Wat zou die klootzak gaan verdienen bij PSV? Ik vrees dat dat in de buurt komt van de 4 á 5 ton. Voor zo'n prutserquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over een vergelijkbaar resultaat met Roorda. Die wil er met enige regelmaat ook wel eens naast zitten.
Ik kan het gewoon niet geloven eigenlijk, zelfs Stan zelf kan dit toch gewoon niet serieus menen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:34 schreef thewishmaster het volgende:
Het is werkelijk onvoorstelbaar. Zo ongeveer de slechtste keeper onder contract bij een Eredivisieclub.
Ik dacht dat de aankoop van Delorge bij Ajax zo'n beetje de ergst mogelijke miskoop zou kunnen zijn voor een topclub.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:11 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet geloven eigenlijk, zelfs Stan zelf kan dit toch gewoon niet serieus menen?![]()
Hij moet nog medisch gekeurd wordenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:18 schreef Zorro het volgende:
Hoe kom je eraf?
Het feit dat hij salaris gaat ontvangen van PSV is al erg genoeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:23 schreef Suijk het volgende:
En wel transfervrij, da's in ieder geval iets.
Ja, beetje een sociale werkplaats op deze manier.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het feit dat hij salaris gaat ontvangen van PSV is al erg genoeg.
Mja maar wel een hele dure. Alsof je 50 bijstandskoningen op de Herdgang laat werkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, beetje een sociale werkplaats op deze manier.
Niet zo aangebrand doen hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Wauw, wat geweldig dat jij wel wist hoe het zat.
Lees maar eens wat topics terug zou ik zeggen. Het kwam aardig serieus over. Las her en der ook uitspraken dat hij eigenlijk nog niks had laten zien en dat we daarom wel kanshebber waren. Weinig realistisch...quote:Even serieus, ik denk dat niemand het al serieus durfde te hopen hoor.
Welk bestuur? De Raad van Commissarissen maakt bij ons de dienst uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:33 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus. Dat ze die Valckx nog serieus nemen bij het bestuur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |