abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2007 @ 20:48:54 #101
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_50104706
verdamned!
ik had makaay graag in Eindhoven gezien.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_50104936
PSV hoeft zich alleen maar te melden voor Makaay en ze kunnen een gesprek starten.
Waarom liggen ze te slapen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 juni 2007 @ 20:57:18 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50105080
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV hoeft zich alleen maar te melden voor Makaay en ze kunnen een gesprek starten.
Waarom liggen ze te slapen
er is toch al meedere keren beweerd dat PSV Makaay heeft benaderd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_50105117
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

er is toch al meedere keren beweerd dat PSV Makaay heeft benaderd
Dan hebben ze het niet goed gedaan, want dalijk gaat Feyenoord er met de buit vandoor.
Waarschijnlijk is het een koopje.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:00:51 #105
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_50105215
Als hij naar Feyenoord gaat heeft ie dus duidelijk geen interesse in een sportief gezien, succesvol jaar. Nog niet eens Europees spelen

Misschien wilt ie wel heel rustig aan doen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_50105272
Ik geloof er nog niet veel van moet ik eerlijk zeggen. Waarom zou hij Feyenoord boven PSV preferen. PSV heeft zich gemeld bij Makaay, zonder twijfel.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_50105279
Onvoorstelbaar inderdaad. Zou ie bang zijn geweest na Farfan en Kone op de bank te moeten zitten.
pi_50105281
Makaay wil heus wel voor de landstitel spelen !
pi_50105306
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik geloof er nog niet veel van moet ik eerlijk zeggen. Waarom zou hij Feyenoord boven PSV preferen. PSV heeft zich gemeld bij Makaay, zonder twijfel.
En dalijk Makaay voor 3 jaar naar PSV.
Net als bij Simons
pi_50106188
Koeman heeft de deur in dat interview met PSV.tv dusdanig wijd opengezet dat het er bij mij niet in gaat dat PSV er niet mee bezig is.
Ik typ straat.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:26:37 #111
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_50106335
Hoe zit het eigenlijk met geinteresseerde clubs voor Farfan. Ik geloof niet dat er niemand is die hem zou willen halen.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_50106495
Rondom Farfán speelt er niets, als we Valckx mogen geloven.
Ik typ straat.
pi_50106660
Nog niks nee
pi_50107300
De enige verklaring zou kunnen zijn dat de Lazovic deal rond is. Anders is het gewoon bullshit .
pi_50107320
4/6/2007 - 'PSV scouts bekeken Braziliaan Kim van Nancy'
(Gepost door RvN)

Volgens Franse geruchtenwebsites zouden scouts van PSV de verrichtingen van de Braziliaanse aanvaller Kim van AS Nancy volgen. Shakhtar Donetsk, Schalke O4 en Olympiakos zouden ook belangstelling hebben getoond. Volgens de berichtgeving heeft alleen Shakhtar Donetsk zich formeel gemeld bij Nancy en dus concreet interesse getoond

Ik denk trouwens niet dat Makaay naar Feijenoord gaat als hij ook naar psv kan
  maandag 4 juni 2007 @ 22:02:51 #116
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50108052
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:02 schreef LudoSanders het volgende:
PSV heeft zich gemeld bij Makaay, zonder twijfel.
Ik denk dat dit wel eens niet het geval kan zijn. Koeman gaf zelf onlangs aan dat het óf Lazovic óf Makaay moest worden.

Dat PSV met Lazovic bezig is weten we, als Koeman de waarheid sprak is speelt er dus op dit moment niks met Makaay.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50110051
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat dit wel eens niet het geval kan zijn. Koeman gaf zelf onlangs aan dat het óf Lazovic óf Makaay moest worden.

Dat PSV met Lazovic bezig is weten we, als Koeman de waarheid sprak is speelt er dus op dit moment niks met Makaay.
De kans dat Lazovic komt is toch wel erg afgenomen lijkt me. Denk dat ze al wel met alternatieven bezig zijn en dat Makaay daar zeker toebehoord.
Ik typ straat.
pi_50114575
Ze blijven wel lang aan Lazovic hengelen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 00:54:54 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50114709
VI is wat terughoudender en melden vooral dat PSV er een concurent bij heeft in de strijd om Makaay
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 5 juni 2007 @ 01:05:02 #120
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_50114906
het is wel opvallend hoe actief PSV al zo vroeg in de zomerstop bezig is met de selectie, is ook wel weer eens fijn voor de verandering na al die last-minute aankopen (alhoewel dat nu ook wel weer zal gebeuren, immers, er zullen heus nog wel spelers van ons in de laatste weken worden weggekaapt)
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_50114933
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 01:05 schreef KELDER het volgende:
het is wel opvallend hoe actief PSV al zo vroeg in de zomerstop bezig is met de selectie, is ook wel weer eens fijn voor de verandering na al die last-minute aankopen (alhoewel dat nu ook wel weer zal gebeuren, immers, er zullen heus nog wel spelers van ons in de laatste weken worden weggekaapt)
Mwah valt wel mee. Vorige jaren waren ze daar ook wel mee bezig, toen kwamen er alleen altijd geruchten over grote namen.
Ik typ straat.
pi_50117401
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 01:05 schreef KELDER het volgende:
Lazovic is al een halfjaar 'concreet' dus zo vroeg actief zijn ze ook weer niet. Meer bezig met het afsluiten van dit seizoen .
pi_50117524
quote:
'Prioriteit Lazovic boven Makaay, De Cler te duur'

Volgens het Algemeen Dagblad hoopt PSV deze week tot een akkoord te komen met Vitesse over Danko Lazovic. Als hij komt, zal Makaay zeker niet komen.

De krant meldt verder dat PSV de transferprijs voor Tim de Cler voorlopig te duur vindt.
quote:
Lazovic: 'Ik bepaal waar Danko speelt'

Vitesse-spits Danko Lazovic is van plan om deze week een beslissing te nemen over zijn toekomst. PSV en AZ willen de Serviër graag aantrekken. De belangstelling van AZ is nieuw voor Lazovic. "Officieel heb ik nog niks gehoord. Ik zeg nu niet dat ik naar AZ wil, tot nu toe is er alleen gesproken over PSV. Maar het is leuk dat de twee beste ploegen van Nederland mij willen." De spits wil zelf de regie voeren over zijn toekomst. "Ik ben de enige die bepaalt waar Danko gaat spelen. Ik denk dat er deze week meer duidelijk wordt. Ik ben nu net terug van de Servische ploeg, ik heb meer informatie nodig."
Dus Lazovic is helemaal niet zo uitgesproken tegen een overgang naar AZ en PSV is nu alleen bezig met Lazovic. Ik zie het al gebeuren dat Lazovic naar AZ gaat en dat we dan te laat zijn voor Makaay, die naar Feyenoord vertrekt...

edit:typo

[ Bericht 1% gewijzigd door Neoktheone op 05-06-2007 13:34:23 ]
We sure are cute for two ugly people.
pi_50117629
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 08:48 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

[..]

Dus Lazovic is helemaal niet zo uitgesproken tegen een overgang naar AZ en PSV is nu alleen bezig met Lazovic. Ik zie het al gebeuren dat Lazovic naar AZ gaat en dat we dan te laat zijn voor Makaay, die naar AZ vertrekt...
Lazovic naar AZ en Makaay naar Feyenoord bedoel je denk ik.

Maar ik zie Makaay echt niet naar Rotterdam gaan en Lazovic mag van mij best naar Eindhoven, ik denk dat die gast echt wel tekort komt voor de top.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 5 juni 2007 @ 09:02:13 #125
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_50117782
Laten we toch hopen dat PSV nog één bod bij Vitesse neerlegt en erbij vermeldt dat dat het laatste bod is en er verder niet meer onderhandeld wordt. Zeggen ze nee, dan gaat het over. Dit begint allemaal veel te lang te duren en het wordt tijd dat we dan maar onze pijlen op iemand anders gaan richten.

Ik ben sowieso eerder voor het aantrekken van Makaay dan van Lazovic, want al dat gezeur over restwaarde... Zat er op Cocu restwaarde? Zat er op Alex restwaarde? Je hebt ook spelers nodig om je team compleet te maken met ervaring en je kan nou eenmaal geen 11 talenten opstellen met veel restwaarde. Zie Ajax een aantal jaren geleden, die zijn niet voor niets PSV gaan na doen en gaan spreken over een mix van jong talent en wat oudere spelers met ervaring. Dat is namelijk het enige dat werkt, jonge spelers kunnen nou eenmaal geen elftal dragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')