abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2007 @ 20:48:54 #101
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_50104706
verdamned!
ik had makaay graag in Eindhoven gezien.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_50104936
PSV hoeft zich alleen maar te melden voor Makaay en ze kunnen een gesprek starten.
Waarom liggen ze te slapen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 juni 2007 @ 20:57:18 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50105080
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV hoeft zich alleen maar te melden voor Makaay en ze kunnen een gesprek starten.
Waarom liggen ze te slapen
er is toch al meedere keren beweerd dat PSV Makaay heeft benaderd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_50105117
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

er is toch al meedere keren beweerd dat PSV Makaay heeft benaderd
Dan hebben ze het niet goed gedaan, want dalijk gaat Feyenoord er met de buit vandoor.
Waarschijnlijk is het een koopje.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:00:51 #105
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_50105215
Als hij naar Feyenoord gaat heeft ie dus duidelijk geen interesse in een sportief gezien, succesvol jaar. Nog niet eens Europees spelen

Misschien wilt ie wel heel rustig aan doen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_50105272
Ik geloof er nog niet veel van moet ik eerlijk zeggen. Waarom zou hij Feyenoord boven PSV preferen. PSV heeft zich gemeld bij Makaay, zonder twijfel.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_50105279
Onvoorstelbaar inderdaad. Zou ie bang zijn geweest na Farfan en Kone op de bank te moeten zitten.
pi_50105281
Makaay wil heus wel voor de landstitel spelen !
pi_50105306
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik geloof er nog niet veel van moet ik eerlijk zeggen. Waarom zou hij Feyenoord boven PSV preferen. PSV heeft zich gemeld bij Makaay, zonder twijfel.
En dalijk Makaay voor 3 jaar naar PSV.
Net als bij Simons
pi_50106188
Koeman heeft de deur in dat interview met PSV.tv dusdanig wijd opengezet dat het er bij mij niet in gaat dat PSV er niet mee bezig is.
Ik typ straat.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:26:37 #111
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_50106335
Hoe zit het eigenlijk met geinteresseerde clubs voor Farfan. Ik geloof niet dat er niemand is die hem zou willen halen.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_50106495
Rondom Farfán speelt er niets, als we Valckx mogen geloven.
Ik typ straat.
pi_50106660
Nog niks nee
pi_50107300
De enige verklaring zou kunnen zijn dat de Lazovic deal rond is. Anders is het gewoon bullshit .
pi_50107320
4/6/2007 - 'PSV scouts bekeken Braziliaan Kim van Nancy'
(Gepost door RvN)

Volgens Franse geruchtenwebsites zouden scouts van PSV de verrichtingen van de Braziliaanse aanvaller Kim van AS Nancy volgen. Shakhtar Donetsk, Schalke O4 en Olympiakos zouden ook belangstelling hebben getoond. Volgens de berichtgeving heeft alleen Shakhtar Donetsk zich formeel gemeld bij Nancy en dus concreet interesse getoond

Ik denk trouwens niet dat Makaay naar Feijenoord gaat als hij ook naar psv kan
  maandag 4 juni 2007 @ 22:02:51 #116
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50108052
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:02 schreef LudoSanders het volgende:
PSV heeft zich gemeld bij Makaay, zonder twijfel.
Ik denk dat dit wel eens niet het geval kan zijn. Koeman gaf zelf onlangs aan dat het óf Lazovic óf Makaay moest worden.

Dat PSV met Lazovic bezig is weten we, als Koeman de waarheid sprak is speelt er dus op dit moment niks met Makaay.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50110051
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat dit wel eens niet het geval kan zijn. Koeman gaf zelf onlangs aan dat het óf Lazovic óf Makaay moest worden.

Dat PSV met Lazovic bezig is weten we, als Koeman de waarheid sprak is speelt er dus op dit moment niks met Makaay.
De kans dat Lazovic komt is toch wel erg afgenomen lijkt me. Denk dat ze al wel met alternatieven bezig zijn en dat Makaay daar zeker toebehoord.
Ik typ straat.
pi_50114575
Ze blijven wel lang aan Lazovic hengelen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 00:54:54 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50114709
VI is wat terughoudender en melden vooral dat PSV er een concurent bij heeft in de strijd om Makaay
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 5 juni 2007 @ 01:05:02 #120
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_50114906
het is wel opvallend hoe actief PSV al zo vroeg in de zomerstop bezig is met de selectie, is ook wel weer eens fijn voor de verandering na al die last-minute aankopen (alhoewel dat nu ook wel weer zal gebeuren, immers, er zullen heus nog wel spelers van ons in de laatste weken worden weggekaapt)
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_50114933
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 01:05 schreef KELDER het volgende:
het is wel opvallend hoe actief PSV al zo vroeg in de zomerstop bezig is met de selectie, is ook wel weer eens fijn voor de verandering na al die last-minute aankopen (alhoewel dat nu ook wel weer zal gebeuren, immers, er zullen heus nog wel spelers van ons in de laatste weken worden weggekaapt)
Mwah valt wel mee. Vorige jaren waren ze daar ook wel mee bezig, toen kwamen er alleen altijd geruchten over grote namen.
Ik typ straat.
pi_50117401
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 01:05 schreef KELDER het volgende:
Lazovic is al een halfjaar 'concreet' dus zo vroeg actief zijn ze ook weer niet. Meer bezig met het afsluiten van dit seizoen .
pi_50117524
quote:
'Prioriteit Lazovic boven Makaay, De Cler te duur'

Volgens het Algemeen Dagblad hoopt PSV deze week tot een akkoord te komen met Vitesse over Danko Lazovic. Als hij komt, zal Makaay zeker niet komen.

De krant meldt verder dat PSV de transferprijs voor Tim de Cler voorlopig te duur vindt.
quote:
Lazovic: 'Ik bepaal waar Danko speelt'

Vitesse-spits Danko Lazovic is van plan om deze week een beslissing te nemen over zijn toekomst. PSV en AZ willen de Serviër graag aantrekken. De belangstelling van AZ is nieuw voor Lazovic. "Officieel heb ik nog niks gehoord. Ik zeg nu niet dat ik naar AZ wil, tot nu toe is er alleen gesproken over PSV. Maar het is leuk dat de twee beste ploegen van Nederland mij willen." De spits wil zelf de regie voeren over zijn toekomst. "Ik ben de enige die bepaalt waar Danko gaat spelen. Ik denk dat er deze week meer duidelijk wordt. Ik ben nu net terug van de Servische ploeg, ik heb meer informatie nodig."
Dus Lazovic is helemaal niet zo uitgesproken tegen een overgang naar AZ en PSV is nu alleen bezig met Lazovic. Ik zie het al gebeuren dat Lazovic naar AZ gaat en dat we dan te laat zijn voor Makaay, die naar Feyenoord vertrekt...

edit:typo

[ Bericht 1% gewijzigd door Neoktheone op 05-06-2007 13:34:23 ]
We sure are cute for two ugly people.
pi_50117629
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 08:48 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

[..]

Dus Lazovic is helemaal niet zo uitgesproken tegen een overgang naar AZ en PSV is nu alleen bezig met Lazovic. Ik zie het al gebeuren dat Lazovic naar AZ gaat en dat we dan te laat zijn voor Makaay, die naar AZ vertrekt...
Lazovic naar AZ en Makaay naar Feyenoord bedoel je denk ik.

Maar ik zie Makaay echt niet naar Rotterdam gaan en Lazovic mag van mij best naar Eindhoven, ik denk dat die gast echt wel tekort komt voor de top.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 5 juni 2007 @ 09:02:13 #125
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_50117782
Laten we toch hopen dat PSV nog één bod bij Vitesse neerlegt en erbij vermeldt dat dat het laatste bod is en er verder niet meer onderhandeld wordt. Zeggen ze nee, dan gaat het over. Dit begint allemaal veel te lang te duren en het wordt tijd dat we dan maar onze pijlen op iemand anders gaan richten.

Ik ben sowieso eerder voor het aantrekken van Makaay dan van Lazovic, want al dat gezeur over restwaarde... Zat er op Cocu restwaarde? Zat er op Alex restwaarde? Je hebt ook spelers nodig om je team compleet te maken met ervaring en je kan nou eenmaal geen 11 talenten opstellen met veel restwaarde. Zie Ajax een aantal jaren geleden, die zijn niet voor niets PSV gaan na doen en gaan spreken over een mix van jong talent en wat oudere spelers met ervaring. Dat is namelijk het enige dat werkt, jonge spelers kunnen nou eenmaal geen elftal dragen.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 09:30:47 #126
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_50118379
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 09:02 schreef Lemming22 het volgende:
Laten we toch hopen dat PSV nog één bod bij Vitesse neerlegt en erbij vermeldt dat dat het laatste bod is en er verder niet meer onderhandeld wordt. Zeggen ze nee, dan gaat het over. Dit begint allemaal veel te lang te duren en het wordt tijd dat we dan maar onze pijlen op iemand anders gaan richten.

Ik ben sowieso eerder voor het aantrekken van Makaay dan van Lazovic, want al dat gezeur over restwaarde... Zat er op Cocu restwaarde? Zat er op Alex restwaarde? Je hebt ook spelers nodig om je team compleet te maken met ervaring en je kan nou eenmaal geen 11 talenten opstellen met veel restwaarde. Zie Ajax een aantal jaren geleden, die zijn niet voor niets PSV gaan na doen en gaan spreken over een mix van jong talent en wat oudere spelers met ervaring. Dat is namelijk het enige dat werkt, jonge spelers kunnen nou eenmaal geen elftal dragen.
Cocu kwam transfervrij en voor Alex heeft PSV ook niks betaald, en juist de aanvallers zijn de spelers waar Nederlandse clubs een beetje leuk aan kunnen verdienen, ik begrijp het wel, en ik denk serieus dat Lazovic bij PSV wel uit de verf komt (iit zn Feyenoord periode)
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  dinsdag 5 juni 2007 @ 09:56:47 #127
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_50118978
quote:
Lazovic: 'Ik bepaal waar Danko speelt'

Vitesse-spits Danko Lazovic is van plan om deze week een beslissing te nemen over zijn toekomst. PSV en AZ willen de Serviër graag aantrekken. De belangstelling van AZ is nieuw voor Lazovic. "Officieel heb ik nog niks gehoord. Ik zeg nu niet dat ik naar AZ wil, tot nu toe is er alleen gesproken over PSV. Maar het is leuk dat de twee beste ploegen van Nederland mij willen." De spits wil zelf de regie voeren over zijn toekomst. "Ik ben de enige die bepaalt waar Danko gaat spelen. Ik denk dat er deze week meer duidelijk wordt. Ik ben nu net terug van de Servische ploeg, ik heb meer informatie nodig."
Succes ermee mocht het doorgaan. Zijn grote mond is in ieder geval al weer aanwezig!
pi_50119556
Waarom zou psv in godsnaam liever Lazovic kopen dan Makaay
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50119593
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:23 schreef BB-boy het volgende:
Waarom zou psv in godsnaam liever Lazovic kopen dan Makaay
Restwaarde.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:31:54 #130
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50119780
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:44 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

De kans dat Lazovic komt is toch wel erg afgenomen lijkt me. Denk dat ze al wel met alternatieven bezig zijn en dat Makaay daar zeker toebehoord.
Ik denk niet dat ze op dit moment concreet bezig zijn met Makaay, dat is erg onwaarschijnlijk zolang ze nog met Lazovic bezig zijn. En ik denk dat Makaay als hij terug wil naar Nederland ook niet zo blij is als hij 2e keus lijkt te zijn voor PSV.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:34:23 #131
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50119854
quote:
'Prioriteit Lazovic boven Makaay, De Cler te duur'
Volgens het Algemeen Dagblad hoopt PSV deze week tot een akkoord te komen met Vitesse over Danko Lazovic. Als hij komt, zal Makaay zeker niet komen.

De krant meldt verder dat PSV de transferprijs voor Tim de Cler voorlopig te duur vindt.
Van psv.netwerk.
pi_50119880
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze op dit moment concreet bezig zijn met Makaay, dat is erg onwaarschijnlijk zolang ze nog met Lazovic bezig zijn. En ik denk dat Makaay als hij terug wil naar Nederland ook niet zo blij is als hij 2e keus lijkt te zijn voor PSV.
Misschien. Maar of hij dan maar naar Feyenoord zou willen gaan?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:38:46 #133
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50119985
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:35 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Misschien. Maar of hij dan maar naar Feyenoord zou willen gaan?
Wie weet mengt AZ zich nog in de strijd .
pi_50121581
Makaay is hele goede spits hoor. Maar ik zie hem meer als een counterspits, volgens mij gaan we daar nog niets eens zo heel veel aan missen.

AZ blijf vasthouden aan die prijs van de Cler .
Ik typ straat.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:33:53 #135
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50121717
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:29 schreef LudoSanders het volgende:
Makaay is hele goede spits hoor. Maar ik zie hem meer als een counterspits, volgens mij gaan we daar nog niets eens zo heel veel aan missen.
Makaay is onvoorwaardelijk een topspeler voor PSV, wat voor type spel hem ook het beste mag liggen. We misten dit seizoen een topspits. Farfan komt daar nog het dichtste bij in de buurt maar die zie ik toch nog steeds meer als een gevaarlijke flankspeler. Koné kwam dit jaar gewoon te kort. Als deze 2 een goalgetter als Makaay bij zich hebben staan denk ik dat ze zelf ook beter uit de verf komen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 11:36:41 #136
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50121830
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 08:48 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

[..]

Dus Lazovic is helemaal niet zo uitgesproken tegen een overgang naar AZ en PSV is nu alleen bezig met Lazovic. Ik zie het al gebeuren dat Lazovic naar AZ gaat en dat we dan te laat zijn voor Makaay, die naar AZ vertrekt...
Lazovic boven Makaay wanbeleid!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50121901
Lazo heeft de toekomst, die moet PSV niet laten lopen.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 11:41:12 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50121978
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:25 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Restwaarde.
Ne zoals Feyenoord restwaarde had van Lazovic?
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:41:12 #139
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50121979
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Lazovic boven Makaay wanbeleid!
Als dat zo is dan is dat idd wanbeleid. Ik schat Makaay toch echt zo'n 40x hoger in dan Lazofiets.
Niet alleen om dat het een betere spits is, maar ook omdat hij een enorme vracht ervaring meeneemt. Draait al jaren mee op top niveau en scoort altijd, waar dan ook.
Een speler waar de jongere jongens tegen op kijken en een hoop van kunnen leren.
Bovendien een veel betere persoonlijkheid dan Lazofiets.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:41:56 #140
79837 Lemming22
pi_50121997
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Lazo heeft de toekomst, die moet PSV niet laten lopen.
Dat is nog maar de vraag of hij de toekomst heeft. Bij Feyenoord is hij mislukt, bij Leverkusen is hij mislukt, bij middenmoter Vitesse draait hij één goed seizoen en wie zegt dat hij dan nu ineens wel in de top kan slagen? Hij krijgt nu te maken met concurrentie, kritiek, meer tegenslagen, ik ben benieuwd of hij daar nu wel mee om kan gaan. Ik vind het maar en gok.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 11:43:57 #141
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50122063
Makaay zal voor een redelijk bedrag gehaald kunnen worden, daarmee hal je in je jaar 50 doelpunten in huis en ook nog eens Europees. Hij brengt zn ervaring mee en is geen lastige jongen.
Lazovic betaal je de hoofdprijs voor, 8 miljoen en dan is het nog maar afwachten of hij het aankan. Of hij het internationaal aankan en of hij het mentaal aankan want hij zoals we dit seizoen gezien hebben is hij niet helemaal 100% stabiel zeg maar.........
Krijgen we dan weer een gevalletje Koné, enorm veel betalen met ee rote vraag of je er ooit iets op verdient?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50122065
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Makaay is onvoorwaardelijk een topspeler voor PSV, wat voor type spel hem ook het beste mag liggen. We misten dit seizoen een topspits. Farfan komt daar nog het dichtste bij in de buurt maar die zie ik toch nog steeds meer als een gevaarlijke flankspeler. Koné kwam dit jaar gewoon te kort. Als deze 2 een goalgetter als Makaay bij zich hebben staan denk ik dat ze zelf ook beter uit de verf komen.
Ik denk dat zijn niet meevoetballen en 90 minuten "das Phantom" uithangen niet bevorderlijk is voor het spel van PSV. Hoeveel moet Makaay gaan kosten eigenlijk? Ik hunker weer wel naar een Braziliaanse spits .
Ik typ straat.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:50:42 #143
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50122275
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:43 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn niet meevoetballen en 90 minuten "das Phantom" uithangen niet bevorderlijk is voor het spel van PSV. Hoeveel moet Makaay gaan kosten eigenlijk? Ik hunker weer wel naar een Braziliaanse spits .
Je bedoelt van die Braziliaanse spitsen die 90 minuten niet meevoetballen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 11:51:57 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50122322
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:43 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Claudio voetbalt nogsteeds, terug halen uit Qatar?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50122329
Met Lazovic kan je speltechnisch veel meer kanten op, in vergelijking met Makaay. Makaay is ook niet meer de speler van 3,4 jaar geleden valt me op. Veel minder doelgericht. Ik zou dan liever Lazovic halen, die denk ik het niveau wel aankan en nog meer op kan leveren. (vergelijk hem met Barbatov)

Bij Feyenoord slaagde hij niet, omdat hij niet goed werd begeleid in z'n eerste jaren in een totaal andere cultuur. Vervolgens zocht hij een uitweg in weer een andere cultuur, in z'n uppie, nog in die moeilijke periode. Geen wonder dat dat niet goed uitpakte. Maak je hem belangrijk, zoals De Mos nu doet dan betaalt hij het terug in prestaties. Dat is ook in het nationale team nu weer zo.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 11:54:13 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50122407
alleen z'n genante gedrag rond de kampioenswedstrijd maakt het dat ik hem niet hoef! Stel dat hij graag naar Barca wil en we spelen tegen Barca in de halve finale van de CL...... gaat hij dan snel de bal aan de spelers van Barca geven enzo?

genant!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50122416
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je bedoelt van die Braziliaanse spitsen die 90 minuten niet meevoetballen?
Dat is waar maar Makaay zie ik geen oogstrelende acties maken waarvoor men naar het stadion toekomt.

Claudio .
Ik typ straat.
pi_50122417
Kijk, Vaduz heeft er tenminste verstand van en kijkt verder dan de berichtgeving van de media .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 12:00:18 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50122633
doemscenario:
PSV haalt Lazovic voor 8 miljoen; 30% gaat daarvan naar Feyenoord ->2,4 miljoen

Feyenoord gebruikt die 2,4 miljoen om Makaay te halen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50122708
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:00 schreef rubbereend het volgende:
doemscenario:
PSV haalt Lazovic voor 8 miljoen; 30% gaat daarvan naar Feyenoord ->2,4 miljoen

Feyenoord gebruikt die 2,4 miljoen om Makaay te halen
PSV gaat geen 8mil betalen, Makaay kost ook meer als 4mil. Makaay hoeft niet weg namelijk en elke miljoen die Bayern pakt is mooi meegenomen om de rest van het nieuwe team mee te financieren.
Ik typ straat.
pi_50122738
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:54 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat is waar maar Makaay zie ik geen oogstrelende acties maken waarvoor men naar het stadion toekomt.

Claudio .
Ik kan me anders nog een doelpunt met Bayern tegen Ajax herinneren (kan helaas geen filmpje vinden maar jullie weten vast welke ik bedoel). Veel mooier dan dat worden ze niet!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 12:06:19 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50122832
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:02 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

PSV gaat geen 8mil betalen, Makaay kost ook meer als 4mil. Makaay hoeft niet weg namelijk en elke miljoen die Bayern pakt is mooi meegenomen om de rest van het nieuwe team mee te financieren.
Nu Bayern ook interesse heeft in Klose...... Dan heb je Toni, Podolski en Klose bij Bayern dan mag Makaay zo weg!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50123250
Ik zou het echt raar vinden om Makaay te laten lopen, maar PSV moet echt vol voor iemand gaan. En dat lijkt nu Lazovic te worden. Het kan uiteindelijk niet zo zijn, dat het bij beiden mislukt en je met de volgende naam van je lijst opnieuw kan gaan beginnen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:25:49 #154
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50123462
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Nu Bayern ook interesse heeft in Klose...... Dan heb je Toni, Podolski en Klose bij Bayern dan mag Makaay zo weg!
En wat te denken van Frank Ribery?
Daar schijnen ze ook volop mee bezig te zijn....

Ergens denk ik eigenlijk wel dat PSV met Makaay bezig is maar dit niet naar buiten brengt zodat er dadelijk weer iemand anders mee aan de haal kan gaan

Als Vitesse echt vasthoud aan de vraagprijs van 8 miljoen euro, zal PSV dit zeker niet gaan betalen.

Verder ben wel benieuwd wat AZ voor de Cler vraagt eigenlijk....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50123521
Ik ben blij dat De Cler niet naar PSV gaat; Laat Guardado maar komen . Ik las een tijdje terug op een Mexicaanse site dat PSV daar interesse in heeft en Guardado is 100 keer beter dan De Cler. Verder kan ik gewoon niet geloven dat Makaay echt voor Feyenoord gaat kiezen. Meldde de NOS destijds ook niet dat Simons "zo goed als zeker" naar Feyenoord zou gaan? We weten hoe dat is afgelopen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 12:31:07 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50123620
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:25 schreef PyTh het volgende:

[..]

En wat te denken van Frank Ribery?
Daar schijnen ze ook volop mee bezig te zijn....

Ergens denk ik eigenlijk wel dat PSV met Makaay bezig is maar dit niet naar buiten brengt zodat er dadelijk weer iemand anders mee aan de haal kan gaan

Als Vitesse echt vasthoud aan de vraagprijs van 8 miljoen euro, zal PSV dit zeker niet gaan betalen.

Verder ben wel benieuwd wat AZ voor de Cler vraagt eigenlijk....
AZ vraagt 2 miljoen, heb ik ergens gelezen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50123682
2 miljoen te veel .
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:39:09 #158
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50123838
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:31 schreef rubbereend het volgende:

[..]

AZ vraagt 2 miljoen, heb ik ergens gelezen
Kan me niet voorstellen dat PSV geen 2 miljoen euro voor de Cler wil betalen.
pi_50123852
Ik ook niet, 2 miljoen is een schijntje.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 12:43:01 #160
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50123937
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook niet, 2 miljoen is een schijntje.
1 jarig contract...................
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50123996
Ik hoop zo dat het gewoon Makaay gaat worden. Das precies de spits die we nodig hebben, een van de grootste goalgetters die ik ken, tonnen ervaring, Nederlands, inderdaad misschien geen restwaarde maar met de huidige groep en de toekomstige eigen jeugd lijkt mij dat geen probleem.

Die Lazovic is icm Koeman gewoon vragen om problemen volgens mij.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:49:29 #162
79837 Lemming22
pi_50124109
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:45 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik hoop zo dat het gewoon Makaay gaat worden. Das precies de spits die we nodig hebben, een van de grootste goalgetters die ik ken, tonnen ervaring, Nederlands, inderdaad misschien geen restwaarde maar met de huidige groep en de toekomstige eigen jeugd lijkt mij dat geen probleem.

Die Lazovic is icm Koeman gewoon vragen om problemen volgens mij.
Helemaal mee eens. En Makaay past ook nog eens in de verdedigende stijl van Koeman.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:51:22 #163
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50124160
Makaay is gewoon absolute top. Als je ook ziet hoeveel goals hij maakt in de Chamions League elk seizoen. In de Nederlandse competitie verwacht ik ook wel een stuk of 25 goals van hem.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:56:42 #164
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50124302
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Denk je dan serieus dat AZ hem dan voor 500.000 naar PSV laat vertrekken of wat?

Ik zeg gewoon halen voor 2 miljoen euro.........
Hebben gewoon kost wat kost een nieuwe linksback nodig.
pi_50124341
Alsof De Cler de enige linksback is op deze wereld. 2 miljoen voor De Cler of 4 miljoen voor Pocognoli: Ik zou het wel weten...
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50124394
Gaat Makaay nu naar Eindhoven of naar Rotterdam?
pi_50124460
De Cler is een kutverdediger voor de top. Aanvallen kan die wel maar verdedigen niet. Echt onbegrijpelijk als je daar als fan blij mee bent voor fucking 2 miljoen .
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:01:10 #168
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50124463
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:58 schreef cultheld het volgende:
Ik zou het wel weten...
Jij bent dan ook de alwetenende
pi_50124578
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jij bent dan ook de alwetenende
Nee ik niet, de De Cler fans wel.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:08:46 #170
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_50124710
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee ik niet, de De Cler fans wel.
Koeman
Patat Friet
pi_50124858
Elke cent die in de Cler geïnvesteerd wordt is er in mijn ogen één te veel. Daarnaast, moeten we nog wel een aanvallende back halen? De verdediging zal er sowieso al niet stabieler op worden nu Alex vertrekt, Kromkamp is al een aanvallende back. Cocu valt weg die stiekem nog heel wat verdedigend werk op knapte. Volgens mij kan PSV beter op zoek naar een verdedigend sterke linksback.
Ik typ straat.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:19:30 #172
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_50125040
Geen Bouhlarouz naar PSV dus

Dat Bayern dan maar Makaay aan PSV verkoopt ten compensatie
Patat Friet
pi_50125196
Die Duitsers weten wel de goede spelers te halen altijd .
pi_50125286
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:19 schreef ganzenherder het volgende:
Geen Bouhlarouz naar PSV dus

Dat Bayern dan maar Makaay aan PSV verkoopt ten compensatie
Je hebt toch niet ook maar één seconde daadwerkelijk gedacht dat Bentley Boulahrouz naar Eindhoven had willen komen he?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 13:28:37 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50125329
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:56 schreef PyTh het volgende:

[..]

Denk je dan serieus dat AZ hem dan voor 500.000 naar PSV laat vertrekken of wat?

Ik zeg gewoon halen voor 2 miljoen euro.........
Hebben gewoon kost wat kost een nieuwe linksback nodig.
ja laten we er een halen ipv de Cler........
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:32:09 #176
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50125420
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je hebt toch niet ook maar één seconde daadwerkelijk gedacht dat Bentley Boulahrouz naar Eindhoven had willen komen he?
Ik denk eerlijk gezegd dat minstens de helft hier zo'n beetje dacht dat het al zo goed als rond was .

Zoals ik al vaker heb gezegd: zo gaat het altijd, een hele hoop grote namen worden genoemd en aan het eind van de zomer moet je dolblij zijn als er één van die namen gekomen is. En misschien wordt het dit jaar wel 0.
pi_50125633
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja laten we er een halen ipv de Cler........
Guardado
Pocognoli
Drenthe
Sorín
De Jong (Roda)
Jong-A-Pin
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 13:41:52 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50125725
ik wil eigenlijk gewoon Lee terug maar dat kan niet
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50126245
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat minstens de helft hier zo'n beetje dacht dat het al zo goed als rond was .

Zoals ik al vaker heb gezegd: zo gaat het altijd, een hele hoop grote namen worden genoemd en aan het eind van de zomer moet je dolblij zijn als er één van die namen gekomen is. En misschien wordt het dit jaar wel 0.
Wauw, wat geweldig dat jij wel wist hoe het zat.

Even serieus, ik denk dat niemand het al serieus durfde te hopen hoor.
pi_50126345
Alex: 'Ik vertrek definitief bij PSV'
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 5 juni om 11:38

Wat eerder al door diverse media werd gemeld is nu ook door de speler zelf bevestigd. Alex speelt het komende seizoen niet meer in Eindhoven. De Braziliaanse verdediger liet dit op het trainingskamp in Dortmund weten tegenover maandblad Elf.

”Er moeten nog een paar randvoorwaarden ingevuld worden. Zeker is in ieder geval wel dat ik volgend seizoen niet meer in Eindhoven speel. Ik ga iedereen bij PSV heel erg missen,” aldus Alex, die met de selectie van zijn land in Duitsland verblijft.

Naar alle waarschijnlijkheid zal de bikkelharde mandekker de overstap maken naar Engeland. Chelsea is officieel al eigenaar van Alex, en coach José Mourinho zou een versterking in de achterhoede goed kunnen gebruiken.

De Portugese coach liet eerder al weten in eerste instantie te zullen opteren voor Ricardo Carvalho en John Terry, maar omdat de spoeling achterin bij The Blues ietwat dun is, lijkt de kans reëel dat Alex geregeld zijn minuten zal kunnen maken op Stamford Bridge.

Mocht de overgang daadwerkelijk doorgang vinden, dan ziet het er naar uit dat Khalid Boulahrouz zijn langste tijd heeft gehad in Londen. De Oranje-international werd al in verband gebracht met Ajax en PSV, terwijl ook Bayern München wel oren heeft naar de komst van De Kannibaal.
pi_50126718
Olympique Lyon schijnt ook al geïnteresseerd te zijn in Makaay.
pi_50126903
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:11 schreef ruud.nl het volgende:
Olympique Lyon schijnt ook al geïnteresseerd te zijn in Makaay.
Dan krijgt Feyenoord nog hevige concurrentie.

Wij zullen het moeten gaan doen met Lazovic.
Ik typ straat.
pi_50127110
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Voor een international en een speler van de concurrent wel te doen.
That's all folks!
pi_50127168
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Alleen heeft AZ er baat bij dat De Cler vertrekt, dus zou de prijs best te drukken zijn. Hopelijk gebeurt dat niet en ketst de transfer gewoon af .
pi_50127177
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Afdankertjes van de concurrent ja, de vervanger die AZ op het oog heeft voor de Cler is stukken beter. En Nederlands international wil ook bar weinig zeggen laatste jaren.
Ik typ straat.
pi_50127405
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:25 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Afdankertjes van de concurrent ja, de vervanger die AZ op het oog heeft voor de Cler is stukken beter. En Nederlands international wil ook bar weinig zeggen laatste jaren.
Dat is waar
AFC AJAX
pi_50128721
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:00 schreef markisboer het volgende:
Alex: 'Ik vertrek definitief bij PSV'
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 5 juni om 11:38

Wat eerder al door diverse media werd gemeld is nu ook door de speler zelf bevestigd. Alex speelt het komende seizoen niet meer in Eindhoven. De Braziliaanse verdediger liet dit op het trainingskamp in Dortmund weten tegenover maandblad Elf.

”Er moeten nog een paar randvoorwaarden ingevuld worden. Zeker is in ieder geval wel dat ik volgend seizoen niet meer in Eindhoven speel. Ik ga iedereen bij PSV heel erg missen,” aldus Alex, die met de selectie van zijn land in Duitsland verblijft.

Naar alle waarschijnlijkheid zal de bikkelharde mandekker de overstap maken naar Engeland. Chelsea is officieel al eigenaar van Alex, en coach José Mourinho zou een versterking in de achterhoede goed kunnen gebruiken.

De Portugese coach liet eerder al weten in eerste instantie te zullen opteren voor Ricardo Carvalho en John Terry, maar omdat de spoeling achterin bij The Blues ietwat dun is, lijkt de kans reëel dat Alex geregeld zijn minuten zal kunnen maken op Stamford Bridge.

Mocht de overgang daadwerkelijk doorgang vinden, dan ziet het er naar uit dat Khalid Boulahrouz zijn langste tijd heeft gehad in Londen. De Oranje-international werd al in verband gebracht met Ajax en PSV, terwijl ook Bayern München wel oren heeft naar de komst van De Kannibaal.

Alex
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:17:55 #189
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_50128815
quote:
'Farfán ook volgend seizoen bij PSV'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 5 juni om 14:41

De supporters van PSV kunnen gerust op vakantie gaan. Jefferson Farfán heeft volgens zijn zaakwaarnemer niet de intentie om deze zomer de landskampioen te verlaten.

De Peruviaanse aanvaller werd de laatste dagen in verband gebracht met een overgang naar Fiorentina, maar deze speculaties werden door zijn belangenbehartiger in de nationale kwaliteitskrant Estado naar het rijk der fabelen verwezen. “Jefferson heeft een contract bij PSV en is dolgelukkig om volgend jaar weer in de Champions League te spelen.”

“Ik hoef niet op zoek naar een nieuwe werkgever, omdat hij eenvoudigweg bijzonder gelukkig is in Eindhoven. De interesse van Fiorentina is pure speculatie. Niemand heeft zich bij mijn persoon gemeld. Jefferson zou alleen kunnen vertrekken als een Europese topclub interesse toont en dan moet ook PSV ook nog overstag gaan”, aldus Raúl Gonzáles.

De 31-voudig international kwam in de zomer van 2004 over van Alianza Lima en is sindsdien de referentie van de Brabanders in de voorhoede. In 89 duels wist de 22-jarige aanvaller 50 maal het doel van de tegenstander te vinden.
Farfan
pi_50128919
standbeeld voor ALEX
pi_50128961
Loopt het contract van Farfán tot 2010 door?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:24:42 #192
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50129025
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:22 schreef cultheld het volgende:
Loopt het contract van Farfán tot 2010 door?
Ja
pi_50129094
Farfán heeft wel een goede zaakwaarnemer die echt het beste met hem voor heeft .
Ik typ straat.
pi_50130876
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:26 schreef LudoSanders het volgende:
Farfán heeft wel een goede zaakwaarnemer die echt het beste met hem voor heeft .
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_50130943
quote:
"Ik ga iedereen bij PSV heel erg missen"
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_50131052
Volgend jaar maar een poultje met Chelsea en PSV. Allebei doorgaan, en Alex krijgt een mooi afscheid.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_50132143
Wtf? Krijg net berichtje van PSV dat ze een principeovereenkomst met Bas Roorda hebben gesloten.

Wat moeten we daar in hemelsnaam mee?
Ik typ straat.
pi_50132203
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:02 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf? Krijg net berichtje van PSV dat ze een principeovereenkomst met Bas Roorda hebben gesloten.

Wat moeten we daar in hemelsnaam mee?
Roorda bron?
AFC AJAX
pi_50132227
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:04 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Roorda bron?
Bron, bron, de officiële smsdienst van PSV .
Ik typ straat.
pi_50132236
Z'n smsje, dat lees je toch...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')