Verklaar je naderquote:Op zondag 3 juni 2007 22:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
zeikstraal, dat is fokking gewoon niet waar
Is dat niet de zonnevlecht?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:14 schreef mootie het volgende:
Die sul zit daar gewoon te slapen buiten.
Die hebben het veel te druk. Let op het handje van Natasia bij Liekequote:Op zondag 3 juni 2007 22:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
goh en niemand van zijn nieuwe vrienden die zich om hem bekommerd ;')
Stephan hield ook stug vol dat hij de villa niet wilde verlaten, je moet het goed spelen om met je borg op zak weg te komen. Volgens mij is Stephan de enige die dat gelukt is.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:15 schreef Taurus het volgende:
Ik geloof niet dat Huub er uit wil. Hij blijft maar herhalen dat ie er voor de centen zit enzo. Hij wil daar echt tot het einde door. Hij mist niemand buiten het huis - zo gedraagt ie zich althans niet. Ook binnen in 't huis vermaakt ie zich best, ik denk alleen wel dat ie inderdaad 'n écht maatje mist. Maar hij mag op zich ook wel ff z'n down periodes, ik geloof niet dat ie meteen er op aan stuurt om er uit gestemd te worden![]()
Ga je gangquote:Op zondag 3 juni 2007 22:18 schreef AutumnTears het volgende:
Mag ik het volgende script schrijven aub..
Ze zitten zeker iets spannends te kijken.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die hebben het veel te druk. Let op het handje van Natasia bij Lieke
[afbeelding]
Brain zal het wel uitleggenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:20 schreef Meganog het volgende:
Natasia: "Ik snap geen reet van deze film, jongens".
Undercover in Nederland ?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten zeker iets spannends te kijken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |