Ik kan niet wachten op het moment dat Jaap zich tegen huub keert, hopelijk ligt hij er voor die tijd niet uit wegens geweldquote:Op zondag 3 juni 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
Jammer toch dat Jaap zich zo heel vaak totaal afzijdig houdt.
Japio is 1 uur per dag leuk en 23 uur zie je hem niet of achter de PC .......quote:Op zondag 3 juni 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
Jammer toch dat Jaap zich zo heel vaak totaal afzijdig houdt.
Onder leiding van de FEBO.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:24 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Huub is toch echt zelf bezig zichzelf langzaam maar zeker de Kooi uit te werken. Het 'geweld' van de afgelopen nacht heeft Eric niet opgezocht.
Dat heeft hij wel! Actie reactie. Soms duurt het ff voor kwartjes vallen?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:24 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Huub is toch echt zelf bezig zichzelf langzaam maar zeker de Kooi uit te werken. Het 'geweld' van de afgelopen nacht heeft Eric niet opgezocht.
Huub is na Sylvia stuurloos geworden.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:24 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze maken samen toch het programma nog steeds het aankijken waard. Huub en Jaap mogen wat mij betreft nog wel even blijven zitten. Huub mag wel derde worden ofzo.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het moment dat Jaap zich tegen huub keert, hopelijk ligt hij er voor die tijd niet uit wegens geweld
Eensch.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub is na Sylvia stuurloos geworden.
Bij Syl hoefde hij nooit bang te zijn dat hij een mes in zijn rug kreeg.
Nu moet hij maar afwachten.
Wie mag er dan winnen?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze maken samen toch het programma nog steeds het aankijken waard. Huub en Jaap mogen wat mij betreft nog wel even blijven zitten. Huub mag wel derde worden ofzo.
De zussen van Natasja en de broer van Brian waren ook geen bewoners. Dat hielp niet in de benadering naar Huub toe. Dat mocht toch allemaal? Van ALLE andere bewoners? Dus dat onderscheid is niet meer dan een persoonsvoorkeursbehandeling? Alleen bij Huub mag het!quote:Op zondag 3 juni 2007 19:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verschil is dat de date van Eric niet een van de bewoners was hè. Maar goed, dat schijnt voor jullie niet uit te maken dus
Huub die in vriendschap gelooftquote:Op zondag 3 juni 2007 20:24 schreef Lieve het volgende:
[..]
Huub is hem nu pas zat! NU pas! Huub is blijven hopen dat de brieven hem verkeerde informatie gaven! Huub is tegen steeds beter weten in blijven smachten naar een ommekeer in het bachsebberige gedrag van Eric. Omdat Huub in mensen gelooft!
Ongelofelijk dat Huub zoveel kansen aan die onbetrouwbare relnicht heeft gegeven.
Huub is blijven hopen op steun. Blijven hopen op echte vriendschap. Omdat Huub in echte vriendschap gelooft.
Omdat Huub oprecht van andere mensen kan houden!
Maar de relnicht die geen mogelijkheid tot het uiten van zijn jaloezie onbenut laat, heeft zich verstapt. Als je van het pad afgaat en je laat een ander keer op keer barsten dan ben je onbetrouwbaar.
En HOE onbetrouwbaar is Eric wel niet? Hij heeft zijn 'vriend' keer op keer laten stikken. Maar wel op een sneakerige achterbakse manier. Bijna erger dan een criminele Brian is de sneak! EricEcht een minderwaardig sujet! ( met zijn fietskettingen. Hoe minderwaardig ben je dan? Ieder kind beseft zelfs dat je daar een ander mee het ziekenhuis inmept! Idioot op naaldhakken! En dan schijnheil spelen over condooms??)
Zoals het er nu voorstaat mag het wat mij betreft gaan tussen Jaap en Liekequote:
The Titanic gaat zinken......quote:Op zondag 3 juni 2007 20:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub die in vriendschap gelooft![]()
![]()
Hij gelooft alleen in zichzelf![]()
Huub als slachtoffer; dat is ook een visie natuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:24 schreef Lieve het volgende:
[..]
Huub is hem nu pas zat! NU pas! Huub is blijven hopen dat de brieven hem verkeerde informatie gaven! Huub is tegen steeds beter weten in blijven smachten naar een ommekeer in het bachsebberige gedrag van Eric. Omdat Huub in mensen gelooft!
Ongelofelijk dat Huub zoveel kansen aan die onbetrouwbare relnicht heeft gegeven.
Huub is blijven hopen op steun. Blijven hopen op echte vriendschap. Omdat Huub in echte vriendschap gelooft.
Omdat Huub oprecht van andere mensen kan houden!
Maar de relnicht die geen mogelijkheid tot het uiten van zijn jaloezie onbenut laat, heeft zich verstapt. Als je van het pad afgaat en je laat een ander keer op keer barsten dan ben je onbetrouwbaar.
En HOE onbetrouwbaar is Eric wel niet? Hij heeft zijn 'vriend' keer op keer laten stikken. Maar wel op een sneakerige achterbakse manier. Bijna erger dan een criminele Brian is de sneak! EricEcht een minderwaardig sujet! ( met zijn fietskettingen. Hoe minderwaardig ben je dan? Ieder kind beseft zelfs dat je daar een ander mee het ziekenhuis inmept! Idioot op naaldhakken! En dan schijnheil spelen over condooms??)
van mij tweede, want ondanks alles kun ik het Brian niet dat tie voor Huub eindigd.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze maken samen toch het programma nog steeds het aankijken waard. Huub en Jaap mogen wat mij betreft nog wel even blijven zitten. Huub mag wel derde worden ofzo.
Ik ook absoluut niet. Maar het een sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:32 schreef Desii het volgende:
[..]
van mij tweede, want ondanks alles kun ik het Brian niet dat tie voor Huub eindigd.
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub als slachtoffer; dat is ook een visie natuurlijk.
Tegen zoveel blinde Huub adoratie valt niet op te argumenteren.
Oh vandaarquote:Op zondag 3 juni 2007 20:31 schreef Nostalgist het volgende:
Eric is hoofdredacteur bij Christine vd Horst geweest
En kruisje voelen.quote:
Arme scan??? Leg dit soort opmerkingen eens uit want ik begrijp ze echt niet.quote:
In het begin was het toch ook zo.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
1 groep tegen Huub... waar hebben we dat eerder gezien?
Jou lieve, degelijke en zo op Huub verliefde Lieke, die zich van een heel andere kant laat zien dus.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Arme scan??? Leg dit soort opmerkingen eens uit want ik begrijp ze echt niet.
Als er een afspraak bij de accountant ligt, hoef je er verder ook niet veel energie in te stekenquote:Op zondag 3 juni 2007 20:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
In het begin was het toch ook zo.
Maar snap ook niet waarom hij niet meer met Japio gaat bonden.
Hij laat Japio ook maar daar zitten.
amanda is superlenigquote:Op zondag 3 juni 2007 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Amanda doet een flipover (of zoiets) met zo'n kort rokje aan.
Laten we een briefkaarten actie beginnenquote:Op zondag 3 juni 2007 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
1 groep tegen Huub... waar hebben we dat eerder gezien?
hahahhaaquote:Op zondag 3 juni 2007 20:31 schreef Nostalgist het volgende:
Eric is hoofdredacteur bij Christine vd Horst geweest
Ja want dit is wat we willen zien toch?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:42 schreef rooie3 het volgende:
Gezellig zo.
Iedereen heeft plezier en is nu lief tegen elkaar.
Beter dan al die terror en ruzies.
Hoop dat het zo blijft.
En dan is het Huub zijn schuldquote:Op zondag 3 juni 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Natasja dronken, aan de anti-biotica, maakt radslagen , zonder dat haar borsten eronder lijden. En morgen weer zeiken dat ze zo'n last heeft.
ja dan is het 'dr. Kevorkian m'n tieten lekken u moet daar echt wat aan doen'quote:Op zondag 3 juni 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Natasja dronken, aan de anti-biotica, maakt radslagen , zonder dat haar borsten eronder lijden. En morgen weer zeiken dat ze zo'n last heeft.
Ja want al die ruzies is geschreeuw.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja want dit is wat we willen zien toch?
Ik ook niet, ik ga maar ff lekker onder de douche staan.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja want al die ruzies is geschreeuw.
Doet Japio alles alleen en Huub staat te kijken is het een opstoker.
Doet huub mee is het Japio nadoen.
Doet Huub lief tegen Lieke dan is hij saai.
Maakt hij ruzie met Lieke dan is hij gemeen.
Vertrouwd hij op Eric dan is hij dom.
Laat hij Eric vallen is het ook dom.
Weet het ook niet meer.
En zoiets neemt dat nog serieus?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil alleen maar bij Lieke liggen.
Eric: Natasja is zo'n geil wijf.
Dat hebben ze vanmiddag gedaan. Of bedoel je samen met Huub en Natasja?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:54 schreef lorence1 het volgende:
nou redactie laat ze nou eens met zn allen naar L&C kijken![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hebben ze vanmiddag gedaan. Of bedoel je samen met Huub en Natasja?
Klopt, wat een bek weer.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt erop dat Natasia al een paar stevige borrels op heeft, ze is weer eens knap lawaaierig
Joh, maak je niet druk, zal ie wel ff nodig hebben toch - even herladen - straks een high five met Japio en go.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Ik baal hiervan, Huub in zijn uppie.
Ja Japio en Huub terror is ook niet goed.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
Het onderwerp is weer sex, sex en anale sex. Zoooooooooo saai, ik schakel later wel weer in.
Pffffff, gelukkig maar.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Joh, maak je niet druk, zal ie wel ff nodig hebben toch - even herladen - straks een high five met Japio en go.
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Japio en Huub terror is ook niet goed.
Dus dit krijgen we als Huub en Japio niks doen.
Brede schouders hebben we allemaal we es nodigquote:Op zondag 3 juni 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Natasia gaat al close bij Lieke liggen. Die heeft er echt flink wat op volgens mij
Lieke is er niet vies van.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Natasia gaat al close bij Lieke liggen. Die heeft er echt flink wat op volgens mij
Kan ik begrijpen.... alleen met Natasia begrijp ik weer wat minderquote:Op zondag 3 juni 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke is er niet vies van.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |