Mazzel BQ ik ga zo ookquote:
Bij tante pannekoek aan het huilenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:03 schreef Varen het volgende:
Waar is Eric?
Gollumquote:Op zondag 3 juni 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is dit het begin van een eenzaam einde ? Rol uitgespeeld ?
[afbeelding]
Hij werd met enige steun van collega's naar 'achter' gebrachtquote:Op zondag 3 juni 2007 23:03 schreef Varen het volgende:
Waar is Eric?
- En dan op enter drukken!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij bedoelt, maar ik vind het verrassend knap van Amanda![]()
En als we 'Enter' nu eens konden vervangen door 'Brian'.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:07 schreef demins het volgende:
[..]
- En dan op enter drukken!
- Dat vind ik stom
- Ik ga écht niet op enter drukken, jonguh, no wees
- Maar je móet op enter drukken
- Ga jij nou bepalen waar ík op moet drukken?
- Sterf, jonguh, sterf
etc. etc.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:07 schreef demins het volgende:
[..]
- En dan op enter drukken!
- Dat vind ik stom
- Ik ga écht niet op enter drukken, jonguh, no wees
- Maar je móet op enter drukken
- Ga jij nou bepalen waar ík op moet drukken?
- Sterf, jonguh, sterf
etc. etc.![]()
Echt schandalig, dr eerste piercing toen ze 9 was zeker.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:08 schreef Dark het volgende:
Amanda - Voor mij is het helemaal erg, ik ben pas 19, maar ik was vanaf m'n 5de al blond.
Melisa - Hoe komt dat dan?
Amanda - M'n moeder.
Het verklaart voor een aardig deel waarom Amanda zichzelf als (seks)pop ziet.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt schandalig, dr eerste piercing toen ze 9 was zeker.
En al hakjes aan toen ze 8 was.
Nee joh, volgens mij deed ze het zonet echt helemaal alleen... naar haar eigen boobie page, wherever that may be.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vastgeklampt aan iemand anders zeker...
Amanda is een soort van parasietje
Zoek en vervang!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
En als we 'Enter' nu eens konden vervangen door 'Brian'.
misschien bedoelde ze dat ze het blonde haar van haar moeder heeft geërfdquote:Op zondag 3 juni 2007 23:08 schreef Dark het volgende:
Amanda - Voor mij is het helemaal erg, ik ben pas 19, maar ik was vanaf m'n 5de al blond.
Melisa - Hoe komt dat dan?
Amanda - M'n moeder.
Ik dacht dat ze groep 5 zei, of heb ik dat nou mis.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:07 schreef Disana het volgende:
Toen Amanda 5 was, was ze al blond (geverfd, haar moeder vond dat leuk).
Neeeeeeeee, hakjes op haar 6de en een tatoo op haar 7de.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt schandalig, dr eerste piercing toen ze 9 was zeker.
En al hakjes aan toen ze 8 was.
Dan heb ik het misschien verkeerd verstaan. Maar het zou me niets verbazen.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:12 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze groep 5 zei, of heb ik dat nou mis.
Ik hoorde ook op haar 5dequote:Op zondag 3 juni 2007 23:12 schreef Liess het volgende:
[..]
O die? Daar staat een snelkoppeling van op het bureaublad! Alles wordt duidelijk...quote:Op zondag 3 juni 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, volgens mij deed ze het zonet echt helemaal alleen... naar haar eigen boobie page, wherever that may be.
Wat een boeketjes. Gelukkig gaat er 1 over 3 kwartier weg.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:11 schreef pullup het volgende:
Nu zitten die wijven echt al een half uur over het blonderen van haren te zwammen![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:14 schreef demins het volgende:
[..]
O die? Daar staat een snelkoppeling van op het bureaublad! Alles wordt duidelijk...
Op het bureaublad ? Hoe kan dat nou. Het bureau heeft een glazen blad ..... Moet je daar op klikken ?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:14 schreef demins het volgende:
[..]
O die? Daar staat een snelkoppeling van op het bureaublad! Alles wordt duidelijk...
dat zei ze ookquote:Op zondag 3 juni 2007 23:12 schreef Liess het volgende:
[..]
Van de basisschool?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:15 schreef Liess het volgende:
Nja maakt ook niet uit,,, het is te vroeg iig..
Moet er niet aan denken om de haren van mijn dochter te gaan verven nu, wacht ze maar mee tot ze minimaal in de 1e klas zit.
En dan met haar hand ook nog op de dij van locoquote:Op zondag 3 juni 2007 23:17 schreef Liess het volgende:
Wat ligt Lieke echt ranzig dicht op Natasja.....
Nee, 1e klas is in mijn tijd nogsteeds Middelbare....quote:
Tuurlijk! Waarom dacht je dat die muis daar op lag?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op het bureaublad ? Hoe kan dat nou. Het bureau heeft een glazen blad ..... Moet je daar op klikken ?
Daar gaat je pronkjuweel.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:18 schreef FdW het volgende:
[..]
En dan met haar hand ook nog op de dij van loco![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wordt lichtelijk onpasselijk van die aanblikquote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
Mer haar neus in de lekkende tietjes........ bah!
Omdat iedereen dat nou ook weer niet leuk vond.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:19 schreef easysatellite het volgende:
saai weer hoor gaat huub nie relle? waar is eric?
Ik heb geen Dormiplant.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:22 schreef demins het volgende:
[..]
Je geeft wel gauw op! Je bent stief een kwartiertje weg!
Infernal Affairsquote:Op zondag 3 juni 2007 23:26 schreef Liess het volgende:
Oh, ze kijken die film van Leonardo DiCaprio dus.
*Naam kwijt*
Denk het wel, net als bij jou. Je pronkjuweel-avatar vervangen zegt genoeg.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:26 schreef FdW het volgende:
Ballenbakje is wel lekker rustig. Zouden de boodschappen over komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |