Ik denk eerlijk gezegd dat minstens de helft hier zo'n beetje dacht dat het al zo goed als rond wasquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt toch niet ook maar één seconde daadwerkelijk gedacht dat Bentley Boulahrouz naar Eindhoven had willen komen he?
Guardadoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja laten we er een halen ipv de Cler........
Wauw, wat geweldig dat jij wel wist hoe het zat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat minstens de helft hier zo'n beetje dacht dat het al zo goed als rond was.
Zoals ik al vaker heb gezegd: zo gaat het altijd, een hele hoop grote namen worden genoemd en aan het eind van de zomer moet je dolblij zijn als er één van die namen gekomen is. En misschien wordt het dit jaar wel 0.
Dan krijgt Feyenoord nog hevige concurrentie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:11 schreef ruud.nl het volgende:
Olympique Lyon schijnt ook al geïnteresseerd te zijn in Makaay.![]()
Voor een international en een speler van de concurrent wel te doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]1 jarig contract...................
Alleen heeft AZ er baat bij dat De Cler vertrekt, dus zou de prijs best te drukken zijn. Hopelijk gebeurt dat niet en ketst de transfer gewoon afquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor een international en een speler van de concurrent wel te doen.
Afdankertjes van de concurrent ja, de vervanger die AZ op het oog heeft voor de Cler is stukken beter. En Nederlands international wil ook bar weinig zeggen laatste jaren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor een international en een speler van de concurrent wel te doen.
Dat is waarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Afdankertjes van de concurrent ja, de vervanger die AZ op het oog heeft voor de Cler is stukken beter. En Nederlands international wil ook bar weinig zeggen laatste jaren.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:00 schreef markisboer het volgende:
Alex: 'Ik vertrek definitief bij PSV'
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 5 juni om 11:38
Wat eerder al door diverse media werd gemeld is nu ook door de speler zelf bevestigd. Alex speelt het komende seizoen niet meer in Eindhoven. De Braziliaanse verdediger liet dit op het trainingskamp in Dortmund weten tegenover maandblad Elf.
”Er moeten nog een paar randvoorwaarden ingevuld worden. Zeker is in ieder geval wel dat ik volgend seizoen niet meer in Eindhoven speel. Ik ga iedereen bij PSV heel erg missen,” aldus Alex, die met de selectie van zijn land in Duitsland verblijft.
Naar alle waarschijnlijkheid zal de bikkelharde mandekker de overstap maken naar Engeland. Chelsea is officieel al eigenaar van Alex, en coach José Mourinho zou een versterking in de achterhoede goed kunnen gebruiken.
De Portugese coach liet eerder al weten in eerste instantie te zullen opteren voor Ricardo Carvalho en John Terry, maar omdat de spoeling achterin bij The Blues ietwat dun is, lijkt de kans reëel dat Alex geregeld zijn minuten zal kunnen maken op Stamford Bridge.
Mocht de overgang daadwerkelijk doorgang vinden, dan ziet het er naar uit dat Khalid Boulahrouz zijn langste tijd heeft gehad in Londen. De Oranje-international werd al in verband gebracht met Ajax en PSV, terwijl ook Bayern München wel oren heeft naar de komst van De Kannibaal.
Farfanquote:'Farfán ook volgend seizoen bij PSV'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 5 juni om 14:41
De supporters van PSV kunnen gerust op vakantie gaan. Jefferson Farfán heeft volgens zijn zaakwaarnemer niet de intentie om deze zomer de landskampioen te verlaten.
De Peruviaanse aanvaller werd de laatste dagen in verband gebracht met een overgang naar Fiorentina, maar deze speculaties werden door zijn belangenbehartiger in de nationale kwaliteitskrant Estado naar het rijk der fabelen verwezen. “Jefferson heeft een contract bij PSV en is dolgelukkig om volgend jaar weer in de Champions League te spelen.”
“Ik hoef niet op zoek naar een nieuwe werkgever, omdat hij eenvoudigweg bijzonder gelukkig is in Eindhoven. De interesse van Fiorentina is pure speculatie. Niemand heeft zich bij mijn persoon gemeld. Jefferson zou alleen kunnen vertrekken als een Europese topclub interesse toont en dan moet ook PSV ook nog overstag gaan”, aldus Raúl Gonzáles.
De 31-voudig international kwam in de zomer van 2004 over van Alianza Lima en is sindsdien de referentie van de Brabanders in de voorhoede. In 89 duels wist de 22-jarige aanvaller 50 maal het doel van de tegenstander te vinden.
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:22 schreef cultheld het volgende:
Loopt het contract van Farfán tot 2010 door?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:26 schreef LudoSanders het volgende:
Farfán heeft wel een goede zaakwaarnemer die echt het beste met hem voor heeft.
quote:"Ik ga iedereen bij PSV heel erg missen"
Roordaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:02 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf? Krijg net berichtje van PSV dat ze een principeovereenkomst met Bas Roorda hebben gesloten.
Wat moeten we daar in hemelsnaam mee?
Bron, bron, de officiële smsdienst van PSVquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |