tis vrijdag .quote:
Slecht jaquote:
Puick vdv!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:46 schreef vdvorst het volgende:
Yeah, engels essay gehaalt, met een 6,
Ik dacht echt dat ik dat niet zou gaan halen [afbeelding] [afbeelding]
Maar, ik heb het gehaalt, Rondje van mij!!!!![]()
Nee...quote:
Ik verafschuw bier niet vanwege het feit dat dit een koffiesc is, maar gewoon omdat ik het echt smerig vind...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tis vrijdag .als je snel doorpost pleurt het er zoweer uit.
ik snap je verafschuwing maar, Koffie kan niet altijd nr 1 blijven.
OK in dit topic is dat soort praat godsverlastering..
Nee, hard aan het werk hier! Ik ben me in de psychopaten aan het verdiepen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kijkt er nog iemand naar die saaie donor-show?
Nee, CSI hier!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kijkt er nog iemand naar die saaie donor-show?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Aliens op RTL7
quote:
Delkoquote:
Dat is in ONZ cross.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:57 schreef crossover het volgende:
[BIER SC #230] Tijd voor koffie en een feestje
Hij leeft nog!quote:
Whehe!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:34 schreef Kuukske het volgende:
Verdulle OA.
Dat wel...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik vond Delko wel zielig hoor.
Jij ook?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:36 schreef Kuukske het volgende:
Oh jij ook al..
JD. Daarom zit ik nu hier.quote:
Ik kijk met de laptop op schoot!quote:
Ik kan ook boven zitten !quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:41 schreef Kuukske het volgende:
Oh dat is aardig. Dat kan JD dan weer niet.
Hebben jullie ook 2 computers ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:46 schreef Kuukske het volgende:
Dat kan JD ook.
Lastig..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef Kuukske het volgende:
Nee. De mijne staat nog bij mijn ouders. We hebben ook maar 1 wifi internet dingetje en dan moeten we dat weer uitbreiden enzo.
Ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:52 schreef crossover het volgende:
Ik ga nog een nieuwe Palm halen, is dat goed??
Wij kijken gewoon voor een nieuw huis.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:53 schreef OA het volgende:
Lastig..
Ik ga binnenkort even kijken voor een wireless router. [afbeelding]
Een palm.. die dingen kan je beter in de tuin ztten !!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:52 schreef crossover het volgende:
Ik ga nog een nieuwe Palm halen, is dat goed??
Top!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij kijken gewoon voor een nieuw huis.
Nah, dan worden ze warm.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:54 schreef OA het volgende:
[..]
Een palm.. die dingen kan je beter in de tuin ztten !!
Ja, ben benieuwd. Dan kan ik ook eindelijk m'n kamer bij m'n ouders legen.quote:
Wel in Breda neem ik aan!?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd. Dan kan ik ook eindelijk m'n kamer bij m'n ouders legen.
Ohquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:02 schreef Kuukske het volgende:
Dan ben ik jarig!
Ja, das idd niet zo groot..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:00 schreef Kuukske het volgende:
Ja. Studiootje. Badkamer apart.. halletje apart. Rest is 1 ruimte. Maar het is wel knus en gezellig. We hoeven hier niet morgen weg ofzo. We kunnen hier nog wel een jaar zitten.
Gratis koffie, bier en taart!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:02 schreef Kuukske het volgende:
Dan ben ik jarig!
Whehequote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:05 schreef crossover het volgende:
Trouwens, ben jij ook op dezelfde dag geboren als je dat je je verjaardag viert? Ik wel, en mijn moeder ook!! Ik snap er niks van, zo toevallig!!![]()
[afbeelding]
Nah een groter flatje. Of een eensgezinswoninkje inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:06 schreef OA het volgende:
Ja, das idd niet zo groot..
Maar je hbt iig iets, dus je zit niet dirext op een schopstoel.![]()
Zoek je nu een huis met tuin ofzo?
Jupquote:Gratis koffie, bier en taart!!!![]()
Die Palm hakt er goed in heh?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:05 schreef crossover het volgende:
Trouwens, ben jij ook op dezelfde dag geboren als je dat je je verjaardag viert? Ik wel, en mijn moeder ook!! Ik snap er niks van, zo toevallig!!![]()
[afbeelding]
Uhhuh..quote:
Oh, ik geloof je echt wel hoor!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:14 schreef Kuukske het volgende:
Ja echt!
Zou mooi zijn!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoop dat JD het ook gelooft.
Whehequote:
Daaaaaaag!quote:
Heyquote:
Ik dacht al dat ze goed bevielen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:36 schreef crossover het volgende:
Whehe
Hij's wel lekker
Ik ben the beach aan het kijken, gave filmMaar het is wel een film om samen met iemand anders te zien denk ik.. Eens kijken wat ik nog meer heb.
Stilte voor de stormquote:
Jij hebt nog veel energie voor dit tijdstipquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Stilte voor de storm![]()
Jalalaaaa
Tadaaa
Jippieyeeee
ooooo!
![]()
Dat dus, maar ipv morgen, tot zondagavond!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:31 schreef crossover het volgende:
Nou, welteruste mensen! en tot morgen:):z
cool Brandx...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat dus, maar ipv morgen, tot zondagavond!![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Thanks! Gaat zeker lukken!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool Brandx...^O^...heel veel plezier in Paris...:W:*:*
trusten, ik ga nu ook!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
welterusten iedereen...:W:O:z..tot morgen vroeg...^O^*)
het zonnetje schijnt....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:47 schreef Pheno het volgende:
Wakker worden
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:43 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 01 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 483 Kuukske![]()
016. 135 MPG
020. 129 Papierversnipperaar
022. 128 Pheno
024. 126 Sebasser
045. 094 OA
048. 092 eer-ik
050. 091 juon_jacket1
059. 083 boem-dikkie
093. 065 Frutsel
147. 044 vdvorst
158. 042 Jo0Lz
167. 041 crossover
176. 040 Sander170
230. 034 Muck
goemorgen OA....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:10 schreef OA het volgende:
Goedemorgen!!!![]()
Blauwe lucht, zon
, verse koffie
, cruesli....
![]()
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:10 schreef OA het volgende:
Goedemorgen!!!![]()
Blauwe lucht, zon
, verse koffie
, cruesli....
![]()
Jquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga naar de stad, inkopen doen voor de vakantie...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hé. Niet zo heh.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgenmiddag allemaal
Je kunt trouwens je Nokia 6230i gewoon in de wc laten vallen, dan doet 'ie het nog steeds
Hehe, ik dacht dat ik wel even kon pissen met die telefoon in mijn schouder. Maar dat ging helaas niet op! Eerst deed 'ie het niet meer, maar na een tijdje drogen ging hij het steeds meer doen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:36 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Goeie zaak!
![]()
Goeiemorgen terug trouwens![]()
![]()
Gelukkig stond ik nog niet te pissen dus de drempel was erg laag voor mij om gewoon met m'n klauw de pot in de duikenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:48 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Sta je te pissen, valt je foon in de pot.Denk je, moet ik nou eerst dat ding pakken, of eerst het pissen afmaken?
Of toch eerst de foon pakken? Of toch eerst.... laat maar ik ben al klaar met pissen
![]()
probeer het eens zonder t-shirtjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:20 schreef Kuukske het volgende:
Wat is de Makro toch een koude winkel. Liep ik daar, in mijn t-shirtje.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
probeer het eens zonder t-shirtje![]()
Fritsje....quote:
Haha!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Fritsje....![]()
![]()
...ja wel goed, net terug uit de stad. een heleboel gekocht voor de vakantie (heul veul geld uitgegeven....
![]()
) en nu ben ik helemaal kapot..
.... Vanavond naar Pirates #3...
![]()
![]()
![]()
ik heb vanochtend de rest van de reis betaald.....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha!Mooie bezigheid altijd, geld uitgeven!
Pirates 3 Cool!Wil er ook snel naar toe. Gaat ook zeker gebeuren!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb vanochtend de rest van de reis betaald........oeps...
![]()
![]()
![]()
Sja, er is hier af en toe bewolking. En mijn kamer is aan opruiming toe! (ik ben al begonnen, mijn dekbed zit in de was!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waarom zit jij niet in de zon....![]()
ben ff boodschappen doen....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sja, er is hier af en toe bewolking. En mijn kamer is aan opruiming toe! (ik ben al begonnen, mijn dekbed zit in de was!)
En misschien ga ik ook wel ff de zon in zo dadelijk!
Succes!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben ff boodschappen doen....![]()
...
![]()
![]()
![]()
Ik vind airco in de auto wel een uitvnding hoor!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik vind airco geen geweldige uitvinding. Liever een mouwloos hempje, een open raam en genoeg water. Dat krampachtige: "Het moet persé twintig graden zijn want we moeten een das om" is niet aan mij besteed.
Same time, same thoughts!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind airco in de auto wel een uitvnding hoor!![]()
Zeker als je op vakantie gaat en een groot stuk moet rijden!![]()
Goed om te weten!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgenmiddag allemaal
Je kunt trouwens je Nokia 6230i gewoon in de wc laten vallen, dan doet 'ie het nog steeds
quote:
quote:
Ik snap! Het was ook niet mijn intentie om 'm in de plee te mikken, ongelukkige samenloop van omstandigheden noemt men dat!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:47 schreef OA het volgende:
[..]
Goed om te weten!![]()
Ik heb er nl ook zo eentje... ben echter niet van plan om dat ding in de plee te mikken...![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik snap! Het was ook niet mijn intentie om 'm in de plee te mikken, ongelukkige samenloop van omstandigheden noemt men dat!
Nee. Ik koop. Ik download niet.quote:
Dat is netjesquote:
Whehe...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik snap! Het was ook niet mijn intentie om 'm in de plee te mikken, ongelukkige samenloop van omstandigheden noemt men dat!
quote:
quote:
Dat ontken ik ook zeker niet!quote:
Ik zou eigenlijk best wel zonder door het leven willen gaan!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou niet weten wat ik moest zonder m'n telefoon.
Ik heb nog wel een goeie voor je liggen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb nog een nieuwe nodig. Is het een goeie want dan neem ik m graag over.. Kan je lekker zonder telefoon door het leven gaan..
heheh dan is mijn nokia nog beterquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een goeie voor je liggen!
Een Nokia 3410. Mankeert niets aan en je kan er alleen mee bellen, smsen en snaken!![]()
Ik stiekem ook nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou niet weten wat ik moest zonder m'n telefoon.
Heerlijk die goede ouwe tijdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een goeie voor je liggen!
Een Nokia 3410. Mankeert niets aan en je kan er alleen mee bellen, smsen en snaken!![]()
Maar gelukkig is er nog internet!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik heb al een maand geen telefoon meer
haha, gelukkig heb ik nog een huis telefoon, die gratis isquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar gelukkig is er nog internet!![]()
In mijn geval zijn die twee helaas onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Ech nie!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, gelukkig heb ik nog een huis telefoon, die gratis is
Verder bevalt het mij eigenlijk stiekem prima, om geen telefoon te hebben, 't is slechts een kwestie van wennen. Alleen niet zo handig dat je nummers van chicks dan op papiertjes moet gaan schrijven
Nah, ik msn niet zo graag.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ech nie!Gewoon msn, dan krijg ik dat nummer later wel
Dat is zeker makkelijk! Is het een beetje een doable chick dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nah, ik msn niet zo graag.
Nummer heb ik al, alleen geen telefoon om 't in te zetten
Loop nou met een blaadje rond met dat nr. erop.
Maar ik weet ;t eigenlijk al uit m'n hoofd, 't is fucking makkelijk namelijk
makkelijke nummers ftw.
Ja nou!quote:
weet ik nog niet, heb 2 keer met d'r gezopen deze week, althans, ik kwam d'r 2 keer tegen in le papillon, en heb die tijd nuttig besteed met pratenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is zeker makkelijk! Is het een beetje een doable chick dan?
Hendig sjiek! Komt ze uit Ter Aar ook of helemaal niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
weet ik nog niet, heb 2 keer met d'r gezopen deze week, althans, ik kwam d'r 2 keer tegen in le papillon, en heb die tijd nuttig besteed met praten![]()
Heb wel d'r nr gecharterd, zie wel wat het wordt.
neen, pauperveerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hendig sjiek! Komt ze uit Ter Aar ook of helemaal niet?
Chill!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:06 schreef eer-ik het volgende:
vanavond zupen in utreg.
Maar ik ga nu pitten, heb het veels te laat gemaakt gister, kutwijf
Ik trok het ook verrotte slecht vanochtend
Powernap ftw [afbeelding]
Jep, tot vier uurquote:
Ik ben er!! Maakt u zich niet druk!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja nou!![]()
Ik de hele dag op TR drukken, maar geen MOD die de moeite neemt om ff koffie te komen drinken.![]()
ja, 't was drukquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Chill!
En dan ook nog de hele dag werken zeker? Lekker!!!
Cool! Gaan jullie de hele nacht mens-erger-je-nietten of gewoon rampetampen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Jep, tot vier uur
[..]
Ik ben er!! Maakt u zich niet druk!! [afbeelding]
En vanavond krijg ik iemand te logeren![]()
druk druk druk dus....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:13 schreef eer-ik het volgende:
Maar goed,
Ik ben doezelen/dommelen/dutten/keveren/kofferen/luimen/maffen/meuren/overnachten/piepen/pitten/rusten/sluimeren, snurken/soezen/tukken/etc
Heel subtielquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:17 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Cool! Gaan jullie de hele nacht mens-erger-je-nietten of gewoon rampetampen?
Een combinatie van die twee! (en dan niet 'gewoon mens-erger-je-nietten)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Cool! Gaan jullie de hele nacht mens-erger-je-nietten of gewoon rampetampen?
oeh crossie...waar denk jij dan aan....????quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Een combinatie van die twee! (en dan niet 'gewoon mens-erger-je-nietten)
Dirrrrty spelletjesquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh crossie...waar denk jij dan aan....????![]()
![]()
oehhh...I wish...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:56 schreef Kuukske het volgende:
Doe Johnny de groetjes.
Have fun!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
Lieverdjes.....ik ga naar Pirates #3...
![]()
![]()
![]()
...dus veel plezier vanavond en misschien tot strakjes...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh crossie...waar denk jij dan aan....????![]()
![]()
Niet doorvertellen hequote:
nope....met mijn zoontje...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:00 schreef Kuukske het volgende:
Ga jij niet mee Papier?
Ze zal d'r wel zijn binnen nu en een uur, hoop ik. Maarja, je weet hoe dat gaat he, zelfst de meest simpele dingen kosten uren bij sommige mensenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:02 schreef Kuukske het volgende:
Hoelaat is ze d'r Cross?
Daar ga ik niet op inquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik wilde eigenlijk vragen.. "Hoelaat komt ze Cross". Maar dat leek me zo dubbelzinnig.
Je laat haar alleen naar een Johnny film gaan? Jij durft.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nope
Ja, ze is zich vast nu pas aan het douchen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:04 schreef crossover het volgende:
Ze zal d'r wel zijn binnen nu en een uur, hoop ik. Maarja, je weet hoe dat gaat he, zelfst de meest simpele dingen kosten uren bij sommige mensen
Verstandig.quote:Daar ga ik niet op in![]()
Ik vertrouw erop dat JJ niet door het bioscoop scherm springt om er met Johnny vandoor te gaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je laat haar alleen naar een Johnny film gaan? Jij durft.
Ja, ik vond het toch stiekem een lame grapquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:38 schreef Kuukske het volgende:
Hé. Nou heb je je foto opmerking wegge-edit.
Have fun!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:02 schreef eer-ik het volgende:
nou, ik peer 'm weer, er moet bier gedronken worden in utreg
Fijne avond allen
Fris!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
omg...omg...OMG...OMG...OMG!!!!!!!!!!!!!!..PIRATES #3 IS ECHT SUPER MEGA VET...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zekers...echt de moeite waard...quote:
En ik vraag niks. Ik moet eerst de andere delen nog s rustig bekijken.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers...echt de moeite waard.....en er zitten 2 verassingen inde film...
..maar ik zeg niks...
![]()
![]()
Hoiquote:
welkomquote:Op zondag 3 juni 2007 01:52 schreef plumbum het volgende:
ik ben hier anders nooit ! ohh.![]()
is t hier leuk?
jamaar jamaar, dattis t nu niet he.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
welkom![]()
![]()
Ja hoor, over het algemeen wel![]()
vooral overdag, dan gaat het veels te snel
Fruts!quote:
JJquote:Op zondag 3 juni 2007 02:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
frutseltje...![]()
![]()
...tuurlijk is het hier altijd gezellie...
![]()
![]()
jamaar jamaar , over een paar uurtjes welquote:
Dankje, lekker hé rond de klok van 2 nog een lekker bakkie koffie naar binnen werken.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga zo ook ff koffie zetten......goed plan Sander Nachtwacht...
![]()
![]()
hahahahahahahahahahahahahaquote:
niet bij mij geweest hoor...quote:Op zondag 3 juni 2007 02:15 schreef Frutsel het volgende:
niet nieuw, die plumbum
nu al fobo lurken en nix achterlaten![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 02:15 schreef Frutsel het volgende:
niet nieuw, die plumbum
nu al fobo lurken en nix achterlaten![]()
ookquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 02:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yes.......veel te gezellig nog...
![]()
![]()
![]()
vet plan...quote:Op zondag 3 juni 2007 02:18 schreef Sander170 het volgende:
Weet je wat we gooien dit topic nog lekker dicht !!!!
Zijn we daar ook weer vanaf haha.![]()
vandaar dequote:
met liters manquote:
Mag vast wel van hem.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik mag niet meer aftellen van Frutseltje...![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 02:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik mag niet meer aftellen van Frutseltje...![]()
![]()
zonder melk kan ook, maar met ookquote:Op zondag 3 juni 2007 02:23 schreef plumbum het volgende:
[..]
met liters man![]()
![]()
maar met melk.. iewl bah!!![]()
beetje vreemd maar wel lekker...quote:Op zondag 3 juni 2007 02:23 schreef plumbum het volgende:
[..]
met liters man![]()
![]()
maar met melk.. iewl bah!!![]()
Slaap lekker dan maarquote:Op zondag 3 juni 2007 02:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heel gezellig maar ik ga zo slapen. Ik wil morgen op tijd in de zon zitten.
nu al...quote:Op zondag 3 juni 2007 02:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heel gezellig maar ik ga zo slapen. Ik wil morgen op tijd in de zon zitten.
voor jou bijv...aftellen wanneer je je 10.000e post heb bereikt...quote:Op zondag 3 juni 2007 02:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zeg maar waarvoor het niet zou mogen?
![]()
Nou dat intresseert me toch niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
voor jou bijv...aftellen wanneer je je 10.000e post heb bereikt...![]()
anders haal je de 7600 niet eens![]()
beetje vreemd. ja. dat is duidelijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
beetje vreemd maar wel lekker...![]()
net als ik dus...![]()
![]()
![]()
En daarbij ik had het niet over mezelf maar over JJ hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
voor jou bijv...aftellen wanneer je je 10.000e post heb bereikt...![]()
anders haal je de 7600 niet eens![]()
Ja sorry.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nu al......heb je amper gesproken vandaag...
![]()
voor mij?quote:Op zondag 3 juni 2007 02:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou dat intresseert me toch niet.![]()
Ik ga toch ook niet aftellen wanneer ik misschien wel dood zou kunnen zijn.![]()
![]()
Lijkt me meer iets voor jouw.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |