popcorn bakken, dat is het eerste dat in me opkwam, lijkt dat je wat?quote:
Nou vooruit dan...quote:
Zoet of zout?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
popcorn bakken, dat is het eerste dat in me opkwam, lijkt dat je wat?![]()
Dat zijn verrekte nette maten, meissie.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou vooruit dan...
Borst: 89 cm
Taille: 57 cm
Heupen: 92 cm
Confectiemaat: 34
Schoenmaat: 38
Lengte: 173 cm
Leeftijd: 23
Nog meer wensen?
mag jij kiezenquote:
Bedanktquote:Op zondag 13 mei 2007 20:12 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat zijn verrekte nette maten, meissie.
waar en wanneer?quote:
wat voor info wil je weten lieverd?quote:
34 jaar ervaringquote:
Hmm... Ga ik die info geven... Daar moet ik even over denkenquote:
provincie kan je wel posten toch? ik woon in gelderlandquote:Op zondag 13 mei 2007 20:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Hmm... Ga ik die info geven... Daar moet ik even over denken
Ik weet niet of ik zo'n ervaren popcornmaker zoek...quote:
Begrijpelijk. Kan ik je in de tussentijd ergens mee van dienst zijn?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Hmm... Ga ik die info geven... Daar moet ik even over denken
dan bak ik mn popcorn wel alleenquote:Op zondag 13 mei 2007 20:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zo'n ervaren popcornmaker zoek...![]()
Ik weet niet of je kan koken, maar ik heb best wel hongerquote:Op zondag 13 mei 2007 20:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Kan ik je in de tussentijd ergens mee van dienst zijn?
Mensen die Sonja Bakkerenquote:Op zondag 13 mei 2007 20:24 schreef EchnaDarr het volgende:
Mijn pasta-saus heeft menig sonja bakker-activist doen watertanden en besluiten een sas-dag te nemen
Johquote:Op zondag 13 mei 2007 20:27 schreef EchnaDarr het volgende:
Eentje op basis van tomatenpuree
Dat kan met vlees of vis, of zonder zelfs.
Toch geen overtuigd vegetarier/veganist he?quote:
nee hoorquote:
Nee, niet overtuigdquote:Op zondag 13 mei 2007 20:34 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Toch geen overtuigd vegetarier/veganist he?
Hoe dan ook, redelijk wat groente erin, wat verse cherrytomaatjes (in partjes gesneden), ook wat zongedroogde tomaatje (ook in stukjes). Natuurlijk wat kruiden, pesto en een snufje knoflook erbij.
Iets anders langs dan waar ik op getrapt heb?quote:
Sorry, maar wie weet wil ik best nog een keer echt voor je koken...quote:Op zondag 13 mei 2007 20:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, niet overtuigdGewoon geen fan van veel vlees
Klinkt lekker... Ik hoor hier beneden iets rommelen![]()
Wie weet wil jij dat... Ik denk dat jij weet of je het wilt, en ik denk dat ík weet of het gaat gebeurenquote:Op zondag 13 mei 2007 20:37 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Sorry, maar wie weet wil ik best nog een keer echt voor je koken...![]()
nee hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 20:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Iets anders langs dan waar ik op getrapt heb?![]()
Als ik jou was zou ik heel erg voorzichtig zijn in het denken van dergelijke dingen. Volgens mij weet ik dit helemaal nog niet namelijkquote:Op zondag 13 mei 2007 20:43 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Wie weet wil jij dat... Ik denk dat jij weet of je het wilt, en ik denk dat ík weet of het gaat gebeuren
Je weet niet wat je wilt?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:45 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik heel erg voorzichtig zijn in het denken van dergelijke dingen. Volgens mij weet ik dit helemaal nog niet namelijk![]()
Oh, nee hoor, alleen als het gaat over het koken voor een compleet wildvreemde waarvan ik niet meer weet dan een paar maten.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:48 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je weet niet wat je wilt?Is dat vervelend? Heb je daar vaker last van?
omdat het een leuke smillie is niet meer niet minder...quote:
Dan zou ik zeggen dat je alsnog wel weet of je het wilt of nietquote:Op zondag 13 mei 2007 20:51 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Oh, nee hoor, alleen als het gaat over het koken voor een compleet wildvreemde waarvan ik niet meer weet dan een paar maten.
Ok.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
omdat het een leuke smillie is niet meer niet minder...
Als je het op die manier stelt...quote:Op zondag 13 mei 2007 20:54 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen dat je alsnog wel weet of je het wilt of nietDan zou ik zeggen dat je het nu niet wilt
Dat is waarquote:Op zondag 13 mei 2007 20:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als je het op die manier stelt...
Maar wat niet is kan nog komen
Een foto? Van mij?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:08 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tot die tijd wacht ik nog wel op een foto van je![]()
Ok... Begrijpelijkquote:Op zondag 13 mei 2007 21:10 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik wil wel weten wat ik eventueel aan tafel krijg
Groene ogen .... zwijmel...quote:Op zondag 13 mei 2007 21:16 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ok... Begrijpelijk
Naast mijn maten kan ik je vertellen dat ik groene ogen heb en blond haar
Zijn er nog meer uiterlijke kenmerken die je graag beschreven ziet, of die mij nog aantrekkelijker zouden kunnen maken?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:20 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Groene ogen .... zwijmel...
Je wordt met de minuut aantrekkelijker
Zijn er uiterlijke kenmerken waar je zonder enige twijfel of misplaatste arrogantie trots op bent?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Zijn er nog meer uiterlijke kenmerken die je graag beschreven ziet, of die mij nog aantrekkelijker zouden kunnen maken?
M'n kont, m'n borsten, m'n benen, m'n buik, ehm... Ik ben eigenlijk best tevredenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:32 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zijn er uiterlijke kenmerken waar je zonder enige twijfel of misplaatste arrogantie trots op bent?![]()
Dat verhaal hoor je vakerquote:Op zondag 13 mei 2007 21:34 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
M'n kont, m'n borsten, m'n benen, m'n buik, ehm... Ik ben eigenlijk best tevreden
Ik ben 1m73, maatje 34 en ik ben 23. Waar zou ik over moeten zeuren?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat verhaal hoor je vaker(en 's avonds mag de partner de twijfels aanhoren) (waarbij ik niet wil beweren dat dit bij jou ook zo is, resultaten uit het verleden enz...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |