Dus je hébt ze wel!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Maar ze moeten natuurlijk ook digitaal beschikbaar zijn
quote:
Had ik dus tóch gelijk.quote:
Ik ben Bupatih.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Goeiemiddag meneer met de coole wallie(wallie) avatar
En uiteraard alle andere showchatters![]()
Ik zei toch shit...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus je hébt ze wel!
[..]
[..]
Had ik dus tóch gelijk. [afbeelding]
Daar heb jij dan weer een punt.quote:
Willen jullie hier hetzelfde weten als ze in SEX wilden weten?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer een punt.
Omschrijf jezelf dan eens. Misschien dat je dan indruk op ons weet te maken.
quote:Op zondag 13 mei 2007 20:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou vooruit dan...
Borst: 89 cm
Taille: 57 cm
Heupen: 92 cm
Confectiemaat: 34
Schoenmaat: 38
Lengte: 173 cm
Leeftijd: 23
Nog meer wensen?
Jajaquote:Op maandag 4 juni 2007 12:16 schreef Bupatih het volgende:
Al proberen wij hier in ShowChat altijd verder te kijken dan wat leuke maten en cijfertjes en zo.
Ja! Een mooi gevormd lichaam is natuurlijk meer dan welkom, maar wij zijn -meer dan de SEX-slowchatters- geïnteresseerd in iemands achtergrond, beweegredenen om al dan niet oude mevrouwtjes te helpen met oversteken, mentale gesteldheid, opinie over de beurskrach van '29 in Amerika, relatie met andere culturen, opleidingsniveau, aantal behaalde punten bij de CITO-toets, diploma's, goede doelen die gesteund worden, ervaring met het buitenaardse, favoriete maaltijd om te koken, favoriete tv-serie, zin om perenijsjes te eten in de herfst en, niet te vergeten, interesse voor andijviestamppot.quote:
Mooi, als jullie dan even beginnen, want dit heb ik allemaal nog niet voorbij zien komenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja! Een mooi gevormd lichaam is natuurlijk meer dan welkom, maar wij zijn -meer dan de SEX-slowchatters- geïnteresseerd in iemands achtergrond, beweegredenen om al dan niet oude mevrouwtjes te helpen met oversteken, mentale gesteldheid, opinie over de beurskrach van '29 in Amerika, relatie met andere culturen, opleidingsniveau, aantal behaalde punten bij de CITO-toets, diploma's, goede doelen die gesteund worden, ervaring met het buitenaardse, favoriete maaltijd om te koken, favoriete tv-serie, zin om perenijsjes te eten in de herfst en, niet te vergeten, interesse voor andijviestamppot.
Dan is het maar goed dat ik toen niet langskwam... Ik heb geen piemel om mee te meppenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:29 schreef Bupatih het volgende:
Omdat het toen anders ging. Toen hoefden nieuwelingen dat soort dingen niet te vertellen.
We sloegen gewoon even met onze virtuele piemel elkander in het gelaat en dat was het.
Nu is het een hele andere tijd, Sexy. Deze tijd vraagt om andere intakegesprekken.
Dus hup, hup. Invullen die hap. Wij wachten hier wel.
Ik ben drs_kiwi, over de rest ga ik nog even nadenken terwij ik verder werkquote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben Bupatih.
Wie ben jij? En vooral, waarom?
Zo niet, hoezo?
Ik heb áltijd praatjes.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik toen niet langskwam... Ik heb geen piemel om mee te meppen![]()
Jij hebt wel praatjes voor iemand die zelf net terug is, niet?
Ja, dat was het fysieke aspect, hè.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ah, vandaar...
Maareh:
[..]
Dusseh...
Na-ah, goedgekeurd is goedgekeurd. Bedankt voor je goedkeuringquote:Op maandag 4 juni 2007 12:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat was het fysieke aspect, hè.
In SEX nemen ze daar al genoegen mee.
Wij niet.
Vooruit. Je krijgt het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:56 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Na-ah, goedgekeurd is goedgekeurd. Bedankt voor je goedkeuring
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vooruit. Je krijgt het voordeel van de twijfel.
Nog nooit van de Beatles gehoord zekerquote:Op maandag 4 juni 2007 13:59 schreef Zhenar het volgende:
Wie heeft er nou "sexy" in de username?![]()
Sexy moet je zijn & uitstralen... maar je moet jezelf niet zo noemen![]()
Maar dat kan niet... Dat zijn niet de perfecte matenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:54 schreef Bupatih het volgende:
Die 89-57-92 deed het 'm.
Het neigt er wel naar.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Maar dat kan niet... Dat zijn niet de perfecte maten![]()
Het gaat er niet om waar je naar verwijst, het gaat er om wat het impliceertquote:Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nog nooit van de Beatles gehoord zeker
Volgens mij gaat het jou gewoon om de persoon áchter de user, en niet om de naamquote:Op maandag 4 juni 2007 14:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar je naar verwijst, het gaat er om wat het impliceert![]()
![]()
Als iemand zich "kingoftheworld" noemt, vind ik dat ook lomp, ongeacht het feit dat dat een Titanic quote is.![]()
"alwaysthebest" daarentgen... kijk, dát is tof doen in stijl(Alhoewel ik dat in eerste instantie ook een suffe kut username vond
)
True true...quote:Op maandag 4 juni 2007 14:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het neigt er wel naar.
En perfectie is saai.
WIJ ZIJN BOOS!!! OMDAT WE NIET KUNNEN CONTROLEREN OF JE ER WEL AAN VOLDOET!!! WAAAA!!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het jou gewoon om de persoon áchter de user, en niet om de naamIk zocht gewoon een naam-titel van de Beatles, en de rest was suf
En wat is mis met impliceren? Boos dat ik er niet aan voldoe ofzo?
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WIJ ZIJN BOOS!!! OMDAT WE NIET KUNNEN CONTROLEREN OF JE ER WEL AAN VOLDOET!!! WAAAA!!!!
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:54 schreef Bupatih het volgende:
Wat is dat dan weer voor nietszeggende smiley! [afbeelding]
WTF?!!?!?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het jou gewoon om de persoon áchter de user, en niet om de naamIk zocht gewoon een naam-titel van de Beatles, en de rest was suf
En wat is mis met impliceren? Boos dat ik er niet aan voldoe ofzo?
NAAM-titel... Lienekien heeft wel een leuke bedacht, maar die is niet origineel van de Beatles...quote:Op maandag 4 juni 2007 15:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?!!?!?![]()
![]()
![]()
!!!!!
Als er een "Paperback_writer" zou zijn, zou ik aan zijn voeten liggen!![]()
Of wat dacht je vanFoolonthehill
![]()
Of, als je romantisch ingesteld bent, "strawberry_fields"maar die bestaat al geloof ik
Ze verONZt.quote:
quote:
Whihihiquote:Op maandag 4 juni 2007 15:59 schreef Bupatih het volgende:
RENA!!! GE *zich inhoudt* *** ******** ** ****** **** VAN ME!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |