abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 2 juni 2007 @ 02:21:13 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50024871

Selectie PSV 2006/2007

Technische staf:
Ronald Koeman (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Tonny Bruins Slot (Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Gomes
21. Oscar Moens
31. Ruud Boffin

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Michael Reiziger
04. Alex
13. Alcides
14. Manual da Costa
18. Eric Addo
19. Michael Lamey
23. Carlos Salcido
28. Xiang Sun
30. Pepe Plá
32. Jelle De Bock (verhuurd aan KV Red Star Waasland)

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Phillip Cocu
11. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati (verhuurd aan FC Twente)
20. Ibrahim Afellay
24. Lee Nguyen

Aanvallers:
09. Patrick Kluivert
10. Arouna Koné
17. Jefferson Farfán
25. John de Jong
26. Diego Tardelli
33. Roy Beerens (verhuurd aan NEC)

Laatst gespeelde wedstrijd: VV Acht - PSV
Datum: 26 mei 2007
Uitslag: 1-7 (0-3)

Scoreverloop:

(14) Zeefuik 0-1;
(17) De Jong 0-2;
(23) Voss 0-3;
(51) Waalkens 0-4;
(73) Romario 0-5;
(76) Voss 0-6;
(87) E. Koeman 1-6;
(90) Voss 1-7.

Eerstvolgende wedstrijd:
Seizoen is afgelopen

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ en http://goalzzz.50webs.com/

- PSV Kampioen

OP PSV Topic

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_50024926
Gomes !
pi_50024950
Toch leuk in de voorbereiding: Sparta '25 - PSV
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_50025550
Nu al de slechtste beslissing m.b.t. komend seizoen: Elia niet ophalen voor 3 ton.

[ Bericht 87% gewijzigd door cultheld op 02-06-2007 03:22:44 ]
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50025887
PSV 25 jaar in de top 3

voor de meest constante topclub van Nederland
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_50027199
Gomes .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:42:31 #7
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_50027327
Ah een steun Gomes-omdat-hij-onbegrijpelijk-genoeg-niet-geselecteerd-wordt-voor-Brazilië-topic!
pi_50027366
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 09:42 schreef Lemming22 het volgende:
Ah een steun Gomes-omdat-hij-onbegrijpelijk-genoeg-niet-geselecteerd-wordt-voor-Brazilië-topic!
Helton & Doni

Vind het wel best hoor, kan hij nog even buiten de internationale schijnwerpers blijven.
pi_50027722
Als PSV maar geen hoge bedragen gaat betalen voor Lazovich nu er meerdere clubs interesse hebben getoond
Patat Friet
pi_50027853
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 10:21 schreef ganzenherder het volgende:
Als PSV maar geen hoge bedragen gaat betalen voor Lazovich nu er meerdere clubs interesse hebben getoond
Lazovic heeft al aangekondigd dat hij niet naar AZ wilt. Dus zijn we weer de enige...
We sure are cute for two ugly people.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:40:02 #11
159022 AminBen
El Maestro
pi_50027995
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 10:31 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Lazovic heeft al aangekondigd dat hij niet naar AZ wilt. Dus zijn we weer de enige...
quote:
'Lazovic ziet af van overgang AZ'

Danko Lazovic heeft geen interesse om met ingang van volgend seizoen voor AZ te gaan spelen. Dit meldt het Noord-Hollands Dagblad.

De Servische aanvaller zou dat hebben laten weten toen de Alkmaarders bij Vitesse informeerde naar de mogelijkheden om hem over te nemen. Lazovic heeft al laten weten in Nederland alleen voor PSV te willen spelen omdat de landskampioen al zeker is van de Champions League.

“Hij heeft altijd gezegd dat hij in Nederland wil blijven”, reageerde technisch manager Jan Streuer gisteren tegenover Omroep Gelderland. “Dat is dus geen probleem, want AZ is ook Nederland. Hij moet eerst zelf maar bepalen wat hij wil. Hij zit nu in Finland voor een interland met Servië, laat hij die eerst maar eens spelen.”

“AZ heeft zich gemeld en is heel serieus. Dat is voor ons niet ongunstig. Ik heb vandaag contact gehad, verder ga ik daar niet op in”, aldus de bestuurder. Lazovic staat daarnaast wel open voor een buitenlands avontuur zo lang dat maar in een vooraanstaande competitie.

De onderhandelingen met PSV verkeren vooralsnog in een impasse. De Eindhovenaren hikken aan tegen de vraagprijs van acht miljoen euro voor de Arnhemse clubtopscorer.
pi_50028303
Ow, 't buitenland is inmiddels wel weer interessant voor meneer Lazovic .
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:16:28 #13
11102 knep
Mountainfreak
pi_50029626
Gomes
pi_50031419
pi_50033736
Blijkbaar heeft PSV al een aardig aanspeelpunt in huis: Jonathan Reis . Een kennis van me zag hem in Terborg voetballen en die was er erg positief over en nu zie post RIO ongeveer dezelfde dingen over hem op PN. Een grote jongen die kopsterk is, doelgericht met een goede aanname en een beetje aan VOH doet denken, maar dan een stuk technischer.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50033756
quote:
2/6/2007 - Reis trekt de aandacht tijdens Otten Cup

PSV spits Jonathan Reis is tot nu toe de blikvanger van de a1 van PSV op het PSV jeugdtoernooi om de Otten Cup op De Herdgang. Vrijdag won PSV A1 met 1-0 van Sport Club Internacional via een doelpunt van Reis. In het tweede duel van PSV op zaterdag tegen Real Madrid was hij opnieuw trefzeker. Hij zette PSV op 1-0, het duel zou uiteindelijk in 1-1 eindigen. Reis maakte de wedstrijd niet af, hij moest voortijdig met rood van het veld.

Het PSV toernooi om de Otten Cup is live te volgen op www.PSVjeugd.nl
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:36:04 #18
11102 knep
Mountainfreak
pi_50033775
Schijnbaar ook een flinke portie temperament .
pi_50033881
PSV
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50034593
Zeefuik scoort de winnende tegen SCH tijdens de laatste poulewedstrijd van de Ottencup
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:37:26 #21
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_50037958
Ik heb volgens mij wat gemist. Blijft gomes?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_50038033
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:37 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb volgens mij wat gemist. Blijft gomes?
Volgens mij niks gemist hoor.
pi_50040653
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 10:21 schreef ganzenherder het volgende:
Jij bedoeld natuurlijk dat het geen goed idee is om Lazovic te halen met een kut coach als Koeman aan het roer.
Jij wilt eerst een goede coach die met 'moeilijke mensen' kan omgaan? Eentje die snapt dat goede voetballers een goede coach maken. Dat neem ik aan, anders hebbie niet echt verstand van voetbal

Danko Lazovic
pi_50040720
Lazovic heeft best goede voetbalmomenten, maar zo'n wisselvallige headcase als hij is een te groot risico voor een club als PSV. Behalve voor 3 miljoen euro of zo; Dat kan nog wel.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:15:45 #25
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_50040771
Kampioen!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_50040775
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:14 schreef cultheld het volgende:
Lazovic heeft best goede voetbalmomenten, maar zo'n wisselvallige headcase als hij is een te groot risico voor een club als PSV. Behalve voor 3 miljoen euro of zo; Dat kan nog wel.
Als je een goede coach hebt heb je nergens last van. Hebben wij toch ook niet?
Een keer dit jaar (tijdens playoffs) had hij zich 'verslapen', De Mos heeft het prima opgelost en Lazovic knalt NEC uit de intertoto-race.
pi_50040872
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:15 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Als je een goede coach hebt heb je nergens last van. Hebben wij toch ook niet?
Een keer dit jaar (tijdens playoffs) had hij zich 'verslapen', De Mos heeft het prima opgelost en Lazovic knalt NEC uit de intertoto-race.
Koeman is geen goede coach. Lazovic heeft last van kuren. Als iets hem niet zint, dan wordt ie vervelend. Zodra hij bij PSV zit en er een keer naast staat in de CL, gaat hij rotzooi trappen. Dat is Lazovic ten voeten uit. Waarom denk je dat hij niet naar AZ wil? Hij wil via PSV zo snel mogelijk naar Real Madrid, Bayern München of Olympique Lyon: Als er een voetballer aan grootheidswaan lijdt, dan is hij het wel. Met alle respect, maar de situatie bij een middenmoter als Vitesse is niet te vergelijken met die van een Nederlandse topclub als PSV.
pi_50040910
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Koeman is geen goede coach. Lazovic heeft last van kuren. Als iets hem niet zint, dan wordt ie vervelend. Zodra hij bij PSV zit en er een keer naast staat in de CL, gaat hij rotzooi trappen. Dat is Lazovic ten voeten uit. Waarom denk je dat hij niet naar AZ wil? Hij wil via PSV zo snel mogelijk naar Real Madrid, Bayern München of Olympique Lyon: Als er een voetballer aan grootheidswaan lijdt, dan is hij het wel. Met alle respect, maar de situatie bij een middenmoter als Vitesse is niet te vergelijken met die van een Nederlandse topclub als PSV.
Prima, maar zeg dat dan allemaal. Wij hebben een hele slechte coach, en die kan niet omgaan met een hele goede voetballer. Loop niet allemaal Lazovic te bestempelen als een butt-voetballer. PSV is echt niet te hoog gegrepen voor hem, tis een blanke Farfan.
pi_50040931
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:20 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Prima, maar zeg dat dan allemaal. Wij hebben een hele slechte coach, en die kan niet omgaan met een hele goede voetballer. Loop niet allemaal Lazovic te bestempelen als een butt-voetballer. PSV is echt niet te hoog gegrepen voor hem, tis een blanke Farfan.

Farfan is echt nog wel beter hoor
pi_50041000
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:21 schreef dndiek het volgende:

[..]

Farfan is echt nog wel beter hoor

Dûh, die heeft zich drie jaar op het hoogste niveau kunnen bewijzen en daar leren.
pi_50041101
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:23 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Dûh, die heeft zich drie jaar op het hoogste niveau kunnen bewijzen en daar leren.
Lazovic is zelfs bij Feyenoord hopeloos door het ijs gezakt
pi_50041125
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:27 schreef dndiek het volgende:

[..]

Lazovic is zelfs bij Feyenoord hopeloos door het ijs gezakt
Ja, wie nog meer? Van Persie
pi_50041133
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:20 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Waar heb ik Lazovic omschreven als iemand die niet kan voetballen? Ik zeg alleen dat PSV het financiële risico bij hem niet moet nemen vanwege zijn persoonlijkheid en veranderlijke gedrag. Hij kan weergaloos voetballen maar dat kan van het ene naar het andere moment omslaan in bizar gedrag. Dat kan PSV niet gebruiken en zeker niet met een Koeman als trainer.
pi_50041159
excuses van cultheld aanvaard
pi_50041162
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:27 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ja, wie nog meer? Van Persie
Van Persie is daar zeker niet hopeloos door het ijs gezakt........
pi_50041222
Als of Lazovic een kans heeft gehad bij Feyenoord . En van Marwijk is wat dat betreft net zo'n zwakke coach als Koeman, met talenten en persoonlijkheden kan hij niet omgaan.
pi_50041225
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:29 schreef dndiek het volgende:

[..]

Van Persie is daar zeker niet hopeloos door het ijs gezakt........
Of je bent een wijsneus of je bent erg gefixeerd op cijfertjes.
Je snapt dondersgoed wat ik ermee bedoelde. Lastige jongens kan Feyenoord nou niet bepaald mee omgaan
Ze kopen hem niet voor niets voor 7 miljoen (!) aan dacht ik zo.
pi_50041269
Voor de mensen met digitale tv; nu op ESPN PSV-Benfica uit 88
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:34:32 #39
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50041328
Hmm..was het topic ff kwijt.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_50041753
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:13 schreef dndiek het volgende:
Zeefuik scoort de winnende tegen SCH tijdens de laatste poulewedstrijd van de Ottencup
Leuk. Morgen ben ik er bij, ik ben benieuwd hoe de talenten het er van af brengen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 3 juni 2007 @ 09:16:03 #41
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_50053122
PSV is slagvaardig en bindt vele jeugdspelers
02 juni 2007 20:15

PSV zit verre van stil als het gaat om het contracteren van talentvolle spelers uit de eigen jeugdopleiding. Zaterdagmiddag werden er op De Herdgang, tussen de wedstrijden om de Otten Cup door, vele opleidings- en jeugdcontracten ondertekend. In totaal gaat het om 20 spelers aan de club zijn of blijven verbonden.

13 nieuwe contracten
Elf spelers uit de PSV Jeugdopleiding kregen voor het eerst een contract aangeboden. Allemaal hebben ze hun handtekening gezet onder de verbintenis. Eelco Horsten, Freek Heerkens, Stijn Wuytens en Lars Hutten (A1), Jahmill Flu, Nicky Munz, Paul Voss, Gino Mommers en Rochdi Achenteh (Jong PSV) tekenden allemaal een contract dat per 1 juli aanstaande ingaat. Van Ajax kwam de 16-jarige Nigel Hasselbaink over (hij gaat spelen in de A1) en van FC Utrecht is Robert Oepkes (15) naar Eindhoven gekomen. Zijn contract gaat volgend jaar zomer pas in en hij gaat spelen in de B1. Ook heeft PSV nieuwe contracten aangeboden aan Dirk Marcellis, Rens van Eijden, Bart van Berlo en Jelle Schijvenaars. Ook zij blijven allemaal aan de club verbonden. PSV gaat verder door met Donny Gorter, Jasper Waalkens, Romario Sabajo, Ronald Hikspoors en Giel Neervoort.
Gr.
pi_50058136
Goed bezig daar in de jeugd. En na Zeefuik weer een talentvolle speler van Ajax binnen gehaald. Is die Nigel eigenlijk familie van?
  zondag 3 juni 2007 @ 13:32:29 #43
11102 knep
Mountainfreak
pi_50058150
Goed bezig .
pi_50058213
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:32 schreef Neoktheone het volgende:
Goed bezig daar in de jeugd. En na Zeefuik weer een talentvolle speler van Ajax binnen gehaald. Is die Nigel eigenlijk familie van?
Neefje van Jimmy Floyd
pi_50059713
quote:
Op zondag 3 juni 2007 09:16 schreef Goldboy het volgende:
PSV is slagvaardig en bindt vele jeugdspelers
02 juni 2007 20:15

PSV zit verre van stil als het gaat om het contracteren van talentvolle spelers uit de eigen jeugdopleiding. Zaterdagmiddag werden er op De Herdgang, tussen de wedstrijden om de Otten Cup door, vele opleidings- en jeugdcontracten ondertekend. In totaal gaat het om 20 spelers aan de club zijn of blijven verbonden.

13 nieuwe contracten
Elf spelers uit de PSV Jeugdopleiding kregen voor het eerst een contract aangeboden. Allemaal hebben ze hun handtekening gezet onder de verbintenis. Eelco Horsten, Freek Heerkens, Stijn Wuytens en Lars Hutten (A1), Jahmill Flu, Nicky Munz, Paul Voss, Gino Mommers en Rochdi Achenteh (Jong PSV) tekenden allemaal een contract dat per 1 juli aanstaande ingaat. Van Ajax kwam de 16-jarige Nigel Hasselbaink over (hij gaat spelen in de A1) en van FC Utrecht is Robert Oepkes (15) naar Eindhoven gekomen. Zijn contract gaat volgend jaar zomer pas in en hij gaat spelen in de B1. Ook heeft PSV nieuwe contracten aangeboden aan Dirk Marcellis, Rens van Eijden, Bart van Berlo en Jelle Schijvenaars. Ook zij blijven allemaal aan de club verbonden. PSV gaat verder door met Donny Gorter, Jasper Waalkens, Romario Sabajo, Ronald Hikspoors en Giel Neervoort.
Klinkt goed
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_50059960
We staan in de finale van de Ottencup. In de halve finale werd Feyenoord na strafschoppen verslagen; 1-1 (4-3). Mommers stopte 2 penalties, Reis miste nadat hij wel de 1-1 had gemaakt uit een vrije trap.
  zondag 3 juni 2007 @ 18:03:10 #47
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_50065830
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:30 schreef dndiek het volgende:
We staan in de finale van de Ottencup. In de halve finale werd Feyenoord na strafschoppen verslagen; 1-1 (4-3). Mommers stopte 2 penalties, Reis miste nadat hij wel de 1-1 had gemaakt uit een vrije trap.
Helaas tweede geworden Na penaltys tegen Sporting Nacional (reguliere uitslag was 0-0)

En die vrije trap van Reis was
  zondag 3 juni 2007 @ 18:51:17 #48
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_50067319
quote:
PSV heeft net als vorig jaar de finale van het toernooi om de Otten Cup verloren na strafschoppen. Tegen Internacional uit Brazilië bleef het in reguliere speeltijd 0-0, waarna de Zuid-Amerikanen wonnen op penalty’s. PSV-aanvaller Jonathan Reis (3 goals) werd uitgeroepen tot beste aanvaller van het toernooi.

PSV lag volledig op koers in het eigen toernooi, dat met onder meer Real Madrid en het Braziliaanse Cruzeiro een zeer aansprekend deelnemersveld had. Als groepswinnaar ging PSV gisteren al door naar de kruisfinales. Daarin werd vanochtend gewonnen van Feyenoord (1-1, doelpunt Reis, PSV door na strafschoppen). Internacional was in de andere halve finale te sterk voor Zambia. De finale zelf was een vrij vlakke wedstrijd, met nogal wat slordigheden en geen van beide teams kon een stempel drukken op het duel. Vlak voor tijd kwam Internacional met tien man te staan, maar dat maakte weinig verschil. In de penaltyreeks was het daarna gauw bekeken. Hikspoors miste, Reis krulde met heel veel lef een bal a la Panenka binnen, Fagner scoorde nipt, Voss miste en ook Achenteh (een Panenka op de lat) scoorde niet. Internacional wist er vier van de vijf te maken en werd dus winnaar van het 61ste Otten Cup-toernooi. Toch waren er veel complimenten voor PSV, dat maar net te kort kwam om het evenement te winnen.

van die gast gaan we nog veel horen, kan niet missen
Patat Friet
  zondag 3 juni 2007 @ 18:52:30 #49
159022 AminBen
El Maestro
pi_50067347
PSV moet TIm Janssen terughalen, en verhuren aan NEC ofzo
  zondag 3 juni 2007 @ 18:57:41 #50
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50067470
Ik heb liever dat ze Kaka halen maar dat is helaas niet mogelijk.
  zondag 3 juni 2007 @ 18:57:58 #51
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_50067479
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:52 schreef AminBen het volgende:
PSV moet TIm Janssen terughalen, en verhuren aan NEC ofzo
Mwoah, momenteel mist hij wel erg veel kansen per wedstrijd, maar goed Huntelaar was ook niet meteen top...Maar ik denk niet dat hij het PSV niveau nog gaat halen
Patat Friet
  zondag 3 juni 2007 @ 19:01:31 #52
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50067571
Zeg nooit nooit.
  zondag 3 juni 2007 @ 19:48:39 #53
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_50068938
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:51 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

van die gast gaan we nog veel horen, kan niet missen
Die kans is heel erg groot inderdaad.

Trouwens rechtsback Fagner liet ook geen slechte indruk op me achter.

[ Bericht 8% gewijzigd door Bomenverzameling op 03-06-2007 20:18:48 ]
pi_50069711
Gomes
Dunga
  zondag 3 juni 2007 @ 20:38:11 #55
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_50070376
Wat deed Salazar bij Ajax-AZ in de perskamer in de Arena?
Patat Friet
pi_50070602
Jefferson Farfan heeft gescoord bij Peru-Ecuador, stand is nu 2-1. Of Mendez meedoet weet ik niet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 juni 2007 @ 20:45:06 #57
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50070603
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:38 schreef ganzenherder het volgende:
Wat deed Salazar bij Ajax-AZ in de perskamer in de Arena?
leedvermaak gok ik
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 3 juni 2007 @ 20:48:44 #58
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_50070724
Beter dat Koeman Reis lekker veel speeltijd gaat geven komend seizoen... laat maar lekker spelen!
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_50070811
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:45 schreef Radegast het volgende:
Jefferson Farfan heeft gescoord bij Peru-Ecuador, stand is nu 2-1. Of Mendez meedoet weet ik niet.
Waar zie je de tussenstanden?
pi_50070954
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:51 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Waar zie je de tussenstanden?
futbol24
  maandag 4 juni 2007 @ 10:15:19 #61
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_50084072
Mendez deed niet mee.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 4 juni 2007 @ 10:31:20 #62
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_50084508
topic 245 moet worden....Farfan Farfan, JEFFERSON FARFAN !
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:49:01 #63
90464 R4V3
Forza PSV
pi_50086593
quote:
Vitesse heeft van AZ te horen gekregen dat de Alkmaarse club elk bod van PSV op Danko Lazovic zal overtreffen. Dit meldt De Telegraaf vanochtend.

De Servische aanvalsleider heeft echter al aangegeven niet naar Alkmaar te willen verhuizen, omdat hij in Nederland alleen voor de landskampioen wil uitkomen. Lazovic wil komend seizoen per se in de Champions League spelen.

Volgens de ochtendkrant hebben de Eindhovenaren afgelopen week een nieuw bod van 5,5 miljoen euro uitgebracht. De Arnhemmers wijken echter niet af van de transfersom van een slordige acht miljoen euro. De spits, afgelopen seizoen goed voor negentien competitiedoelpunten, zou persoonlijk al in grote lijnen akkoord zijn met de Brabanders.
Lekker kansloos van AZ. VItesse moet uitkijken dat Lazovich er geen rechtszaak van maakt want denk dat ze dan nog wel eens de lul kunnen zijn als een rechter naar de transfersom gaan kijken.
  maandag 4 juni 2007 @ 12:01:06 #64
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_50086941
Zou het kunnen dat dit een plaagstootje van Scheringa en cs. is? Lazovic niet kunnen krijgen dus dan maar een persbericht de deur uit die prijsopdrijvend op de transfersom werkt? Alleen maar om de concurrentie financieel te bestrijden zeg maar. Want gehaaid is hij wel die Scheringa.
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  maandag 4 juni 2007 @ 12:03:30 #65
90464 R4V3
Forza PSV
pi_50087033
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:01 schreef Misanthroopia het volgende:
Zou het kunnen dat dit een plaagstootje van Scheringa en cs. is? Lazovic niet kunnen krijgen dus dan maar een persbericht de deur uit die prijsopdrijvend op de transfersom werkt? Alleen maar om de concurrentie financieel te bestrijden zeg maar. Want gehaaid is hij wel die Scheringa.
Het zou best kunnen maar het blijft gewoon redelijk kansloos. Maar van mij mag AZ hem best kopen voor 8 miljoen. Slaat een mooi gat in hun begroting voor volgend jaar die maar 30 miljoen is.
pi_50087269
Moet PSV voor de gein een bod doen van 40miljoen euro
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 juni 2007 @ 12:28:47 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50087773
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef R4V3 het volgende:

[..]

Het zou best kunnen maar het blijft gewoon redelijk kansloos. Maar van mij mag AZ hem best kopen voor 8 miljoen. Slaat een mooi gat in hun begroting voor volgend jaar die maar 30 miljoen is.
mwah, dat bedrag komt niet direct op de begroting
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 4 juni 2007 @ 12:37:39 #68
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50088025
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef R4V3 het volgende:

[..]

Scheringa zal er gewoon een beetje zuur af zijn dat ie weer met lege handen staat.
Hij wil er graag bij horen maar het lukt hem gewoon niet.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50088417
Wat vinden jullie er nou van, dat PSV het vertrek van Alex (is dat zeker dan?) intern wil oplossen?

Alcides en Da Costa hebben nog niet bewezen TOP te zijn, zeker eerstgenoemde niet.
Addo is sowieos een noodoplossing, zeker op internationaal gebied.
pi_50088724
Toch wel zielig voor Dirkie. Pakt ie z'n portemonnee om PSV ff te pesten, maar dan wil Lazovic niet eens naar je club toe komen omdat je slechts UEFA Cup speelt.
pi_50090447
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef mcyodogg het volgende:
Toch wel zielig voor Dirkie. Pakt ie z'n portemonnee om PSV ff te pesten, maar dan wil Lazovic niet eens naar je club toe komen omdat je slechts UEFA Cup speelt.
Maar dan gaat het PSV wel meer geld kosten. Vitesse hoeft Lazovic ook helemaal niet kwijt en al helemaal niet voor een dubbeltje, want volgens mij raken ze 60% kwijt aan andere zaken en Feyenoord.
  maandag 4 juni 2007 @ 13:58:01 #72
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50090452
quote:
Prima weekeinde voor de PSV Jeugdopleiding

Het was een prima weekeinde voor de PSV Jeugdopleiding. De A1 werd tweede op het eigen Otten Cup-toernooi (met Jonathan Reis verkozen tot beste aanvaller), de C1 won een zeer prestigieus toernooi in Groenlo en de D3 werd winnaar in Blerick. Met die resultaten werd het seizoen uitstekend afgesloten.

Feest voor de spelers van PSV C1, met derde van links Elvio do Rosario.

Topprestatie C1
Vooral de prestatie van de C1 in Groenlo mag top worden genoemd. De grootste clubs van Europa waren vertegenwoordigd met hun jeugdelftallen, maar toch ging de titel naar PSV dat met Elvio do Rosario ook nog eens de topscorer én beste aanvaller van het toernooi had. Onder meer Manchester United, Chelsea, Celtic, Real Madrid, Bayern München, Shaktar Donetsk en Ajax waren allemaal van de partij, maar PSV won alweer zijn derde toernooi op rij. Eerder zegevierde de C1 in Oostende en in Venlo. Overigens is de PSV Jeugdopleiding genomineerd als beste van Nederland. De uitreiking - de concurrentie komt van Ajax en Feyenoord - is zaterdag.

Uitslagen in Groenlo
FC Twente/Heracles-PSV 0-0
Shaktar Donetsk-PSV 0-3 (2 x Elvio do Rosario, Peter van Ooijen)
Manchester United-PSV 0-2 (Elvio do Rosario, Dennis Dengering)
PSV-Bayern München 0-1
Halve finale:
PSV-Feyenoord 1-0 (Gianluca Maria)
Finale
PSV-Real Madrid 1-0 (Elvio do Rosario)

Jonathan Reis (A1) werd uitgeroepen tot beste aanvaller van de Otten Cup.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 juni 2007 @ 14:01:00 #73
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50090532
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maar dan gaat het PSV wel meer geld kosten. Vitesse hoeft Lazovic ook helemaal niet kwijt en al helemaal niet voor een dubbeltje, want volgens mij raken ze 60% kwijt aan andere zaken en Feyenoord.
30% voor Feyenoord en 2,nogwat miljoen voor de vrienden van Vitesse.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50090891
PSV is wel echt lekker aan de weg aan het timmeren bij de jeugdopleiding. Goede zaak!
  maandag 4 juni 2007 @ 15:06:56 #75
79837 Lemming22
pi_50092301
Hoe oud zijn die gastjes van de C1? Die Rosario heeft het lichaam van een 25-jarige
pi_50092446
Ctjes zijn van 13 tot 15 jaar. en Ja die Rosario heeft echt een lichaam van een 25 jarige
AFC AJAX
pi_50092734
Die Elvio komt van RKC, vorig jaar nog tegen gespeeld.
pi_50093374
Die Rosario is echt een beest . Als hij het in het voetbal niet redt, kan ie altijd nog een full contact sport proberen.
pi_50093669
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:45 schreef cultheld het volgende:
Die Rosario is echt een beest . Als hij het in het voetbal niet redt, kan ie altijd nog een full contact sport proberen.
Pics?
  maandag 4 juni 2007 @ 15:57:00 #80
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50093842
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:12 schreef BonJovi het volgende:
Ctjes zijn van 13 tot 15 jaar. en Ja die Rosario heeft echt een lichaam van een 25 jarige
dit toernooi was van 1-1-92 en jonger, Elvio is van 11-01-94. 2 jaar jonger dan de rest dus. te belachelijk.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  maandag 4 juni 2007 @ 16:05:15 #81
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50094113
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:12 schreef BonJovi het volgende:
C-tjes van 13 tot 15 WTF?
pi_50094258
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:05 schreef PyTh het volgende:

[..]

C-tjes van 13 tot 15 WTF?
Ja.

Overigens durf ik sterk te betwijfelen dat zijn geboortedatum klopt.
  maandag 4 juni 2007 @ 16:14:47 #83
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_50094447
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:09 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja.

Overigens durf ik sterk te betwijfelen dat zijn geboortedatum klopt.
Toen ik nog voetbalde was het 12- 14. Dat is dus veranderd?
  maandag 4 juni 2007 @ 16:16:44 #84
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50094514
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:14 schreef Bos81 het volgende:

[..]

A = 01-01-1988 en jonger
B = 01-01-1990 en jonger
C = 01-01-1992 en jonger

etc
colours of my home
pi_50094819
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:52 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Pics?
Dat kun je toch al wel zien aan die kleedkamerfoto in het topic?
pi_50095338
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:37 schreef PyTh het volgende:

[..]

Scheringa zal er gewoon een beetje zuur af zijn dat ie weer met lege handen staat.
Hij wil er graag bij horen maar het lukt hem gewoon niet.
Neemt niet weg dat als Scheringa met miljoenen blijft smijten je het daar vroeg of laat eens tegen af gaat leggen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50095432
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef DeVinger het volgende:
Wat vinden jullie er nou van, dat PSV het vertrek van Alex (is dat zeker dan?) intern wil oplossen?

Alcides en Da Costa hebben nog niet bewezen TOP te zijn, zeker eerstgenoemde niet.
Addo is sowieos een noodoplossing, zeker op internationaal gebied.
Dat vind ik wanbeleid, niks meer en niks minder. Alcides heeft een paar aardige wedstrijden als linksback gespeeld maar werd bijvoorbeeld tegen Ajax als rechtsback zo hard weggespeeld dat ik dat volgens mij in 13 seizoenen nog nooit heb zien gebeuren.

Da Costa heeft ook een paar goede wedstrijden gespeeld maar ook aardig wat blunders gemaakt. Totaal nog niet klaar voor een basisplek bij PSV, misschien zelfs niet voor een plek op de bank.
pi_50096625
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:14 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Owja zou best kunnen, maar me neefje is bijna 15 en speelt ook in de C-tjes vandaar dat i kdat dacht.
AFC AJAX
pi_50096909
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat kun je toch al wel zien aan die kleedkamerfoto in het topic?
Ja, maar had die foto niet gezien
pi_50097931
Werder wil nu wel praten over een eventueel vertrek van Klose. Bayern was en is geïnteresseerd. Misschien komt Makaay dan toch nog naar PSV (hardop speculeren)
pi_50100886
Is die Elvio toevallig geboren in Afrika of Brazilie? Kan me niet voorstellen dat een 13 jarige daadwerkelijk zo gespierd is.
pi_50101028
2 nieuwe aankopen

maandag 4 juni 2007 @ 19:29:46 #93
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_50101301
TVP PSV TVP PSV
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_50101508
quote:
Op maandag 4 juni 2007 17:52 schreef Neoktheone het volgende:
Werder wil nu wel praten over een eventueel vertrek van Klose. Bayern was en is geïnteresseerd. Misschien komt Makaay dan toch nog naar PSV (hardop speculeren)
Nee hij gaat liever naar feyenoord

Spelers staan blijkbaar niet in de rij om met koeman te werken.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50102578
Zou wel weer een mooi staaltje vakmanschap zijn van Stan&co mocht Makaay naar Feyenoord gaan
pi_50102850
Daar doe je Peter Bosz te kort mee.

pi_50103513
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:00 schreef mcyodogg het volgende:
Zou wel weer een mooi staaltje vakmanschap zijn van Stan&co mocht Makaay naar Feyenoord gaan
Momenteel is het zelfs reëel om te denken aan een scenario waarin AZ ons aftroeft mbt Lazovic en Feyenoord wbt Makaay. De slagkracht die PSV ooit had op de transfermarkt lijkt in 1 jaar tijd als sneeuw voor de zon verdwenen..
pi_50103944
Makaay wss naar Feyenoord
  maandag 4 juni 2007 @ 20:43:42 #99
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50104485
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:18 schreef Fides het volgende:
Is die Elvio toevallig geboren in Afrika of Brazilie? Kan me niet voorstellen dat een 13 jarige daadwerkelijk zo gespierd is.
Angola.
colours of my home
pi_50104556
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:34 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Nee hij gaat liever naar feyenoord

Spelers staan blijkbaar niet in de rij om met koeman te werken.
WTF
  maandag 4 juni 2007 @ 20:48:54 #101
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_50104706
verdamned!
ik had makaay graag in Eindhoven gezien.
PieAir
pi_50104936
PSV hoeft zich alleen maar te melden voor Makaay en ze kunnen een gesprek starten.
Waarom liggen ze te slapen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 juni 2007 @ 20:57:18 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50105080
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV hoeft zich alleen maar te melden voor Makaay en ze kunnen een gesprek starten.
Waarom liggen ze te slapen
er is toch al meedere keren beweerd dat PSV Makaay heeft benaderd
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50105117
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

er is toch al meedere keren beweerd dat PSV Makaay heeft benaderd
Dan hebben ze het niet goed gedaan, want dalijk gaat Feyenoord er met de buit vandoor.
Waarschijnlijk is het een koopje.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:00:51 #105
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_50105215
Als hij naar Feyenoord gaat heeft ie dus duidelijk geen interesse in een sportief gezien, succesvol jaar. Nog niet eens Europees spelen

Misschien wilt ie wel heel rustig aan doen
PieAir
pi_50105272
Ik geloof er nog niet veel van moet ik eerlijk zeggen. Waarom zou hij Feyenoord boven PSV preferen. PSV heeft zich gemeld bij Makaay, zonder twijfel.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_50105279
Onvoorstelbaar inderdaad. Zou ie bang zijn geweest na Farfan en Kone op de bank te moeten zitten.
pi_50105281
Makaay wil heus wel voor de landstitel spelen !
pi_50105306
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik geloof er nog niet veel van moet ik eerlijk zeggen. Waarom zou hij Feyenoord boven PSV preferen. PSV heeft zich gemeld bij Makaay, zonder twijfel.
En dalijk Makaay voor 3 jaar naar PSV.
Net als bij Simons
pi_50106188
Koeman heeft de deur in dat interview met PSV.tv dusdanig wijd opengezet dat het er bij mij niet in gaat dat PSV er niet mee bezig is.
Ik typ straat.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:26:37 #111
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_50106335
Hoe zit het eigenlijk met geinteresseerde clubs voor Farfan. Ik geloof niet dat er niemand is die hem zou willen halen.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_50106495
Rondom Farfán speelt er niets, als we Valckx mogen geloven.
Ik typ straat.
pi_50106660
Nog niks nee
pi_50107300
De enige verklaring zou kunnen zijn dat de Lazovic deal rond is. Anders is het gewoon bullshit .
pi_50107320
4/6/2007 - 'PSV scouts bekeken Braziliaan Kim van Nancy'
(Gepost door RvN)

Volgens Franse geruchtenwebsites zouden scouts van PSV de verrichtingen van de Braziliaanse aanvaller Kim van AS Nancy volgen. Shakhtar Donetsk, Schalke O4 en Olympiakos zouden ook belangstelling hebben getoond. Volgens de berichtgeving heeft alleen Shakhtar Donetsk zich formeel gemeld bij Nancy en dus concreet interesse getoond

Ik denk trouwens niet dat Makaay naar Feijenoord gaat als hij ook naar psv kan
  maandag 4 juni 2007 @ 22:02:51 #116
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50108052
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:02 schreef LudoSanders het volgende:
PSV heeft zich gemeld bij Makaay, zonder twijfel.
Ik denk dat dit wel eens niet het geval kan zijn. Koeman gaf zelf onlangs aan dat het óf Lazovic óf Makaay moest worden.

Dat PSV met Lazovic bezig is weten we, als Koeman de waarheid sprak is speelt er dus op dit moment niks met Makaay.
pi_50110051
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat dit wel eens niet het geval kan zijn. Koeman gaf zelf onlangs aan dat het óf Lazovic óf Makaay moest worden.

Dat PSV met Lazovic bezig is weten we, als Koeman de waarheid sprak is speelt er dus op dit moment niks met Makaay.
De kans dat Lazovic komt is toch wel erg afgenomen lijkt me. Denk dat ze al wel met alternatieven bezig zijn en dat Makaay daar zeker toebehoord.
Ik typ straat.
pi_50114575
Ze blijven wel lang aan Lazovic hengelen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 00:54:54 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50114709
VI is wat terughoudender en melden vooral dat PSV er een concurent bij heeft in de strijd om Makaay
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 5 juni 2007 @ 01:05:02 #120
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_50114906
het is wel opvallend hoe actief PSV al zo vroeg in de zomerstop bezig is met de selectie, is ook wel weer eens fijn voor de verandering na al die last-minute aankopen (alhoewel dat nu ook wel weer zal gebeuren, immers, er zullen heus nog wel spelers van ons in de laatste weken worden weggekaapt)
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_50114933
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 01:05 schreef KELDER het volgende:
het is wel opvallend hoe actief PSV al zo vroeg in de zomerstop bezig is met de selectie, is ook wel weer eens fijn voor de verandering na al die last-minute aankopen (alhoewel dat nu ook wel weer zal gebeuren, immers, er zullen heus nog wel spelers van ons in de laatste weken worden weggekaapt)
Mwah valt wel mee. Vorige jaren waren ze daar ook wel mee bezig, toen kwamen er alleen altijd geruchten over grote namen.
Ik typ straat.
pi_50117401
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 01:05 schreef KELDER het volgende:
Lazovic is al een halfjaar 'concreet' dus zo vroeg actief zijn ze ook weer niet. Meer bezig met het afsluiten van dit seizoen .
pi_50117524
quote:
'Prioriteit Lazovic boven Makaay, De Cler te duur'

Volgens het Algemeen Dagblad hoopt PSV deze week tot een akkoord te komen met Vitesse over Danko Lazovic. Als hij komt, zal Makaay zeker niet komen.

De krant meldt verder dat PSV de transferprijs voor Tim de Cler voorlopig te duur vindt.
quote:
Lazovic: 'Ik bepaal waar Danko speelt'

Vitesse-spits Danko Lazovic is van plan om deze week een beslissing te nemen over zijn toekomst. PSV en AZ willen de Serviër graag aantrekken. De belangstelling van AZ is nieuw voor Lazovic. "Officieel heb ik nog niks gehoord. Ik zeg nu niet dat ik naar AZ wil, tot nu toe is er alleen gesproken over PSV. Maar het is leuk dat de twee beste ploegen van Nederland mij willen." De spits wil zelf de regie voeren over zijn toekomst. "Ik ben de enige die bepaalt waar Danko gaat spelen. Ik denk dat er deze week meer duidelijk wordt. Ik ben nu net terug van de Servische ploeg, ik heb meer informatie nodig."
Dus Lazovic is helemaal niet zo uitgesproken tegen een overgang naar AZ en PSV is nu alleen bezig met Lazovic. Ik zie het al gebeuren dat Lazovic naar AZ gaat en dat we dan te laat zijn voor Makaay, die naar Feyenoord vertrekt...

edit:typo

[ Bericht 1% gewijzigd door Neoktheone op 05-06-2007 13:34:23 ]
pi_50117629
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 08:48 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

[..]

Dus Lazovic is helemaal niet zo uitgesproken tegen een overgang naar AZ en PSV is nu alleen bezig met Lazovic. Ik zie het al gebeuren dat Lazovic naar AZ gaat en dat we dan te laat zijn voor Makaay, die naar AZ vertrekt...
Lazovic naar AZ en Makaay naar Feyenoord bedoel je denk ik.

Maar ik zie Makaay echt niet naar Rotterdam gaan en Lazovic mag van mij best naar Eindhoven, ik denk dat die gast echt wel tekort komt voor de top.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 5 juni 2007 @ 09:02:13 #125
79837 Lemming22
pi_50117782
Laten we toch hopen dat PSV nog één bod bij Vitesse neerlegt en erbij vermeldt dat dat het laatste bod is en er verder niet meer onderhandeld wordt. Zeggen ze nee, dan gaat het over. Dit begint allemaal veel te lang te duren en het wordt tijd dat we dan maar onze pijlen op iemand anders gaan richten.

Ik ben sowieso eerder voor het aantrekken van Makaay dan van Lazovic, want al dat gezeur over restwaarde... Zat er op Cocu restwaarde? Zat er op Alex restwaarde? Je hebt ook spelers nodig om je team compleet te maken met ervaring en je kan nou eenmaal geen 11 talenten opstellen met veel restwaarde. Zie Ajax een aantal jaren geleden, die zijn niet voor niets PSV gaan na doen en gaan spreken over een mix van jong talent en wat oudere spelers met ervaring. Dat is namelijk het enige dat werkt, jonge spelers kunnen nou eenmaal geen elftal dragen.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 09:30:47 #126
4984 KELDER
pi_50118379
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 09:02 schreef Lemming22 het volgende:
Laten we toch hopen dat PSV nog één bod bij Vitesse neerlegt en erbij vermeldt dat dat het laatste bod is en er verder niet meer onderhandeld wordt. Zeggen ze nee, dan gaat het over. Dit begint allemaal veel te lang te duren en het wordt tijd dat we dan maar onze pijlen op iemand anders gaan richten.

Ik ben sowieso eerder voor het aantrekken van Makaay dan van Lazovic, want al dat gezeur over restwaarde... Zat er op Cocu restwaarde? Zat er op Alex restwaarde? Je hebt ook spelers nodig om je team compleet te maken met ervaring en je kan nou eenmaal geen 11 talenten opstellen met veel restwaarde. Zie Ajax een aantal jaren geleden, die zijn niet voor niets PSV gaan na doen en gaan spreken over een mix van jong talent en wat oudere spelers met ervaring. Dat is namelijk het enige dat werkt, jonge spelers kunnen nou eenmaal geen elftal dragen.
Cocu kwam transfervrij en voor Alex heeft PSV ook niks betaald, en juist de aanvallers zijn de spelers waar Nederlandse clubs een beetje leuk aan kunnen verdienen, ik begrijp het wel, en ik denk serieus dat Lazovic bij PSV wel uit de verf komt (iit zn Feyenoord periode)
  dinsdag 5 juni 2007 @ 09:56:47 #127
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_50118978
quote:
Lazovic: 'Ik bepaal waar Danko speelt'

Vitesse-spits Danko Lazovic is van plan om deze week een beslissing te nemen over zijn toekomst. PSV en AZ willen de Serviër graag aantrekken. De belangstelling van AZ is nieuw voor Lazovic. "Officieel heb ik nog niks gehoord. Ik zeg nu niet dat ik naar AZ wil, tot nu toe is er alleen gesproken over PSV. Maar het is leuk dat de twee beste ploegen van Nederland mij willen." De spits wil zelf de regie voeren over zijn toekomst. "Ik ben de enige die bepaalt waar Danko gaat spelen. Ik denk dat er deze week meer duidelijk wordt. Ik ben nu net terug van de Servische ploeg, ik heb meer informatie nodig."
Succes ermee mocht het doorgaan. Zijn grote mond is in ieder geval al weer aanwezig!
pi_50119556
Waarom zou psv in godsnaam liever Lazovic kopen dan Makaay
pi_50119593
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:23 schreef BB-boy het volgende:
Waarom zou psv in godsnaam liever Lazovic kopen dan Makaay
Restwaarde.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:31:54 #130
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50119780
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:44 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

De kans dat Lazovic komt is toch wel erg afgenomen lijkt me. Denk dat ze al wel met alternatieven bezig zijn en dat Makaay daar zeker toebehoord.
Ik denk niet dat ze op dit moment concreet bezig zijn met Makaay, dat is erg onwaarschijnlijk zolang ze nog met Lazovic bezig zijn. En ik denk dat Makaay als hij terug wil naar Nederland ook niet zo blij is als hij 2e keus lijkt te zijn voor PSV.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:34:23 #131
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50119854
quote:
'Prioriteit Lazovic boven Makaay, De Cler te duur'
Volgens het Algemeen Dagblad hoopt PSV deze week tot een akkoord te komen met Vitesse over Danko Lazovic. Als hij komt, zal Makaay zeker niet komen.

De krant meldt verder dat PSV de transferprijs voor Tim de Cler voorlopig te duur vindt.
Van psv.netwerk.
pi_50119880
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze op dit moment concreet bezig zijn met Makaay, dat is erg onwaarschijnlijk zolang ze nog met Lazovic bezig zijn. En ik denk dat Makaay als hij terug wil naar Nederland ook niet zo blij is als hij 2e keus lijkt te zijn voor PSV.
Misschien. Maar of hij dan maar naar Feyenoord zou willen gaan?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:38:46 #133
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50119985
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:35 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Misschien. Maar of hij dan maar naar Feyenoord zou willen gaan?
Wie weet mengt AZ zich nog in de strijd .
pi_50121581
Makaay is hele goede spits hoor. Maar ik zie hem meer als een counterspits, volgens mij gaan we daar nog niets eens zo heel veel aan missen.

AZ blijf vasthouden aan die prijs van de Cler .
Ik typ straat.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:33:53 #135
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50121717
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:29 schreef LudoSanders het volgende:
Makaay is hele goede spits hoor. Maar ik zie hem meer als een counterspits, volgens mij gaan we daar nog niets eens zo heel veel aan missen.
Makaay is onvoorwaardelijk een topspeler voor PSV, wat voor type spel hem ook het beste mag liggen. We misten dit seizoen een topspits. Farfan komt daar nog het dichtste bij in de buurt maar die zie ik toch nog steeds meer als een gevaarlijke flankspeler. Koné kwam dit jaar gewoon te kort. Als deze 2 een goalgetter als Makaay bij zich hebben staan denk ik dat ze zelf ook beter uit de verf komen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 11:36:41 #136
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50121830
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 08:48 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

[..]

Dus Lazovic is helemaal niet zo uitgesproken tegen een overgang naar AZ en PSV is nu alleen bezig met Lazovic. Ik zie het al gebeuren dat Lazovic naar AZ gaat en dat we dan te laat zijn voor Makaay, die naar AZ vertrekt...
Lazovic boven Makaay wanbeleid!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50121901
Lazo heeft de toekomst, die moet PSV niet laten lopen.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 11:41:12 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50121978
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:25 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Restwaarde.
Ne zoals Feyenoord restwaarde had van Lazovic?
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:41:12 #139
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50121979
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Lazovic boven Makaay wanbeleid!
Als dat zo is dan is dat idd wanbeleid. Ik schat Makaay toch echt zo'n 40x hoger in dan Lazofiets.
Niet alleen om dat het een betere spits is, maar ook omdat hij een enorme vracht ervaring meeneemt. Draait al jaren mee op top niveau en scoort altijd, waar dan ook.
Een speler waar de jongere jongens tegen op kijken en een hoop van kunnen leren.
Bovendien een veel betere persoonlijkheid dan Lazofiets.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:41:56 #140
79837 Lemming22
pi_50121997
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Lazo heeft de toekomst, die moet PSV niet laten lopen.
Dat is nog maar de vraag of hij de toekomst heeft. Bij Feyenoord is hij mislukt, bij Leverkusen is hij mislukt, bij middenmoter Vitesse draait hij één goed seizoen en wie zegt dat hij dan nu ineens wel in de top kan slagen? Hij krijgt nu te maken met concurrentie, kritiek, meer tegenslagen, ik ben benieuwd of hij daar nu wel mee om kan gaan. Ik vind het maar en gok.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 11:43:57 #141
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50122063
Makaay zal voor een redelijk bedrag gehaald kunnen worden, daarmee hal je in je jaar 50 doelpunten in huis en ook nog eens Europees. Hij brengt zn ervaring mee en is geen lastige jongen.
Lazovic betaal je de hoofdprijs voor, 8 miljoen en dan is het nog maar afwachten of hij het aankan. Of hij het internationaal aankan en of hij het mentaal aankan want hij zoals we dit seizoen gezien hebben is hij niet helemaal 100% stabiel zeg maar.........
Krijgen we dan weer een gevalletje Koné, enorm veel betalen met ee rote vraag of je er ooit iets op verdient?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50122065
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Makaay is onvoorwaardelijk een topspeler voor PSV, wat voor type spel hem ook het beste mag liggen. We misten dit seizoen een topspits. Farfan komt daar nog het dichtste bij in de buurt maar die zie ik toch nog steeds meer als een gevaarlijke flankspeler. Koné kwam dit jaar gewoon te kort. Als deze 2 een goalgetter als Makaay bij zich hebben staan denk ik dat ze zelf ook beter uit de verf komen.
Ik denk dat zijn niet meevoetballen en 90 minuten "das Phantom" uithangen niet bevorderlijk is voor het spel van PSV. Hoeveel moet Makaay gaan kosten eigenlijk? Ik hunker weer wel naar een Braziliaanse spits .
Ik typ straat.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:50:42 #143
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50122275
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:43 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn niet meevoetballen en 90 minuten "das Phantom" uithangen niet bevorderlijk is voor het spel van PSV. Hoeveel moet Makaay gaan kosten eigenlijk? Ik hunker weer wel naar een Braziliaanse spits .
Je bedoelt van die Braziliaanse spitsen die 90 minuten niet meevoetballen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 11:51:57 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50122322
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:43 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Claudio voetbalt nogsteeds, terug halen uit Qatar?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50122329
Met Lazovic kan je speltechnisch veel meer kanten op, in vergelijking met Makaay. Makaay is ook niet meer de speler van 3,4 jaar geleden valt me op. Veel minder doelgericht. Ik zou dan liever Lazovic halen, die denk ik het niveau wel aankan en nog meer op kan leveren. (vergelijk hem met Barbatov)

Bij Feyenoord slaagde hij niet, omdat hij niet goed werd begeleid in z'n eerste jaren in een totaal andere cultuur. Vervolgens zocht hij een uitweg in weer een andere cultuur, in z'n uppie, nog in die moeilijke periode. Geen wonder dat dat niet goed uitpakte. Maak je hem belangrijk, zoals De Mos nu doet dan betaalt hij het terug in prestaties. Dat is ook in het nationale team nu weer zo.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 11:54:13 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50122407
alleen z'n genante gedrag rond de kampioenswedstrijd maakt het dat ik hem niet hoef! Stel dat hij graag naar Barca wil en we spelen tegen Barca in de halve finale van de CL...... gaat hij dan snel de bal aan de spelers van Barca geven enzo?

genant!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50122416
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je bedoelt van die Braziliaanse spitsen die 90 minuten niet meevoetballen?
Dat is waar maar Makaay zie ik geen oogstrelende acties maken waarvoor men naar het stadion toekomt.

Claudio .
Ik typ straat.
pi_50122417
Kijk, Vaduz heeft er tenminste verstand van en kijkt verder dan de berichtgeving van de media .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 12:00:18 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50122633
doemscenario:
PSV haalt Lazovic voor 8 miljoen; 30% gaat daarvan naar Feyenoord ->2,4 miljoen

Feyenoord gebruikt die 2,4 miljoen om Makaay te halen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50122708
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:00 schreef rubbereend het volgende:
doemscenario:
PSV haalt Lazovic voor 8 miljoen; 30% gaat daarvan naar Feyenoord ->2,4 miljoen

Feyenoord gebruikt die 2,4 miljoen om Makaay te halen
PSV gaat geen 8mil betalen, Makaay kost ook meer als 4mil. Makaay hoeft niet weg namelijk en elke miljoen die Bayern pakt is mooi meegenomen om de rest van het nieuwe team mee te financieren.
Ik typ straat.
pi_50122738
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:54 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat is waar maar Makaay zie ik geen oogstrelende acties maken waarvoor men naar het stadion toekomt.

Claudio .
Ik kan me anders nog een doelpunt met Bayern tegen Ajax herinneren (kan helaas geen filmpje vinden maar jullie weten vast welke ik bedoel). Veel mooier dan dat worden ze niet!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 12:06:19 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50122832
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:02 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

PSV gaat geen 8mil betalen, Makaay kost ook meer als 4mil. Makaay hoeft niet weg namelijk en elke miljoen die Bayern pakt is mooi meegenomen om de rest van het nieuwe team mee te financieren.
Nu Bayern ook interesse heeft in Klose...... Dan heb je Toni, Podolski en Klose bij Bayern dan mag Makaay zo weg!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50123250
Ik zou het echt raar vinden om Makaay te laten lopen, maar PSV moet echt vol voor iemand gaan. En dat lijkt nu Lazovic te worden. Het kan uiteindelijk niet zo zijn, dat het bij beiden mislukt en je met de volgende naam van je lijst opnieuw kan gaan beginnen.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:25:49 #154
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50123462
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Nu Bayern ook interesse heeft in Klose...... Dan heb je Toni, Podolski en Klose bij Bayern dan mag Makaay zo weg!
En wat te denken van Frank Ribery?
Daar schijnen ze ook volop mee bezig te zijn....

Ergens denk ik eigenlijk wel dat PSV met Makaay bezig is maar dit niet naar buiten brengt zodat er dadelijk weer iemand anders mee aan de haal kan gaan

Als Vitesse echt vasthoud aan de vraagprijs van 8 miljoen euro, zal PSV dit zeker niet gaan betalen.

Verder ben wel benieuwd wat AZ voor de Cler vraagt eigenlijk....
pi_50123521
Ik ben blij dat De Cler niet naar PSV gaat; Laat Guardado maar komen . Ik las een tijdje terug op een Mexicaanse site dat PSV daar interesse in heeft en Guardado is 100 keer beter dan De Cler. Verder kan ik gewoon niet geloven dat Makaay echt voor Feyenoord gaat kiezen. Meldde de NOS destijds ook niet dat Simons "zo goed als zeker" naar Feyenoord zou gaan? We weten hoe dat is afgelopen .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 12:31:07 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50123620
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:25 schreef PyTh het volgende:

[..]

En wat te denken van Frank Ribery?
Daar schijnen ze ook volop mee bezig te zijn....

Ergens denk ik eigenlijk wel dat PSV met Makaay bezig is maar dit niet naar buiten brengt zodat er dadelijk weer iemand anders mee aan de haal kan gaan

Als Vitesse echt vasthoud aan de vraagprijs van 8 miljoen euro, zal PSV dit zeker niet gaan betalen.

Verder ben wel benieuwd wat AZ voor de Cler vraagt eigenlijk....
AZ vraagt 2 miljoen, heb ik ergens gelezen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50123682
2 miljoen te veel .
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:39:09 #158
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50123838
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:31 schreef rubbereend het volgende:

[..]

AZ vraagt 2 miljoen, heb ik ergens gelezen
Kan me niet voorstellen dat PSV geen 2 miljoen euro voor de Cler wil betalen.
pi_50123852
Ik ook niet, 2 miljoen is een schijntje.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 12:43:01 #160
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50123937
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook niet, 2 miljoen is een schijntje.
1 jarig contract...................
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50123996
Ik hoop zo dat het gewoon Makaay gaat worden. Das precies de spits die we nodig hebben, een van de grootste goalgetters die ik ken, tonnen ervaring, Nederlands, inderdaad misschien geen restwaarde maar met de huidige groep en de toekomstige eigen jeugd lijkt mij dat geen probleem.

Die Lazovic is icm Koeman gewoon vragen om problemen volgens mij.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:49:29 #162
79837 Lemming22
pi_50124109
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:45 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik hoop zo dat het gewoon Makaay gaat worden. Das precies de spits die we nodig hebben, een van de grootste goalgetters die ik ken, tonnen ervaring, Nederlands, inderdaad misschien geen restwaarde maar met de huidige groep en de toekomstige eigen jeugd lijkt mij dat geen probleem.

Die Lazovic is icm Koeman gewoon vragen om problemen volgens mij.
Helemaal mee eens. En Makaay past ook nog eens in de verdedigende stijl van Koeman.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:51:22 #163
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50124160
Makaay is gewoon absolute top. Als je ook ziet hoeveel goals hij maakt in de Chamions League elk seizoen. In de Nederlandse competitie verwacht ik ook wel een stuk of 25 goals van hem.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:56:42 #164
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50124302
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Denk je dan serieus dat AZ hem dan voor 500.000 naar PSV laat vertrekken of wat?

Ik zeg gewoon halen voor 2 miljoen euro.........
Hebben gewoon kost wat kost een nieuwe linksback nodig.
pi_50124341
Alsof De Cler de enige linksback is op deze wereld. 2 miljoen voor De Cler of 4 miljoen voor Pocognoli: Ik zou het wel weten...
pi_50124394
Gaat Makaay nu naar Eindhoven of naar Rotterdam?
pi_50124460
De Cler is een kutverdediger voor de top. Aanvallen kan die wel maar verdedigen niet. Echt onbegrijpelijk als je daar als fan blij mee bent voor fucking 2 miljoen .
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:01:10 #168
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50124463
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:58 schreef cultheld het volgende:
Ik zou het wel weten...
Jij bent dan ook de alwetenende
pi_50124578
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jij bent dan ook de alwetenende
Nee ik niet, de De Cler fans wel.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:08:46 #170
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_50124710
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee ik niet, de De Cler fans wel.
Koeman
Patat Friet
pi_50124858
Elke cent die in de Cler geïnvesteerd wordt is er in mijn ogen één te veel. Daarnaast, moeten we nog wel een aanvallende back halen? De verdediging zal er sowieso al niet stabieler op worden nu Alex vertrekt, Kromkamp is al een aanvallende back. Cocu valt weg die stiekem nog heel wat verdedigend werk op knapte. Volgens mij kan PSV beter op zoek naar een verdedigend sterke linksback.
Ik typ straat.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:19:30 #172
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_50125040
Geen Bouhlarouz naar PSV dus

Dat Bayern dan maar Makaay aan PSV verkoopt ten compensatie
Patat Friet
pi_50125196
Die Duitsers weten wel de goede spelers te halen altijd .
pi_50125286
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:19 schreef ganzenherder het volgende:
Geen Bouhlarouz naar PSV dus

Dat Bayern dan maar Makaay aan PSV verkoopt ten compensatie
Je hebt toch niet ook maar één seconde daadwerkelijk gedacht dat Bentley Boulahrouz naar Eindhoven had willen komen he?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 13:28:37 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50125329
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:56 schreef PyTh het volgende:

[..]

Denk je dan serieus dat AZ hem dan voor 500.000 naar PSV laat vertrekken of wat?

Ik zeg gewoon halen voor 2 miljoen euro.........
Hebben gewoon kost wat kost een nieuwe linksback nodig.
ja laten we er een halen ipv de Cler........
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:32:09 #176
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50125420
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je hebt toch niet ook maar één seconde daadwerkelijk gedacht dat Bentley Boulahrouz naar Eindhoven had willen komen he?
Ik denk eerlijk gezegd dat minstens de helft hier zo'n beetje dacht dat het al zo goed als rond was .

Zoals ik al vaker heb gezegd: zo gaat het altijd, een hele hoop grote namen worden genoemd en aan het eind van de zomer moet je dolblij zijn als er één van die namen gekomen is. En misschien wordt het dit jaar wel 0.
pi_50125633
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja laten we er een halen ipv de Cler........
Guardado
Pocognoli
Drenthe
Sorín
De Jong (Roda)
Jong-A-Pin
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 13:41:52 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50125725
ik wil eigenlijk gewoon Lee terug maar dat kan niet
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50126245
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat minstens de helft hier zo'n beetje dacht dat het al zo goed als rond was .

Zoals ik al vaker heb gezegd: zo gaat het altijd, een hele hoop grote namen worden genoemd en aan het eind van de zomer moet je dolblij zijn als er één van die namen gekomen is. En misschien wordt het dit jaar wel 0.
Wauw, wat geweldig dat jij wel wist hoe het zat.

Even serieus, ik denk dat niemand het al serieus durfde te hopen hoor.
pi_50126345
Alex: 'Ik vertrek definitief bij PSV'
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 5 juni om 11:38

Wat eerder al door diverse media werd gemeld is nu ook door de speler zelf bevestigd. Alex speelt het komende seizoen niet meer in Eindhoven. De Braziliaanse verdediger liet dit op het trainingskamp in Dortmund weten tegenover maandblad Elf.

”Er moeten nog een paar randvoorwaarden ingevuld worden. Zeker is in ieder geval wel dat ik volgend seizoen niet meer in Eindhoven speel. Ik ga iedereen bij PSV heel erg missen,” aldus Alex, die met de selectie van zijn land in Duitsland verblijft.

Naar alle waarschijnlijkheid zal de bikkelharde mandekker de overstap maken naar Engeland. Chelsea is officieel al eigenaar van Alex, en coach José Mourinho zou een versterking in de achterhoede goed kunnen gebruiken.

De Portugese coach liet eerder al weten in eerste instantie te zullen opteren voor Ricardo Carvalho en John Terry, maar omdat de spoeling achterin bij The Blues ietwat dun is, lijkt de kans reëel dat Alex geregeld zijn minuten zal kunnen maken op Stamford Bridge.

Mocht de overgang daadwerkelijk doorgang vinden, dan ziet het er naar uit dat Khalid Boulahrouz zijn langste tijd heeft gehad in Londen. De Oranje-international werd al in verband gebracht met Ajax en PSV, terwijl ook Bayern München wel oren heeft naar de komst van De Kannibaal.
pi_50126718
Olympique Lyon schijnt ook al geïnteresseerd te zijn in Makaay.
pi_50126903
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:11 schreef ruud.nl het volgende:
Olympique Lyon schijnt ook al geïnteresseerd te zijn in Makaay.
Dan krijgt Feyenoord nog hevige concurrentie.

Wij zullen het moeten gaan doen met Lazovic.
Ik typ straat.
pi_50127110
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Voor een international en een speler van de concurrent wel te doen.
That's all folks!
pi_50127168
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Alleen heeft AZ er baat bij dat De Cler vertrekt, dus zou de prijs best te drukken zijn. Hopelijk gebeurt dat niet en ketst de transfer gewoon af .
pi_50127177
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Afdankertjes van de concurrent ja, de vervanger die AZ op het oog heeft voor de Cler is stukken beter. En Nederlands international wil ook bar weinig zeggen laatste jaren.
Ik typ straat.
pi_50127405
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:25 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Afdankertjes van de concurrent ja, de vervanger die AZ op het oog heeft voor de Cler is stukken beter. En Nederlands international wil ook bar weinig zeggen laatste jaren.
Dat is waar
AFC AJAX
pi_50128721
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:00 schreef markisboer het volgende:
Alex: 'Ik vertrek definitief bij PSV'
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 5 juni om 11:38

Wat eerder al door diverse media werd gemeld is nu ook door de speler zelf bevestigd. Alex speelt het komende seizoen niet meer in Eindhoven. De Braziliaanse verdediger liet dit op het trainingskamp in Dortmund weten tegenover maandblad Elf.

”Er moeten nog een paar randvoorwaarden ingevuld worden. Zeker is in ieder geval wel dat ik volgend seizoen niet meer in Eindhoven speel. Ik ga iedereen bij PSV heel erg missen,” aldus Alex, die met de selectie van zijn land in Duitsland verblijft.

Naar alle waarschijnlijkheid zal de bikkelharde mandekker de overstap maken naar Engeland. Chelsea is officieel al eigenaar van Alex, en coach José Mourinho zou een versterking in de achterhoede goed kunnen gebruiken.

De Portugese coach liet eerder al weten in eerste instantie te zullen opteren voor Ricardo Carvalho en John Terry, maar omdat de spoeling achterin bij The Blues ietwat dun is, lijkt de kans reëel dat Alex geregeld zijn minuten zal kunnen maken op Stamford Bridge.

Mocht de overgang daadwerkelijk doorgang vinden, dan ziet het er naar uit dat Khalid Boulahrouz zijn langste tijd heeft gehad in Londen. De Oranje-international werd al in verband gebracht met Ajax en PSV, terwijl ook Bayern München wel oren heeft naar de komst van De Kannibaal.

Alex
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:17:55 #189
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_50128815
quote:
'Farfán ook volgend seizoen bij PSV'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 5 juni om 14:41

De supporters van PSV kunnen gerust op vakantie gaan. Jefferson Farfán heeft volgens zijn zaakwaarnemer niet de intentie om deze zomer de landskampioen te verlaten.

De Peruviaanse aanvaller werd de laatste dagen in verband gebracht met een overgang naar Fiorentina, maar deze speculaties werden door zijn belangenbehartiger in de nationale kwaliteitskrant Estado naar het rijk der fabelen verwezen. “Jefferson heeft een contract bij PSV en is dolgelukkig om volgend jaar weer in de Champions League te spelen.”

“Ik hoef niet op zoek naar een nieuwe werkgever, omdat hij eenvoudigweg bijzonder gelukkig is in Eindhoven. De interesse van Fiorentina is pure speculatie. Niemand heeft zich bij mijn persoon gemeld. Jefferson zou alleen kunnen vertrekken als een Europese topclub interesse toont en dan moet ook PSV ook nog overstag gaan”, aldus Raúl Gonzáles.

De 31-voudig international kwam in de zomer van 2004 over van Alianza Lima en is sindsdien de referentie van de Brabanders in de voorhoede. In 89 duels wist de 22-jarige aanvaller 50 maal het doel van de tegenstander te vinden.
Farfan
pi_50128919
standbeeld voor ALEX
pi_50128961
Loopt het contract van Farfán tot 2010 door?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:24:42 #192
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50129025
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:22 schreef cultheld het volgende:
Loopt het contract van Farfán tot 2010 door?
Ja
pi_50129094
Farfán heeft wel een goede zaakwaarnemer die echt het beste met hem voor heeft .
Ik typ straat.
pi_50130876
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:26 schreef LudoSanders het volgende:
Farfán heeft wel een goede zaakwaarnemer die echt het beste met hem voor heeft .
pi_50130943
quote:
"Ik ga iedereen bij PSV heel erg missen"
pi_50131052
Volgend jaar maar een poultje met Chelsea en PSV. Allebei doorgaan, en Alex krijgt een mooi afscheid.
pi_50132143
Wtf? Krijg net berichtje van PSV dat ze een principeovereenkomst met Bas Roorda hebben gesloten.

Wat moeten we daar in hemelsnaam mee?
Ik typ straat.
pi_50132203
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:02 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf? Krijg net berichtje van PSV dat ze een principeovereenkomst met Bas Roorda hebben gesloten.

Roorda bron?
AFC AJAX
pi_50132227
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:04 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Roorda bron?
Bron, bron, de officiële smsdienst van PSV .
Ik typ straat.
pi_50132236
Z'n smsje, dat lees je toch...
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:08:54 #201
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50132359
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:02 schreef LudoSanders het volgende:

Die geruchten gaan in Groningen al wat langer.. Zou het dan echt zo zijn..

Groningen is bezig met de keepert van Beerschot, alleen is dat allemaal nog niet rond als je de berichten moet geloven..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50132372
quote:
De komst van Roorda staat in verband met de sportieve toekomst van de huidige tweede doelman Oscar Moens (34), die de club al heeft aangegeven dat hij zinspeelt op het beëindigen van zijn carrière. Tweevoudig international Moens kwam vorig jaar zomer over van Willem II en werd dus meteen landskampioen met PSV. Onbetwiste nummer één van PSV is en blijft natuurlijk de Braziliaan Heurelho da Silva Gomes.
Alsdus PSV.nl
Ik typ straat.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:10:09 #203
159022 AminBen
El Maestro
pi_50132408
Wat een Feyenoord aankoop .
Ik typ straat.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:11:02 #205
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50132420
quote:
PSV heeft principeovereenkomst met Bas Roorda
05 juni 2007 17:00
Bas Roorda. PSV MEDIA - PSV heeft een principeovereenkomst gesloten met doelman Bas Roorda (34) van FC Groningen. De in Assen geboren keeper zet in Eindhoven zijn handtekening onder een contract van twee seizoenen. De keuring van Roorda is nog niet achter de rug, maar zal spoedig plaatsvinden om alles rond te krijgen.

Oscar Moens
Roorda komt over van Groningen, waar hij in 1992 zijn professionele loopbaan begon. Daarna keepte hij achtereenvolgens voor N.E.C. en Roda JC om in de zomer van 2004 weer terug te keren in het hoge noorden. De komst van Roorda staat in verband met de sportieve toekomst van de huidige tweede doelman Oscar Moens (34), die de club al heeft aangegeven dat hij zinspeelt op het beëindigen van zijn carrière. Tweevoudig international Moens kwam vorig jaar zomer over van Willem II en werd dus meteen landskampioen met PSV. Onbetwiste nummer één van PSV is en blijft natuurlijk de Braziliaan Heurelho da Silva Gomes.
Het is echt zo..
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:13:16 #206
144262 thewishmaster
pi_50132505
Dit is werkelijk ongelooflijk. Een keeper aantrekken die door de ex-reservekeeper van Heracles uit de basis van FC Groningen werd verdrongen. Nu maar duimen dat Gomes geblesseerd raakt volgend jaar .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 17:16:22 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50132613
Roorda dit is nog steeds een gevolg van de blunder van vorig jaar; toen was Gentenaar voor niks te halen als reserve keeper....
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50132761
en net zo oud als moens
pi_50132769
Hilarisch dit. Ik verbied hierbij Gomes te juichen na doelpunten en ook zijn vast ritueel het naar de hoeken springen moet hij maar achterwegen laten.
Ik typ straat.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:21:29 #210
144262 thewishmaster
pi_50132830
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:20 schreef LudoSanders het volgende:
Hilarisch dit. Ik verbied hierbij Gomes te juichen na doelpunten en ook zijn vast ritueel het naar de hoeken springen moet hij maar achterwegen laten.
Ze moeten er ook maar voor zorgen dat de tegenstander niet meer bij PSV op doel kan schieten, want bij het duiken kan Gomes wel eens geblesseerd raken.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:22:32 #211
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_50132880
Bas is een prima reserve!
voor FC Groningen
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_50132896
Met dank aan Hertog Stan.
pi_50133026
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:22 schreef cultheld het volgende:
Hertog Stan .
Ik typ straat.
pi_50133114
Hebben ze er nog voor betaald ook of wilde niemand hem eigenlijk meer hebben?
Klik dan als je durft
pi_50133170
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:22 schreef cultheld het volgende:

Maar serieus. Dat ze die Valckx nog serieus nemen bij het bestuur
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:34:51 #216
144262 thewishmaster
pi_50133202
Het is werkelijk onvoorstelbaar. Zo ongeveer de slechtste keeper onder contract bij een Eredivisieclub.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:35:36 #217
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_50133224
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:29 schreef Suijk het volgende:
Hebben ze er nog voor betaald ook of wilde niemand hem eigenlijk meer hebben?
Ik denk dat hij is aangeboden, wie wil Roorda nou hebben
pi_50133291
Wat een aankopen tot nu toe dit seizoen, Zonneveld, van der Leegte en Roorda .

"Het volk zal toestromen" zou Westerhof gezegd hebben.
Ik typ straat.
pi_50133442
Zelfs Stefan Postma is beter dan Roorda .
pi_50133471
Ik bedoel, koop dan een paar handschoenen voor Aissati en laat hem een weekje met Gomes meelopen. Ben je stukken goedkoper uit met vergelijkbaar resultaat.
Ik typ straat.
pi_50133484
Roorda
pi_50133501
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:43 schreef LudoSanders het volgende:
Ik bedoel, koop dan een paar handschoenen voor Aissati en laat hem een weekje met Gomes meelopen. Ben je stukken goedkoper uit met vergelijkbaar resultaat.
Moet je hem eerst leren stelten lopen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 17:46:29 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50133568
ik voorzie een spreekkoor: "Bassie blijf maar zitten"
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50133583
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

Moet je hem eerst leren stelten lopen.
Ik heb het dan ook over een vergelijkbaar resultaat met Roorda. Die wil er met enige regelmaat ook wel eens naast zitten.
Ik typ straat.
pi_50133669
Roorda .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_50133758
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:46 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook over een vergelijkbaar resultaat met Roorda. Die wil er met enige regelmaat ook wel eens naast zitten.
Wat zou die klootzak gaan verdienen bij PSV? Ik vrees dat dat in de buurt komt van de 4 á 5 ton. Voor zo'n prutser .
pi_50133830
Loopt er in de jeugd niets rondt ofzo, Mommers of Boffin? 4 á 5 ton lijkt me idd wel een realistische schatting. Maar hé, hij is wel Nederlands en heeft ervaring .

Die kerel kan zijn ervaring vast wel overbrengen ja, echt iemand waar de jongere spelers tegen op kijken en hij kijkt uit zijn ogen of hij nog te stom is zelfstandig te schijten.
Ik typ straat.
pi_50134049
donder op met je Roorda
doe maar een andere talentvolle keeper
pi_50134121
lalalala ROORDA ROORDA
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:11:16 #230
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_50134310
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:34 schreef thewishmaster het volgende:
Het is werkelijk onvoorstelbaar. Zo ongeveer de slechtste keeper onder contract bij een Eredivisieclub.
Ik kan het gewoon niet geloven eigenlijk, zelfs Stan zelf kan dit toch gewoon niet serieus menen?
Patat Friet
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:12:19 #231
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_50134341
Kan iemand hem eventjes snel zwaar mishandelen trouwens? Hij moet nog medisch gekeurd worden...
Patat Friet
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:12:29 #232
144262 thewishmaster
pi_50134349
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:11 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ik kan het gewoon niet geloven eigenlijk, zelfs Stan zelf kan dit toch gewoon niet serieus menen?
Ik dacht dat de aankoop van Delorge bij Ajax zo'n beetje de ergst mogelijke miskoop zou kunnen zijn voor een topclub.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:12:56 #233
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50134363
Doe es liev tegen Bas..
pi_50134401
Ik weet nog steeds niet of ik er nu eigenlijk om moet lachen of om moet huilen, Roorda, hoe kom je erop .
Ik typ straat.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:17:54 #235
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50134518
Staat inmiddels ook op de site van FC Groningen, daar reageert Roorda ook op zijn komende transfer.
  FOK!fotograaf dinsdag 5 juni 2007 @ 18:18:40 #236
842 Zorro
Z
pi_50134550
Hoe kom je eraf?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_50134583
Sjezus, hoe komen ze erbij die ontzettende prutser te halen?! Of wordt hij wellicht 3e keeper?
pi_50134584
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:18 schreef Zorro het volgende:
Hoe kom je eraf?
Hij moet nog medisch gekeurd worden .
Ik typ straat.
  FOK!fotograaf dinsdag 5 juni 2007 @ 18:20:14 #239
842 Zorro
Z
pi_50134598
Niet psychisch? Jammer...
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_50134725
En wel transfervrij, da's in ieder geval iets.
Klik dan als je durft
pi_50134779
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:23 schreef Suijk het volgende:
En wel transfervrij, da's in ieder geval iets.
Het feit dat hij salaris gaat ontvangen van PSV is al erg genoeg.
pi_50134810
Toepasselijke TT trouwens .
Ik typ straat.
pi_50134882
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het feit dat hij salaris gaat ontvangen van PSV is al erg genoeg.
Ja, beetje een sociale werkplaats op deze manier.
Klik dan als je durft
pi_50134936
Beetje vreemde transfer zeg.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_50134947
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:28 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, beetje een sociale werkplaats op deze manier.
Mja maar wel een hele dure. Alsof je 50 bijstandskoningen op de Herdgang laat werken .
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:35:05 #246
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50135043
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Wauw, wat geweldig dat jij wel wist hoe het zat.
Niet zo aangebrand doen he Er stond een " " achter.
quote:
Even serieus, ik denk dat niemand het al serieus durfde te hopen hoor.
Lees maar eens wat topics terug zou ik zeggen. Het kwam aardig serieus over. Las her en der ook uitspraken dat hij eigenlijk nog niks had laten zien en dat we daarom wel kanshebber waren. Weinig realistisch...

De kans dat zo'n speler die zich al bewezen heeft in het NL elftal en in een zware buitenlandse competitie voor zijn 30e naar Nederland terugkeert benadert nul. Alleen zwaarwegende persoonlijke omstandigheden zouden een reden kunnen zijn lijkt mij. En dat moet dan echt in de categorie "vrouw/familie ernstig ziek met kans op overlijden binnen een jaar" liggen lijkt me.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:39:06 #247
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50135170
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:33 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Maar serieus. Dat ze die Valckx nog serieus nemen bij het bestuur
Welk bestuur? De Raad van Commissarissen maakt bij ons de dienst uit.
pi_50135632
Roorda
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50135808
Roorda
Ik moest lachen toen Ajax Delorge binnenhaalde, maar dit is eigenlijk nog veel triester
Is het geen 1 april ofzo?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:01:42 #250
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50135938
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:52 schreef koningdavid het volgende:
Roorda
Tijden niet zo hard gelachen (en ik heb vandaag zelfs een behoorlijke kutdag)
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:05:09 #251
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_50136062
Roorda, tja

Een jaar of vijf geleden zou het wel een leuke reserve doelman zijn geweest, maar nu....

Nee, dit is weer een echte Koeman miskoop.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:05:40 #252
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_50136080
PSV wordt komend seizoen geen kampioen met dit aankoopbeleid...
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:06:56 #253
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50136124
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er zal idd wel nog het één en ander bij moeten om het vertrek van Cocu en Alex op te vangen ja, plus dat we nog een topspits nodig hebben.
pi_50136173
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sherlock .
Ik typ straat.
pi_50136341
Hehe zowat de slechtste keeper van het seizoen die Roorda.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:14:35 #256
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50136448
Jullie nieuwe held aan het woord
quote:
PSV trekt Roorda aan
5 juni, 17:59 uur

Bas Roorda gaat FC Groningen verlaten. De 34-jarige doelman heeft een principe-akkoord bereikt met PSV over een tweejarig contract. Alleen de medische keuring kan een overgang naar Eindhoven nog in de weg staan.

PSV is op zoek naar nieuwe keepers. Heurelho da Silva Gomes is de onomstreden nummer 1 onder de Eindhovense lat, maar achter de Braziliaan heeft de landskampioen ruimte voor twee nieuwe doelmannen. Roorda wordt er hiervan één. “In principe willen ze nog een jongen halen die de opvolger van Gomes moet worden. In dat geval word ik één van de drie keepers, die elke topclub nodig heeft. Kunnen ze geen geschikte kandidaat vinden, dan word ik tweede doelman”, zegt Roorda over zijn nieuwe positie bij zijn nieuwe club.

De overgang van Roorda naar PSV mag een verrassing worden genoemd. “Ja, en een hele grote! In de voetballerij moet je overal rekening mee houden, maar hierop had ik niet meer gerekend. Ik ben er trots op en ontzettend blij mee. Ik werd drie weken geleden voor het eerst gebeld met de vraag of ik interesse had in een overgang. Mijn antwoord was: ‘Ja, natuurlijk.’ Voorwaarde van PSV was wel dat ik transfervrij zou zijn. Ik ben FC Groningen enorm erkentelijk voor het feit dat ze aan deze mogelijkheid hebben meegewerkt.”

Voor algemeen directeur Hans Nijland was dit niet meer dan logisch. “Bas heeft zich altijd op een bijzonder positieve manier opgesteld en is van enorme waarde geweest voor FC Groningen. Deze kans wilden wij hem niet ontnemen, ondanks zijn nog één jaar doorlopende contract. Wij gaan direct werk maken van zijn opvolger.”

Voor Roorda was het een bizar seizoen. Hij begon als eerste keeper, was een tijdlang aanvoerder van de ploeg, werd in maart gepasseerd ten faveure van Brian van Loo, moest direct weer invallen en speelde ook nog mee in de finale van de play-offs waarin FC Groningen voor het tweede jaar op rij Europees voetbal bewerkstelligde. En nu dan de onverwachte overgang naar PSV. “Er is in een jaar tijd inderdaad heel wat gebeurd”, concludeert Roorda.

Zijn zaakwaarnemers Edwin Olde Riekerink en Arnold Oosterveer deden het voorwerk. Vanochtend (dinsdag – red.) sprak Roorda persoonlijk met technisch manager Stan Valckx. “We waren er eigenlijk snel uit. Deze rol past op mijn leeftijd uitstekend bij een club als PSV. Ik heb niet de illusie dat ik Gomes uit de basis speel, hij is van wereldklasse. Maar als het moet ben ik er klaar voor om het doel te verdedigen.”

Bron: FC Groningen
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:17:57 #257
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_50136605
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:05 schreef Bos81 het volgende:
Roorda, tja

Een jaar of vijf geleden zou het wel een leuke reserve doelman zijn geweest, maar nu....

dinsdag 5 juni 2007 @ 19:18:04 #258
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50136610
Beetje achterhaalde tt trouwens... Misschien kan dat nu beter 'lalalala ROORDA ROORDA' worden?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:20:56 #259
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_50136742
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:12 schreef BB-boy het volgende:
Hehe zowat de slechtste keeper van het seizoen die Roorda.
Patat Friet
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:26:05 #260
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50136980
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:18 schreef Grulez het volgende:
Beetje achterhaalde tt trouwens... Misschien kan dat nu beter 'lalalala ROORDA ROORDA' worden?
Heb je toevallig dat gifje van hem nog ergens waar hij een bal in eigen doel schiet na een vrije trap van de tegenstander?, dat was hilarisch..
ben al die gifjes kwijt..
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:26:46 #261
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_50137017
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:05 schreef Bos81 het volgende:

We hadden het kunnen zien aankomen

Who's next,

Romano 'galactico' Denneboom?

Of toch Bob Peeters maar weer eens overtuigen de schoenen uit het vet te halen
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_50137141
Ach zo slecht en duur is die Bassie nou ook weer niet. Bovendien zal Gomes gewoon 9/10 duels keepen.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:42:16 #263
159022 AminBen
El Maestro
pi_50137678
“In principe willen ze nog een jongen halen die de opvolger van Gomes moet worden. In dat geval word ik één van de drie keepers, die elke topclub nodig heeft. Kunnen ze geen geschikte kandidaat vinden, dan word ik tweede doelman”.

dinsdag 5 juni 2007 @ 19:49:23 #264
4984 KELDER
pi_50137960
in de categorie 'reservekeeper-met-ervaring-die-niet-klaagt-als-die-op-de-bank-zit-en-die-het-nederlands-voetbal-kent' is dit niet eens zon rare keus.., ben allang blij dat ze rob van dijk weer niet hebben gehaald
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:08:30 #265
148059 Pritt
Atheïst
pi_50138760
Ik moest meteen denken aan dat eigen doelpunt van hem uit die vrije trap en moest gniffelen.
Laten we het maar houden op een aparte aankoop.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:09:05 #266
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_50138778
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:49 schreef KELDER het volgende:
in de categorie 'reservekeeper-met-ervaring-die-niet-klaagt-als-die-op-de-bank-zit-en-die-het-nederlands-voetbal-kent' is dit niet eens zon rare keus.., ben allang blij dat ze rob van dijk weer niet hebben gehaald
In je Username, daar is Koeman in gezakt, man wat een transfer beleid
pi_50139471
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:08 schreef Pritt het volgende:
Ik moest meteen denken aan dat eigen doelpunt van hem uit die vrije trap en moest gniffelen.
Laten we het maar houden op een aparte aankoop.
Linkje? Ik ken het niet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 20:34:31 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50139788
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:26 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

Who's next,

Bob voetbalt nog steeds
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:37:04 #269
159022 AminBen
El Maestro
pi_50139903
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Bob voetbalt nog steeds
Van niet eens een week geleden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 20:37:20 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50139917
buikschuiven kan Roorda ook al niet http://www.youtube.com/watch?v=p300GeM7IFw
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50140014
Maar dat kan Gomes ook niet

http://www.youtube.com/watch?v=WyRu0xizSpY
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:49:12 #272
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50140467
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:37 schreef rubbereend het volgende:
buikschuiven kan Roorda ook al niet http://www.youtube.com/watch?v=p300GeM7IFw
hahaha
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:49:35 #273
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50140481
Zwak BB-boy.
Zwak.

Ook zwak vind ik het aantrekken. van Roorda. Hoe komen ze erbij. tuh tuh Wat een miskoop.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 20:54:34 #274
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50140717
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:39 schreef BB-boy het volgende:
Maar dat kan Gomes ook niet

http://www.youtube.com/watch?v=WyRu0xizSpY
oja dat was die wedstrijd die met 1-5 verloren werd..... maar ondanks dat bleven we diezelfde op doelsaldo 1 doelpunt voor....
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:55:17 #275
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_50140742
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:26 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

Who's next,

Zal me niks verbazen inderdaad, wanneer er weer een speler komt van een club als Roda JC Utrecht en NEC waar bijna iedereen van zegt dat daar het plafond voor die speler ligt.

PS: Spideyman ?
pi_50141560
Het positieve is dat ze dus wel spelers aantrekken zonder dat het van tevoren uitlekt.

Ik hoop dat ze bij Hofland hetzelfde kunstje flikken.
pi_50141776
quote:
'Farfán ook volgend seizoen bij PSV'

De supporters van PSV kunnen gerust op vakantie gaan. Jefferson Farfán heeft volgens zijn zaakwaarnemer niet de intentie om deze zomer de landskampioen te verlaten.

De Peruviaanse aanvaller werd de laatste dagen in verband gebracht met een overgang naar Fiorentina, maar deze speculaties werden door zijn belangenbehartiger in de nationale kwaliteitskrant Estado naar het rijk der fabelen verwezen. “Jefferson heeft een contract bij PSV en is dolgelukkig om volgend jaar weer in de Champions League te spelen.”

“Ik hoef niet op zoek naar een nieuwe werkgever, omdat hij eenvoudigweg bijzonder gelukkig is in Eindhoven. De interesse van Fiorentina is pure speculatie. Niemand heeft zich bij mijn persoon gemeld. Jefferson zou alleen kunnen vertrekken als een Europese topclub interesse toont en dan moet ook PSV ook nog overstag gaan”, aldus Raúl Gonzáles.

De 31-voudig international kwam in de zomer van 2004 over van Alianza Lima en is sindsdien de referentie van de Brabanders in de voorhoede. In 89 duels wist de 22-jarige aanvaller 50 maal het doel van de tegenstander te vinden.
Moet ik weer die kut schwalbes van hem aanzien
pi_50142109
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Mooi een penalty versieren tegen Ajax
pi_50142313
Dat kan Lazovic ook goed hoor.

Owja, die motten jullie niet .
pi_50142400
Haal in godsnaam die Makaay ipv Lazovic !
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:28:20 #281
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50142417
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Denk dat huntje ook weer bij Ajax blijft. Moet de rest van Nederland weer die blije schijtkop van hem zien.

Hmm btw.. blije reactie vraagt om een antwoord he knul.
pi_50142590
Moens die stopt en Roorda en Moens zijn gewoon leuke reserve keepers.
We hebben de laatste jaren gewoon altijd van dit soort namen als 2de doelman gehad en met succes.

Rob van Dijk, Zoetebier, Moens, Roorda

Zelfs Ten Rouwelaar heeft het redelijk gedaan toen hij mocht keepen.
Voor de paar wedstrijden gewoon een degelijke doelman

Ben alleen bang dat Addo volgend seizoen Da Costa weer uit de basis speelt..
pi_50142671
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:22 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Mooi een penalty versieren tegen Ajax
Zolang het weer 1-5 wordt vind ik het best
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:38:31 #284
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50142858
In het voordeel van PSV.

Zelf vind ik het niet echt goed dat een man als Roorda word gehaald. Je kan er vanuitgaan dat Gomes misschien wel ooit gaat en daar moet een talentvolle keeper voor in de plaats komen.Als je zo'n jongen onder Gomes zet die mee kan gaan met Gomes heb je 1 die ook in de toekomst nog van waarde kan zijn.Met Roorda heb je (met alle respect) een afdankertje dat weer geld kost.
pi_50143199
Als Gomes weg gaat dan halen ze echt wel een nummer 1 keeper.
Gewoon een goede nummer 2 a 3 keeper
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:58:20 #286
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50143770
Nu kan je zo'n jonge nog inwerken en inzetten in oefenduels.Dan heb je maar een korte tijd.
pi_50143859
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nu kan je zo'n jonge nog inwerken en inzetten in oefenduels.Dan heb je maar een korte tijd.
Als Gomes gaat dan is dat niet 3 dagen voor het nieuwe seizoen en krijg je er een mooie cent voor.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 22:01:17 #288
79837 Lemming22
pi_50143887
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
In het voordeel van PSV.

Zelf vind ik het niet echt goed dat een man als Roorda word gehaald. Je kan er vanuitgaan dat Gomes misschien wel ooit gaat en daar moet een talentvolle keeper voor in de plaats komen.Als je zo'n jongen onder Gomes zet die mee kan gaan met Gomes heb je 1 die ook in de toekomst nog van waarde kan zijn.Met Roorda heb je (met alle respect) een afdankertje dat weer geld kost.
Zoals ergens in een stuk hierboven staat, gaat PSV dan ook op zoek naar een opvolger van Gomes, die samen met Roorda de twee lege plekken achter Gomes gaan opvullen komend seizoen. Roorda zal dan dus ook never nooit niet eerste keeper worden, mocht Gomes vertrekken.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 22:02:49 #289
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_50143961
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Zoals ergens in een stuk hierboven staat, gaat PSV dan ook op zoek naar een opvolger van Gomes, die samen met Roorda de twee lege plekken achter Gomes gaan opvullen komend seizoen. Roorda zal dan dus ook never nooit niet eerste keeper worden, mocht Gomes vertrekken.
Natuurlijk niet, maar dat is toch ook nooit gezegd. Het is een ervaren Nederlanse keeper die geen probleem maakt van een reserve rol. Kon transfervrij vertrekken bij Grunn, dus halen als vervanger voor Moens.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_50144326
Jullie hebben tot dusver wel top aankopen gedaan moet ik zeggen met Zonneveld, Van der Leegte en Roorda. Absoluut de verdienste van Koeman.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 22:13:11 #291
79837 Lemming22
pi_50144383
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar dat is toch ook nooit gezegd. Het is een ervaren Nederlanse keeper die geen probleem maakt van een reserve rol. Kon transfervrij vertrekken bij Grunn, dus halen als vervanger voor Moens.
Maar veel mensen zijn wel bang dat Roorda in de goal gaat komen. Alleen is Roorda als 3e keeper gehaald en komt er nog een talentvolle opvolger van Gomes bij. Die dan nog een jaar of twee kan leren van de twee ervaren rotten.

Laten we het hopen tenminste
pi_50144451
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Jullie hebben tot dusver wel top aankopen gedaan moet ik zeggen met Zonneveld, Van der Leegte en Roorda. Absoluut de verdienste van Koeman.
Zegt een supporter van een club die vorige week ene Erik Heijblok gecontracteerd heeft.
pi_50144502
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Zegt een supporter van een club die vorige week ene Erik Heijblok gecontracteerd heeft.
Oké, maar Van der Leegte en Zonneveld zullen naar alle waarschijnlijkheid basisspelers worden
  dinsdag 5 juni 2007 @ 22:16:42 #294
79837 Lemming22
pi_50144539
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe vaak moeten we nog zeggen dat dit allen aankopen voor in de breedte zijn? En dat het nog de bedoeling is dat er een topspits en een topvervanger voor Cocu bij moet komen?

Eigenlijk moet ik ook gewoon niet reageren op dit getroll.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 22:17:31 #295
79837 Lemming22
pi_50144584
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Oké, maar Van der Leegte en Zonneveld zullen naar alle waarschijnlijkheid basisspelers worden
Ehm, nee?

VDL is absoluut gehaald voor de bank. Zonneveld is nog onduidelijk of hij voor de linksback is gehaald.
pi_50144626
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:17 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ehm, nee?

VDL is absoluut gehaald voor de bank. Zonneveld is nog onduidelijk of hij voor de linksback is gehaald.
Precies, en Zonneveld is sowieso geen verkeerde speler.
pi_50144763
Ik zou liever Zonneveld willen hebben dan die Belg .
pi_50144783
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:16 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Hoe vaak moeten we nog zeggen dat dit allen aankopen voor in de breedte zijn? En dat het nog de bedoeling is dat er een topspits en een topvervanger voor Cocu bij moet komen?

Eigenlijk moet ik ook gewoon niet reageren op dit getroll.
Ik kan me toch heel, héél goed herinneren dat ik ergens heb gelezen dat TVL als de opvolger voor Cocu wordt gezien. Wie verwacht je dat PSV nog even gaat halen? Albelda?
pi_50144851
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik kan me toch heel, héél goed herinneren dat ik ergens heb gelezen dat TVL als de opvolger voor Cocu wordt gezien. Wie verwacht je dat PSV nog even gaat halen? Albelda?
Ja en leer jij maar is een keer wat echt lezen is ipv domme dingen posten .
pi_50144864
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dan weet je dat stukje ook vast nog wel terug te vinden.
Kom maar terug als je het hier kunt posten.
pi_50145070
Ik kop hem even vol.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')