Dat jaquote:Op maandag 4 juni 2007 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, Bupatih, dat je de I bij GEI*** nou hebt weggeëdit vind ik wel wat flauw.
Ik wil bewijs zien!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Feiten, en je weet het net zo goed als ik. Je kan wel doen alsof het niet zo is, maar we weten allebei beter.
Dat heb je net zitten photoshoppen. Ik mis namelijk de spatie tussen 'I' en '*'.quote:
Ik ga morgen naar de melkweg om de iPod sessie te laten exposeren... hoe ver ben je?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:53 schreef Dizer het volgende:
All by my self................. at the office!.
Daar heb je gelijk in, ik hoopte stiekem dat je er overheen zou kijken. Maar ik had natuurlijk beter moeten weten. Maar het verandert niks aan de feiten. Dizer kan je edithistory zien.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb je net zitten photoshoppen. Ik mis namelijk de spatie tussen 'I' en '*'.
Jij ook al?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:53 schreef Dizer het volgende:
All by my self................. at the office!.
Want Bupatih die zich openlijk aan een FOK!-dame verlustigt... Ondenkbaar!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:56 schreef Bupatih het volgende:
En misschien was die zogenaamde I wel gewoon het streepje van de K, omdat ik 'GEKKE' wilde typen.
In mijn bewerking is de I de I van BUPATIH wat rena daarboven postte.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:56 schreef Bupatih het volgende:
En misschien was die zogenaamde I wel gewoon het streepje van de K, omdat ik 'GEKKE' wilde typen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Want Bupatih die zich openlijk aan een FOK!-dame verlustigt... Ondenkbaar!![]()
iPod-sessie... expositie?! Tof!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:57 schreef Re het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de melkweg om de iPod sessie te laten exposeren... hoe ver ben je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |