er is toch al meedere keren beweerd dat PSV Makaay heeft benaderdquote:Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV hoeft zich alleen maar te melden voor Makaay en ze kunnen een gesprek starten.
Waarom liggen ze te slapen
Dan hebben ze het niet goed gedaan, want dalijk gaat Feyenoord er met de buit vandoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is toch al meedere keren beweerd dat PSV Makaay heeft benaderd
En dalijk Makaay voor 3 jaar naar PSV.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik geloof er nog niet veel van moet ik eerlijk zeggen. Waarom zou hij Feyenoord boven PSV preferen. PSV heeft zich gemeld bij Makaay, zonder twijfel.
Ik denk dat dit wel eens niet het geval kan zijn. Koeman gaf zelf onlangs aan dat het óf Lazovic óf Makaay moest worden.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:02 schreef LudoSanders het volgende:
PSV heeft zich gemeld bij Makaay, zonder twijfel.
De kans dat Lazovic komt is toch wel erg afgenomen lijkt me. Denk dat ze al wel met alternatieven bezig zijn en dat Makaay daar zeker toebehoord.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel eens niet het geval kan zijn. Koeman gaf zelf onlangs aan dat het óf Lazovic óf Makaay moest worden.
Dat PSV met Lazovic bezig is weten we, als Koeman de waarheid sprak is speelt er dus op dit moment niks met Makaay.
Mwah valt wel mee. Vorige jaren waren ze daar ook wel mee bezig, toen kwamen er alleen altijd geruchten over grote namen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:05 schreef KELDER het volgende:
het is wel opvallend hoe actief PSV al zo vroeg in de zomerstop bezig is met de selectie, is ook wel weer eens fijn voor de verandering na al die last-minute aankopen (alhoewel dat nu ook wel weer zal gebeuren, immers, er zullen heus nog wel spelers van ons in de laatste weken worden weggekaapt)
Lazovic is al een halfjaar 'concreet' dus zo vroeg actief zijn ze ook weer niet. Meer bezig met het afsluiten van dit seizoenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:05 schreef KELDER het volgende:
het is wel opvallend hoe actief PSV al zo vroeg in de zomerstop bezig is met de selectie, is ook wel weer eens fijn voor de verandering na al die last-minute aankopen (alhoewel dat nu ook wel weer zal gebeuren, immers, er zullen heus nog wel spelers van ons in de laatste weken worden weggekaapt)
quote:'Prioriteit Lazovic boven Makaay, De Cler te duur'
Volgens het Algemeen Dagblad hoopt PSV deze week tot een akkoord te komen met Vitesse over Danko Lazovic. Als hij komt, zal Makaay zeker niet komen.
De krant meldt verder dat PSV de transferprijs voor Tim de Cler voorlopig te duur vindt.
Dus Lazovic is helemaal niet zo uitgesproken tegen een overgang naar AZ en PSV is nu alleen bezig met Lazovic. Ik zie het al gebeuren dat Lazovic naar AZ gaat en dat we dan te laat zijn voor Makaay, die naar Feyenoord vertrekt...quote:Lazovic: 'Ik bepaal waar Danko speelt'
Vitesse-spits Danko Lazovic is van plan om deze week een beslissing te nemen over zijn toekomst. PSV en AZ willen de Serviër graag aantrekken. De belangstelling van AZ is nieuw voor Lazovic. "Officieel heb ik nog niks gehoord. Ik zeg nu niet dat ik naar AZ wil, tot nu toe is er alleen gesproken over PSV. Maar het is leuk dat de twee beste ploegen van Nederland mij willen." De spits wil zelf de regie voeren over zijn toekomst. "Ik ben de enige die bepaalt waar Danko gaat spelen. Ik denk dat er deze week meer duidelijk wordt. Ik ben nu net terug van de Servische ploeg, ik heb meer informatie nodig."
Lazovic naar AZ en Makaay naar Feyenoord bedoel je denk ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:48 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
[..]
Dus Lazovic is helemaal niet zo uitgesproken tegen een overgang naar AZ en PSV is nu alleen bezig met Lazovic. Ik zie het al gebeuren dat Lazovic naar AZ gaat en dat we dan te laat zijn voor Makaay, die naar AZ vertrekt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |