d!!quote:Op zondag 3 juni 2007 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
d
Ik zou hem niet herkend hebben.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen ze pas 's nachts de troep moesten opruimen dachten ze dat de camera's niet draaiden (deed de redactie waarschijnlijk om alle tv-gedrag te stoppen). Prompt gingen ze heel anders met elkaar om.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Als ze nou even de streams zwart maken dan weet ik wel wat ik ga doen hier in het huis."
Eric: "Met wie?"
Natasia, lachend: "Who the fuck cares"
Mag ik ook meedoen, maken we er een rond getal vanquote:
Is best wel magertjes ja.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is druk bezig af te vallen achter de PC. Slechts 4 burgers moet toch kunnen, niet waar.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen, maken we er een rond getal van
hoe gingen ze anders met alkaar om?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:22 schreef voyeur het volgende:
[..]
Toen ze pas 's nachts de troep moesten opruimen dachten ze dat de camera's niet draaiden (deed de redactie waarschijnlijk om alle tv-gedrag te stoppen). Prompt gingen ze heel anders met elkaar om.
Met wie?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:22 schreef voyeur het volgende:
[..]
Toen ze pas 's nachts de troep moesten opruimen dachten ze dat de camera's niet draaiden (deed de redactie waarschijnlijk om alle tv-gedrag te stoppen). Prompt gingen ze heel anders met elkaar om.
Ja, je ziet af en toe toch signalen dat het gedrag opgeklopt voor de camera lijkt te zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:22 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het zou wel geestig zijn als de redactie zou meedelen dat er een technisch probleem was en dat ze niets konden opnemen. Kijken hoe ze dan een dag doorbrengen.....
Toen Jaap de inhoud van de prullenbak in Lieke's bed flikkerde zei ze heel rustig dat ze dan wel ergens anders zou gaan slapen. Vervolgens een telefoontje van de Febo voor haar dat ze naar achter moest komen. Ze kwam toen terug en reageerde helemaal over de zeik.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:24 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja, je ziet af en toe toch signalen dat het gedrag opgeklopt voor de camera lijkt te zijn.
Ik wou net zeggen, zijn die 2 travestieten nou weer bezigquote:Op zondag 3 juni 2007 21:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gatver, gaat die flauwekul weer komen. Nou dan gooi ik streams uit.
[afbeelding]
Dat is een serieus goed idee !quote:Op zondag 3 juni 2007 21:22 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het zou wel geestig zijn als de redactie zou meedelen dat er een technisch probleem was en dat ze niets konden opnemen. Kijken hoe ze dan een dag doorbrengen.....
Het zijn er '''maar'' 2, hij heeft ze doormidden gesneden.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is druk bezig af te vallen achter de PC. Slechts 4 burgers moet toch kunnen, niet waar.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
We zijn niet voor niets die-hardstreamers om dit soort dingen op te merken.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Toen Jaap de inhoud van de prullenbak in Lieke's bed flikkerde zei ze heel rustig dat ze dan wel ergens zou gaan slapen. Vervolgens een telefoontje van de Febo voor haar dat ze naar achter moest komen. Ze kwam toen terug en reageerde helemaal over de zeik.
Gelijk heb je, als ik ergens niet op zit te wachten dan is dat dat domme rolletje van eric.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Er zal vast wel iemand zijn die het leuk vind, maar ik ook nietquote:Op zondag 3 juni 2007 21:29 schreef lorence1 het volgende:
[..]
![]()
is er iemand die deze verkleedpartij wel leuk vindt?![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:29 schreef lorence1 het volgende:
[..]
![]()
gokje dan worden erics kipfileetjes lek gepriktquote:Op zondag 3 juni 2007 21:29 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hhah Eric gaat hopelijk Huub echt lastig vallen als Natrasha
Ik nietquote:Op zondag 3 juni 2007 21:29 schreef lorence1 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Toen Jaap de inhoud van de prullenbak in Lieke's bed flikkerde zei ze heel rustig dat ze dan wel ergens zou gaan slapen. Vervolgens een telefoontje van de Febo voor haar dat ze naar achter moest komen. Ze kwam toen terug en reageerde helemaal over de zeik.
Nopequote:Op zondag 3 juni 2007 21:29 schreef lorence1 het volgende:
[..]
![]()
Gaat ook lastig, ze verstoppen hem meestal achteromquote:
wat ben je er toch weinig, ik mis je wel hoor.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
We zijn niet voor niets die-hardstreamers om dit soort dingen op te merken.
Negatieve kaarten/brieven komen meestal niet door heb ik gehoord..quote:Op zondag 3 juni 2007 21:33 schreef lorence1 het volgende:
zullen we een anti kaarten actie beginnen hij/zij weg anders wij weg ( om in erics termen te blijven)
Onee ze gaan toch geen film kijken?
Tja, als er niets aan is heeft het ook weinig zin om hier mee te chatten. En dit is nu al een paar maanden zo.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
wat ben je er toch weinig, ik mis je wel hoor.
Ja dan kan die roepen "Ik deed het niet, het was Natrasha"quote:Op zondag 3 juni 2007 21:28 schreef Soury het volgende:
En Eric denkt dat ie leuk en mooi is als vrouw![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:29 schreef lorence1 het volgende:
[..]
![]()
DGK Euthanesie ?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:38 schreef HiDiHo het volgende:
Nog 1 dag en ik ben helemaal verlost van deze ellende![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:38 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Nee, betaal echt niet voor dit.quote:
Het eerste. Je ziet het aan zijn ogen. Melissa wil hem ook niets meer geven.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:41 schreef tipsch het volgende:
Is Eric nou zo strontlazerus of zit hij er helemaal doorheen? (of beide?)
Ja, ziet er eng uitquote:Op zondag 3 juni 2007 21:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Het eerste. Je ziet het aan zijn ogen. Melissa wil hem ook niets meer geven.
Dus mochten we zo gek zijn er wel voor te betalen kunnen we niet meer via jouw site kijken?quote:
Lekker hequote:Op zondag 3 juni 2007 21:38 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
'n "mooi" laatste avondje oorlog in DGK - dan vind ik het echt wel mooi geweest, geloof ikquote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef schatje het volgende:
Huub wil de pruik van Eric's hoofd trekken en hem in de fik steken.
Dat vind ik dan weer wel zinvol geweld.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef schatje het volgende:
Volgens Eric zal hij dat dan wel onder water in het zwembad doen, zodat de camera het niet kan zienquote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef schatje het volgende:
quote:
Dus dat plannetje was al direct aan E. doorgespeeld? Door wie?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens Eric zal hij dat dan wel onder water in het zwembad doen, zodat de camera het niet kan zien
Ik ben die zeik wijven helemaal zatquote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef schatje het volgende:
Hij hoeft eric als natrasha alleen maar steeds eric te noemen dan wordtie al gek.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef schatje het volgende:
Jawel hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 21:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dus mochten we zo gek zijn er wel voor te betalen kunnen we niet meer via jouw site kijken?
zoals de waard is .......quote:Op zondag 3 juni 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
Natasja, Wifebeater en Dellie hadden het er net over , dat het belangrijk is om Eric binnen BAN te krijgen, als extra dekking. Wifebeater zat hard te zingen om het gesprek onhoorbaar te maken, hij wilde er niet over praten, para brodda was bang dat er luistervinken in de buurt waren.
Daar had Huub gister ook weinig boodschap aanquote:Op zondag 3 juni 2007 21:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die pruik gaan ze toch niet in de fik steken; het is persoonlijk bezit...
jahaaa, zeurpietquote:Op zondag 3 juni 2007 21:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die pruik gaan ze toch niet in de fik steken; het is persoonlijk bezit...
quote:
Das waarquote:Op zondag 3 juni 2007 21:50 schreef soylent het volgende:
[..]
Daar had Huub gister ook weinig boodschap aan
Gelukkig, ik ben zo gehecht aan deze streams.quote:
gelukkigquote:
denk dat er dan echt gevochten gaat wordenquote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef schatje het volgende:
Dan moet ik toch de streams maar ff aangooienquote:Op zondag 3 juni 2007 21:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat er dan echt gevochten gaat worden
Dat is een major hoofd crime in travo world... Ben beniewdquote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef schatje het volgende:
quote:
Dat kun je wel zeggen, hij breekt zijn nek bijna.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:54 schreef schatje het volgende:
Het feestje gaat niet door. Eric is te zat.
Jullie beginnen al vroeg.quote:
5 drankjes?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric kan niet eens meer blijven staan
[afbeelding]
Ow gelukkig, niet dat ik nu van plan ben om te betalen, maar het idee dat het niet meer via jouw site zou kunnen...quote:
Is het seisoen alweer begonnen?quote:
Melissa: Willen jullie wat drinken ?quote:
Ligt het daar aan?quote:
had huub toch gelijk.... een nog grotere identiteitscrisisquote:Op zondag 3 juni 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
Eric met een wijvenharses en mannenkleding. Wat zal Mayday boos zijn nu.![]()
Het kan de rol niet spelen in dronkenschap.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:01 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Heeft Eric zelf gezegt dat hij het niet doet of mocht het niet van achter?
quote:
Nerve-breakdown door alles met de date en het feit dat Huub hem laat vallen. Z'n wereld stort in.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kan de rol niet spelen in dronkenschap.
Waar?quote:
Morgen is het weer koek en ei met Huub.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nerve-breakdown door alles met de date en het feit dat Huub hem laat vallen. Z'n wereld stort in.
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar?
Gimme een quote, want volgens mij lul je weer uit je nek
Dat laatste is verdomde belangrijk - oorzaak van het uitblijven van succes voor DGKquote:Op zondag 3 juni 2007 22:08 schreef papagena het volgende:
Ik zie dat Huub in de isoleer mode is gezet. Voor de kijkers van het eerste uur, ik krijg een beetje een Stephan deja vu. Van Stephan weten we nu dat ie er op aanstuurde om er uit gestemd te worden, en zich de laatste weken opzettelijk afzijdig hield. Het lijkt er nu op dat Huub eenzelfde plan heeft, maar die laatste weken juist gebruikt voor een fuck’m all treatment.
Grappig dat destijds ook al veel kijkers het niet eens waren met de wending die het programma nam, ook weer naar aanleiding van Brian’s agressie en bescherming door de redaktie.
dus huub heeft er geen zin meer in en wil eruit gestemd wordenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:08 schreef papagena het volgende:
Ik zie dat Huub in de isoleer mode is gezet. Voor de kijkers van het eerste uur, ik krijg een beetje een Stephan deja vu. Van Stephan weten we nu dat ie er op aanstuurde om er uit gestemd te worden, en zich de laatste weken opzettelijk afzijdig hield. Het lijkt er nu op dat Huub eenzelfde plan heeft, maar die laatste weken juist gebruikt voor een fuck’m all treatment.
Grappig dat destijds ook al veel kijkers het niet eens waren met de wending die het programma nam, ook weer naar aanleiding van Brian’s agressie en bescherming door de redaktie.
Het is complete onzin, brian wordt niet (meer dan andere) beschermt en de kijkcijfers zijn nog nooit zo hoog geweestquote:Op zondag 3 juni 2007 22:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat laatste is verdomde belangrijk - oorzaak van het uitblijven van succes voor DGK![]()
heb ik een paar weken geleden al een keer hier gezegt,had het ergens gelezen dat huub er genoeg van had en er uit wildequote:Op zondag 3 juni 2007 22:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dus huub heeft er geen zin meer in en wil eruit gestemd worden
quote:
zeikstraal, dat is fokking gewoon niet waarquote:Op zondag 3 juni 2007 22:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is complete onzin, brian wordt niet (meer dan andere) beschermt en de kijkcijfers zijn nog nooit zo hoog geweest![]()
Jouw avutter heeft wat moeite met ladenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is complete onzin, brian wordt niet (meer dan andere) beschermt en de kijkcijfers zijn nog nooit zo hoog geweest![]()
toen zijn broertje op bezoek was gaf hij dat ook al aan, dus wie weet over 4 wekenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:11 schreef fredfik het volgende:
[..]
heb ik een paar weken geleden al een keer hier gezegt,had het ergens gelezen dat huub er genoeg van had en er uit wilde
Hij heeft er al een paar x naar gehint en deze demonstratieve breuk met backup Erik wijst ook in die richting.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dus huub heeft er geen zin meer in en wil eruit gestemd worden
Nou persoonlijk denk ik dat Huub het gevoel heeft 'onsterfelijk te zijn' wat DGK betreft maar dat zal hem nog wel es zuur op breken.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:08 schreef papagena het volgende:
Ik mag toch hopen dat Huub anders is dan Stefan. Huub gaat er echt voor, Stefan was toch meer een softie.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:08 schreef papagena het volgende:
.
goh en niemand van zijn nieuwe vrienden die zich om hem bekommerd ;')quote:
Mooie cap met een mooie tekst.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Ondergang in Avondrood"
[afbeelding]
Verklaar je naderquote:Op zondag 3 juni 2007 22:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
zeikstraal, dat is fokking gewoon niet waar
Is dat niet de zonnevlecht?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:14 schreef mootie het volgende:
Die sul zit daar gewoon te slapen buiten.
Die hebben het veel te druk. Let op het handje van Natasia bij Liekequote:Op zondag 3 juni 2007 22:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
goh en niemand van zijn nieuwe vrienden die zich om hem bekommerd ;')
Stephan hield ook stug vol dat hij de villa niet wilde verlaten, je moet het goed spelen om met je borg op zak weg te komen. Volgens mij is Stephan de enige die dat gelukt is.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:15 schreef Taurus het volgende:
Ik geloof niet dat Huub er uit wil. Hij blijft maar herhalen dat ie er voor de centen zit enzo. Hij wil daar echt tot het einde door. Hij mist niemand buiten het huis - zo gedraagt ie zich althans niet. Ook binnen in 't huis vermaakt ie zich best, ik denk alleen wel dat ie inderdaad 'n écht maatje mist. Maar hij mag op zich ook wel ff z'n down periodes, ik geloof niet dat ie meteen er op aan stuurt om er uit gestemd te worden![]()
Ga je gangquote:Op zondag 3 juni 2007 22:18 schreef AutumnTears het volgende:
Mag ik het volgende script schrijven aub..
Ze zitten zeker iets spannends te kijken.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die hebben het veel te druk. Let op het handje van Natasia bij Lieke
[afbeelding]
Brain zal het wel uitleggenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:20 schreef Meganog het volgende:
Natasia: "Ik snap geen reet van deze film, jongens".
Undercover in Nederland ?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten zeker iets spannends te kijken.![]()
herinneren jullie die nachtelijke gesprekken nog tussen huub en jaap om te gaan samenwerkenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:13 schreef papagena het volgende:
[..]
Hij heeft er al een paar x naar gehint en deze demonstratieve breuk met backup Erik wijst ook in die richting.
Ik word echt misselijk van deze cap.quote:
de snackbar, de buren, achter, enzquote:Op zondag 3 juni 2007 22:22 schreef marrietje het volgende:
Kan iemand me vertellen wat Febo is (behalve van de broodjes kroket)?![]()
Zo noemen de fokkers hier de redactie, die achter zittenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:22 schreef marrietje het volgende:
Kan iemand me vertellen wat Febo is (behalve van de broodjes kroket)?![]()
D'r hechtingen!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Via de achterdeur ......
[afbeelding]
Nee hij is alleen maar moe en wil naar bed ;')quote:Op zondag 3 juni 2007 22:26 schreef Nostalgist het volgende:
Eric is afgevoerd..... Ingestort ?
Jij begon mij weer eens uit te schelden, get your facts straightquote:
niets is zoals het lijktquote:Op zondag 3 juni 2007 22:29 schreef paraquat het volgende:
ben een paar dagen weggeweest.......sinds wanneer zijn Lieke & Natasia zulke dikke vriendinnen???
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee hij is alleen maar moe en wil naar bed ;')
Geen flauw idee waar jij het over hebt, laat me met rustquote:Op zondag 3 juni 2007 22:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij begon mij weer eens uit te schelden, get your facts straight![]()
Zijn bewustzijn zei in het programma toch duidelijk ''ja''. En gek genoeg geloof ik dat ook.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:29 schreef Nostalgist het volgende:
Oh ! Die was héél mooi !!!!
Huub die de vraag van Irene herhaalt...."Ben jij jezelf, Huub ?"
Zijn onderbewustzijn is aan het tegenstribbelen
Ik bepaal zelf wel op wie ik reageerquote:Op zondag 3 juni 2007 22:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar jij het over hebt, laat me met rust
nee das meer wat voor eric op het moment..quote:Op zondag 3 juni 2007 22:33 schreef kissa het volgende:
Waar kijken ze naar? De Titanic?
Dat duurde een tijdje... Inconsistentie...quote:Op zondag 3 juni 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn bewustzijn zei in het programma toch duidelijk ''ja''. En gek genoeg geloof ik dat ook.
Ze houd haar vingers nog thuisquote:
Hoe stichtelijk.quote:
Teveel Dormiplant op ?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:33 schreef kissa het volgende:
Waar kijken ze naar? De Titanic?
Hebben de dames allemaal GHB in de thee gehadquote:
Dat moet jij zeggen, jij begint mij uit te scheldenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
WC Eend, ik heb hier geen trek in. Hier is je plek:
DGK HOOLIGANS # 8
Ga anders je eendje ff zoeken, hij is kwijtquote:Op zondag 3 juni 2007 22:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggen, jij begint mij uit te schelden
Niet zo ongeduldig op F5 rammenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ga anders je eendje ff zoeken, hij is kwijt![]()
Wellicht zijn Amanda. Natasia en Lieke morgen voorgoed verdwenenquote:
is íe weer. niet mijn personal eend zo plagen hé.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ga anders je eendje ff zoeken, hij is kwijt![]()
Ik heb mijn eendje gevondenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
is íe weer. niet mijn personal eend zo plagen hé.
Gezellig. Fillempie met z'n allen.![]()
Hoe bedoel u morgen?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:45 schreef rooie3 het volgende:
Nog een kwartier.
Dan kunnen ze mooi oplazeren naar bed.
Ben benieuwd hoeveel mensen morgen de streams gaan betalen of die er mee kappen.
Ja de terror van vannacht is niet goed gevallen bij iedereen.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oeps, mama eend komt beschermenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal prachtigquote:Op zondag 3 juni 2007 22:42 schreef Charmian het volgende:
ghehehe die foto van Jaap met Henkie
Dan is het toch 4 juni.quote:
Welke terrorquote:Op zondag 3 juni 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja de terror van vannacht is niet goed gevallen bij iedereen.
Dus krijgen we dit.
Oh wist ik nietquote:Op zondag 3 juni 2007 22:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan is het toch 4 juni.
En de meesten hebben vanaf 4 mei de streams.
De mijne lopen op 5 juni af.
hmmmmm, ditoquote:Op zondag 3 juni 2007 22:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Oeps, mama eend komt beschermen![]()
Maar ik verveel me ook zo met die film![]()
Tijd voorquote:Op zondag 3 juni 2007 22:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Oeps, mama eend komt beschermen![]()
Maar ik verveel me ook zo met die film![]()
Slaap lekker verderquote:Op zondag 3 juni 2007 22:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welke terror
Dus het seizoen is echt begonnen![]()
May the force be with you![]()
Dat dan weer welquote:Op zondag 3 juni 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tijd voor
[SC # 114] 2 Uniek or not 2 Hoorn
Fijner voor de COSlezers morgenochtend.![]()
zitten haar borsten op haar rug?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:52 schreef mootie het volgende:
Eeeeew die hand van Natasia die steeds de borsten van Lieke aait.
Altijd linke soep om over intelligentie te beginnenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:46 schreef the_undertaker het volgende:
Amanda vind Olga niet echt super... nou Amanda.. die meid heeft meer uitstraling en intelligentie dan joujij
the_undertaker begraaft het onderwerp snel.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef demins het volgende:
[..]
Altijd linke soep om over intelligentie te beginnen![]()
Het verbaast mij dat Amanda kan surfenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef demins het volgende:
[..]
Altijd linke soep om over intelligentie te beginnen![]()
Hij zit gewoon op de bankquote:Op zondag 3 juni 2007 22:59 schreef Charmian het volgende:
Zal Huub naar achter zijn geroepen om te beloven dat hij die zatte bal straks niet gaat plagen?
Er is vrijwel geen vijfjarig kind te vinden dat níet kan surfen!quote:
Zou me nix verbazenquote:
Ze heeft het in de Kooi geleerd. Dat dat mogelijk was...quote:Op zondag 3 juni 2007 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
Er is vrijwel geen vijfjarig kind te vinden dat níet kan surfen!
Ik bedoel toen hij net weg was zo'n 10 minuten geleden.quote:
een zoekopdracht typen daarentegen zal wel meer problemen opleveren.quote:
Zo komen de roddels in de wereld.quote:
Blijkbaar was ze het met de procedures eens?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft het in de Kooi geleerd. Dat dat mogelijk was...
Ik weet niet wat jij bedoelt, maar ik vind het verrassend knap van Amandaquote:Op zondag 3 juni 2007 23:02 schreef demins het volgende:
[..]
Blijkbaar was ze het met de procedures eens?![]()
Mazzel BQ ik ga zo ookquote:
Bij tante pannekoek aan het huilenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:03 schreef Varen het volgende:
Waar is Eric?
Gollumquote:Op zondag 3 juni 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is dit het begin van een eenzaam einde ? Rol uitgespeeld ?
[afbeelding]
Hij werd met enige steun van collega's naar 'achter' gebrachtquote:Op zondag 3 juni 2007 23:03 schreef Varen het volgende:
Waar is Eric?
- En dan op enter drukken!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij bedoelt, maar ik vind het verrassend knap van Amanda![]()
En als we 'Enter' nu eens konden vervangen door 'Brian'.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:07 schreef demins het volgende:
[..]
- En dan op enter drukken!
- Dat vind ik stom
- Ik ga écht niet op enter drukken, jonguh, no wees
- Maar je móet op enter drukken
- Ga jij nou bepalen waar ík op moet drukken?
- Sterf, jonguh, sterf
etc. etc.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:07 schreef demins het volgende:
[..]
- En dan op enter drukken!
- Dat vind ik stom
- Ik ga écht niet op enter drukken, jonguh, no wees
- Maar je móet op enter drukken
- Ga jij nou bepalen waar ík op moet drukken?
- Sterf, jonguh, sterf
etc. etc.![]()
Echt schandalig, dr eerste piercing toen ze 9 was zeker.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:08 schreef Dark het volgende:
Amanda - Voor mij is het helemaal erg, ik ben pas 19, maar ik was vanaf m'n 5de al blond.
Melisa - Hoe komt dat dan?
Amanda - M'n moeder.
Het verklaart voor een aardig deel waarom Amanda zichzelf als (seks)pop ziet.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt schandalig, dr eerste piercing toen ze 9 was zeker.
En al hakjes aan toen ze 8 was.
Nee joh, volgens mij deed ze het zonet echt helemaal alleen... naar haar eigen boobie page, wherever that may be.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vastgeklampt aan iemand anders zeker...
Amanda is een soort van parasietje
Zoek en vervang!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
En als we 'Enter' nu eens konden vervangen door 'Brian'.
misschien bedoelde ze dat ze het blonde haar van haar moeder heeft geërfdquote:Op zondag 3 juni 2007 23:08 schreef Dark het volgende:
Amanda - Voor mij is het helemaal erg, ik ben pas 19, maar ik was vanaf m'n 5de al blond.
Melisa - Hoe komt dat dan?
Amanda - M'n moeder.
Ik dacht dat ze groep 5 zei, of heb ik dat nou mis.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:07 schreef Disana het volgende:
Toen Amanda 5 was, was ze al blond (geverfd, haar moeder vond dat leuk).
Neeeeeeeee, hakjes op haar 6de en een tatoo op haar 7de.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt schandalig, dr eerste piercing toen ze 9 was zeker.
En al hakjes aan toen ze 8 was.
Dan heb ik het misschien verkeerd verstaan. Maar het zou me niets verbazen.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:12 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze groep 5 zei, of heb ik dat nou mis.
Ik hoorde ook op haar 5dequote:Op zondag 3 juni 2007 23:12 schreef Liess het volgende:
[..]
O die? Daar staat een snelkoppeling van op het bureaublad! Alles wordt duidelijk...quote:Op zondag 3 juni 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, volgens mij deed ze het zonet echt helemaal alleen... naar haar eigen boobie page, wherever that may be.
Wat een boeketjes. Gelukkig gaat er 1 over 3 kwartier weg.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:11 schreef pullup het volgende:
Nu zitten die wijven echt al een half uur over het blonderen van haren te zwammen![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:14 schreef demins het volgende:
[..]
O die? Daar staat een snelkoppeling van op het bureaublad! Alles wordt duidelijk...
Op het bureaublad ? Hoe kan dat nou. Het bureau heeft een glazen blad ..... Moet je daar op klikken ?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:14 schreef demins het volgende:
[..]
O die? Daar staat een snelkoppeling van op het bureaublad! Alles wordt duidelijk...
dat zei ze ookquote:Op zondag 3 juni 2007 23:12 schreef Liess het volgende:
[..]
Van de basisschool?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:15 schreef Liess het volgende:
Nja maakt ook niet uit,,, het is te vroeg iig..
Moet er niet aan denken om de haren van mijn dochter te gaan verven nu, wacht ze maar mee tot ze minimaal in de 1e klas zit.
En dan met haar hand ook nog op de dij van locoquote:Op zondag 3 juni 2007 23:17 schreef Liess het volgende:
Wat ligt Lieke echt ranzig dicht op Natasja.....
Nee, 1e klas is in mijn tijd nogsteeds Middelbare....quote:
Tuurlijk! Waarom dacht je dat die muis daar op lag?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op het bureaublad ? Hoe kan dat nou. Het bureau heeft een glazen blad ..... Moet je daar op klikken ?
Daar gaat je pronkjuweel.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:18 schreef FdW het volgende:
[..]
En dan met haar hand ook nog op de dij van loco![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wordt lichtelijk onpasselijk van die aanblikquote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
Mer haar neus in de lekkende tietjes........ bah!
Omdat iedereen dat nou ook weer niet leuk vond.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:19 schreef easysatellite het volgende:
saai weer hoor gaat huub nie relle? waar is eric?
Ik heb geen Dormiplant.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:22 schreef demins het volgende:
[..]
Je geeft wel gauw op! Je bent stief een kwartiertje weg!
Infernal Affairsquote:Op zondag 3 juni 2007 23:26 schreef Liess het volgende:
Oh, ze kijken die film van Leonardo DiCaprio dus.
*Naam kwijt*
Denk het wel, net als bij jou. Je pronkjuweel-avatar vervangen zegt genoeg.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:26 schreef FdW het volgende:
Ballenbakje is wel lekker rustig. Zouden de boodschappen over komen?
Lieke is nog steeds bang voor Huub.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |