Ik ben om te blijven. Vooralsnog.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih, ben je om te blijven? Zeg dat je om te blijven bent. Zeg het!
Doet Sven expres.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:09 schreef LeBeau het volgende:
Komt hij terug, krijgt hij geeneens een naamtopique.![]()
Post eens foto's dan.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik besef dat mijn posts niet waanzinnig veel indruk maken, maar mag ik even een tvp plaatsen om jullie gekeuvel te mogen blijven volgen?
Klopt. :'Dquote:
Hij was nog zo jong.quote:
TTKLPT?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klopt. :'D
Ik ben dan ook nog steeds fobodood. Ik kom alleen op FOK! voor ShowChat en TTKLPT.
Theater, Taal en Kunst - Langzaampraattopicquote:
Als het niet mag, dan plaats ik geen tvpquote:Op maandag 4 juni 2007 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Best brutaal om gewoon al een tvp te plaatsen en het daarin pas te vragen. Wat nou als het niet mag? Hè? Ja, denk dáár maar eens over na!
Ik heb geen foto's van mezelfquote:Op maandag 4 juni 2007 11:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben om te blijven. Vooralsnog.
[..]
Doet Sven expres.
[..]
Post eens foto's dan.Misschiend at je dan meer indruk maakt op ons.
Ik zie hem ook maar 1 keer iets doen, daarna is het zwart.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
MB, ik vind je nieuwe avatar maar zo-zo.
Dat het hoort maakt het niet minder stom.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:29 schreef MissBliss het volgende:
Ja, hij is maar tot 30 juni hoorEn dat zwarte hoort.
Zitten we wel in hetzelfde topic?quote:
Waar?quote:
I really don't carequote:Op maandag 4 juni 2007 11:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat het hoort maakt het niet minder stom.
Dat komt nog wel.quote:
Webdesign/Hosting bedrijf in Bergen op Zoomquote:
Waar willen ze je voor?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Webdesign/Hosting bedrijf in Bergen op Zoom
Ze willen me![]()
(bovenstaande zin zou ik best vaker willen uitspreken).
Iedereen heeft foto's van zichzelf.quote:
KPD?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:24 schreef Bupatih het volgende:
Oh, wacht. Ik bedoelde KPD in plaats van TTKLPT.
En dan willen ze steeds meer van je! Geef ze een hand, en ze nemen je hele arm! Zo ging het bij mij ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ze willen m'n PHP-kunsten en evt. m'n grafische capriolen.
Maar ze moeten natuurlijk ook digitaal beschikbaar zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 11:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereen heeft foto's van zichzelf.Zelfs de paus!
Goeiemiddag meneer met de coole wallie(wallie) avatarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |