Dat laatste is verdomde belangrijk - oorzaak van het uitblijven van succes voor DGKquote:Op zondag 3 juni 2007 22:08 schreef papagena het volgende:
Ik zie dat Huub in de isoleer mode is gezet. Voor de kijkers van het eerste uur, ik krijg een beetje een Stephan deja vu. Van Stephan weten we nu dat ie er op aanstuurde om er uit gestemd te worden, en zich de laatste weken opzettelijk afzijdig hield. Het lijkt er nu op dat Huub eenzelfde plan heeft, maar die laatste weken juist gebruikt voor een fuck’m all treatment.
Grappig dat destijds ook al veel kijkers het niet eens waren met de wending die het programma nam, ook weer naar aanleiding van Brian’s agressie en bescherming door de redaktie.
dus huub heeft er geen zin meer in en wil eruit gestemd wordenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:08 schreef papagena het volgende:
Ik zie dat Huub in de isoleer mode is gezet. Voor de kijkers van het eerste uur, ik krijg een beetje een Stephan deja vu. Van Stephan weten we nu dat ie er op aanstuurde om er uit gestemd te worden, en zich de laatste weken opzettelijk afzijdig hield. Het lijkt er nu op dat Huub eenzelfde plan heeft, maar die laatste weken juist gebruikt voor een fuck’m all treatment.
Grappig dat destijds ook al veel kijkers het niet eens waren met de wending die het programma nam, ook weer naar aanleiding van Brian’s agressie en bescherming door de redaktie.
Het is complete onzin, brian wordt niet (meer dan andere) beschermt en de kijkcijfers zijn nog nooit zo hoog geweestquote:Op zondag 3 juni 2007 22:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat laatste is verdomde belangrijk - oorzaak van het uitblijven van succes voor DGK![]()
heb ik een paar weken geleden al een keer hier gezegt,had het ergens gelezen dat huub er genoeg van had en er uit wildequote:Op zondag 3 juni 2007 22:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dus huub heeft er geen zin meer in en wil eruit gestemd worden
quote:
zeikstraal, dat is fokking gewoon niet waarquote:Op zondag 3 juni 2007 22:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is complete onzin, brian wordt niet (meer dan andere) beschermt en de kijkcijfers zijn nog nooit zo hoog geweest![]()
Jouw avutter heeft wat moeite met ladenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is complete onzin, brian wordt niet (meer dan andere) beschermt en de kijkcijfers zijn nog nooit zo hoog geweest![]()
toen zijn broertje op bezoek was gaf hij dat ook al aan, dus wie weet over 4 wekenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:11 schreef fredfik het volgende:
[..]
heb ik een paar weken geleden al een keer hier gezegt,had het ergens gelezen dat huub er genoeg van had en er uit wilde
Hij heeft er al een paar x naar gehint en deze demonstratieve breuk met backup Erik wijst ook in die richting.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dus huub heeft er geen zin meer in en wil eruit gestemd worden
Nou persoonlijk denk ik dat Huub het gevoel heeft 'onsterfelijk te zijn' wat DGK betreft maar dat zal hem nog wel es zuur op breken.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:08 schreef papagena het volgende:
Ik mag toch hopen dat Huub anders is dan Stefan. Huub gaat er echt voor, Stefan was toch meer een softie.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:08 schreef papagena het volgende:
.
goh en niemand van zijn nieuwe vrienden die zich om hem bekommerd ;')quote:
Mooie cap met een mooie tekst.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Ondergang in Avondrood"
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |