DGK Euthanesie ?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:38 schreef HiDiHo het volgende:
Nog 1 dag en ik ben helemaal verlost van deze ellende![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:38 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Nee, betaal echt niet voor dit.quote:
Het eerste. Je ziet het aan zijn ogen. Melissa wil hem ook niets meer geven.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:41 schreef tipsch het volgende:
Is Eric nou zo strontlazerus of zit hij er helemaal doorheen? (of beide?)
Ja, ziet er eng uitquote:Op zondag 3 juni 2007 21:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Het eerste. Je ziet het aan zijn ogen. Melissa wil hem ook niets meer geven.
Dus mochten we zo gek zijn er wel voor te betalen kunnen we niet meer via jouw site kijken?quote:
Lekker hequote:Op zondag 3 juni 2007 21:38 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
'n "mooi" laatste avondje oorlog in DGK - dan vind ik het echt wel mooi geweest, geloof ikquote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef schatje het volgende:
Huub wil de pruik van Eric's hoofd trekken en hem in de fik steken.
Dat vind ik dan weer wel zinvol geweld.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef schatje het volgende:
Volgens Eric zal hij dat dan wel onder water in het zwembad doen, zodat de camera het niet kan zienquote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef schatje het volgende:
quote:
Dus dat plannetje was al direct aan E. doorgespeeld? Door wie?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens Eric zal hij dat dan wel onder water in het zwembad doen, zodat de camera het niet kan zien
Ik ben die zeik wijven helemaal zatquote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef schatje het volgende:
Hij hoeft eric als natrasha alleen maar steeds eric te noemen dan wordtie al gek.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef schatje het volgende:
Jawel hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 21:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dus mochten we zo gek zijn er wel voor te betalen kunnen we niet meer via jouw site kijken?
zoals de waard is .......quote:Op zondag 3 juni 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
Natasja, Wifebeater en Dellie hadden het er net over , dat het belangrijk is om Eric binnen BAN te krijgen, als extra dekking. Wifebeater zat hard te zingen om het gesprek onhoorbaar te maken, hij wilde er niet over praten, para brodda was bang dat er luistervinken in de buurt waren.
Daar had Huub gister ook weinig boodschap aanquote:Op zondag 3 juni 2007 21:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die pruik gaan ze toch niet in de fik steken; het is persoonlijk bezit...
jahaaa, zeurpietquote:Op zondag 3 juni 2007 21:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die pruik gaan ze toch niet in de fik steken; het is persoonlijk bezit...
quote:
Das waarquote:Op zondag 3 juni 2007 21:50 schreef soylent het volgende:
[..]
Daar had Huub gister ook weinig boodschap aan
Gelukkig, ik ben zo gehecht aan deze streams.quote:
gelukkigquote:
denk dat er dan echt gevochten gaat wordenquote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef schatje het volgende:
Dan moet ik toch de streams maar ff aangooienquote:Op zondag 3 juni 2007 21:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat er dan echt gevochten gaat worden
Dat is een major hoofd crime in travo world... Ben beniewdquote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef schatje het volgende:
quote:
Dat kun je wel zeggen, hij breekt zijn nek bijna.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:54 schreef schatje het volgende:
Het feestje gaat niet door. Eric is te zat.
Jullie beginnen al vroeg.quote:
5 drankjes?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric kan niet eens meer blijven staan
[afbeelding]
Ow gelukkig, niet dat ik nu van plan ben om te betalen, maar het idee dat het niet meer via jouw site zou kunnen...quote:
Is het seisoen alweer begonnen?quote:
Melissa: Willen jullie wat drinken ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |