En dan is het Huub zijn schuldquote:Op zondag 3 juni 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Natasja dronken, aan de anti-biotica, maakt radslagen , zonder dat haar borsten eronder lijden. En morgen weer zeiken dat ze zo'n last heeft.
ja dan is het 'dr. Kevorkian m'n tieten lekken u moet daar echt wat aan doen'quote:Op zondag 3 juni 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Natasja dronken, aan de anti-biotica, maakt radslagen , zonder dat haar borsten eronder lijden. En morgen weer zeiken dat ze zo'n last heeft.
Ja want al die ruzies is geschreeuw.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja want dit is wat we willen zien toch?
Ik ook niet, ik ga maar ff lekker onder de douche staan.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja want al die ruzies is geschreeuw.
Doet Japio alles alleen en Huub staat te kijken is het een opstoker.
Doet huub mee is het Japio nadoen.
Doet Huub lief tegen Lieke dan is hij saai.
Maakt hij ruzie met Lieke dan is hij gemeen.
Vertrouwd hij op Eric dan is hij dom.
Laat hij Eric vallen is het ook dom.
Weet het ook niet meer.
En zoiets neemt dat nog serieus?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil alleen maar bij Lieke liggen.
Eric: Natasja is zo'n geil wijf.
Dat hebben ze vanmiddag gedaan. Of bedoel je samen met Huub en Natasja?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:54 schreef lorence1 het volgende:
nou redactie laat ze nou eens met zn allen naar L&C kijken![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hebben ze vanmiddag gedaan. Of bedoel je samen met Huub en Natasja?
Klopt, wat een bek weer.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt erop dat Natasia al een paar stevige borrels op heeft, ze is weer eens knap lawaaierig
Joh, maak je niet druk, zal ie wel ff nodig hebben toch - even herladen - straks een high five met Japio en go.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Ik baal hiervan, Huub in zijn uppie.
Ja Japio en Huub terror is ook niet goed.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
Het onderwerp is weer sex, sex en anale sex. Zoooooooooo saai, ik schakel later wel weer in.
Pffffff, gelukkig maar.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Joh, maak je niet druk, zal ie wel ff nodig hebben toch - even herladen - straks een high five met Japio en go.
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Japio en Huub terror is ook niet goed.
Dus dit krijgen we als Huub en Japio niks doen.
Brede schouders hebben we allemaal we es nodigquote:Op zondag 3 juni 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Natasia gaat al close bij Lieke liggen. Die heeft er echt flink wat op volgens mij
Lieke is er niet vies van.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Natasia gaat al close bij Lieke liggen. Die heeft er echt flink wat op volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |