewaardeerd, dan nog kun je het als je morele plicht zien om ons op onze fouten te wijzen![]()
Meisje.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupa, hou dat meisje nou niet voor de gek!
Muhahaha, een patstelling!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zelfs al wordt het niet gewaardeerd, dan nog kun je het als je morele plicht zien om ons op onze fouten te wijzen![]()
Een beetje.quote:
Wordt?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Alleen als ik er dik voor betaald wordt.
Dat staat er bij mij niet. Echt niet.quote:
Ik had al gereageerd, hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Muhahaha, een patstelling!![]()
Lienekien kan nu reageren, maar dan bewijst ze mijn "morele plicht" verhaal.
Of ze kan kiezen niet meer te reageren, maar dan is de discussie beslist in haar nadeel.
Al zijn discussies natuurlijk niet in eerste instantie bedoeld om te "winnen" of "verliezen", maar om er samen wijzer uit te worden![]()
Dat zal het zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 19:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien kunnen mensen het beter verwerken als ze weten dat het door miljoenen anderen gelezen wordt?
Bedoel je 'allang' of 'al lang'?quote:
Je gelooft ook in morele plichtquote:
Tof hè, wat die Bupa hier allemaal teweeg brengtquote:
Dat zou kunnen ja. Al geloof ik daar niet echt inquote:
Ach, je kunt het haar niet meer verwijten dan dat je mensen kunt verwijten dat ze nooit geld aan goede doelen geven.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:59 schreef Lienekien het volgende:
Kijk, plichtsbesef heeft m.i. in zich dat als ze die lezigen níet zou geven, we dat haar zouden kunnen verwijten. En dat is natuurlijk niet zo.
Het ambivalente gevoel dat ik altijd bij jou had, is weer helemaal terug.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:06 schreef Bupatih het volgende:
Bij mij komen er alleen maar jaren bij dankzij dit soort topics, discussies en gesprekken.
Eng he, als ShowChat weer in een kwaliteitstopic verandertquote:
Als dit kwaliteit is hang ik liever iemand opquote:Op maandag 4 juni 2007 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eng he, als ShowChat weer in een kwaliteitstopic verandert![]()
Dat weet ik helemaal niet of ik dat wel vind.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Al geloof ik daar niet echt in![]()
[..]
Ach, je kunt het haar niet meer verwijten dan dat je mensen kunt verwijten dat ze nooit geld aan goede doelen geven.![]()
Maar als je dus wel vindt dat mensen de morele plicht hebben om de wereld te verbeteren, dan kun je het haar dus wel een klein beetje verwijten. Al doe je dat natuurlijk niet hardop.
Verklaar u nader.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het ambivalente gevoel dat ik altijd bij jou had, is weer helemaal terug.
Ik heb er de kracht niet meer voor.quote:
Laat je je weg plagen?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet meer voor.
Je mag 'de rest' hier wel even uitleggen dat het slechts een incident is dat ik hier ben, hoor.
Nee, ik bezwijk onder een overdosis Bupatih. Ik ben 't gewoon niet meer gewend.quote:
Ik bespeur twijfelquote:Op maandag 4 juni 2007 20:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat weet ik helemaal niet of ik dat wel vind.![]()
We kunnen niet zonder, maar ook niet met jequote:Op maandag 4 juni 2007 20:15 schreef Bupatih het volgende:
Hoe kunnen mensen nou een ambivalent gevoel bij mij hebben.
Meer in 'als je een ander er maar niet mee lastig valt' en wie zich geroepen voelt om de wereld te verbeteren, moet vooral zijn gang gaan. Maar een morele plicht om zulks te doen? Nee.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bespeur twijfel![]()
Maar jij gelooft dus meer in een hedonistische maatschappij? Ieder voor zichzelf? Dat idee?
Ligt op zich wel dichter bij de menselijke natuur![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Zo, dit topic gaat hard met Bupatih erbij! Zo lijkt het meer op wat me verteld was
Nee, maar mij was verteld dat dit de snelstlopende SC was, en het was nogal een eh... nouja... dooie boel toen ik inhaakte... Maar ik wil wel even wat roddels verzinnen hoorquote:
Het was een dooie boel toen ik afhaakte én toen ik inhaakte... en jij had mijn plek niet even met wat meer pit kunnen bezetten?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, maar mij was verteld dat dit de snelstlopende SC was, en het was nogal een eh... nouja... dooie boel toen ik inhaakte... Maar ik wil wel even wat roddels verzinnen hoor
Dit is echt niet de snelstlopende SCquote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, maar mij was verteld dat dit de snelstlopende SC was, en het was nogal een eh... nouja... dooie boel toen ik inhaakte... Maar ik wil wel even wat roddels verzinnen hoor
In dat geval zou onze hele samenleving flink moeten worden omgegooid. Want ik vind het toch wel lastig dat ik relatief meer belasting betaal dan mensen met een lager inkomen. En de sociale woningbouw is ook heel lastig als je zelf net iets te veel verdient en dus een huurwoning van enkele honderden euro's meer moet nemen, waar je relatief vele vierkante meters minder voor krijgt. En zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Meer in 'als je een ander er maar niet mee lastig valt' en wie zich geroepen voelt om de wereld te verbeteren, moet vooral zijn gang gaan. Maar een morele plicht om zulks te doen? Nee.
O, ik ben wel voor de overheid. Ik wist niet dat we het over politiek hadden.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In dat geval zou onze hele samenleving flink moeten worden omgegooid. Want ik vind het toch wel lastig dat ik relatief meer belasting betaal dan mensen met een lager inkomen. En de sociale woningbouw is ook heel lastig als je zelf net iets te veel verdient en dus een huurwoning van enkele honderden euro's meer moet nemen, waar je relatief vele vierkante meters minder voor krijgt. En zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen.
Een groot deel van onze samenleving is gebaseerd op het "morele plichtsbesef" dat je elkaar moet helpen en dat je daar soms ook zelf wat voor moet inleveren. Het is hypocriet om dat besef alleen maar selectief toe te passen.
Nu ben ik wel benieuwd naar je politieke oriëntatie eigenlijk![]()
Je was als Gandalf de Grijze, die zag dat hij zichzelf moest opofferen om de boel te redden. En een lange tijd later keer je terug als Gandalf de Witte, precies op tijd om het tij te keren en het naderende onheil af te wenden!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het was een dooie boel toen ik afhaakte én toen ik inhaakte... en jij had mijn plek niet even met wat meer pit kunnen bezetten?
Alles is met elkaar verbondenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, ik ben wel voor de overheid. Ik wist niet dat we het over politiek hadden.
Je hoeft niet te reageren!quote:
Heb je jezelf 18 berichtjes gestuurd?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Bupatih het volgende:
Zo, mijn fans hebben me ook weer ontdekt, hoor:
[afbeelding]
Nee, 10, en Paint deed de rest.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je jezelf 18 berichtjes gestuurd?![]()
Wat schattigquote:Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef Svensational het volgende:
Poe poe, Bupa heeft een PM.
Bij mij precies hetzelfde!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:59 schreef Bupatih het volgende:
En daarvoor pm'de Zhenar me.
(Nadat ik hem had gepm'd, natuurlijk.)
[/nerd]quote:Op maandag 4 juni 2007 22:11 schreef Dizer het volgende:
Hoi.
Ik heb net 2 GB geheugen in mijn nieuwe PC gestopt. Heb er nu dus 3!
Wat gaat alles fucked up snel!!!!
Dude! Je computer wordt dan te warm en dan gaat ie heel snel stukquote:Op maandag 4 juni 2007 22:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Diz (of iemand anders): is het heel erg als dat blazertje in je computerkast het niet meer doet?
Oh.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude! Je computer wordt dan te warm en dan gaat ie heel snel stuk!
Beetje makkelijk als je dat schandalig filmpje erop zet.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:35 schreef Bupatih het volgende:
[[url=http://i11.tinypic.com/52cu4ac.jpg]afbeelding][/url]
Zie mij eens een goed bekeken comedian zijn @ Youtube.
Goh, Bassie.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Beetje makkelijk als je dat schandalig filmpje erop zet.
Ik beschuldig je niet van sensatiezucht, hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:47 schreef Bupatih het volgende:
Die persoon zelf zal er denk ik niet meer hinder van ondervinden...
En toen ik met dat filmpje bezig was, was het offline gehaald, maar had ik alleen ergens een .flv-bestand gevonden.
Alslof ik ook maar iets geef om Youtube-views.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:50 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik beschuldig je niet van sensatiezucht, hoor.![]()
Maar tja, ik weet niet of ik het zou plaatsen.Waarschijnlijk wel, voor wat extra views.
Nee, voor een keer nietquote:Op maandag 4 juni 2007 22:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Is Borky wat te hard bezig geweest?
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:54 schreef rena het volgende:
En als het zo was zou ik het niet aan jullie vertellen![]()
![]()
Ik ben maagd![]()
Wanneerquote:Op maandag 4 juni 2007 22:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..].
Nu ga ik daaraan denken als ik je meet.
Ik geef er wel om.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alslof ik ook maar iets geef om Youtube-views.Waarom zou ik dáár mensen moeten aantrekken? Ik heb er niks te bieden, behalve mijn geniale Doe Maar-vinding.
Laatst vertelde je nog iets over Borky en jij in de weetikveelhoedietentheet.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Laatst vertelde je nog iets over Borky en jij in de weetikveelhoedietentheet.
Stairway.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:07 schreef alwaysthebest het volgende:
En ons kun je toch alles vertellen? We zijn je hartsvrienden.
Duh.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:09 schreef Bupatih het volgende:
Haar posthistory in PUB zegt toch ook voldoende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |